|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Daley Blind betrokken bij een auto-ongeluk (Voetbalinfo.nl)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Het zijn geen leuke tijden voor de familie Blind. Vader Blind staat hevig ter discussie bij Ajax, terwijl zoon Daley afgelopen zondag geblesseerd raakte aan de enkel. Diezelfde Daley was donderdagochtend betrokken bij een auto-ongeluk, meldt AT5.
De verdediger van Ajax, die zondag geblesseerd uitviel in de wedstrijd tegen Heracles, botste op een kruising in Diemen frontaal op een tegenligger. De Mercedes van de Ajacied liep daarbij enkele deuken op. Het voertuig van de andere automobilist was er een stuk erger aan toe. Voor zover bekend kwam iedereen ongedeerd uit het ongeluk.
Het ongeluk van de Ajacied is overigens niet het eerste ongeluk waarmee de familie Blind te maken krijgt. In 2006 was vader Danny betrokken bij een auto-ongeluk. De assistent trainer van Frank de Boer veroorzaakte destijds onder invloed van alcohol een botsing in Amsterdam. Ook bij dat ongeluk vielen er geen gewonden. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongeluk schijnt niks meer te zijn geweest dan bij wijze van spreken zachtjes tegen een paaltje aanrijden... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dus het is weer in de media verdraaid? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Maar... reed hij zelf?
Met een gescheurde pees? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Kom op laten we het weer over voetbal hebben!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Moet je naar een ander topic gaan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: licht ingescheurde enkelbanden.... Na een paar dagen kun je daar over het algemeen alweer goed op lopen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik reed vanmiddag in zuidoost en ik zie een mercedes rijden.....ik dacht wtf daar rijdt een lekker wijf in man......ik mijn blote tokus uit het raam gehangen en schiet die wagen ineens de weg af.....naja.......die schrok dus ook al van mijn maat tokus en nu zien ik ineens dat het daley was man....sollie daley,was nie mijn bedoeling man.....hoe gaat het met je voetje????? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Kleine aanrijding(zie foto's AT5),Benz is automaat dus rijden mag als het zijn linker been betreft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 18:11 schreef joduh het volgende:ik reed vanmiddag in zuidoost en ik zie een mercedes rijden.....ik dacht wtf daar rijdt een lekker wijf in man......ik mijn blote tokus uit het raam gehangen en schiet die wagen ineens de weg af.....naja.......die schrok dus ook al van mijn maat tokus en nu zien ik ineens dat het daley was man....sollie daley,was nie mijn bedoeling man.....hoe gaat het met je voetje????? Whahahahahahahahahha vindt je het gek,ik zou me ook kapot schrikken pineukio
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahaha, Joduh met zijn ploertendoder uit de broek... |
|
|