BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde zelf op scoutingstrip in Noorwegen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2011/04/05/30861/

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam meldt dat algemeen directeur Eric Gudde in afwachting van de komst van Martin van Geel zelf op scoutingstrip in Noorwegen is op zoek naar een spits.

Noorse media melden ondertussen dat Feyenoord scouts aanwezig waren bij Fredrikstad Viking (0-1). Ook scouts van FC Groningen, Hamburg, Hannover, Sunderland, Red Bull Salzburg, Borussia Mönchengladbach, AZ Alkmaar, Young Boys, Basel, Odense en Vejle zouden aanwezig zijn geweest.

Volgens Noorse media ging de meeste aandacht uit naar Costaricaan Celso Borges. De 22-jarige middenvelder/aanvaller maakt de laatste tijd veel indruk in Noorwegen, maar viel maandagavond tegen.

__________________________

http://www.livegoals.com/gamecenter/fredrikstad-vs-viking-02-04-2011
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 12:27   quote  deeplink  
ja ik las het net hahahaha hebben we geen mensen met voetbalverstand? of is het vinger aan de pols houden?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/04/05/30861/

De 22-jarige middenvelder/aanvaller maakt de laatste tijd veel indruk in Noorwegen, maar viel maandagavond tegen.

Niet doen dus, er zitten een paar scouts op de tribune en hij raakt in de war. Potentiele kuipvreeslijer.
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Haal liever een spits met ervaring! Denk nog steeds dat Koevermans - ondanks dat Been heeft aangegeven dat die het niet zal gaan worden - voor volgend seizoen een goede keuze zou zijn. Zeker als er geen geld is/komt voor aankopen.
optimo
 optimo - dinsdag 05 april 2011 - 12:45   quote  deeplink  
weer zo'n voetballertje voor de strijd tegen degradatie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Laat Van Geel maar eens wat bedenken. Wie weet waar hij mee komt. En als we niet kunnen kopen, moeten we maar gaan huren. Kijk naar Miyachi. Heel Europa kan zien dat zo'n jongen goed kan rijpen in een nederlandse competitie, dus misschien zit er nog wel degelijk meer in het vat.
Wat vinden we eigenlijk van dat kereltje van Willem II? Ik ben zijn naam even kwijt. Die scoorde er lustig op los op het EK van jong oranje (of was dat een ander team) wat een jaar of drie geleden in Nederland gehouden werd (toen Drenthe het zo goed deed). Zo slecht is hij niet hoor.. Of heb ik toevallig net wat aardige momentjes gezien en heb ik het helemaal mis?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 12:55   quote  deeplink  
rigters
ted
 ted - dinsdag 05 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Wel eentje met ervaring maar of Koevermans de juiste keuze is ?? Ik ben bang dat we een herhaling makaay krijgen .
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:50 schreef
Wat vinden we eigenlijk van dat kereltje van Willem II? Ik ben zijn naam even kwijt. Die scoorde er lustig op los op het EK van jong oranje (of was dat een ander team) wat een jaar of drie geleden in Nederland gehouden werd (toen Drenthe het zo goed deed). Zo slecht is hij niet hoor.. Of heb ik toevallig net wat aardige momentjes gezien en heb ik het helemaal mis?
Wie bedoel je?

Misschien is Lasnik het proberen waard op 10 (al 6 goals en 9 assists!), al is de kans natuurlijk aanwezig dat dat uitpakt zoals met Schaken en Auassar ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door JanM --
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 05 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Pleur nou eens op met die Biseswar voetballers. Daar hebben we er al zat van. Als je die schaarse centjes die je hebt wilt uitgeven, haal dan spelers zoals Meeuwis.
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:56 schreef ted het volgende:
Wel eentje met ervaring maar of Koevermans de juiste keuze is ?? Ik ben bang dat we een herhaling makaay krijgen .
Luc is weg en dan hebben we (voorlopig) alleen Larsen, die tot op heden nog niet heeft kunnen overtuigen. Koevermans heeft bewezen overal en altijd te scoren!
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 12:57 schreef Crisismanager het volgende:
Pleur nou eens op met die Biseswar voetballers. Daar hebben we er al zat van. Als je die schaarse centjes die je hebt wilt uitgeven, haal dan spelers zoals Meeuwis.
Eens, maar er zal toch ook een fatsoenlijke #10 bij moeten komen (Hadouir verwacht ik en hoop ik ook) en we zullen toch ook een spits moeten halen ...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:14   quote  deeplink  
rigters is vooral veel geflopt idd. maakte afgelopen weekend een leuk doelpunt. maar dat is niet het type wat nodig is. we hebben een grote sterke spits nodig. type eikelkamp van vroeger. maar ja.. lastig
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:14 schreef obiku010 het volgende:
rigters is vooral veel geflopt idd. maakte afgelopen weekend een leuk doelpunt. maar dat is niet het type wat nodig is. we hebben een grote sterke spits nodig. type eikelkamp van vroeger. maar ja.. lastig
Rigters zijn reet is dikker dan Beukering, Verhoeven en Mido bij elkaar. Laat die maar lekker aardbevingen in Tilburg veroorzaken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:14 schreef obiku010 het volgende:
rigters is vooral veel geflopt idd. maakte afgelopen weekend een leuk doelpunt. maar dat is niet het type wat nodig is. we hebben een grote sterke spits nodig. type eikelkamp van vroeger. maar ja.. lastig
Ben ik het eindelijk een keer met je eens. Rigters is wat dat betreft inderdaad niet de goede keuze, maar hij viel me de laatste weken best positief op. Stel dat hij voor noppes op te halen is en dat hij toch gemakkelijk doelpunten maakt... Ik denk aan André Hoekstra... Misschien niet de best speler, maar hij maakte ze wel!

