BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer salaris Feyenoord-directie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:

Meer salaris Feyenoord-directie
4 april 2011

Ondanks dat Feyenoord financieel zware tijden doormaakt hebben de directieleden van de Rotterdamse club onlangs een eenmalige toelage ontvangen. Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging opleverde.

De extra's in de salarissfeer staan haaks op de bezuinigingen die in de Kuip worden doorgevoerd. In verband met de slecht financiële situatie is onder leiding van Pim Blokland een reddingsplan op touw gezet, dat tot nu toe meer dan 20 miljoen euro opleverde.
Positieve berichten vandaag.. Ongelooflijk
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
MMM kappen joh krijg bijna hart aanval hier ben woest
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
tja hoofd omhoog en borst vooruit?
FR-Han
 FR-Han - maandag 04 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:21 schreef DY het volgende:
tja hoofd omhoog en borst vooruit?
voor de lui die hun zakken vullen wel ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
HAMAS HAMAS ,directie aan het gas!!!!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
HAMAS HAMAS ,directie aan het gas!!!!
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Ik meld me gelijk weer ff af want ik heb het even gehad Co,latersss
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Hand in Hand voor Feyenoord 1!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik meld me gelijk weer ff af want ik heb het even gehad Co,latersss
later vriend
jarjar78
 jarjar78 - maandag 04 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
volgens mij was de actie van blokland verkeerd geschreven. het is "supporters steunen directie" ipv feyenoord.

echt weer belachelijk dit.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
is gewoon bizar
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Goed dat ik dit weet.
Mijn geldkraan gaat mooi dicht oprotten met die lui.
€ 50,- overgemaakt van me poeploontje voor die gare kut reddingsactie.
En dan lees je dit soort berichten.
finsend
 finsend - maandag 04 april 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Alles wat is verteld in de media door directieleden over de schuld van feyenoord en dergelijke is in 1 klap een grote leugen geworden.

Indien de betreffende directieleden de bonus niet weigeren mogen ze van mij opdonderstralen. Rot dan maar op met je praatjes, je verdient bakken met geld en dan ook nog een bonus terwijl er voor geen kut wordt gepresteerd!?!? Als ik niet presteer op mn werk vlieg ik eruit, en jullie krijgen een bonus???

TOON JE LIEFDE VOOR JE CLUB EN STORT DE BONUS BIJ DE VVF!

Zo niet, rot aub op.

Gegroet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Waarom zouden ze die weigeren?

Ik heb hier geen moeite mee, net als dat ik geen moeite heb met bonussen bij de banken etc.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Waarom zouden ze die weigeren?

Ik heb hier geen moeite mee, net als dat ik geen moeite heb met bonussen bij de banken etc.
sorry stylzz begrijp jou echt niet
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Hij werkt bij een bank misschien? :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:50 schreef kale co het volgende:

[..]

sorry stylzz begrijp jou echt niet
Dat hoeft ook niet?

Ook hier geldt, als dit soort zaken contractueel vastgelegd zijn, dan valt er niets op af te dingen.
_______
Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisverhoging opleverde
________

Bij een bevordering hoort 9van10 keer ook een salaris verhoging, dat werkt zo in het bedrijfsleven.

Verder is het eenzijdige berichtgeving vanuit Rijnmond die ik niet meteen 100% vertrouw.
Heb ze t afgelopen jaar iets te vaak ongenuanceerde bommetjes zien leggen die later toch net een tikkie anders lagen...
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet?

Ook hier geldt, als dit soort zaken contractueel vastgelegd zijn, dan valt er niets op af te dingen.
_______
Bovendien is commercieel directeur Mark Koevermans bevorderd tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisverhoging opleverde
________

Bij een bevordering hoort 9van10 keer ook een salaris verhoging, dat werkt zo in het bedrijfsleven.

Verder is het eenzijdige berichtgeving vanuit Rijnmond die ik niet meteen 100% vertrouw.
Heb ze t afgelopen jaar iets te vaak ongenuanceerde bommetjes zien leggen die later toch net een tikkie anders lagen...
Daar kan je afstand van doen hoor.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:56 schreef R()b het volgende:

[..]

Daar kan je afstand van doen hoor.
haha ja dat KAN, maar ik zou t zelf ook niet doen.
R()b
 R()b - maandag 04 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haha ja dat KAN, maar ik zou t zelf ook niet doen.
Nee ok prima bedrijfslogica.
Maar dude als ik jou 100 euro leen , omdat je die tekort komt op je huur.
En vervolgens zie ik je naar de gokhal gaan om het te vergokken , dan is het toch de laatste keer geweest.
Dit voelt bij mij net zo.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Nee ok prima bedrijfslogica.
Maar dude als ik jou 100 euro leen , omdat je die tekort komt op je huur.
En vervolgens zie ik je naar de gokhal gaan om het te vergokken , dan is het toch de laatste keer geweest.
Dit voelt bij mij net zo.
mja weet ik niet, ik zie t wel anders. Ik begrijp je punt wel.
Jooppie
 Jooppie - maandag 04 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Jah dat kan allemaal mooi wezen dat het zo werkt als in het bedrijfs leven, maar als jij van die wanprestaties levert wordt je de deur uit getrapt! EN HIER WORDT KOEVERMANS gepromoveerd!!

