BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volgens feyenoord.nl heeft directie geen verhoging gehad (van well)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Als het zo is dat rijmond RTV liegt of niet de waarheid spreekt dan hebben die denk ik een heel groot probleem

Want; Bij fans gaat dit door merg en been !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Niet lang nadat uitlekte dat de bijdrage van de spelers aan de actie Supporters Steunen Feyenoord (SSF) gering zou zijn vanwege de onvrede over het uitblijven van premies, zorgt een bericht van RTV Rijnmond opnieuw voor opschudding in Rottedam-Zuid. De directie zou in moeilijke tijden extra salaris opstrijken.

Naast de éénmalige bonus zou commercieel directeur Mark Koevermans ook nog eens bevorderd zijn tot statutair directeur, hetgeen hem een aanzienlijke salarisvehoging zou opleveren.

'Klinklare onzin'
Feyenoord heeft furieus gereageerde op de 'niet-gecheckte berichtgeving'. Dick van Well, president commissaris van de club: ,,Van die verhoging zien ze nota bene volledig op eigen initiatief van af, omdat ze eerst willen dat de club weer gezond is. Dit gegeven maakt de tendentieuze berichtgeving alleen maar extra kwalijk."

,,In alle jaren dat ik voorzitter van de RvC ben, heeft nog nooit een directielid een bonus of een loonsverhoging gekregen."

Pikant
De vermeende verhoogde salarissen zijn pikant omdat Feyenoord in financieel zwaar weer verkeert. De Rotterdammers moeten bezuinigen en hebben bij het aantrekken van spelers alleen ruimte in de salarissfeer en zijn voor transfers volledig afhankelijk van de investeerders.

De inversteerders startten vorig jaar, onder leiding van Pim Blokland, een actie op om Feyenoord te redden. Via de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord werd al meer dan twintig miljoen opgehaald. Bijna een miljoen is bijeengebracht door donaties van de Feyenoord-fans.

Stappen
Feyenoord beraadt zich over juridische stappen tegen RTV Rijnmond
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Zal Derksen er straks ook wel mee komen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door hotjumper --
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Nou als het zo is heb rijmond toch heel wat uit te leggen denk ik
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:
Zal Derksen er straks ook wel mee komen...
nee niks gehoord heb zitten kijken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Ach, laat gaan, joh. Kruimeljournalistiek. Gewoon Rijnmond zwart gaan maken.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ach, laat gaan, joh. Kruimeljournalistiek. Gewoon Rijnmond zwart gaan maken.
Nou ik zou heel graag weten wat de waarheid is ! is ditgelogen dan leggen zij een bom onder feyenoord ! heb ruud van os gesproken een van de verslagevers en die kwam ook met het verhaal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:14 schreef kale co het volgende:

[..]

Nou ik zou heel graag weten wat de waarheid is ! is ditgelogen dan leggen zij een bom onder feyenoord ! heb ruud van os gesproken een van de verslagevers en die kwam ook met het verhaal
welk verhaal? Rijnmond's bericht of de reactie vanuit directie?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 04 april 2011 - 22:23   quote  deeplink  
journalisten zijn per definitie uit op smeuige verhalen of ze nou waar zijn of niet. Ik geloof er niet veel meer.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

welk verhaal? Rijnmond's bericht of de reactie vanuit directie?
verhaal van rijmond
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:23 schreef Pietje1 het volgende:
journalisten zijn per definitie uit op smeuige verhalen of ze nou waar zijn of niet. Ik geloof er niet veel meer.
nou normaal is rijmond wel betrouwbaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 april 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:14 schreef kale co het volgende:

[..]

Nou ik zou heel graag weten wat de waarheid is ! is ditgelogen dan leggen zij een bom onder feyenoord ! heb ruud van os gesproken een van de verslagevers en die kwam ook met het verhaal
Ze verdienen sowieso teveel,met of zonder opslag!!!
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze verdienen sowieso teveel,met of zonder opslag!!!
das ook waar
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:35 schreef kale co het volgende:

[..]

nou normaal is rijmond wel betrouwbaar
Behalve sinds ze het contract met Feyenoord kwijt zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 07:12   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten geeft ook aan achter het verhaal te staan.

Nu twijfel ik niet aan zijn integriteit, maar wel aan de intenties van Rijnmond.
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 05 april 2011 - 08:53   quote  deeplink  
als Mr.stouten erachter staat zal wel wel zo zijn zeker?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Voor het geval Rijnmond naast de pot piest: Ik had Van Os hoger ingeschat! Of is hij hier naief in?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:35 schreef kale co het volgende:

[..]

nou normaal is rijmond wel betrouwbaar
nou ik heb wel geleerd dat journalisten zo goed zijn als hun bronnen. Als die bronnen onzin vertellen dan is het nieuws ook onzin. Aangezien er steeds meer mensen het geil vinden om informatie te lekken zal er meer en meer aanwas komen van onzin.
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:28 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

nou ik heb wel geleerd dat journalisten zo goed zijn als hun bronnen. Als die bronnen onzin vertellen dan is het nieuws ook onzin. Aangezien er steeds meer mensen het geil vinden om informatie te lekken zal er meer en meer aanwas komen van onzin.
ja ok maar rijmond staat niet zo bekend waar rook is ....... ??? ik weet het ook niet zeker maar ja afwachten
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:29 schreef kale co het volgende:

[..]

ja ok maar rijmond staat niet zo bekend waar rook is ....... ??? ik weet het ook niet zeker maar ja afwachten
De directie wil zelfs stappen ondernemen. Dat doe je niet als het bericht klopt. Als je namelijk stappen inderneemt moet je bewijslast inleveren, dan komt het zo uit wie er gelijk heeft.
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:34 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

De directie wil zelfs stappen ondernemen. Dat doe je niet als het bericht klopt. Als je namelijk stappen inderneemt moet je bewijslast inleveren, dan komt het zo uit wie er gelijk heeft.
nou idd gelukkig maar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Volgens feyenoord.nl heeft directie geen verhoging gehad (van well)









0.0074288