BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we wel velilg?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Vitesse en Excelsior beginnen te winnen en in de huidige vorm zie ik slechts punten tegen NEC en Willem II thuis.

Ik erger me dood aan Been. Na een paar gewonnen wedstrijden begint hij te praten, praten praten over de playoffs voor de EL. Getrained wordt er geloof ik niet meer. Vrije trappen, corners etc alles wordt slecht uitgevoerd of is te doorzichtig (e.g. standaardknal van Vlaar). En Been schudt zijn opstelling zo door elkaar dat iedereen onzeker is en opgefokt. De lijst met geblesseerden is inmiddels langer dan onder het regime van GJ Verbeek.

Ze moeten zich bij Feyenoord eens af gaan vragen of het nou zo erg is dat al die talenten dreigen met transfervrij weggaan. We staan 6e van onder en na een paar redelijke resultaten zien ze zichzelf al in het eerste van Barcelona of zo. En de trainer doet er lustig aan mee door na elk puntje te roepen dat een hoge klassering nog haalbaar is.

Als dit zo doorgaat worden we nog door iederen behalve Willem II en VVV ingehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door sportdwaas --
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
bedankt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:05 schreef sportdwaas het volgende:
Vitesse en Excelsior beginnen te winnen en in de huidige vorm zie ik slechts punten tegen NEC en Willem II thuis.

Ik erger me dood aan Been. Na een paar gewonnen wedstrijden begint hij te praten, praten praten over de playoffs voor de EL. Getrained wordt er geloof ik niet meer. Vrije trappen, corners etc alles wordt slecht uitgevoerd of is te doorzichtig (e.g. standaardknal van Vlaar). En Been schudt zijn opstelling zo door elkaar dat iedereen onzeker is en opgefokt. De lijst met geblesseerden is inmiddels langer dan onder het regime van GJ Verbeek.

Ze moeten zich bij Feyenoord eens af gaan vragen of het nou zo erg is dat al die talenten dreigen met transfervrij weggaan. We staan 6e van onder en na een paar redelijke resultaten zien ze zichzelf al in het eerste van Barcelona of zo. En de trainer doet er lustig aan mee door na elk puntje te roepen dat een hoge klassering nog haalbaar is.

Als dit zo doorgaat worden we nog door iederen behalve Willem II en VVV ingehaald.
niet doen joh.
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Interesseert mij geen tyfus meer dit Feyenoord, ik speel nog liever met 11 spelers van het niveau Ostlund dan dit zooitje, echt een hel om naar te kijken, niet eens om het niveau, maar wat die gasten zich wel niet in de kop halen, ik ga de komende wedstrijden ook neit meer kijken, lekker het kampioenschap volgen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:10 schreef Quiroz het volgende:
Interesseert mij geen tyfus meer dit Feyenoord, ik speel nog liever met 11 spelers van het niveau Ostlund dan dit zooitje, echt een hel om naar te kijken, niet eens om het niveau, maar wat die gasten zich wel niet in de kop halen, ik ga de komende wedstrijden ook neit meer kijken, lekker het kampioenschap volgen.
waarom, wat hebben ze je misdaan wat ze niet al t hele seizoen doen?
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 april 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:10 schreef Quiroz het volgende:
Interesseert mij geen tyfus meer dit Feyenoord, ik speel nog liever met 11 spelers van het niveau Ostlund dan dit zooitje, echt een hel om naar te kijken, niet eens om het niveau, maar wat die gasten zich wel niet in de kop halen, ik ga de komende wedstrijden ook neit meer kijken, lekker het kampioenschap volgen.
In het begin van de competitie wisten we dit toch,even ademhalen en volgend seizoen misschien iets beter..............
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:10 schreef Quiroz het volgende:
Interesseert mij geen tyfus meer dit Feyenoord, ik speel nog liever met 11 spelers van het niveau Ostlund dan dit zooitje, echt een hel om naar te kijken, niet eens om het niveau, maar wat die gasten zich wel niet in de kop halen, ik ga de komende wedstrijden ook neit meer kijken, lekker het kampioenschap volgen.
Hè Östlund was Cool! Maar jullie wilden allemaal ballerina voetballertjes!

Never underestimate the power of brute force in modern football!
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 april 2011 - 20:27   quote  deeplink  
wat denk je als je een ploeg zoals celtic in de NL competitie zou zetten,volgens alle analisten slecht voetbal.Maar ik zou zo een team wel eens willen zien met zoveel strijd en passie .Als Feyenoord zo zou gaan voetballen (met een minder ballerina achtig team) denk ik dat je een hoop punten haalt.En een hoop kritiek van Gijpvogel maar ik zou heel blij zijn
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:31   quote  deeplink  
En ik ga weer met plezier naar de kuip!
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

waarom, wat hebben ze je misdaan wat ze niet al t hele seizoen doen?
Ik zeg toch, qua voetbal zal ik Feyenoord nooit laten vallen, maar als ik sommige berichten hoor dan ga ik over me nek. Zo'n Fer, die in dit zwalkende team niet eens in de basis staat hoor ik dan lullen dat ie 'niet zomaar bijtekent' pleur dan aub op. En na die schamele 5000 euro van vandaag verdienen ze helemaal niks meer. Dan kan jij wel weer de vergelijking gaan trekken met het bedrijfsleven, maar dat gaat toch niet op, of wel dan!
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hè Östlund was Cool! Maar jullie wilden allemaal ballerina voetballertjes!

