BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Velthuizen kan bij degradatie Hercules voor schijntje vertrekken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - maandag 04 april 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Piet Velthuizen tekende afgelopen zomer een meerjarig contract bij Hércules Alicante, maar vertrekt deze zomer mogelijk alweer bij de nummer achttien van de Primera División. Wanneer de ploeg van Miroslav Djukic degradeert, dan kan de ex-doelman van Vitesse voor een schijntje vertrekken. Dit weet De Gelderlander maandagavond te melden.

Ik zeg hopen dat ze degraderen en dan halen. Gewoon nu alvast met hem onderhandelen. Begrijp dat hij 2e doelman is en zal daar vast niet gelukkig mee zijn.
kale co
 kale co - maandag 04 april 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:32 schreef Sanchos Diego het volgende:
Piet Velthuizen tekende afgelopen zomer een meerjarig contract bij Hércules Alicante, maar vertrekt deze zomer mogelijk alweer bij de nummer achttien van de Primera División. Wanneer de ploeg van Miroslav Djukic degradeert, dan kan de ex-doelman van Vitesse voor een schijntje vertrekken. Dit weet De Gelderlander maandagavond te melden.

Ik zeg hopen dat ze degraderen en dan halen. Gewoon nu alvast met hem onderhandelen. Begrijp dat hij 2e doelman is en zal daar vast niet gelukkig mee zijn.
eens goede keeper
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:32 schreef Sanchos Diego het volgende:
Piet Velthuizen tekende afgelopen zomer een meerjarig contract bij Hércules Alicante, maar vertrekt deze zomer mogelijk alweer bij de nummer achttien van de Primera División. Wanneer de ploeg van Miroslav Djukic degradeert, dan kan de ex-doelman van Vitesse voor een schijntje vertrekken. Dit weet De Gelderlander maandagavond te melden.

Ik zeg hopen dat ze degraderen en dan halen. Gewoon nu alvast met hem onderhandelen. Begrijp dat hij 2e doelman is en zal daar vast niet gelukkig mee zijn.
En hier zou hij wel tevreden zijn met een plek als tweede doelman bij ons?
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Goede keeper, ik zou dit even in de gaten houden als ik Martin was. Mulder tweede keeper en Pietje voor in de basis. Zou een goede stap zijn.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:52 schreef MMM het volgende:
Goede keeper, ik zou dit even in de gaten houden als ik Martin was. Mulder tweede keeper en Pietje voor in de basis. Zou een goede stap zijn.
Zouden we volgend jaar onze centjes niet beter kunnen gebruiken voor iemand die de ballen er in schiet. Mulder houdt ze wel tegen.
MMM
 MMM - maandag 04 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zouden we volgend jaar onze centjes niet beter kunnen gebruiken voor iemand die de ballen er in schiet. Mulder houdt ze wel tegen.
Als Piet voor een zacht prijsje kan vertrekken zou ik het doen. Een paar klasse beter dan Mulder, vond het al jammer dat Feyenoord hem niet haalde toen ie naar Hercules ging.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 23:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Piet voor een zacht prijsje kan vertrekken zou ik het doen. Een paar klasse beter dan Mulder, vond het al jammer dat Feyenoord hem niet haalde toen ie naar Hercules ging.
Maar niet goed genoeg voor Hercules.....
DY
 DY - maandag 04 april 2011 - 23:21   quote  deeplink  
een beetje ene wildebras
don43
 don43 - dinsdag 05 april 2011 - 00:44   quote  deeplink  
halen halen halen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 23:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar niet goed genoeg voor Hercules.....
Tsja.. Ik snap sommige mensen niet hoor. Als ie zo goed was stond ie daar toch wel in de basis?

Aan de andere kant, die ballenvanger die daar op doel staat dankt het aan 1 goede wedstrijd tegen Real volgens mij.
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2011 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zouden we volgend jaar onze centjes niet beter kunnen gebruiken voor iemand die de ballen er in schiet. Mulder houdt ze wel tegen.
FF af laten hangen van de centjes idd. Maar als de centjes er zijn, dan gewoon halen. Mulder moet niet te ongeduldig zijn, kan over één of twee jaar ook volle seizoen spelen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Natuurlijk niet. Mulder moet je juist laten staan. Die jongen is idd over een paar jaar top, maar dan moet je hem juist wel laten staan. Als je dat zeldzame geld voor een keeper gaat gebruiken is toch zonde?
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Wacht nou maar eerst het financiële plaatje af.
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tsja.. Ik snap sommige mensen niet hoor. Als ie zo goed was stond ie daar toch wel in de basis?

