BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lerby vies mannetje!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Ajax en Lerby boden 15-jarige Ajacieden contract aan
nieuws Door: Redactie op 7 apr 2011
Ajax heeft samen met spelersmakelaar Søren Lerby vijftienjarige spelers vastgelegd. Onder andere Ajacieden Roly Bonevacia, Ricardo van Rhijn en Rodney Sneijder zouden op minderjarige leeftijd een contract hebben getekend bij Essel Sports Management, het bedrijf van Lerby. Dit meldt NRC Handelsblad op zijn website.

Contracten
Ajax zou een lucratief contract met Lerby hebben afgesloten waarbij hij een percentage tot veertig procent van het salaris van de jeugdspeler kreeg.

Voorwaarde hiervoor was dat de desbetreffende speler op zijn zestiende een contract ondertekend zou hebben bij Ajax.

Dit is volgens NRC tegen de regels van de FIFA en de KNVB, die een commissie van drie procent zouden voorschrijven.

Ajax bevestigt noch ontkent de afspraak. Lerby daarentegen meldt dat de afspraak niet meer bestaat

ALS DIT DUS WAAR IS DAN KAN DIT GEVOLGEN HEBBEN VOOR AKE,LERBY EN DIE CLUB UIT 020. WAT DENKEn JULLIE?
de flh
 de flh - donderdag 07 april 2011 - 19:17   quote  deeplink  
KRANKZINNIG EN MALAFIDE!!!

BIJ AJAX KRITJGT LERBY SALARIS. LERBY DOET ER ALLES AAN OM DE TALENTEN VOOR AJAX TE BEHOUDEN.

BIJ FEYENOORD KRIJGT LERBY GEEN FLIKKER. LERBY DOET ER ALLES AAN OM DE TALENTEN BIJ FEYENOORD TE LATEN VERTREKKEN.

Dit is écht een smerige streek van die laffe hond. Als ik hem ooit nog een keer op varkenoord zie dan zal ik hem eens goed de waarheid zeggen.
kale co
 kale co - donderdag 07 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:17 schreef de flh het volgende:
KRANKZINNIG EN MALAFIDE!!!

BIJ AJAX KRITJGT LERBY SALARIS. LERBY DOET ER ALLES AAN OM DE TALENTEN VOOR AJAX TE BEHOUDEN.

BIJ FEYENOORD KRIJGT LERBY GEEN FLIKKER. LERBY DOET ER ALLES AAN OM DE TALENTEN BIJ FEYENOORD TE LATEN VERTREKKEN.

Dit is écht een smerige streek van die laffe hond. Als ik hem ooit nog een keer op varkenoord zie dan zal ik hem eens goed de waarheid zeggen.
eens
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Echt ik vind dat zowel lerby als ajax zeer zwaar gestraft moeten worden!!!!
kale co
 kale co - donderdag 07 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:33 schreef el-loco het volgende:
Echt ik vind dat zowel lerby als ajax zeer zwaar gestraft moeten worden!!!!
Probleem is bewijs het maar witte boorden criminaliteit noemen ze dat
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Nee ik denk dat zowel de knvb als de fifa hier tegen op moeten treden. Ze hebben Chelsea voor iets soortgelijks een ban van 2 jaar gegeven op de transfermarkt. Ik zeg Lerby zware boete en zorgen dat hij 2 of 3 jaar zijn vak niet mag uitoefenen. En 020 voor 2 jaar verbieden om transfers te doen!
kale co
 kale co - donderdag 07 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:38 schreef el-loco het volgende:
Nee ik denk dat zowel de knvb als de fifa hier tegen op moeten treden. Ze hebben Chelsea voor iets soortgelijks een ban van 2 jaar gegeven op de transfermarkt. Ik zeg Lerby zware boete en zorgen dat hij 2 of 3 jaar zijn vak niet mag uitoefenen. En 020 voor 2 jaar verbieden om transfers te doen!
ik hoop het ook
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ik zeg dat Feyenoord hier actie op moet ondernemen inzake Ake! Die lerby heef thet zelfde spelletje bij de transfer van Ake gespeeld!
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Aanpakken die van de boog en die andere zwendelaars!
kale co
 kale co - donderdag 07 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
lerby wilde niet betalen ..... scheelde hem geen moer ........ toen kwam de fiod ......en nu speelt willeke de ....
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
hahahahahaha ik betaal geen euro voor willeke
kale co
 kale co - donderdag 07 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:46 schreef el-loco het volgende:
hahahahahaha ik betaal geen euro voor willeke
hahahahhahahahahhahaha wat was ie kwaad toen uit bij pisvee
el-loco
 el-loco - donderdag 07 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
een flapdrol is het!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
LERBY//STINKJOOD!!!
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 07 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
eigenlijk wil ik hier niets lezen over die 020 stinkzooi die bestaan alleen maar uit minderwaardige asociale onderkruipsels
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 april 2011 - 21:17   quote  deeplink  
LERBY/PLEURISJEAUD

