BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers laten ons weer in de steek!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:09   quote  deeplink  
na dat grote bedrag 5.000 euro kan ik jullie meedelen dat ik in ieder geval niet meer kom . jullie eisen 500.000 euro aan salaris en wij fans kijken al weken naar een kut elftal
die niet wil of kan voetballen ,erger is nog de inzet die jullie tonen.

geeft niet hoor jullie zijn over het paard getilde ventjes
die niks presteren.

als ik gudde was kon je bijtekenen voor 100.000 euro en PREMIES moet je VERDIENEN !

Prachtig leven en je fans zo in de maling nemen schaam je KAPOT!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
ach wat ben ik kwaad joh!
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 18:30   quote  deeplink  
+1 !!!!!!
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 18:31   quote  deeplink  
en het leuke is, niemand doet er wat aan.....
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:31 schreef DY het volgende:
en het leuke is, niemand doet er wat aan.....
wat kun je er aan doen dan, heb jij een goed idee?
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
tis geen snauw naar de supporters, maar naar de directie, die zouden het goede voorbeeld moeten geven, maar nee hoor.

en mijn enige idee is om gewoon lage salarissen aan te bieden en wie dan wil bijtekenen die zegt dan, ik wil voor feyenoord spelen en ik wil 100% geven en de andere mogen gewoon lekker oprotten.

en als alles waar is en er word niks aangedaan dan krijgt het maasgebouw een probleem?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ga niet meer,ik ben er klaar mee!!!
De mooiste clubkleuren in het mooiste stadion in de mooiste stad met het eens zo mooie legioen..Er is niks meer over,DE TERING VOOR DEZE SELECTIE!!!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ga niet meer,ik ben er klaar mee!!!
De mooiste clubkleuren in het mooiste stadion in de mooiste stad met het eens zo mooie legioen..Er is niks meer over,DE TERING VOOR DEZE SELECTIE!!!
+1
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ga niet meer,ik ben er klaar mee!!!
De mooiste clubkleuren in het mooiste stadion in de mooiste stad met het eens zo mooie legioen..Er is niks meer over,DE TERING VOOR DEZE SELECTIE!!!
ik vraag me wel eens af wat die spelers gaan denken als ze binnenkort het veld opkomen van een (zo goed als) lege Kuip.
zouden ze dan beseffen dat de supporters op hen beurt nu de spelers in de steek laten?
't zal ze waarschijnlijk niet zo erg boeien, . . . nog los van het feit of alle supporters aan zo'n actie gaan meewerken natuurlijk.

ook dat zal wel niet lukken . . . . . .
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik vraag me wel eens af wat die spelers gaan denken als ze binnenkort het veld opkomen van een (zo goed als) lege Kuip.
zouden ze dan beseffen dat de supporters op hen beurt nu de spelers in de steek laten?
't zal ze waarschijnlijk niet zo erg boeien, . . . nog los van het feit of alle supporters aan zo'n actie gaan meewerken natuurlijk.

ook dat zal wel niet lukken . . . . . .
moet nu wel iets gebeuren vreedzaam natuurlijk
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:05 schreef kale co het volgende:

[..]

moet nu wel iets gebeuren vreedzaam natuurlijk
't probleem is natuurlijk wel dat de club er meer onder lijd dan de spelers als er geen inkomsten uit kaartverkoop e.d. zijn, maar ja er moet idd wel een keer iets gebeuren ja.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 19:08   quote  deeplink  
we kunnen vier dingen doen.

1 allemaal de brief van kale co overschrijven.
2 stuur deze naar feyenoord t.n.v. de selectie
3 blijf de volgende wedstrijd (willem II thuis) lekker thuis
of in de kroeg.
4 vertel het verder aan andere supporters en vraag ze hetzelfde tedoen.

ik weet zeker dat deze actie indruk zal maken, terwijl er altijd een volle kuip is nu eens een (half) lege kuip.
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:08 schreef jarjar78 het volgende:
we kunnen vier dingen doen.

1 allemaal de brief van kale co overschrijven.
2 stuur deze naar feyenoord t.n.v. de selectie
3 blijf de volgende wedstrijd (willem II thuis) lekker thuis
of in de kroeg.
4 vertel het verder aan andere supporters en vraag ze hetzelfde tedoen.

ik weet zeker dat deze actie indruk zal maken, terwijl er altijd een volle kuip is nu eens een (half) lege kuip.
misschien dan beter om met de rug naar het veld gekeerd aanwezig te zijn en allemaal stil te blijven gedurende de hele wedstrijd?
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 19:14   quote  deeplink  
ook een goed idee.

is wel weer een mooie 12de minuut actie, maar dan meerdere minuten.
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:14 schreef jarjar78 het volgende:
ook een goed idee.

is wel weer een mooie 12de minuut actie, maar dan meerdere minuten.
okay, ga jij 't organiseren dan?
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
je moet het boycotten gewoon de eerste 30 min massaal buiten blijven en dan naar binnen en zingen hand in hand misschien dat er dan een lichtje gaat branden
peer 2
 peer 2 - maandag 04 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Helemaal klaar met deze trainer en flut voetballers.
Clubliefde bestaat niet meer. Ikke, ikke,.....

