|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord laat Mokotjo niet naar Afrikaans jeugdkampioenschap gaan (VoetbalZone)
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom niet? Hij speelt toch nooit.. Gun die jongen zo'n mooi avontuurtje! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, dan moeten ze 'm is opstellen.. Alleen maar goed voor die jongen zo'n toernooi |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
Stel je voor dat zo'n jongen wat ervaring op doet zeg.... Dat kan en mag natuurlijk niet gebeuren bij Feyenoord..... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Naja, we spelen idd nergens meer voor |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja mee eens laat gaan die jongen |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Wat als hij nu een blessure oploopt? Kosten zijn dan ook voor Feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk maar naar Tomasson. Ik vindt het logisch, dat hij niet naar Africa gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi zo, alleen maar blessure gevoelig in die zandbakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee maar je zou m net nodig hebben |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Mokotjo moet zelf ook es slimmer wezen .Hij staat op het punt om een vaste waarde worden bij ons en dan denk ik wat is er belangrijker !! het risico op een blessure speelt natuurlijk ook mee.jammer voor hem .Goede beslissing .temee gaat tie ook voor weing geld de kuip verlaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kiest Mario nog liever iemand anders..
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 16:41 schreef ted het volgende:Mokotjo moet zelf ook es slimmer wezen .Hij staat op het punt om een vaste waarde worden bij ons en dan denk ik wat is er belangrijker !! het risico op een blessure speelt natuurlijk ook mee.jammer voor hem .Goede beslissing .temee gaat tie ook voor weing geld de kuip verlaten. Mokotjo moet slimmer worden? Op het punt om een vaste waarde te worden? Heb ik iets gemist de afgelopen maanden? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
mag dat zomaar eigenlijk? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: is geen officieel FIFA-genoteerd toernooi, anders indd niet.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In zuid afrika (ik was er een jaar geleden op vakantie) werd er gezegd dat dit het grootste talent was.Ik heb hem weinig zien spelen.maar misschien weten jullie het. is het echt een supertalent ? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: -tig
afschaffen al die internationala kudt tournooitjes. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij speelt niet bij ons dus is zo'n toernooi goed voor zijn wedstrijdritme! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ie niet speelt heeft ie geen ritme nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Misschien heeft Been nog plannen om sommige spelers (Mokotjo dus ook) in de laatste wedstrijden in de basis te zetten. Als Been slim is doet ie dat ook, kunnen ook die spelers zich meer laten zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo had ik het hele jaar in de basis gezet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo slim was Been mogelijk weer niet. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ben het gewoon eens helemaal met je eens. Ook best eens leuk ;) |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Ik sta nog steeds achter de beslissing dat tie niet mag gaan ,Roy makaay moest toch ook zo nodig naar de olympische spelen .En in het geval Mokotjo in hoeverre
Het gaat er toch niet of het leuk is .Of omdat het goed is voor hem ? het gaat toch om ons of we al niet genoeg geblesseerde spelers hebben. Ik vind ook dat tie in de basis hoort. |
|
|
|