Politie7apr_gr.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 april 2011 door Stylzz --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
hehehehehehehee!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 07 april 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Lerby mag sterven, langzaam van onderaf met heel veel pijn.
kansenbenutter
 kansenbenutter - vrijdag 08 april 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:44 schreef kale co het volgende:
lerby wilde niet betalen ..... scheelde hem geen moer ........ toen kwam de fiod ......en nu speelt willeke de ....
wat een geheugenkraker!
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 01:05 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

wat een geheugenkraker!
ja prachtig toen was het een legioen!
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 08 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Lerby: precies wat ik altijd al zeg over die tering-zaakwaarnemers.
Zakkenvullers, oplichters.
De een is nog slechter dan de andere.
Lerby zit nog maar in de middenmoot, schat ik zo in.
de flh
 de flh - vrijdag 08 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:54 schreef de kromme2 het volgende:
Lerby: precies wat ik altijd al zeg over die tering-zaakwaarnemers.
Zakkenvullers, oplichters.
De een is nog slechter dan de andere.
Lerby zit nog maar in de middenmoot, schat ik zo in.
Er zullen vast wel bij zitten die erger zijn..

Maar LERBY mikt expliciet op de Feyenoord-jeugd om vervolgens de Ajax-jeugd lekker op hun plek te laten zitten..

Voor ons is hij de ergste van allemaal.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 april 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Tsja, maar op deze manier word t natuurlijk nooit wat.

http://www.fr-fanatic.com/30999-opvallende-hulp-voor-zaakwaarnemer-lerby/

Sören Lerby moet bij de integriteitseenheid van de KNVB verantwoording afleggen voor de transfer van Karim Rekik. De zaakwaarnemer krijgt daarbij hulp van Ferdinand Grapperhaus, advocaat van Ajax en lid beroepscommissie licentiezaken KNVB.

Feyenoord diende een klacht in tegen Lerby en Manchester City, omdat beide partijen voor de zestiende verjaardag van Rekik al afspraken zouden hebben gemaakt. Terwijl de KNVB onderzoek doet, reikt Grapperhaus het kamp van Lerby de helpende hand.

De clubadvocaat van Ajax, die in feite dus tegen Feyenoord opereert, ziet het probleem niet. Ik kom op voor een client tegen wie een onderzoek loopt, zegt hij in De Telegraaf. Als de KNVB zou laten weten: meneer Grapperhaus, u pakt het nu ook op voor Sören Lerby en we vinden dat dat niet kan, dan zal ik me daarover buigen. Maar ik heb niets gehoord van de KNVB.

Ook zijn functie in Amsterdam speelt geen rol. Ja, ik ben primair advocaat van Ajax. Ik kijk of zaken niet in strijd zijn met de belangen van Ajax. Als dat zo zou zijn dan zeg ik: ik kan je niet bijstaan. Ik let er zelf scherp op, de KNVB ook, aldus Grapperhaus.

De KNVB snapt de commotie, maar gaat niet optreden. Het Ajax-Feyenoord verhaal is ter beoordeling van de advocaat. We erkennen wel het gevoel, zegt een woordvoerder in de ochtendkrant.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 april 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:34 schreef kale co het volgende:

[..]

Probleem is bewijs het maar witte boorden criminaliteit noemen ze dat
Jij weet ook echt overal wat van he
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 09 april 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Het probleem is niet alleen de zaakwaarnemers maar ook de ouders, probeer als ouder maar eens rationeel te blijven denken wanneer er iemand op de stoep staat met een grote zak geld om je kind weg te loodsen naar een andere club en jou eventueel ook een baan aanbied bij die club. Neemt niet weg dat de praktijken veel, zo niet alles weghebben van kinderhandel.
de flh
 de flh - zaterdag 09 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, maar op deze manier word t natuurlijk nooit wat.

http://www.fr-fanatic.com/30999-opvallende-hulp-voor-zaakwaarnemer-lerby/

Sören Lerby moet bij de integriteitseenheid van de KNVB verantwoording afleggen voor de transfer van Karim Rekik. De zaakwaarnemer krijgt daarbij hulp van Ferdinand Grapperhaus, advocaat van Ajax en lid beroepscommissie licentiezaken KNVB.

Feyenoord diende een klacht in tegen Lerby en Manchester City, omdat beide partijen voor de zestiende verjaardag van Rekik al afspraken zouden hebben gemaakt. Terwijl de KNVB onderzoek doet, reikt Grapperhaus het kamp van Lerby de helpende hand.

De clubadvocaat van Ajax, die in feite dus tegen Feyenoord opereert, ziet het probleem niet. Ik kom op voor een client tegen wie een onderzoek loopt, zegt hij in De Telegraaf. Als de KNVB zou laten weten: meneer Grapperhaus, u pakt het nu ook op voor Sören Lerby en we vinden dat dat niet kan, dan zal ik me daarover buigen. Maar ik heb niets gehoord van de KNVB.

Ook zijn functie in Amsterdam speelt geen rol. Ja, ik ben primair advocaat van Ajax. Ik kijk of zaken niet in strijd zijn met de belangen van Ajax. Als dat zo zou zijn dan zeg ik: ik kan je niet bijstaan. Ik let er zelf scherp op, de KNVB ook, aldus Grapperhaus.

De KNVB snapt de commotie, maar gaat niet optreden. Het Ajax-Feyenoord verhaal is ter beoordeling van de advocaat. We erkennen wel het gevoel, zegt een woordvoerder in de ochtendkrant.
Goeie post! maar dit verdient een aparte topic.

Nu wordt het een ander verhaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lerby vies mannetje!









0.0073230