Opdracht aan van Geel: nieuwe trainer en 25 nieuwe spelers!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:15 schreef kale co het volgende:
je moet het boycotten gewoon de eerste 30 min massaal buiten blijven en dan naar binnen en zingen hand in hand misschien dat er dan een lichtje gaat branden
of stil blijven en pas de laatste 5 minuten zingen?
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

of stil blijven en pas de laatste 5 minuten zingen?
ik weet het ff niet ben zo kwaad
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
er werd gevraagt om ideeen.

zoiets alleen organiseren is vrij wel onmogelijk.
duidelijk is wel dar er iets gedaan moet worden.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:15 schreef kale co het volgende:
je moet het boycotten gewoon de eerste 30 min massaal buiten blijven en dan naar binnen en zingen hand in hand misschien dat er dan een lichtje gaat branden
ook een goed plan
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Tsja, mijn baas zou ook geen deel van mijn salaris van me krijgen als hij door mismanagement al zijn geld naar de klote geholpen zou hebben hoor.
Dus ik snap t wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
DaT wij t wel doen, zegt meer over ons dan over hun.
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:29 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, mijn baas zou ook geen deel van mijn salaris van me krijgen als hij door mismanagement al zijn geld naar de klote geholpen zou hebben hoor.
Dus ik snap t wel.
het gaat om een premie, dus geld watr je krigjt als je iets goeds gedaan hebt salaris krijgen ze gewoon, en gaan we nou echt medelijden met ze hebben? die arme mensjes die 5 ton per jaar verdienen wat hebben ze het toch erg. De supporters doneren zoveel mogelijk van hun geld om de club maar een beetje te helpen, en ze krijgen er niks voor, ze wordne neit betaald door feyenoord, ze krijgen geen premies van feyenoord. Het enige wat ze/we vragen is wat strijd in de wedstrijd en dat gepaard met soms wat mooi voetbal dat is het enige. maar het enige waar die spelers zich druk om maken is waars de dikke som geld die elke maand op hun rekening bijgeschreven word.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:34 schreef DY het volgende:

[..]

het gaat om een premie, dus geld watr je krigjt als je iets goeds gedaan hebt salaris krijgen ze gewoon, en gaan we nou echt medelijden met ze hebben? die arme mensjes die 5 ton per jaar verdienen wat hebben ze het toch erg. De supporters doneren zoveel mogelijk van hun geld om de club maar een beetje te helpen, en ze krijgen er niks voor, ze wordne neit betaald door feyenoord, ze krijgen geen premies van feyenoord. Het enige wat ze/we vragen is wat strijd in de wedstrijd en dat gepaard met soms wat mooi voetbal dat is het enige. maar het enige waar die spelers zich druk om maken is waars de dikke som geld die elke maand op hun rekening bijgeschreven word.
en zo leg ut
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:36 schreef kale co het volgende:

[..]

en zo leg ut
dacht eigenlijk meer aan zitten
ted
 ted - maandag 04 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Goed plan Kale Co ! Afgelopen zaterdag hoorde ik al van diverse mensen ;Ik ga niet meer ! Kut wissels .maar laten we Utrech eerst maar es afwachten .
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:34 schreef DY het volgende:

[..]

het gaat om een premie, dus geld watr je krigjt als je iets goeds gedaan hebt salaris krijgen ze gewoon, en gaan we nou echt medelijden met ze hebben? die arme mensjes die 5 ton per jaar verdienen wat hebben ze het toch erg. De supporters doneren zoveel mogelijk van hun geld om de club maar een beetje te helpen, en ze krijgen er niks voor, ze wordne neit betaald door feyenoord, ze krijgen geen premies van feyenoord. Het enige wat ze/we vragen is wat strijd in de wedstrijd en dat gepaard met soms wat mooi voetbal dat is het enige. maar het enige waar die spelers zich druk om maken is waars de dikke som geld die elke maand op hun rekening bijgeschreven word.
Die premies staan toch vastgelegd in de contracten?

Als ik iets niet krijg wat wel in mn contract staat, ga ik ook herrie schoppen.

