BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaart opgezegd door enorme teleurstelling(maar koop er tog 1)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Gefeliciteerd

Het is zover na jaren lang wanbeleid heb ik besloten voor 1 april mijn seizoenkaart niet meer te verlengen !

mooie tijden meegemaakt met me club in milaan ,gladbach,noem maar op

natuurlijk feyenoord is net als hiv het blijft in je bloed .

Echter met het beleid ben ik het al jaren niet eens amateurs die daar aan het bewind zitten

Maar ook zeker de salarissen zijn bij mij een doorn in het oog dat blijkt ook telkens weer zie mij topic,s

De inzet van spelers en opvreters binnen de club vreet aan je iedereen zou een voorbeeld moeten nemen aan GERARD MEIJER EN COEN MOULIJN ja is natuurlijk niet van deze tijd
feyenoord is niet meer als vroeger een club maar een echt bedrijf geworden

zal er geen topic,s meer over openen over dit onderwerp maar ik hoop dat de club weer word
zoals het was trots, als een rots in de branding met zo,n super legioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door kale co --
Droef
 Droef - vrijdag 08 april 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Heb je ook het forumlidmaatschap opgezegd :-)?

Duidelijk een generatiekloof die ten grondslag ligt aan je opzegging. Zo is het nu in de maatschappij: alles koud, kil en afstandelijk. Geen clubliefde meer. Broodvoetballers, eigenlijk net als iedereen met dat verschil dat zij het ten overstaan van een publiek verdienen en daar deels door betaald worden. Dat besef ontbreekt er aan.

Hoop dat je de enige bent, maar vrees van niet.
Groeten, Droef
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de flh
 de flh - vrijdag 08 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:39 schreef Droef het volgende:
Hoop dat je de enige bent, maar vrees van niet.
Groeten, Droef
Na vorig seizoen regende het ook opzeggingen op dit forum en toch zit de kuip ook dit seizoen weer vol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door de flh --
Marsco
 Marsco - vrijdag 08 april 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Verwacht een bepaald type reacties hierop.
Ik denk dat iedereen er persoonlijk recht op heeft om een eigen afweging te maken. Dat heb jij voor jezelf gedaan. Er is wat mij betreft niemand die het daar mee eens of oneens kan zijn, aangezien het hier om een persoonlijke afweging gaat.

Voor mij persoonlijk, vind ik het ontzettend tries hoe Feyenoord ervoor staat. Na die wedstrijd tegen AZ, vraag je je wederom af hoe dit ooit goed moet komen.
Ik hou me dan maar vast aan de strohalm dat ik wel degelijk zie dat er financieel weer meer ruimte gaat komen. Er wordt in dat opzicht wel degelijk hard gewerkt.

Met deze selectie moet meer te doen zijn dan waar we nu staan. Maar ook niet veel meer. Dit heeft duidelijk tijd nodig. Geld is er niet, dat weten we allemaal. Mogelijk is er deze zomer weer een klein potje beschikbaar. Geduld... als wij nu afhaken, zal het nooit meer goed komen met Feyenoord.

Dat in overweging nemende, kan ik er niet voor kiezen mijn seizoenskaart op te zeggen. Daarbij, blijf ik het elke keer weer fantastisch vinden om in het mooiste stadion van Nederland te mogen zijn en de magie van een supporters schare te aanschouwen die in grote getalen blijven komen. Hoe goed of slecht het ook gaat. Dat zie je nergens anders in Nederland.
el triste
 el triste - vrijdag 08 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
WIJ zijn feyenoord. Als we allemaal wegblijven komen we er nooit meer bovenop.
Ik ben het ook ABSOLUUT niet eens met het beleid en de huidige trainer. Toch zal ik blijven gaan.
Ik wens je dan ook veel succes met eredivisielive...... het is net als een huwelijk in goede en in ....... tijden
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 08 april 2011 - 11:50   quote  deeplink  
zo ken ik er inmiddels 5 die volgend jaar na een tijdje niets wel weer een seizoenskaart gaan halen. juist nu is blijven steunen zo belangrijk. overigns begrijp ik wel de mensen zoals co die het na jaren lang geld tijd en energie in de club pompen een beetje zat zijn. maar feyenoord zit in ons bloed. dus ook dat komt weer goed
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Feyenoord is en blijft je club altijd ; wil niet zeggen dat je keer op keer teleurgesteld thuis komt door de inzet van je eigen team! keer op keer stort je geld in een bodemloze put en worden verkeerde beslissingen genomen was leo beenhakkert nou zo verkeerd kost allemaal heel veel centjes toch

