BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exclusief: Koolwijk: 'Samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord is goed'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 06 april 2011 - 13:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Exclusief: Koolwijk: "Samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord is goed" (FeyenoordNet.nl)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Zijn contract loopt binnenkort toch af? Moet Feyenoord hem niet als de sodemieter vastleggen (vóór Pastoor hem bijvoorbeeld meeneemt naar NEC)? Of is hij niet de spelers die we zoeken? Wat vinden jullie?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 april 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Ik zie het als een aanwinst.
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Ik heb het al 10 keer aangegeven, haal deze jongen lekker naar de Kuip! Maar Mario zal wel weer andere topperes in gedachte hebben..

Koolwijk met Mokotjo op het middenveld met Hadouir ervoor, zou mooi zijn
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:17 schreef MMM het volgende:
Ik heb het al 10 keer aangegeven, haal deze jongen lekker naar de Kuip! Maar Mario zal wel weer andere topperes in gedachte hebben..

Koolwijk met Mokotjo op het middenveld met Hadouir ervoor, zou mooi zijn
We zijn het weer eens EENS!
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:41 schreef JanM het volgende:

[..]

We zijn het weer eens EENS!
Begint eng te worden!
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Begint eng te worden!
Valt wel mee. Maar Van Geel heeft een paar weken geleden ergens gezegd dat hij géén transfervrije spelers mee zal nemen. Dat zou betekenen dat Hadouir dsu niet naar De Kuip komt ... wie weet er meer (behalve Martin zelf)?
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:48 schreef JanM het volgende:

[..]

Valt wel mee. Maar Van Geel heeft een paar weken geleden ergens gezegd dat hij géén transfervrije spelers mee zal nemen. Dat zou betekenen dat Hadouir dsu niet naar De Kuip komt ... wie weet er meer (behalve Martin zelf)?
Dat hij dat zei viel me ook erg tegen.. Of zou het tactiek zijn omdat hij nog een paar maanden moet bij Roda?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Misschien neemt hij ze dan wel niet mee, maar willen ze zelf komen? Dan ligt het nie aan hem dat hij Roda leeglundert..
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Hadouir heeft aangegeven Feyenoord nog steeds als een topclub te zien en staat open voor een vertrek naar de Kuip.

Koolwijk had een aantal maanden terug een groot interview in de VI waarin hij hoopte naar Feyenoord te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 15:24   quote  deeplink  
----------------------------Mulder

Fernandez - De Vrij - Martins Indi - De Cler ???

----------------------- Mokotjo - Koolwijk

--------------------------- Hadouir

Simon ??? ------------ ??? ------------ Ryo ???

Nog wel een paar grote vraagtekens, maar op zich begint het er zo wel een beetje op te lijken. Hup Martin, leg Simon en Ryo in ieder geval voor volgend zeizoen vast en tover dan nog een scorende spits uit de hoge hoed en we kunnen weer omhoog kijken!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Cissé in de punt?
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 15:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Cissé in de punt?
Als ze die teen er tegen die tijd afgehakt hebben en hij nog normaal kan lopen zou dat een optie zijn, al denk ik dat je die beter vanaf links kunt laten spelen, mocht Ryo niet meer bij ons spelen volgend seizoen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 15:24 schreef JanM het volgende:
----------------------------Mulder

Fernandez - De Vrij - Martins Indi - De Cler ???

----------------------- Mokotjo - Koolwijk

--------------------------- Hadouir

Simon ??? ------------ ??? ------------ Ryo ???

Nog wel een paar grote vraagtekens, maar op zich begint het er zo wel een beetje op te lijken. Hup Martin, leg Simon en Ryo in ieder geval voor volgend zeizoen vast en tover dan nog een scorende spits uit de hoge hoed en we kunnen weer omhoog kijken!
Mwa, als Vlaar vertrekt dan moet er echt een vervanger komen. De verdediging is het enige dat min of meer staat (de 2de seizoenshelft).

Vind Mokotjo groot talent, maar nog niet klaar voor een basisplek. Eigenlijk had hij er veel baat bij gehad als hij dit seizoen nog een jaartje bij Excelsior had gespeeld.

Zie liever onderstaande opstelling:

Mulder
Fernandez-Vlaar*-De Vrij-De Cler*
El Ahmadi-Vormer*
Hadouir*
Wijnaldum-Spits*-Cisse