Sterker nog half Nederland zou gaan staken als het hun zou gebeuren. Staan er weer 1000 buschauffeurs in den haag te toeteren.
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
buschaufferus verdieneneg een 5ton per jaar?
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:50 schreef DY het volgende:
buschaufferus verdieneneg een 5ton per jaar?
los van de vraag of ze het verdienen, . . . dat krijgen ze niet!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

los van de vraag of ze het verdienen, . . . dat krijgen ze niet!
als je presteert mag je van mij 1 miljoen verdienen maar als je niet beter bent dan vvv ja dan niet de wolf , heus hadden geen 5 ton hoor
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Je krijgt wat je afspreekt in contracten. Zo werkt dat.

Als ze mij 5 ton bieden terwijl ik weet dat ik geen pepernoot kan raken zeg ik toch niet ach joh.... laat maar zitten, ik doe t wel voor de helft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door Stylzz --
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:
Je krijgt wat je afspreekt in contracten. Zo werkt dat.
des te meer reden directie per direct te vervangen denk ik dan
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:57 schreef kale co het volgende:

[..]

des te meer reden directie per direct te vervangen denk ik dan
Eens!
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:55 schreef kale co het volgende:

[..]

als je presteert mag je van mij 1 miljoen verdienen maar als je niet beter bent dan vvv ja dan niet de wolf , heus hadden geen 5 ton hoor
ben ik volledig met je eens, maar ik haakte ff in op de opmerking over buschauffeurs hè
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:57 schreef kale co het volgende:

[..]

des te meer reden directie per direct te vervangen denk ik dan
ik denk wel dat met de komst van van Geel die praktijken tot t verleden behoren.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben ik volledig met je eens, maar ik haakte ff in op de opmerking over buschauffeurs hè
ja weet ik sorry
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk wel dat met de komst van van Geel die praktijken tot t verleden behoren.
die vertrouw ik ook al niet helaas mijn vertrouwen is totaal weg
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:06 schreef kale co het volgende:

[..]

die vertrouw ik ook al niet helaas mijn vertrouwen is totaal weg
snappo
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:06 schreef kale co het volgende:

[..]

die vertrouw ik ook al niet helaas mijn vertrouwen is totaal weg
de wereld is rot Co en wij zijn de enige lichtpuntjes.

Het is ook ONS die Been elke week ziet :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Ik dacht eerst ook, pff jezus wat een lullig bedrag. Maar als je er goed overna denkt is het niet eens zo raar. Het zijn tenslotte werknemers en ik geloof niet dat hier iemand is die zijn werkgever gaat betalen wanneer die het moeilijk heeft.

We moeten de spelers beoordelen op hun prestaties (of het gebrek eraan) op het veld en dit soort berichten moeten we eigenlijk links laten liggen. Het aantal had ook totaal niet in de media moeten komen, maar het is weer typisch Feyenoord dat het uitlekt.

Bovendien laatst was er nog een bericht van hoeveel mensen er gestort hadden. 20.000 ongeveer uit mn hoofd. Dat is nog geen halve kuip. En als je bedenkt dat er meer dan een miljoen symphatisanten zijn, dan valt dat niet mee. Dat is dus 2% van alle Feyenoordsymphatisanten die wat gestort heeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met de acties van Blokland en co en we hebben als supporters ook al een mooi bedrag opgehaald, maar we moeten wel realitisch blijven. En als die spelers aan paar honderd de man lappen, dan lijkt dat misschien weinig gezien hun inkomens, maar het zijn feitelijk niet meer dan werknemers. Nogmaals ze moeten vooral beoordeeld en veroordeeld worden op hetgene ze op het veld laten zien.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik dacht eerst ook, pff jezus wat een lullig bedrag. Maar als je er goed overna denkt is het niet eens zo raar. Het zijn tenslotte werknemers en ik geloof niet dat hier iemand is die zijn werkgever gaat betalen wanneer die het moeilijk heeft.

We moeten de spelers beoordelen op hun prestaties (of het gebrek eraan) op het veld en dit soort berichten moeten we eigenlijk links laten liggen. Het aantal had ook totaal niet in de media moeten komen, maar het is weer typisch Feyenoord dat het uitlekt.

