BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders in de rechtzaal!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
ik vraag me af hoeveel en vaak wij Feyenoorders voor de rechtert staan. en vooral waarom?

zo stond ik in maart voor wildplassen. gelukkig vrij gesproken en 2 jaar voorwaardelijk. echter, het kan veel rotter!

vandaag staat gyan in de rechtbank. dit omdat er een inval gedaan was in zijn appartement een paar dagen na de grote cannabis oogst. alleen afgeknipte lege potten stronkjes stonden er en een inmiddels half afgebroken lampen stelling. restjes planten voeding enz. ik, obiku010 en gyan010, gebruikten dit puur om de samenleving te beschermen tegen de monsters die we zijn zonder thc in onze bloedbaan. vanmiddag 1330 staan wij terecht!! in het paleis van justitie te den haag! graag jullie steun!!! of jullie verhalen van onrechtvaardige vervolging en hetzerijen!!!
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 april 2011 - 12:39   quote  deeplink  
ik dacht dat dit een voetbalforum was.....maar we gaan hier dus lekker zielig doen....
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 12:39 schreef henkie1969 het volgende:
ik dacht dat dit een voetbalforum was.....maar we gaan hier dus lekker zielig doen....
het gaat om zaken die niet kloppen. mensen die dus ook bij voetbal wedstrijden aangepakt worden terwijl ze slechts naar de auto of trein lopen. feyenoorders die aangepakt worden terwijl ze onschuldig zijn. dus doe maar negatief. vraag desnoods om een slot. maar als er gewoon normaal situaties besproken worden, is dit net zo topic waardig als alle andere. en reageer anders niet als je het zielig doen vind. ik wil alleen maar dingen in kaart krijgen en mischien wel een document ervan maken. voor aan de heer aboutaleb

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door FR-Han --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 12:28 schreef obiku010 het volgende:
ik vraag me af hoeveel en vaak wij Feyenoorders voor de rechtert staan. en vooral waarom?

zo stond ik in maart voor wildplassen. gelukkig vrij gesproken en 2 jaar voorwaardelijk. echter, het kan veel rotter!

vandaag staat gyan in de rechtbank. dit omdat er een inval gedaan was in zijn appartement een paar dagen na de grote cannabis oogst. alleen afgeknipte lege potten stronkjes stonden er en een inmiddels half afgebroken lampen stelling. restjes planten voeding enz. ik, obiku010 en gyan010, gebruikten dit puur om de samenleving te beschermen tegen de monsters die we zijn zonder thc in onze bloedbaan. vanmiddag 1330 staan wij terecht!! in het paleis van justitie te den haag! graag jullie steun!!! of jullie verhalen van onrechtvaardige vervolging en hetzerijen!!!
haha. Het kweken van hasj is nu eenmaal bij wet verboden. Doe je dat toch, dan moet je de consequenties ervaren. Sorry Obiku010, dat je de beste bedoelingen van de wereld erbij hebt, doet in dit geval niet terzake.

En als je toch wilt smoken, koop het dan gewoon. Dat mag tenslotte wel.

Btw hoe kan je vrijgesproken worden en toch 2 jaar voorwaardelijk krijgen? vind ik heel knap.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Toen ik blowde deed ik dat voor mezelf, en niet omdat ik Feyenoorder ben.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 12:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha. Het kweken van hasj is nu eenmaal bij wet verboden. Doe je dat toch, dan moet je de consequenties ervaren. Sorry Obiku010, dat je de beste bedoelingen van de wereld erbij hebt, doet in dit geval niet terzake.

En als je toch wilt smoken, koop het dan gewoon. Dat mag tenslotte wel.

Btw hoe kan je vrijgesproken worden en toch 2 jaar voorwaardelijk krijgen? vind ik heel knap.
ik bedoel dan 2 jaar voorwaardelijk. maar ik had eerst een dikke boete en niet betaald. dus was voorwaardelijk voor mij vrijspraak. mij snappen ze niet meer met me snikkelt uit me jeansert! ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 13:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik bedoel dan 2 jaar voorwaardelijk. maar ik had eerst een dikke boete en niet betaald. dus was voorwaardelijk voor mij vrijspraak. mij snappen ze niet meer met me snikkelt uit me jeansert! ;-)
haha, ze stonden zeker wel te kijken. zien ze opeens Obiku, die z'n grote zwarte vriend uit zn broek had hangen. ;)
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 april 2011 - 13:54   quote  deeplink  
dus jij wilt alle verhalen, inclusief jouw "ojee, ik ben betrapt met illegale handel en nu moet ik op de blaren zitten" verhaal naar Aboutaleb en hopen dat hij het zo'n leuk initiatief vindt dat hij je vrijspraak geeft?
omgekeerde wereld
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 14:02   quote  deeplink  
I refuse to incriminate myself and plead the 5th.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 14:28   quote  deeplink  
gyan is vrijgesproken man!! HET IS FEEST!! GEBREK AAN BEWIJZEN!!! allemaal gefeliciteerd met de vrijspraak van een mede supportert!!!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 14:30   quote  deeplink  
vanavond zal gyan het een en ander toelichten omtrent deze rood wit, groene weed zaak! ik hou u op de hoogte. en de heer gyan zelf uiteraard. groet peter obiku de vries..
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
wat een onzin allemaal...forum vervuiling
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Tijd weer voor je pilletje(s) vriend?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Slot.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 23:41   quote  deeplink  
goed topic dit. zuurpruim henk is natuurlijk tegen, maar trek je er niks van aan forumhelden!!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 06 april 2011 - 23:43   quote  deeplink  
bij nader inzien hoor ik dat gyan zich schaamt. slotje graag boudewijn. niet iedereen hoefd te weten van het oplichten van de staat van een van onze forum leden... sorry gyan... lol
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 06 april 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 23:43 schreef obiku010 het volgende:
bij nader inzien hoor ik dat gyan zich schaamt. slotje graag boudewijn. niet iedereen hoefd te weten van het oplichten van de staat van een van onze forum leden... sorry gyan... lol
+1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 april 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 23:41 schreef obiku010 het volgende:
goed topic dit. zuurpruim henk is natuurlijk tegen, maar trek je er niks van aan forumhelden!!
Is moeilijk hoor, zuurpruim zijn. Ben ik alleen als het me uitkomt....Hehehe.
de flh
 de flh - donderdag 07 april 2011 - 00:43   quote  deeplink  
wat Stylzz zegt.
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 07 april 2011 - 08:14   quote  deeplink  
ach ja... "nowone likes is, we don`t care"
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 april 2011 - 10:42   quote  deeplink  
de flh
 de flh - donderdag 07 april 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 10:42 schreef hotjumper het volgende:
[ filmpje ]
hehehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorders in de rechtzaal!!









0.0061621