|
|
pjb
|
|
|
Marc Overmars wordt door Johan Derksen getipt als nieuwe directeur van AJax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan luister je niet goed.
Johan zei, dat Ajax(Johan) hem graag had willen hebben. Overmars heeft al verschillende malen aangegeven niet in de slangenkuil Ajax te willen stappen.. |
|
|
|
|
pjb
|
|
|
maar wel als de slangen weg zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook dan niet. Overmars heeft aangegeven zich te willen concentreren op andere dingen..
ik weet ook niet of dat de juiste man zou zijn |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Lezen/luisteren is ook een kunst. Ik pleit gewoon voor Louis van Gaal. We hebben mensen nodig met veel kennis en ballen en een betere kandidaat dan van Gaal kan ik op dit moment niet noemen. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ja maar die kan weer niet met cruijff. Zet gwoon cruijff erneer die stond toch open voor een functie ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Dan luister je niet goed. Johan zei, dat Ajax(Johan) hem graag had willen hebben. Overmars heeft al verschillende malen aangegeven niet in de slangenkuil Ajax te willen stappen.. klopt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet ik.........:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2011 - 21:13 schreef remco k het volgende:[..] Dan luister je niet goed. Johan zei, dat Ajax(Johan) hem graag had willen hebben. Overmars heeft al verschillende malen aangegeven niet in de slangenkuil Ajax te willen stappen.. Helemaal eens!! Overmars blijft simpelweg bij Go Ahead Eagles. |
|
|
|