Bedelen bij je supporters, zelf wanprestaties leveren, jongens zoals de Vrij voor een (voor voetbal begrippen) honger-loontje vast willen leggen (dus geen normaal salaris bieden). En dan zelf wel salaris verhoging aan nemen. ZE MOETEN ZICH DOODSCHAMEN! Ik neem aan dat hier wel een reactie op komt!

EN dalijk maar zeuren als die gasten niet bijtekenen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Het Feyenoord bestuur:

nobody loves them, they don't care!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
Het Feyenoord bestuur:

nobody loves them, they don't care!
they dont give a schit
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Het is volgens Dick van Well totale onzin dat de directie van Feyenoord onlangs een extra eenmalige toelage heeft ontvangen. De president commissaris van de stadionclub laat dit weten in een reactie op niet-gecheckte berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond.

Van Well noemt de foutieve berichtgeving buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. Dit te meer daar de huidige directieleden al jarenlang volledig afzien van het variabele deel van hun loon, dat onder normale omstandigheden kan oplopen tot 20 procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, aldus Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.

Volledigheidshalve: Wel is het zo dat Mark Koevermans bij zijn benoeming tot statutair directeur meer salaris is gaan ontvangen. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt.

Het is overigens opmerkelijk dat het onjuiste bericht over de directie volgt op een ook al tendentieus bericht van RTV Rijnmond over een vermeende, te lage bijdrage van de spelersgroep aan de actie de Supporters Steunen Feyenoord.

Het is Feyenoord een compleet raadsel wie dergelijke verhalen naar buiten brengt en waarom RTV Rijnmond niet de moeite heeft genomen deze te verifiëren bij de club.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038222-999-10010000000003.aspx
R!ck
 R!ck - maandag 04 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
tis nep dat weten jullie toch?
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Kut rijnmond.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:37   quote  deeplink  
heb Feyenoord nog nooit zo snel zien reageren.
Jooppie
 Jooppie - maandag 04 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Ik denk dat ik toch de berichtgeving van Feyenoord geloof, Rijnmond heeft nog iets goed te maken voor het feit dat ze de rechten verloren.
finsend
 finsend - maandag 04 april 2011 - 20:46   quote  deeplink  
gelukkig maar dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:
Het is volgens Dick van Well totale onzin dat de directie van Feyenoord onlangs een extra eenmalige toelage heeft ontvangen. De president commissaris van de stadionclub laat dit weten in een reactie op niet-gecheckte berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond.

Van Well noemt de foutieve berichtgeving buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. Dit te meer daar de huidige directieleden al jarenlang volledig afzien van het variabele deel van hun loon, dat onder normale omstandigheden kan oplopen tot 20 procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, aldus Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen.

Volledigheidshalve: Wel is het zo dat Mark Koevermans bij zijn benoeming tot statutair directeur meer salaris is gaan ontvangen. Het is immers gebruikelijk dat een statutair directeur, met zijn extra verantwoordelijkheid, meer verdient dan een gewone directeur. Dit was zon anderhalf jaar eerder bij zijn indiensttreding ook al zo afgesproken. Koevermans kwam overigens binnen op een lager salaris dan zijn voorganger en heeft destijds vanuit zijn vorige werkgever zelfs salaris ingeleverd, omdat hij graag wilde komen werken bij Feyenoord, de club waar van kindsbeen zijn hart ligt.

Het is overigens opmerkelijk dat het onjuiste bericht over de directie volgt op een ook al tendentieus bericht van RTV Rijnmond over een vermeende, te lage bijdrage van de spelersgroep aan de actie de Supporters Steunen Feyenoord.

Het is Feyenoord een compleet raadsel wie dergelijke verhalen naar buiten brengt en waarom RTV Rijnmond niet de moeite heeft genomen deze te verifiëren bij de club.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038222-999-10010000000003.aspx
jezus, wat achterlijk. welke randdebiel bij Rijnmond heeft niet even de moeite genomen op dit verhaal te checken?? iedereen hier natuurlijk terecht verontwaardigd, maar het blijkt niets meer dan je reinste stemmingmakerij te zijn. pfff, treurige journalistiek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:34 schreef hotjumper het volgende:
Kut rijnmond.
+1
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
heb Feyenoord nog nooit zo snel zien reageren.
Ze zagen de klinkers al door het maasgebouw vliegen natuurlijk!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Waar komt die quote bovenin deze topic vandaan, MMM?

Is nogal bevooroordeeld, ranzig opgesteld. Lees het nog maar eens. Het helpt de Tante Pollewoppen op deze wereld om de directie zwaar te wantrouwen.