Bovendien laatst was er nog een bericht van hoeveel mensen er gestort hadden. 20.000 ongeveer uit mn hoofd. Dat is nog geen halve kuip. En als je bedenkt dat er meer dan een miljoen symphatisanten zijn, dan valt dat niet mee. Dat is dus 2% van alle Feyenoordsymphatisanten die wat gestort heeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met de acties van Blokland en co en we hebben als supporters ook al een mooi bedrag opgehaald, maar we moeten wel realitisch blijven. En als die spelers aan paar honderd de man lappen, dan lijkt dat misschien weinig gezien hun inkomens, maar het zijn feitelijk niet meer dan werknemers. Nogmaals ze moeten vooral beoordeeld en veroordeeld worden op hetgene ze op het veld laten zien.
ja en wat ze op het veld laten zien is toch kut waarom dan zoveel salaris uitgeven aan een G team
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 april 2011 - 20:15   quote  deeplink  
zoals ik in een eerder topic heb gezegd zou het best wel eens verhelderend zijn,een gesprek met de selectie,of een online chat.
Maar dan wel met respect naar elkaar toe (alhoewel ik wel begrijp dat de spelers dat in onze ogen niet verdienen) hoe zouden we dit aan moeten pakken (als bijna volwaardig participant volgens de VVF)
sevillana
 sevillana - maandag 04 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik dacht eerst ook, pff jezus wat een lullig bedrag. Maar als je er goed overna denkt is het niet eens zo raar. Het zijn tenslotte werknemers en ik geloof niet dat hier iemand is die zijn werkgever gaat betalen wanneer die het moeilijk heeft.

We moeten de spelers beoordelen op hun prestaties (of het gebrek eraan) op het veld en dit soort berichten moeten we eigenlijk links laten liggen. Het aantal had ook totaal niet in de media moeten komen, maar het is weer typisch Feyenoord dat het uitlekt.

Bovendien laatst was er nog een bericht van hoeveel mensen er gestort hadden. 20.000 ongeveer uit mn hoofd. Dat is nog geen halve kuip. En als je bedenkt dat er meer dan een miljoen symphatisanten zijn, dan valt dat niet mee. Dat is dus 2% van alle Feyenoordsymphatisanten die wat gestort heeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij met de acties van Blokland en co en we hebben als supporters ook al een mooi bedrag opgehaald, maar we moeten wel realitisch blijven. En als die spelers aan paar honderd de man lappen, dan lijkt dat misschien weinig gezien hun inkomens, maar het zijn feitelijk niet meer dan werknemers. Nogmaals ze moeten vooral beoordeeld en veroordeeld worden op hetgene ze op het veld laten zien.
denk dat je hier wel een beetje gelijk in hebt, . . . met dan wel het verschil dat jouw of mijn werkgever niet te maken heeft met een legioen van rond de 45.000 mensen die hem en z'n medewerkers wekelijks komen aanmoedigen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:10 schreef kale co het volgende:

[..]

ja en wat ze op het veld laten zien is toch kut waarom dan zoveel salaris uitgeven aan een G team
tsja, kan je die spelers moeilijk kwalijk nemen dat ze een dik salaris accepteren. Feyenoord had het nooit moeten aanbieden, dan zaten we nu niet met de shit.

Bovendien het kan verkeren, kom je tegen AZ (en tegen Roda 2 weken terug) verdiend op voorsprong en win je de wedstrijd dan is iedereen positief en sta je heel dicht bij een playoff plek. Maar omdat die bal er effe niet ingaat (met als belangrijke oorzaken het feit dat onze 5 aanvallende spelers gemiddeld 20 zijn en dat we een spelverdeler missen) en we vervolgens tegen een nederlaag oplopen is alles kut.

Feyenoord is beter dan voor de winterstop, maar omdat je dan nog de hoop hebt dat Feyenoord enorm gaat stijgen is er meer ruimte voor positiviteit. Nu we toch echt in de middenmoot gaan eindigen is dat veel moeilijker.

Maar iedereen, alsjeblieft, probeer positief te blijven. Met 2-3 gerichte versterkingen staan we zo weer bij de top 5.
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 april 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, kan je die spelers moeilijk kwalijk nemen dat ze een dik salaris accepteren. Feyenoord had het nooit moeten aanbieden, dan zaten we nu niet met de shit.

Bovendien het kan verkeren, kom je tegen AZ (en tegen Roda 2 weken terug) verdiend op voorsprong en win je de wedstrijd dan is iedereen positief en sta je heel dicht bij een playoff plek. Maar omdat die bal er effe niet ingaat (met als belangrijke oorzaken het feit dat onze 5 aanvallende spelers gemiddeld 20 zijn en dat we een spelverdeler missen) en we vervolgens tegen een nederlaag oplopen is alles kut.

Feyenoord is beter dan voor de winterstop, maar omdat je dan nog de hoop hebt dat Feyenoord enorm gaat stijgen is er meer ruimte voor positiviteit. Nu we toch echt in de middenmoot gaan eindigen is dat veel moeilijker.