En aan wie denk je als 'echte' spits?
JanM
 JanM - dinsdag 05 april 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Als Feyenoord de transfervrije Koevermans, Hadouir en Silberbauer weet te halen staat er ineens een hele vracht ervaring extra op het veld die je kunt aanvullen met jeugdig talent. Hoef je niet voor naar Noorwegen wat mij betreft!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:32   quote  deeplink  
hadouir is een kut karakter. streep die maar door wat mij betreft
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Mario was(/is) zelf ook een rebelletje, dus kan hij zich misschien wel goed inleven in zo'n jongen, dus halen! Koevermans heeft wel de kwaliteiten, maar hij was nou niet bijzonder enthousiast toen Feyenoord genoemd werd... en Silberbauer...? Die halen ze niet...
craven
 craven - dinsdag 05 april 2011 - 13:38   quote  deeplink  
aub sluit hoofdstuk Koevermans...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:41   quote  deeplink  
is mischien een ouwetje. maar als vlaar gaat breuer? en koef hoef ik niet meer. zijn kans gehad. mischien silberbouwet meeuwis er voor
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Breuer? Nee!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
bwahaha.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:46   quote  deeplink  
leg uit rood witte vriend! ik vind het wel een stevige spelert voor naast de vrij straks, mits de vrij blijft en vlaar gaat
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:46 schreef obiku010 het volgende:
leg uit rood witte vriend! ik vind het wel een stevige spelert voor naast de vrij straks, mits de vrij blijft en vlaar gaat
te langzaam. wordt je helemaal weggecounterd in je eigen kuip...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Breuer heeft het aardig gedaan, maar die komt nooit verder dan middenmoot eredivisie. Hij is veel te traag. Trouwens naast de Vrij moet je mijns inziens een opbouwer hebben. Ik zou in dat geval graag Wuytens van Utrecht zien. Die mag van mij sowieso wel komen. Goeie voetballer!!
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Trouwens naast de Vrij moet je mijns inziens een opbouwer hebben.
Jij wil graag 2 centrale verdedigers die er van houden om een spits te poorten?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
kijk, dat zijn argumenten. ik ben zelltijd zo vertraagt tijdens studio sport, dat ik me niet was opgevallen dat ie zo slak was. in dat geval geen breuer dan. maar je snapt hoop ik wel met wat ik bedoel. gewoon een harde spelert met snelheid, liefst 2 meter en max 25 jaar. hahahaa. oh ja.. dat is te duur. lastig
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 13:57 schreef de flh het volgende:

[..]