Ze stellen wel een daad door ook iets over te maken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze zagen de klinkers al door het maasgebouw vliegen natuurlijk!
Die klinkers mogen van mij dan ook per kerende post naar Radio Rijnmond.
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Maandag kwam naar buiten dat ondanks de financiële sores bij Feyenoord de directieleden fikse toelages hebben ontvangen. De supporters moeten geld inzamelen om de Stadionclub te helpen, maar de directie zou weinig van de problemen merken. Volgens president-commissaris Dick van Well is het echter totale onzin dat de directie de vergoeding heeft ontvangen.

De bestuurder geeft op de officiële website van Feyenoord te kennen dat de berichtgeving van de regionale zender RTV Rijnmond niet gecheckt is. Hij noemt het bericht buitengewoon schadelijk en zwaar onterecht. De huidige bewindsmannen zien al jarenlang af van het variabele deel van hun loon, dat kan oplopen tot twintig procent van hun salaris. Daar zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is.

Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk, vervolgt Van Well. In alle jaren dat ik voorzitter van de Raad van Commissarissen ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen. Commercieel directeur Mark Koevermans is wel bevorderd tot statutair directeur en heeft een salarisverhoging ontvangen. Het mag merkwaardig worden genoemd dat het foutieve bericht volgt op een tendentieus nieuwtje van de eerder genoemde zender over een veronderstelde te karige bijdrage van de spelersgroep aan de actie Supporters Steunen Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Goh, deja vu...
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
ja, hij is te lui om te scrollen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:57 schreef Stylzz het volgende:
ja, hij is te lui om te scrollen.
Behalve als hij homo-erotische plaatjes zoekt.....
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
ja dan kan hij heel snel met 1 hand scrollen en browsen....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 04 april 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Mark Koevermans////Vriend Van Feyenoord
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Het zou eigenlijk wel chique zijn als er nu toch een paar medeforumleden hun posten boven aan in deze topic rectificeren... Ze zijn er maar klakkeloos van uit gegaan dat Rijnmond de waarheid sprak en nu een tegen bericht gekomen is, is het ineens erg stil...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 april 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:57 schreef Pietje1 het volgende:
Het zou eigenlijk wel chique zijn als er nu toch een paar medeforumleden hun posten boven aan in deze topic rectificeren... Ze zijn er maar klakkeloos van uit gegaan dat Rijnmond de waarheid sprak en nu een tegen bericht gekomen is, is het ineens erg stil...
Tsjah, verontwaardiging in gespierde taal uiten is leuker dan even erkennen en bakzeil halen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 april 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
heb Feyenoord nog nooit zo snel zien reageren.
hahahahahaha..........heb je een punt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:
Waarom zouden ze die weigeren?

Ik heb hier geen moeite mee, net als dat ik geen moeite heb met bonussen bij de banken etc.
Je bent echt een goeie gozer maar af en toe valt ik toch van me stoel???
Wat een gekkigheid man,een bedrijf dat gered is van staatssteun mag nooit
1,2 miljoen bonus geven van het geld van andere mensen...
Die directeur van de ING had zelfs geweigerd,dat hij dat bedrag per jaar verdient
dat mag als de resultaten goed zijn...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 april 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die klinkers mogen van mij dan ook per kerende post naar Radio Rijnmond.
Sinds radio rijnmond geen uitzend rechten heeft zijn ze al heel lang extra negatief over
Feyenoord.Op een mail die ik gestuurd heb over het betalen van uitzendrechten.Waarin ik vroeg wat een programma als Dave on stage te maken heeft met Rotterdam en dat daar wel geld voor was (meer dan de uitzend recht kosten) Werd mij verteld dat het een zakelijk geschil was.
Waarop ik antwoordde dat ze dus geen Feyenoord fan zijn (in mijn ogen zijn ze helemaal geil van Sparta)werd er niet meer geantwoord.
En nu dit dwaze bericht weer.........
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 20:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent echt een goeie gozer maar af en toe valt ik toch van me stoel???
Wat een gekkigheid man,een bedrijf dat gered is van staatssteun mag nooit
1,2 miljoen bonus geven van het geld van andere mensen...
Die directeur van de ING had zelfs geweigerd,dat hij dat bedrag per jaar verdient
dat mag als de resultaten goed zijn...
Banken met staatssteun is anders. Maar over t algemeen ben ik niet tegen bonussen (of bonii?)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Banken met staatssteun is anders. Maar over t algemeen ben ik niet tegen bonussen (of bonii?)
Als dat het beleid is van het bedrijf dan wel..
Als je veel verkoopt heb je het verdient,als je veel werkt ook..
Dan zijn we het toch weer eens :)
Is er niet ergens een boek begrijpend Noord Hollands lezen??? hahaha
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Goed dat de directie een advocaat in de arm neemt en van zich afbijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 22:00 schreef Els het volgende:
Goed dat de directie een advocaat in de arm neemt en van zich afbijt.
Vind ik ook Els,wat is er toch gebeurd met die radio Rijnmond,irritanten lui zeg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meer salaris Feyenoord-directie









0.0061531