* Vlaar: onze belangrijkste speler, als hij blijft (wat ik niet verwacht) scheelt dat een slok op een borrel. Anders moet er een vervanger komen. Bijvoorbeeld Derijck.
* De Cler: kijken naar jonger alternatief, moet weinig kosten, maar een contractverlenging tegen flink minder salaris lijkt mij de beste oplossing.
* Vormer: we hebben fysiek/strijd/bikkelaar nodig op het middenveld. Als Fer de stap kan maken, dan kan hij die rol vervullen, maar momenteel is hij gewoon niet goed genoeg. Andere optie is eventueel Meeuwis, maar die vind ik minder dan Vormer.
* Hadouir: nr 10, goede trap, steekpass, overzicht. Allemaal kwaliteiten die we nu ontberen. Hij heeft ze wel. Blijft wel de vraag om hij daadwerkelijk goed genoeg is voor Feyenoord. Ik denk het eerlijk gezegd wel. Zie voorlopig geen alternatief, maar daar is de scouting/technische staf voor om die spelert wel te vinden.
* Spits: samen met de 10, belangrijkste transfertarget. Ik zie in Nederland niet zo gauw iemand rondlopen die goed genoeg is en niet te duur is. Cisse is geen typische nr 9 (kan er wel als gelegenheidsspits spelen, Tomasson is vaak geblesseerd (heeft elk seizoen veel wedstrijden gemist en dit seizoen alles) en al wat ouder.
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 16:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mwa, als Vlaar vertrekt dan moet er echt een vervanger komen. De verdediging is het enige dat min of meer staat (de 2de seizoenshelft).

Vind Mokotjo groot talent, maar nog niet klaar voor een basisplek. Eigenlijk had hij er veel baat bij gehad als hij dit seizoen nog een jaartje bij Excelsior had gespeeld.

Zie liever onderstaande opstelling:

Mulder
Fernandez-Vlaar*-De Vrij-De Cler*
El Ahmadi-Vormer*
Hadouir*
Wijnaldum-Spits*-Cisse

* Vlaar: onze belangrijkste speler, als hij blijft (wat ik niet verwacht) scheelt dat een slok op een borrel. Anders moet er een vervanger komen. Bijvoorbeeld Derijck.
* De Cler: kijken naar jonger alternatief, moet weinig kosten, maar een contractverlenging tegen flink minder salaris lijkt mij de beste oplossing.
* Vormer: we hebben fysiek/strijd/bikkelaar nodig op het middenveld. Als Fer de stap kan maken, dan kan hij die rol vervullen, maar momenteel is hij gewoon niet goed genoeg. Andere optie is eventueel Meeuwis, maar die vind ik minder dan Vormer.
* Hadouir: nr 10, goede trap, steekpass, overzicht. Allemaal kwaliteiten die we nu ontberen. Hij heeft ze wel. Blijft wel de vraag om hij daadwerkelijk goed genoeg is voor Feyenoord. Ik denk het eerlijk gezegd wel. Zie voorlopig geen alternatief, maar daar is de scouting/technische staf voor om die spelert wel te vinden.
* Spits: samen met de 10, belangrijkste transfertarget. Ik zie in Nederland niet zo gauw iemand rondlopen die goed genoeg is en niet te duur is. Cisse is geen typische nr 9 (kan er wel als gelegenheidsspits spelen, Tomasson is vaak geblesseerd (heeft elk seizoen veel wedstrijden gemist en dit seizoen alles) en al wat ouder.
Vlaar vertrekt lijkt mij en El Ahmadi zie ik niet meer voor Feyenoord komen spelen, maar wie weet. Als hij wel terugkomt en beter is dan Mokotjo op dat moment mag 'ie natuurlijk spelen. Vormer ligt nog een jaar vast bij Roda dus die komt normaliter niet al komende zomer, terwijl Koolwijk gratis overgenomen kan worden.

En die spits ... dat wordt misschien wel de grootste uitdaging voor Van Geel ja.
JanM
 JanM - woensdag 06 april 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 16:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mwa, als Vlaar vertrekt dan moet er echt een vervanger komen. De verdediging is het enige dat min of meer staat (de 2de seizoenshelft).

Vind Mokotjo groot talent, maar nog niet klaar voor een basisplek. Eigenlijk had hij er veel baat bij gehad als hij dit seizoen nog een jaartje bij Excelsior had gespeeld.

Zie liever onderstaande opstelling:

Mulder
Fernandez-Vlaar*-De Vrij-De Cler*
El Ahmadi-Vormer*
Hadouir*
Wijnaldum-Spits*-Cisse

