BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De messen worden geslepen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Jorien van den Herik en Bert van Marwijk zijn komende vrijdag te gast in het voetbaldiscussie programma Voetbal International op RTL7. Het programma begint vrijdagavond om 20.30 uur.

http://www.fr12.nl/nieuws/14251-jorien-van-den-herik-vrijdag-te-gast-in-voetbal-international.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 05 april 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat Jorien weer vertelt hoe geweldig hij was en hoe kut het huidige bestuur is.... Ik denk minder dan 5 minuten.
Cheffie
 Cheffie - dinsdag 05 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Zal wel hoop shit over me heen krijgen..

maar..

JORIEN////HELD
aad 64
 aad 64 - dinsdag 05 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Met Jorien en Bert wonnen we nog wel is wat
MMM
 MMM - dinsdag 05 april 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 16:16 schreef aad 64 het volgende:
Met Jorien en Bert wonnen we nog wel is wat
.

Ga zeker kijken vrijdag.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 april 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 16:15 schreef Cheffie het volgende:
Zal wel hoop shit over me heen krijgen..
voor poep en plas sex is dit het verkeerde forum.. ;-)
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 05 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 16:16 schreef aad 64 het volgende:
Met Jorien en Bert wonnen we nog wel is wat
Toen er nog geld was ja. Daarna stelde Jorien Gullit en Peter Bosz aan, en daar zien we nog elke dag de gevolgen van.
de flh
 de flh - dinsdag 05 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 17:10 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Toen er nog geld was ja. Daarna stelde Jorien Gullit en Peter Bosz aan, en daar zien we nog elke dag de gevolgen van.
Al had niemand met de kennis van toen kunnen vermoeden dat die 2 (3 met Wotte erbij) zoooooooo verschrikkelijk slecht waren.
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 17:10 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Toen er nog geld was ja. Daarna stelde Jorien Gullit en Peter Bosz aan, en daar zien we nog elke dag de gevolgen van.
ben jij n slappe zak zeg herik heb feyenoord toen gered anders ware ze misschien allang failliet geweest...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 17:47 schreef hoolie077 het volgende:

[..]

ben jij n slappe zak zeg herik heb feyenoord toen gered anders ware ze misschien allang failliet geweest...
Ja eens, maar hij heeft ook de eerste aanzet weer gegeven tot deze puinhoop, zo realistisch moet je zijn.

Ik verlang nog wel terug naar de tijd doen de zaken helder waren en de grote 3 de dienst uit maakten. Van de Herik, van Raaij en van Praag.
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 18:48   quote  deeplink  
komt ook omdat iedere voetballer tegewoordig aan euroos denkt ipv clubgevoel en eer gevoel nu is t eerst veel geld dan pas presteren pfff
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 05 april 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Al met al Jorien voor mij nog steeds een held!! onder zijn bewind altijd goed voor prijzen............... Of ie nou wel of niet verantwoordelijk gehouden moet worden voor de enorme schuld kan ik niet over oordelen. hij was er een van geen woorden maar daden en daar hou ik van!
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 18:53 schreef El Jardinero het volgende:
Al met al Jorien voor mij nog steeds een held!! onder zijn bewind altijd goed voor prijzen............... Of ie nou wel of niet verantwoordelijk gehouden moet worden voor de enorme schuld kan ik niet over oordelen. hij was er een van geen woorden maar daden en daar hou ik van!
ken ik ut wel eens zijn ..zou zegge by the way koeman halen en zet daar van gastel bij na van marwijck vind ik koeman nr 2
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 18:56 schreef hoolie077 het volgende:

[..]

ken ik ut wel eens zijn ..zou zegge by the way koeman halen en zet daar van gastel bij na van marwijck vind ik koeman nr 2
Ronald of Erwin? Beide niet eens by the way :P
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
erwin en ik kijk na de prestaties vogges mij vrij aardig gedaan beter as gullit
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 15:46 schreef Stylzz het volgende:
Jorien van den Herik en Bert van Marwijk zijn komende vrijdag te gast in het voetbaldiscussie programma Voetbal International op RTL7. Het programma begint vrijdagavond om 20.30 uur.

http://www.fr12.nl/nieuws/14251-jorien-van-den-herik-vrijdag-te-gast-in-voetbal-international.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
dat wordt vuurwerk vrijdag!!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Ik geloof niet in vuurwerk en zouden we de echte waarheid horen????Hij is mede schuld aan de financieele problemen of zijn we dat ineens vergeten !!!!!
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 20:55 schreef piet de paler het volgende:
Ik geloof niet in vuurwerk en zouden we de echte waarheid horen????Hij is mede schuld aan de financieele problemen of zijn we dat ineens vergeten !!!!!
is ut ook ni zo dat van de herik de kuip uitgewerkt is door ons supporterss????
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
mijn meniing is dat het beleid dure spelers met mega contracten en het uit blijven van europees voetbal en het relle van onze hooligans die de club verkloot hebbe
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:06 schreef hoolie077 het volgende:
mijn meniing is dat het beleid dure spelers met mega contracten en het uit blijven van europees voetbal en het relle van onze hooligans die de club verkloot hebbe
met het laatste deel van je betoog roerend eens.en dat mag ook wel eens gezegd worden over onze supporters (blowende kinderen op vak S)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:06 schreef hoolie077 het volgende:
mijn meniing is dat het beleid dure spelers met mega contracten en het uit blijven van europees voetbal en het relle van onze hooligans die de club verkloot hebbe
Jezelf meegerekend, gezien je nickname?

