BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als je zo graag onrust wil voorkomen maak dan de jaarsalarissen bekent!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Zo ben ik van mening maar doet zal er wel niet inzitten
is wel open denk ik dan

of die toelage van Koevermans ( als het zo is)
dobias
 dobias - dinsdag 05 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Ik snap echt al deze ophef weer niet.
Laten we ons bezig houden met voetbal dan met deze randzaken.

En iedereen die roept om zijn salaris kenbaar te maken doe dat dan zelf ook.
Salaris is een prive aangelegenheid.

En ik heb mark koevermans zaterdag na de wedstrijd op de radio gehoort op weg naar huis en daar zou hij dingen waarvan ik dacht slimme vent.

Eerst presteren en dan komt de rest wel. En dan bedoelde hij het functioneren van hem zelf.

En iedereen die salaris verhoging heeft gehad bij een bedrijf die slecht heeft gedraaid... heeft iedereen die terug gegeven? en de bonus ook iedereen terug gegeven.

De media denkt weer iest gevonden te hebben. Het was namelijk al te lang rustig....
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Denk dat je onrust weg haald wat stel dat het niet waar is ! dan is het einde voor rijmond in de kuip denk ik tot nu toe is het hoor en wederhoor
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Niet eens. Salarissen zijn persoonlijk en moeten ook zo blijven. Als het bekend zou worden wordt het altijd tegen ze gebruikt, wat het ook is. Zowel intern als extern.

Laat ze nou maar gewoon doorgaan met de club gezond maken en laat ze daar openheid over geven. Dat lijkt me belangrijker dan te weten wat die gasten per jaar krijgen.
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:32 schreef Pietje1 het volgende:
Niet eens. Salarissen zijn persoonlijk en moeten ook zo blijven. Als het bekend zou worden wordt het altijd tegen ze gebruikt, wat het ook is. Zowel intern als extern.

Laat ze nou maar gewoon doorgaan met de club gezond maken en laat ze daar openheid over geven. Dat lijkt me belangrijker dan te weten wat die gasten per jaar krijgen.
niet eens want als bepaalde figuren gewoon blijven zitten met een riant salaris storten mensen geen euro meer in de vvf laat staan als diezelfde lui ook nog een bonus krijgen
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Als ik zou weten dat bijv onno jacobs 400.000 euro zou verdienen sorry maar dan betaal ik niks meer
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Ja, en dan moeten ze ook nog even de salarissen en contracten van de spelers openbaar maken. Dat is ook wat handiger voor de concurrentie!

De buitenwacht heeft hier niets mee te maken. Laat Rijnmond eerst maar eens aantonen uit welke bron dit komt. Dan zien we dan wel of ze goed of fout bezig zijn bij Rijnmond. Indien goed, dan is er rook en waar rook is is vaak ook vuur.... (eigenlijk geldt dat nu ook al hé)
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 05 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Elk jaar komt de begroting van Feyenoord op hun eigen site online hoor kale co... Hoeveel van die populaire schreeuw topics wil je nog openen?
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:58 schreef Crisismanager het volgende:
Elk jaar komt de begroting van Feyenoord op hun eigen site online hoor kale co... Hoeveel van die populaire schreeuw topics wil je nog openen?
nou ik wil helemaal niks alleen maar weten hoe het ervoor staat net als iedereen lijkt me
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:58 schreef Crisismanager het volgende:
Elk jaar komt de begroting van Feyenoord op hun eigen site online hoor kale co... Hoeveel van die populaire schreeuw topics wil je nog openen?
Of gooi jij je geld in een bodemloze put?
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:35 schreef kale co het volgende:
Als ik zou weten dat bijv onno jacobs 400.000 euro zou verdienen sorry maar dan betaal ik niks meer
zou best kunnen, Mario krijgt al 7,5 ton(dacht ik)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Zijn vrij normale bedragen hoor tegenwoordig.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 april 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Co, dat je veel vraagtekens hebt is nou wel duidelijk. Bovendien: alles is ineens wel érg kut na de nederlaag afgelopen zaterdag. Rolt het er nu allemaal uit?
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Frustratie viert hoogty volgens my, misschien de realisastie dat het seizoen voor by is ...
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 19:06 schreef FR-Henk het volgende:
Co, dat je veel vraagtekens hebt is nou wel duidelijk. Bovendien: alles is ineens wel érg kut na de nederlaag afgelopen zaterdag. Rolt het er nu allemaal uit?
dat denk ik wel henk wat was ik kwaad gisteren
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 19:06 schreef FR-Henk het volgende:
Co, dat je veel vraagtekens hebt is nou wel duidelijk. Bovendien: alles is ineens wel érg kut na de nederlaag afgelopen zaterdag. Rolt het er nu allemaal uit?
maar niet alles is kut
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 19:24 schreef kale co het volgende:

[..]

maar niet alles is kut
Zelfs niet met ladies night.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Investeren in je club ole ole!!
Investeren in je club ole ole!!
Investeren in je club ole ole!!
Zelfs daar doen jullie niets mee!!

Bakken met geld verdienen en er maar alles aan doen om het te blijven verdienen.
Wat nu slechte financiele situatie??
Ik help ze er wel bovenop en dit terwijl ik wel mijn eigen zakken blijf vullen.

Ik wil niet eens weten hoeveel ze verdienen!
Het zijn alleen maar zakkenvullers!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als je zo graag onrust wil voorkomen maak dan de jaarsalarissen bekent!









0.0076420