|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik verwacht dat iedereen er volgend jaar gewoon weer zit!! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
betwijfel ik. dit was wel even wat anders dan een minder seizoen zoals we die vaak hebben gehad. daarbij komt dat de toekomst er ook niet al te rooskleurig uit ziet, zeker als de 'grote' talenten besluiten te vertekken. en dan laat ik het aanblijven van been zelfs buiten beschouwing!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Ik vind het wel een beetje vreemd dat er zoveel Duitse clubs in de top 30 staan...
Had meer uit Engeland of Spanje verwacht dan uit Duitsland.
Maarja, iedereen weet toch dat de Kuip altijd goed vol zit??!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
stadions in duitsland zijn allemaal stuk groter dan die in engeland en spanje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1
De mensen die er nu zitten zijn wel wat gewend. Steunen de club, zelfs al lijkt alles kut. Alle zgn 'Gloryhunters' zijn allang vertrokken en dat zijn er bij Feyenoord altijd relatief weinig geweest. Moet heel wat gebeuren voordat De Kuip nog maar halfvol is. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote: ja...maar alsof er zoveel mensen naar Bor. Monchengladbach gaan kijken XD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2011 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Netjes hoor.. Knap dat 2 NL clubs bij de eerste 25 van Europa zitten... Ajax plaats 16 en Feyenoord op 24.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 20:16 schreef voetbal-angerfist het volgende:[..] ja...maar alsof er zoveel mensen naar Bor. Monchengladbach gaan kijken XD ja, daar komen er aardig wat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs 2e liga trekt aardig wat toeschouwers. Bijna net zo veel als bij Heerenveen etc. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou jappie ben behoorlijk afgeknapt hoor en ik ben geen glory hunter |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 20:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] +1 De mensen die er nu zitten zijn wel wat gewend. Steunen de club, zelfs al lijkt alles kut. Alle zgn 'Gloryhunters' zijn allang vertrokken en dat zijn er bij Feyenoord altijd relatief weinig geweest. Moet heel wat gebeuren voordat De Kuip nog maar halfvol is. gloryhunters waar dan zie jij die glory meegemaakt dat we tegen excesior speelde 1000 man |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Ik ben er gewoon weer (A) zoals altijd natuurlijk :) Met Goede hoop en een hoop moed maar op licht pessimistisch ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 22:22 schreef kale co het volgende:[..] gloryhunters waar dan zie jij die glory meegemaakt dat we tegen excesior speelde 1000 man nou idd,alleen tegen 020 zat het redelijk vol... de broodjes frikandel waren toen wel lekkerder... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2011 - 22:22 schreef kale co het volgende:[..] gloryhunters waar dan zie jij die glory meegemaakt dat we tegen excesior speelde 1000 man joh, dat zeg ik toch ook? volgens mij zijn we het gewoon eens. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Jammer dat die snavels boven ons staan..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Pffffffffffffffffff alsof je naar de Kuip gaat voor het voetbal..... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: het land is ook wel 5x zo groot als nederland.. ik vind het wel grappig dat het niet allemaal naar één club trekt, maar dat bijv de 2e liga ook meeprofiteert. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Ja, en dan nog eens de manier waarop.... Als ik naar dat verdomde neuzenballet zit te kijken in die idiote snelkookpan zie ik altijd overal lege plekken. Prompt zie ik dan bij de toeschouwersaantallen van hun 51000 staan. Zelfs daar liegen ze over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 13:48 schreef salemi het volgende:[..] Ja, en dan nog eens de manier waarop.... Als ik naar dat verdomde neuzenballet zit te kijken in die idiote snelkookpan zie ik altijd overal lege plekken. Prompt zie ik dan bij de toeschouwersaantallen van hun 51000 staan. Zelfs daar liegen ze over. bij ons ook. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: liegen doen ze allemaal en heel veel |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik geloof dat lijstje niet zo, zelfs 020 staat boven ons cluppie. IK zag laatst 51.500 als toeschouwersaantal voorbij komen bij 020-Heracles. Geloof er geen reet van, die lui tellen daar met een vork. Volgens mij kunnen er geeneens 51.500 in, in die nichtendisco. Bovendien zag ik veel lege plaatsten. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
salemi, had je post nog niet gelezen. geloof dat we het eens zijn :-) |
|
|
|