Maar iedereen, alsjeblieft, probeer positief te blijven. Met 2-3 gerichte versterkingen staan we zo weer bij de top 5.
Mooi geschreven hulde
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, kan je die spelers moeilijk kwalijk nemen dat ze een dik salaris accepteren. Feyenoord had het nooit moeten aanbieden, dan zaten we nu niet met de shit.

Bovendien het kan verkeren, kom je tegen AZ (en tegen Roda 2 weken terug) verdiend op voorsprong en win je de wedstrijd dan is iedereen positief en sta je heel dicht bij een playoff plek. Maar omdat die bal er effe niet ingaat (met als belangrijke oorzaken het feit dat onze 5 aanvallende spelers gemiddeld 20 zijn en dat we een spelverdeler missen) en we vervolgens tegen een nederlaag oplopen is alles kut.

Feyenoord is beter dan voor de winterstop, maar omdat je dan nog de hoop hebt dat Feyenoord enorm gaat stijgen is er meer ruimte voor positiviteit. Nu we toch echt in de middenmoot gaan eindigen is dat veel moeilijker.

Maar iedereen, alsjeblieft, probeer positief te blijven. Met 2-3 gerichte versterkingen staan we zo weer bij de top 5.
nou sorry heerenveen uit had het 5-1 moeten zijn omdat wij zo goed waren nee heereveen zo slecht roda uit was duidelijk en groningen thuis was de eerste goede wedstrijd sinds tijden en ik ben echt geen glory hunter
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, kan je die spelers moeilijk kwalijk nemen dat ze een dik salaris accepteren. Feyenoord had het nooit moeten aanbieden, dan zaten we nu niet met de shit.

Bovendien het kan verkeren, kom je tegen AZ (en tegen Roda 2 weken terug) verdiend op voorsprong en win je de wedstrijd dan is iedereen positief en sta je heel dicht bij een playoff plek. Maar omdat die bal er effe niet ingaat (met als belangrijke oorzaken het feit dat onze 5 aanvallende spelers gemiddeld 20 zijn en dat we een spelverdeler missen) en we vervolgens tegen een nederlaag oplopen is alles kut.

Feyenoord is beter dan voor de winterstop, maar omdat je dan nog de hoop hebt dat Feyenoord enorm gaat stijgen is er meer ruimte voor positiviteit. Nu we toch echt in de middenmoot gaan eindigen is dat veel moeilijker.

Maar iedereen, alsjeblieft, probeer positief te blijven. Met 2-3 gerichte versterkingen staan we zo weer bij de top 5.
Mooi genuanceerd beschreven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk dat je hier wel een beetje gelijk in hebt, . . . met dan wel het verschil dat jouw of mijn werkgever niet te maken heeft met een legioen van rond de 45.000 mensen die hem en z'n medewerkers wekelijks komen aanmoedigen.
dat klopt ook wel, maar toch. Het schept hoogstens een morele verplichting om een gebaar te maken, wat ze mijn inziens wel hebben gemaakt. Er zijn salarissen over langere tijd uitgesmeerd, spelers doen minder moeilijk over een vertrek, premies zijn niet uitgekeerd en nu storten ze ook een bijdrage voor SSF. Het is dan wel geen heel hoog bedrag, maar als je puur rationeel kijkt, dan valt de spelers in deze nauwelijks wat te verwijten. Ja, wij willen graag dat ze een grote bijdrage zouden leveren, maar - ik vind het niet leuk om te constateren - ze hebben hun bijdrage - op dit gebied - voldoende geleverd.

Zij moeten beoordeeld worden op hetgeen zij laten zien op het veld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:21 schreef kale co het volgende:

[..]

nou sorry heerenveen uit had het 5-1 moeten zijn omdat wij zo goed waren nee heereveen zo slecht roda uit was duidelijk en groningen thuis was de eerste goede wedstrijd sinds tijden en ik ben echt geen glory hunter
klopt dat we tegen Heerenveen mazzelde. Maar dat is samen met Utrecht thuis ook zo'n beetje de enige keer geweest. Ik denk dat je het wel met me eens kan zijn dat we over het algemeen net wat te weinig punten gekregen. Het aantal wedstrijden waarin we op basis van het spelbeeld en gecreerde kansen te weinig punten gekregen is mijn inziens aanmerkelijk groter dan die paar wedstrijden dat we wel de mazzel hadden.

Ik bedoel trouwens absoluut niet dat we goed hebben gespeeld, maar we hadden toch net wat meer verdiend dan we hebben gekregen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers laten ons weer in de steek!









0.0076391