BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AC Milan mengt zich in de strijd om Ajacied Vertonghen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - dinsdag 05 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Jan Vertonghen lijkt bezig aan zijn laatste seizoen in het shirt van Ajax. De verdediger maakt een goed seizoen door bij de huidige nummer drie van de Eredivisie en wordt dan ook gelinkt aan enkele Europese topclubs. Volgens diverse Italiaanse media mengt AC Milan zich nu ook in de strijd.
De Belg kwam eerder al voor op het verlanglijstje van Barcelona en Arsenal. De kans dat de international volgend seizoen ook nog te bewonderen is in de ArenA is dan ook klein. Het jeugdproduct van Germinal Beerschot zou naar verluid ruim tien miljoen euro moeten opleveren.
Vertonghen is bij Ajax al jarenlang een vaste waarde. De 23-jarige verdediger is ook dit seizoen weer een steunpilaar, wat resulteerde tot 27 optredens in de hoofdmacht. Daarin was hij tot op heden met vijf doelpunten al productiever dan voorgaande seizoenen.

: ik zou zeggen, doen als ze seedorf in de deal kunnen betrekken, die is toch transfer vrij na dit seizoen
ajax21
 ajax21 - dinsdag 05 april 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vind persoonlijk een 10 miljoen voor vertonghen te weinig..
En Seedorf heeft aangegeven dat hij een contractverlenging verwacht bij ac milan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AC Milan mengt zich in de strijd om Ajacied Vertonghen

0.0046598