V/d Herik en van Marwijk zullen wel bekend maken beide terug te komen bij Feyenoord ;) Yeah right..
hoolie077
 hoolie077 - dinsdag 05 april 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:11 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Jezelf meegerekend, gezien je nickname?

V/d Herik en van Marwijk zullen wel bekend maken beide terug te komen bij Feyenoord ;) Yeah right..
ken je zegge dat ut ma n nickname is ben suporter geen sloper
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Lijkt me een interessante uitzending.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Bedoelde er ook niks slecht mee, ben het roerend met je eens.

Als de wedstrijd bagger is, het spel slecht en de uitslag os er naar, dan sta ik ook te schelden en te vloeken, maar om wat te gaan slopen? Nee, zeker niet.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 april 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Er stond trouwens in een bericht dat "Wilfred Genee en Johan Derksen ontvangen Jorien van den Herik en Bert van Marwijk".

Is Gijppie er niet bij dan?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 05 april 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:19 schreef Els het volgende:
Lijkt me een interessante uitzending.
Denk je dat Els.Je hoort nooit de waarheid waar het fout is gegaan.
Hij (vd Herik) heeft ook zijn zakken gevuld,alleen de resultaten hebben dat gecamoufleerd.
En wat geweest is is geweest en nog meer kritiek op alles wat met Feyenoord gebeurd is niet goed voor de club.
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Denk je dat Els.Je hoort nooit de waarheid waar het fout is gegaan.
Hij (vd Herik) heeft ook zijn zakken gevuld,alleen de resultaten hebben dat gecamoufleerd.
En wat geweest is is geweest en nog meer kritiek op alles wat met Feyenoord gebeurd is niet goed voor de club.
Ik zeg ook niet dat ik denk dat het een uitzending is waar de ultieme waarheid boven tafel zal komen, maar denk wel dat het een interessante uitzending is. Wat je ook van hem vindt, vd Herik is een markante man. Van Marwijk en Derksen lopen met hem weg, en een ijdele man als vd Herik heeft maar weinig vleierij nodig om eens lekker scherp uit de hoek te komen. Dus: een interessante uitzending.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2011 door Els --
Els
 Els - dinsdag 05 april 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Denk je dat Els.Je hoort nooit de waarheid waar het fout is gegaan.
Hij (vd Herik) heeft ook zijn zakken gevuld,alleen de resultaten hebben dat gecamoufleerd.
En wat geweest is is geweest en nog meer kritiek op alles wat met Feyenoord gebeurd is niet goed voor de club.
Ik vraag me trouwens sterk af of die waarheidsvinding zo interessant zal zijn, ik acht het het meest waarschijnlijk dat Feyenoord bijna ten gronde is gericht door een opeenstapeling van knulligheden en zeer menselijke inschattingsfouten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 05 april 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:28 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik denk dat het een uitzending is waar de ultieme wwarheid boven tafel zal komen, maar denk wel dat het een interessante uitzending is. Wat je ook van hem vindt, vd Herik is een markante man. Van Marwijk en Derksen lopen met hem weg, en een ijdele man als vd Herik heeft maar weinig vleierij nodig om eens lekker scherp uit de hoek te komen. Dus: een interessante uitzending.
hier ben ik het wel mee eens Elske!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Wordt pas interessante uitzending als ie oordeelkundig praat over het huidige beleid en stand van zaken bij Feyenoord.
Geen natrappen zonder inhoud dus.
Els
 Els - woensdag 06 april 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Hoewel sommigen liever luisteren naar een beetje prietpraat.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 06 april 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Denk je dat Els.Je hoort nooit de waarheid waar het fout is gegaan.
Hij (vd Herik) heeft ook zijn zakken gevuld,alleen de resultaten hebben dat gecamoufleerd.
En wat geweest is is geweest en nog meer kritiek op alles wat met Feyenoord gebeurd is niet goed voor de club.
hoe meer kritiek hoe beter, houdt de boel scherp. als je 14de staat en er is geen kritiek dan pas is de club echt dood.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door Feijenoord1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 09:26   quote  deeplink  
JORIEN//HELD!!

Jorien was het begin van de ellende maar onder hem had het nooit zo ver gekomen als dat het uiteindelijk gekomen is.
Jorien kwam tenminste ook nog eens voor de supporters op!
Jorien liet ons niet betuttelen door de KNJB!
Jorien was tenminste een leider!
craven
 craven - woensdag 06 april 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2011 - 18:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja eens, maar hij heeft ook de eerste aanzet weer gegeven tot deze puinhoop, zo realistisch moet je zijn.

Ik verlang nog wel terug naar de tijd doen de zaken helder waren en de grote 3 de dienst uit maakten. Van de Herik, van Raaij en van Praag.
zoals van muiswinkel als van Raaij zei in studio spaan: de 6 V's: Van Raaij, Van de Herik, Van Praag en de Voorzitter Van Vitesse hahahha
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 06 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Jorien heeft bij mij helemaal afgedaan toen hij riep dat ze Feyenoord maar failliet moesten laten gaan en dat ze vervolgens op de licensie van Exelsior maar verder moesten.
Dat zei hij nadat hij eerst zijn eigen geld (met vette rente !) eruit had gehaald.
Schandalig !
Ben klaar met hem.
Cheffie
 Cheffie - woensdag 06 april 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 10:27 schreef craven het volgende:

[..]

zoals van muiswinkel als van Raaij zei in studio spaan: de 6 V's: Van Raaij, Van de Herik, Van Praag en de Voorzitter Van Vitesse hahahha
wuahahahaha ja dat was een briljant stukje tv!

Jorien////HELD!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
JORIEN FOR PRESIDENT!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De messen worden geslepen!









0.0064618