Jij wil graag 2 centrale verdedigers die er van houden om een spits te poorten?
hahhahahaa
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Eerst beginnen te poorten met de linksbuiten, dan via de spits naar de rechtsbuiten om via de rechtshalf naar de midmid... Wat denk je zelf? Ik hou van twee centrale verdedigers die én kunnen opbouwen én iemand kunnen uitschakelen. Denk aan een centrum met Wuytens, De Vrij en daarvoor Vormer... Lijkt mij een geweldig centrum!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Eerst beginnen te poorten met de linksbuiten, dan via de spits naar de rechtsbuiten om via de rechtshalf naar de midmid... Wat denk je zelf? Ik hou van twee centrale verdedigers die én kunnen opbouwen én iemand kunnen uitschakelen. Denk aan een centrum met Wuytens, De Vrij en daarvoor Vormer... Lijkt mij een geweldig centrum!
Als ze zo 11 man poorten en daarna de doelpalen, mogen ze zoveel poorten als ze willen.
kale co
 kale co - dinsdag 05 april 2011 - 14:43   quote  deeplink  
heeft gudde dan verstand van scouten ??????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 14:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als ze zo 11 man poorten en daarna de doelpalen, mogen ze zoveel poorten als ze willen.
Als ze maar wel door de goede doelpalen schieten...
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 05 april 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Is Gudde misschien aan het scouten voor een nieuw te vormen Feijenoord-hockyelftal?
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:02 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Is Gudde misschien aan het scouten voor een nieuw te vormen Feijenoord-hockyelftal?
slechtste grap ooit?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Hij zit wel in Scandinavië...
Oh, sorry, ik zit aan ijshockey te denken... Is niets voor onze jongens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - dinsdag 05 april 2011 - 15:20   quote  deeplink  
ik heb in de vakantie een intervieuw gelezen van de vrij wat een mannetje bijna arrogant!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 15:22   quote  deeplink  
reëel en arrogant ligt erg dicht bij elkaar....
Wederom een fout voorbeeld maar Frank de Boer is zo reëel dat hij arrogant lijkt, maar hij zegt het ook als er geen snars van klopt en zo zijn nog wel wat voorbeelden te noemen. De Vrij lijkt me ook wel zo'n type... (gaat er nog wel af als hij wat ouder is en minder naief)
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:20 schreef Milo het volgende:
ik heb in de vakantie een intervieuw gelezen van de vrij wat een mannetje bijna arrogant!
ik miste je al nobele forum held!!! goeie vakantie gehad? en ja... schrikken hoe erg goed ze denke te zijn die over het paard getilde spelerts die niet verlengen of te lang wachten!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Wel goed lezen hé. Hij wil best bijtekenen, maar hij wil wel eerst afwachten wat de andere "toppers" doen. Stel dat die allemaal vertrekken en hij zou getekend hebben. Nou dan heeft hij zichzelf in de voet geschoten. Hij heeft groot gelijk. Loyaliteit is daar aan toe, maar er is een punt dat je aan jezelf mag denken. In het geval van Vlaar, Schenkeveld en Dani Fernandez vind ik het iets anders...
Milo
 Milo - dinsdag 05 april 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:23 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik miste je al nobele forum held!!! goeie vakantie gehad? en ja... schrikken hoe erg goed ze denke te zijn die over het paard getilde spelerts die niet verlengen of te lang wachten!
heerlijk, brandend maaagzuur, zuipen begon al rond de klok van 11 ben nu echt stuk hahahahaha......

Die de vrij ach, ik hoop dat hij zijn koppie erbij houdt, anders gaat het fout
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Ben ik niet bang voor. Die jongen kent zijn mogelijkheden heel goed. Zowel in als buiten het veld... Hij komt er wel....
Milo
 Milo - dinsdag 05 april 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ben ik niet bang voor. Die jongen kent zijn mogelijkheden heel goed. Zowel in als buiten het veld... Hij komt er wel....
heb je de vi gelezen? moet je ff doen, dan pis je in je broek van het lachen! de vrij 19 jaar en dan al lullen of hij de beste is van de wereld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Misschien hoort dat wel bij een winnaar....
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:47 schreef Milo het volgende:

[..]

heb je de vi gelezen? moet je ff doen, dan pis je in je broek van het lachen! de vrij 19 jaar en dan al lullen of hij de beste is van de wereld.
He Milo, vakantie overleefd? Goed je weer terug te hebben.

De VI? Je weet dat het een erg gekleurd blad is he? Alles voor de sensatie, dus verbaast me niet als zijn woorden net even iets anders geschreven worden als dat hij ze heeft verteld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 16:13   quote  deeplink  
We moeten de besprekingen met Fer maar eens afwachten. Ik hoop en denk dat het verhaal geldt dat als er één schaap over de dam is.....
MMM
 MMM - dinsdag 05 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Nu gaat het goed komen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 april 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Ja, zullen we er maar op vertrouwen? Ik denk dat dat wel kan, want Fer kon zijn lachen niet houden in dat interview laatst toen ze hem er een beetje over doorvroegen... (was dat niet bij Rijnmond)
Milo
 Milo - dinsdag 05 april 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

He Milo, vakantie overleefd? Goed je weer terug te hebben.

De VI? Je weet dat het een erg gekleurd blad is he? Alles voor de sensatie, dus verbaast me niet als zijn woorden net even iets anders geschreven worden als dat hij ze heeft verteld.
Ach, brandend maagzuur thats all!
stond ook over intervieuw met leerdam in de vi goed stuk. dus............
Germen
 Germen - dinsdag 05 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Waarom halen ze Sergey Khizhnichenko niet op!
Die weet wat de KUIP is en kent de jongens ook!
Lijkt mij nog steeds een goedeoptie
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
als dat maar goed gaat, Gudde zelf aan 't scouten in Noorwegen.
zou ie als jongen misschien bij de scouting hebben gezeten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde zelf op scoutingstrip in Noorwegen









0.0081999