Aan de andere kant, die ballenvanger die daar op doel staat dankt het aan 1 goede wedstrijd tegen Real volgens mij.
tegen Barca, maar dat terzijde
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 10:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Natuurlijk niet. Mulder moet je juist laten staan. Die jongen is idd over een paar jaar top, maar dan moet je hem juist wel laten staan. Als je dat zeldzame geld voor een keeper gaat gebruiken is toch zonde?
Helemaal eens. Eerst de overige plaatsen die dringender zijn vullen. Verder hebben we genoeg keepers, alleen als er 1 weg zou gaan kun je kijken naar vervanging.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 11:34 schreef craven het volgende:

[..]

tegen Barca, maar dat terzijde
ja ik twijfelde .
el-loco
 el-loco - dinsdag 05 april 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Inderdaad vastleggen en Mulder 2 de of 3 de keeper maken! Velthuizen pakt wel punten voor je!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Heeft iemand Velthuizen gevolgd in Spanje? Weet iemand of hij beter geworden is het afgelopen jaar? Er is een mooie zin: in het verleden resultaten... vul hem zelf maar verder in....
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:07 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Helemaal eens. Eerst de overige plaatsen die dringender zijn vullen. Verder hebben we genoeg keepers, alleen als er 1 weg zou gaan kun je kijken naar vervanging.
+1, Mulder is groeiende dus moet het volgend seizoen zeker weer 1e keeper worden.
overigens heb ik begrepen dat Feyenoord over een vervanger voor Rob van Dijk nadenkt, dus een 2e keeper met wat ervaring en ik kan me ook niet voorstellen dat Velthuizen daarvoor een gegadigde is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 05 april 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 20:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

+1, Mulder is groeiende dus moet het volgend seizoen zeker weer 1e keeper worden.
overigens heb ik begrepen dat Feyenoord over een vervanger voor Rob van Dijk nadenkt, dus een 2e keeper met wat ervaring en ik kan me ook niet voorstellen dat Velthuizen daarvoor een gegadigde is.
Eens, al is Mulder wel wat vaak geblesseerd voor een keeper. Van Dijk dat kan echt niet meer en Been geeft dus ook volkomen terecht aan dat ze op zoek gaan naar een andere ervaren keeper, eentje die een jaar of 10 jonger is.

Denk zelf dat Gentenaar een goede keuze zou zijn. Vond ik altijd een prima keepert. Hij is nu 35 en er is een goede kans dat VVV degradeerd, waardoor een overstap naar Feyenoord niet al te veel problemen zou moeten opleveren.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 april 2011 - 20:36   quote  deeplink  
wordt hem niet denk ik. te jong voor 2de keeper en als 1e keeper serveer je mulder af
MMM
 MMM - dinsdag 05 april 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 20:36 schreef Jappie_FEY het volgende:
wordt hem niet denk ik. te jong voor 2de keeper en als 1e keeper serveer je mulder af
Daar is niks mis mee?
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Het is geen prioriteit, maar nooit verkeerd om je ogen open te houden...
DY
 DY - dinsdag 05 april 2011 - 23:59   quote  deeplink  
zou drenthe nog steeds denken dat feyenoord vroeg verlaten het 'goede'voor hem was?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 23:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee?
Nee, als Velthuizen aantoonbaar beter is niet nee. Maar datg is niet zo.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 06 april 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, als Velthuizen aantoonbaar beter is niet nee. Maar datg is niet zo.
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Veltjuizen is een welkome versterking als v.Dijk weg gaat!
Toch nog wat ervaring in het keepersgilde!
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 07:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, als Velthuizen aantoonbaar beter is niet nee. Maar datg is niet zo.
Pietje Velthuizen is wel beter, dat heeft hij bij Vitesse laten zien.
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Pietje Velthuizen is wel beter, dat heeft hij bij Vitesse laten zien.
Volgens mij word je niet beter van de reservebank in Spanje, hooguit bruiner! Zoals je weet ;-p ben ik ervoor om Mulder lekker vertrouwen te geven en verder te laten groeien tot TOPkeeper!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Pietje Velthuizen is wel beter, dat heeft hij bij Vitesse laten zien.
niet helemaal eens.
maar sowieso een jaar banken wordt niemand beter van,.
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Volgens mij word je niet beter van de reservebank in Spanje, hooguit bruiner! Zoals je weet ;-p ben ik ervoor om Mulder lekker vertrouwen te geven en verder te laten groeien tot TOPkeeper!
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niet helemaal eens.
maar sowieso een jaar banken wordt niemand beter van,.
Ik vond het bij Vitesse een betrouwbare keeper, had ook altijd wel iets met het Legioen na elke wedstrijd in de Kuip.. Vond het jammer dat Feyenoord 'm toen niet oppikte, te duur helaas.. Zonde dat ie daar op de bank zit, al komt dat volgens mij nog steeds omdat de keeper die er nu instaat de wedstrijd van z'n leven keepte tegen Barcelona!
bjorn
 bjorn - woensdag 06 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
zou ik niet doen, in al die jaren dat ie bij vitesse zat werd ie niet veel beter als toen hij daar begon, gewoon vertrouwen houden in darley en mulder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door bjorn --
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Het probleem is, dat Mario totaal geen vertrouwen heeft in Darley.. Pijnlijk, aangezien die aardig wat gekost heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door MMM --
el triste
 el triste - woensdag 06 april 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 15:06 schreef MMM het volgende:
Het probleem is, dat Mario totaal geen vertrouwen heeft in Darley.. Pijnlijk, aangezien die aardig wat gekost heeft.
maar Mario heeft er dan ook echt wel kijk op :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Velthuizen kan bij degradatie Hercules voor schijntje vertrekken









0.0059649