* Vlaar: onze belangrijkste speler, als hij blijft (wat ik niet verwacht) scheelt dat een slok op een borrel. Anders moet er een vervanger komen. Bijvoorbeeld Derijck.
* De Cler: kijken naar jonger alternatief, moet weinig kosten, maar een contractverlenging tegen flink minder salaris lijkt mij de beste oplossing.
* Vormer: we hebben fysiek/strijd/bikkelaar nodig op het middenveld. Als Fer de stap kan maken, dan kan hij die rol vervullen, maar momenteel is hij gewoon niet goed genoeg. Andere optie is eventueel Meeuwis, maar die vind ik minder dan Vormer.
* Hadouir: nr 10, goede trap, steekpass, overzicht. Allemaal kwaliteiten die we nu ontberen. Hij heeft ze wel. Blijft wel de vraag om hij daadwerkelijk goed genoeg is voor Feyenoord. Ik denk het eerlijk gezegd wel. Zie voorlopig geen alternatief, maar daar is de scouting/technische staf voor om die spelert wel te vinden.
* Spits: samen met de 10, belangrijkste transfertarget. Ik zie in Nederland niet zo gauw iemand rondlopen die goed genoeg is en niet te duur is. Cisse is geen typische nr 9 (kan er wel als gelegenheidsspits spelen, Tomasson is vaak geblesseerd (heeft elk seizoen veel wedstrijden gemist en dit seizoen alles) en al wat ouder.
Oh ja, Wijnaldum moeten ze gewoon - net als Vlaar en Fer - lekker proberen te verkopen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Als vervanger van Vlaar mag van mij Wuytens van Utrecht wel overkomen, maar daar zal wel een prijskaartje aan hangen? Alhoewel, Heracles heeft 'm destijds voor slechts 9 ton laten gaan...
Vervanger De Cler hebben we al in huis, nl. Martins Indi.
Kan op langere termijn ook wel in het centrum, dus multifunctioneel.
Hadouir zal vast niet komen. In dat geval hoop ik op Van Ginkel, maar die zal ook wel een prijskaartje hebben (contract tot medio 2013, maar komt uit eigen jeugd van Vitesse!). Je kunt hem ook in de spits zetten, dus ook multi-functioneel!
BRAYY
 BRAYY - woensdag 06 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik twijfel. hij is gratis en je kan hem er best bij hebben. maar hij helpt ons er ook niet bovenop. anders speelde hij nu wel ergens anders. en daarbij hebben we getalenteerde jeugd. als koolwijk die kan aansturen is het een goede mogelijkheid maar ik ben bang voor een auassar effect.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 april 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Auassar zal wel naar Excelsior gaan, kan hij Schaken direct meenemen... o wacht, dan komen ze met daar in de knoop met Vincken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 16:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als vervanger van Vlaar mag van mij Wuytens van Utrecht wel overkomen, maar daar zal wel een prijskaartje aan hangen? Alhoewel, Heracles heeft 'm destijds voor slechts 9 ton laten gaan...
Vervanger De Cler hebben we al in huis, nl. Martins Indi.
Kan op langere termijn ook wel in het centrum, dus multifunctioneel.
Hadouir zal vast niet komen. In dat geval hoop ik op Van Ginkel, maar die zal ook wel een prijskaartje hebben (contract tot medio 2013, maar komt uit eigen jeugd van Vitesse!). Je kunt hem ook in de spits zetten, dus ook multi-functioneel!
Wuytens zou een goede vervanger zijn. Maar hij heeft nog een contract tot medio 2013 en zal de nodig miljoenen moeten gaan kosten. Dus zijn komst is onrealistisch.

Martins Indi is nog een heel eind verwijderd van het niveau van De Cler op linksback. Die moet nog erg groeien wil hij een toegevoegde waarde voor Feyenoord 1. Bovendien zie ik ook meer een centrale verdediger in hem, dan een back.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 april 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 16:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Vlaar vertrekt lijkt mij en El Ahmadi zie ik niet meer voor Feyenoord komen spelen, maar wie weet. Als hij wel terugkomt en beter is dan Mokotjo op dat moment mag 'ie natuurlijk spelen. Vormer ligt nog een jaar vast bij Roda dus die komt normaliter niet al komende zomer, terwijl Koolwijk gratis overgenomen kan worden.

En die spits ... dat wordt misschien wel de grootste uitdaging voor Van Geel ja.
Vormer zal waarschijnlijk niet deze zomer komen inderdaad. Maar ik vind hem een interessant speler. Heeft nog maar een 1jarig contract, dus wellicht (ook na eventuele transfer van oa Vlaar en Wijnaldum) is er ruimte voor een kleine tranfersom. Ben ook nog niet zo kapot van Koolwijk eigenlijk. Weet niet of hij nou wat kan toevoegen aan Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 april 2011 - 17:11   quote  deeplink  
En voor Clasie is t ook nog te vroeg.
Vind al die gassies bij Excelsior nog te licht voor Feyenoord.
Maar misschien als ze met betere spelers om zich heen staan dat t dan anders is.

Ze hebben wel leren knokken.. zij wel..
DY
 DY - woensdag 06 april 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2011 - 14:17 schreef MMM het volgende:
Ik heb het al 10 keer aangegeven, haal deze jongen lekker naar de Kuip! Maar Mario zal wel weer andere topperes in gedachte hebben..

Koolwijk met Mokotjo op het middenveld met Hadouir ervoor, zou mooi zijn
en wieo moet dan puinruimen van de 3?
MMM
 MMM - woensdag 06 april 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Zowel Koolwijk als Mokotjo kunnen dat.

Koolwijk misschien net wat meer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door MMM --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Volgens mij staat een nieuwe doelman hoog op het lijstje met wat de club wil
En ik zie iedereen alleen maar over het middenveld praten en over een echte nummer 9

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exclusief: Koolwijk: 'Samenwerking tussen Excelsior en Feyenoord is goed'









0.0073668