BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Michael van Praag gaat bemiddelen in Ajaxleaks

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 05 april 2011 - 08:23   quote  deeplink  
Michael van Praag, erelid van Ajax en bondsvoorzitter van de KNVB, heeft zich op de achtergrond opgeworpen om te bemiddelen in de impasse waarin Ajax verkeert. Eerder zei Van Praag dat hij misschien iets zou doen als de scherven op de grond liggen bij Ajax. Zover is het inmiddels en hij hoopt als onafhankelijke partij een rol te kunnen spelen om Ajax in rustiger vaarwater te brengen. Op welke manier is nog onduidelijk.

De bemoeienis komt, nadat ledenraadsvoorzitter Rob Been buiten medeweten van voornamelijk de voetbaltak in de ledenraad een vierkoppige commissie heeft samengesteld, die het spanningsveld tussen Johan Cruijff en de beleidsbepalers van Ajax gaat onderzoeken. Deze actie is onder meer Keje Molenaar boegbeeld van de voetballers in de ledenraad in het verkeerde keelgat geschoten en hij heeft inmiddels contact gehad met Been. Molenaar wilde gisteren geen commentaar geven op het opmerkelijke initiatief van Been, maar gaf toe zich te beraden op zijn positie in de ledenraad. Ze zaten met elf man bij elkaar zaterdag en daar was niet één oud-speler bij. Dat vind ik niet bepaald democratisch. Helemaal vreemd, omdat juist tijdens de laatste ledenraadsverkiezing allemaal oud-spelers werden gekozen voor de ledenraad. Molenaar, oud-speler van Ajax, kreeg trouwens na de uitzending van Studio Voetbal afgelopen zondag in Hilversum bezoek van een aantal leden van de harde kern van Ajax. Ze wilden met mij praten en daar stond ik voor open. Ze vroegen me door te gaan en ervoor te zorgen dat Johan Cruijff terugkeert bij de club. Ik wil niets liever.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=16424
thomASS
 thomASS - dinsdag 05 april 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Tja weer iemand die zich ermee gaat bemoeien
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 05 april 2011 - 08:27   quote  deeplink  
Johan is binnen ik verwacht medewerking van de rest binnen ajax zo niet mag johan van mijn alles er uit trappen.
De man neemt de moeite om dit te doen ik zou als ajax trots zijn met trainers als de Boer,berkamp en jonk.

DUS,AJAX LUISTER EN HUIVER...HEHE
AFCA!
 AFCA! - dinsdag 05 april 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 08:27 schreef verbrande harry het volgende:
Johan is binnen ik verwacht medewerking van de rest binnen ajax zo niet mag johan van mijn alles er uit trappen.
De man neemt de moeite om dit te doen ik zou als ajax trots zijn met trainers als de Boer,berkamp en jonk.

DUS,AJAX LUISTER EN HUIVER...HEHE
Ben ik het helemaal mee eens! Er zijn veel te veel nsb'ers binnen Ajax die allemaal vieze spelletjes spelen om Cruijff dwars te bomen. Deze moeten er zo snel mogelijk uit. Zo niet, kan Ajax nooit iets opbouwen. Dan blijft het altijd een bedrijf met frauduleuze mannetjes zoals vd Boog. Luister naar Cruijff!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2011 - 09:22   quote  deeplink  
GOEIE ZAAK !!!!
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Dit is ook het werk van een Erevoorzitter, Van Praag is altijd een heel goede man voor Ajax geweest, en ik vertrouw hem voor de 100%..... Zoals het er uitziet wil hij ook Cruijff aan het werk hebben bij Ajax...
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Hé Harry. Ik heb je een tijdje niet op het forum gezien. Alles goed?
Ik vind het een uitstekend initiatief van erevoorzitter Van Praag, een oer-Ajacied met veel kennis binnen de club. Een charismatische persoonlijkheid.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2011 - 13:01   quote  deeplink  
kan met nog een interview herinderen met deze man over het woord Joden.. ging die zitten met dat hoedje.. :D Geweldige Ajacied is dit !! wil van Praag nog nie terug als voorzitter ipv Coronel ? zou mooi zijn
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Molenaar blijft dankzij cruijff !!! :D
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 april 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:38 schreef nummer10 het volgende:
Molenaar blijft dankzij cruijff !!! :D
Goed nieuws, keje is dan wel een volendammer, maar hij heeft wel verstand van zaken!!
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 08 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:34 schreef Pietje het volgende:
Hé Harry. Ik heb je een tijdje niet op het forum gezien. Alles goed?
Ik vind het een uitstekend initiatief van erevoorzitter Van Praag, een oer-Ajacied met veel kennis binnen de club. Een charismatische persoonlijkheid.
druk druk druk pietje...
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 22:29 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

druk druk druk pietje...
Als het nou ook nog wat oplevert, is al die drukte niet voor niets ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Michael van Praag gaat bemiddelen in Ajaxleaks

0.0050518