Never underestimate the power of brute force in modern football!
Waarom jullie? Ik kon amper pissen! Ik vond in die tijd Ali Boussaboun wel een aardige speler:)
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik zeg toch, qua voetbal zal ik Feyenoord nooit laten vallen, maar als ik sommige berichten hoor dan ga ik over me nek. Zo'n Fer, die in dit zwalkende team niet eens in de basis staat hoor ik dan lullen dat ie 'niet zomaar bijtekent' pleur dan aub op. En na die schamele 5000 euro van vandaag verdienen ze helemaal niks meer. Dan kan jij wel weer de vergelijking gaan trekken met het bedrijfsleven, maar dat gaat toch niet op, of wel dan!
ja dat gaat nu juist wel op voor de meesten.
Clubliefde zoals wij kennen ze niet meer, tis werk.
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Kan zijn, maar ik veroordeel het wel! Met zoveel Rotterdammers in de selectie, en mensen als Mario, de Cler etc. die zich Feyenoorder noemen is dit toch triest man.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Waarom jullie? Ik kon amper pissen! Ik vond in die tijd Ali Boussaboun wel een aardige speler:)
Ja maar jou vindt ik toch sowieso een kudtventje, dat weet je toch?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:44 schreef Quiroz het volgende:
Kan zijn, maar ik veroordeel het wel! Met zoveel Rotterdammers in de selectie, en mensen als Mario, de Cler etc. die zich Feyenoorder noemen is dit toch triest man.
ik weet niet, misschien zitten ze wel in de VvF?
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja maar jou vindt ik toch sowieso een kudtventje, dat weet je toch?
Ja en, jij hebt een tattoo, jij bent asociaal!
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik weet niet, misschien zitten ze wel in de VvF?
Ja, misschien zitten ze ook wel in de fractie van de PVV @ Oost Groningen, t blijft een schandalig bedrag.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:48 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja en, jij hebt een tattoo, jij bent asociaal!
Gelukkig wel!
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Gelukkig wel!
Wees der maar trots op...
gay-tattoo-might-be-little-gay_500x500.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 april 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:51 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wees der maar trots op...
[ afbeelding ]
bedenkelijk hoe snel jij dit kan vinden...
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:51 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wees der maar trots op...
[ afbeelding ]
Ik heb mooiere, is deze van je vader?
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik heb mooiere, is deze van je vader?
Nee, want die is niet kaal en heeft een grote.
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

bedenkelijk hoe snel jij dit kan vinden...
Ik ben een enorme fan van bomen en vruchten enzo
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:54 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, want die is niet kaal en heeft een grote.
Ow dat zag ik niet want z'n hoofd staat niet op de foto en hij staat met z'n rug naar de camera.
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ow dat zag ik niet want z'n hoofd staat niet op de foto en hij staat met z'n rug naar de camera.
Je snapt toch wel dat die kale op z'n rug is en Els de kerel die der naast ligt he
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Maar wie is die kale dan?
Quiroz
 Quiroz - maandag 04 april 2011 - 23:27   quote  deeplink  
jij
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 april 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Nee want ik heb tattoo's en die kale op je vaders rug niet.....
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Heren, houden jullie het wel veilig? daar gaat het topic over volgens mij. Anders verwijs ik jullie graag naar http://forum.headliner.nl/topic-11235/
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 20:05 schreef sportdwaas het volgende:
Vitesse en Excelsior beginnen te winnen en in de huidige vorm zie ik slechts punten tegen NEC en Willem II thuis.

Ik erger me dood aan Been. Na een paar gewonnen wedstrijden begint hij te praten, praten praten over de playoffs voor de EL. Getrained wordt er geloof ik niet meer. Vrije trappen, corners etc alles wordt slecht uitgevoerd of is te doorzichtig (e.g. standaardknal van Vlaar). En Been schudt zijn opstelling zo door elkaar dat iedereen onzeker is en opgefokt. De lijst met geblesseerden is inmiddels langer dan onder het regime van GJ Verbeek.

Ze moeten zich bij Feyenoord eens af gaan vragen of het nou zo erg is dat al die talenten dreigen met transfervrij weggaan. We staan 6e van onder en na een paar redelijke resultaten zien ze zichzelf al in het eerste van Barcelona of zo. En de trainer doet er lustig aan mee door na elk puntje te roepen dat een hoge klassering nog haalbaar is.

Ik had ook een meer professionelere houding verwacht.

Verwachting temperen als het goed gaat.
Kop omhoog als het slecht.

Been is soms toch iets te veel supporter, doet dan precies het tegenovergestelde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn we wel velilg?









0.0061478