|
|
peer 2
|
|
|
Michael Silberbauer. © anp De Deense international Michael Silberbauer is definitief aan zijn laatste maanden bezig bij FC Utrecht. De 29-jarige aanvoerder heeft geen overeenstemming kunnen bereiken met de clubleiding over een nieuw contract. Dat liet de directie vanmiddag weten op de website van FC Utrecht.
Beide partijen spraken vandaag nog tevergeefs met elkaar.,,We zijn er niet uitgekomen,'' gaf technisch directeur Foeke Booy te kennen. De Deen mocht ook tijdens de winterstop al vertrekken, zodat Fc Utrecht nog iets aan hem kon overhouden. Nu stapt Silberbauer gratis Galgenwaard uit.
Het driejarige contract van Silberbauer loopt komende zomer af. Hij kan derhalve zonder afkoopsom overstappen naar een andere club. Pogingen van FC Utrecht om hem tijdens de winterstop nog voor een aardig bedrag te verkopen, liepen op niets uit. (ANP/redactie) |
|
|
|
|
Van der Kuip
|
|
|
Naar verluidt wilde de snaak 750.000 euro verdienen. Daarmee kunnen wij dit topic sluiten. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 16:54 schreef Van der Kuip het volgende:Naar verluidt wilde de snaak 750.000 euro verdienen. Daarmee kunnen wij dit topic sluiten. wel redelijke speler |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Biseswar verdient ook zo'n bedrag, zie ik Siberbauer liever voor dat geld spelen met zo'n salaris. Mja Feyenoord geeft liever 1 Miljoen per jaar uit aan De Cler dan iemand die misschien nog wat oplevert. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
De cler verdient 1.4 mil Maar ik denk dat het halen van silberbauer totaal geen prioriteit heeft bij gudde en van geel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 17:57 schreef EdjeNL het volgende:Biseswar verdient ook zo'n bedrag, zie ik Siberbauer liever voor dat geld spelen met zo'n salaris. Mja Feyenoord geeft liever 1 Miljoen per jaar uit aan De Cler dan iemand die misschien nog wat oplevert. heb je opgelet de laatste tijd?
Deze salaris excessen worden juist uitgeband. Waarschijnlijk ook 1 van de redenen dat sommigen niet bij willen tekenen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als je het voor het geld doet ??? ROT DAN MAAR OP!!! HET IS EEN EER OM VOOR FEYENOORD TE SPELEN!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2011 - 21:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:Als je het voor het geld doet ??? ROT DAN MAAR OP!!! HET IS EEN EER OM VOOR FEYENOORD TE SPELEN!! allebei mag ook trouwens. Tis een eer, maar t hoeft niet voor niets. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat klopt maar het gaat ze nu alleen om geld naar mijn idee! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord bant spelers uit die boven de miljoen jaarsalaris zitten. GROOT GELIJK. Anders worden ze maar lui..... 7 ton als max. Zeker in deze krappe jaren. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
5 ton is het plafond. Als je meer wilt moet je ergens anders heen gaan. Als je graasg voor Feyenoord wil spelen neem je genoegen met 5 ton. waar hebben we het trouwens over... 500.000 euro per jaar.... contract van 4 jaar en zuinig leven in die 4 jaar en je bent financieel onafhankelijk... |
|
|
|