doet gewoon pijn dat je belazerd wordt door je eigen club
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:48 schreef el triste het volgende:
WIJ zijn feyenoord. Als we allemaal wegblijven komen we er nooit meer bovenop.
Ik ben het ook ABSOLUUT niet eens met het beleid en de huidige trainer. Toch zal ik blijven gaan.
Ik wens je dan ook veel succes met eredivisielive...... het is net als een huwelijk in goede en in ....... tijden
als er een in slechte tijden ging was ik het wel als ik godver voor die club mocht spelen deed ik het voor nop maar nu nemen ze een loopje met ons dat kan ik niet meer opbrengen

al denk ik misschien in juli alweer anders
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 08 april 2011 - 12:03   quote  deeplink  
kale co, ik bespeur alweer een opening :-)
geef het nou maar toe, je kunt niet zonder.
net als wij allemaal, we zijn een stel sneue idioten maar we blijven ons cluppie steunen, al spelen ze topklasse.
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:03 schreef de kromme2 het volgende:
kale co, ik bespeur alweer een opening :-)
geef het nou maar toe, je kunt niet zonder.
net als wij allemaal, we zijn een stel sneue idioten maar we blijven ons cluppie steunen, al spelen ze topklasse.
hahaha ik denk ik het ook ja als ik 1 zondag thuis zit vreet ik me bankstel op......
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:53 schreef kale co het volgende:

[..]

als er een in slechte tijden ging was ik het wel als ik godver voor die club mocht spelen deed ik het voor nop maar nu nemen ze een loopje met ons dat kan ik niet meer opbrengen

al denk ik misschien in juli alweer anders
QNWWNQ! (QUITTERS NEVER WIN, WINNERS NEVER WUIT!)

Je laat je echt te veel beinvloeden door externe factoren. Maar goed, als jij liever elke zondag thuis op de bak wil zitten, prima! Als ik dichterbij R'dam woonde wist ik t wel.

Geloof me zonder seizoenskaart word je net als ik, zit je elke zondag voor de buis met je eredivisielive abbonnement. Gefrustreerd omdat je liever in t stadion zat.
peer 2
 peer 2 - vrijdag 08 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:03 schreef de kromme2 het volgende:
kale co, ik bespeur alweer een opening :-)
geef het nou maar toe, je kunt niet zonder.
net als wij allemaal, we zijn een stel sneue idioten maar we blijven ons cluppie steunen, al spelen ze topklasse.
Eenmaal besmet, altijd besmet; tot volgend seizoen in de kuip!
el-loco
 el-loco - vrijdag 08 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Ik heb een goeie tip voor je. Drink voorafgaand aan de wedstrijd veel bier dan komt de teleurstelling minder hard aan!
Milo
 Milo - vrijdag 08 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:56 schreef el-loco het volgende:
Ik heb een goeie tip voor je. Drink voorafgaand aan de wedstrijd veel bier dan komt de teleurstelling minder hard aan!
dat doet jumpert altijd! daarom is hij ook nog de enige die been steunt, hahahahaha.....
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:56 schreef el-loco het volgende:
Ik heb een goeie tip voor je. Drink voorafgaand aan de wedstrijd veel bier dan komt de teleurstelling minder hard aan!
ja doe maar baco,s dan hahahaha thanks
el-loco
 el-loco - vrijdag 08 april 2011 - 13:28   quote  deeplink  
ik drink ook altijd maar ik steun been niet meer, denk dat ik gewoon beter tegen drank kan!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 april 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Veel drinken, daarna naar het stadion, zie je heel veel publiek.
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 13:39 schreef FR-Henk het volgende:
Veel drinken, daarna naar het stadion, zie je heel veel publiek.
met me vrienden is het idd wel altijd leuk nog ff en ben weer om hahaha
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 08 april 2011 - 13:41   quote  deeplink  
alleen lastig als je met de auto komt. maar ook daar is wat voor. ik gebruik bijvoorbeeld de een oog dicht techniek. met een oog kan je niet dubbel kijken is me opgevallen. werkt gegarandeert
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 13:41 schreef obiku010 het volgende:
alleen lastig als je met de auto komt. maar ook daar is wat voor. ik gebruik bijvoorbeeld de een oog dicht techniek. met een oog kan je niet dubbel kijken is me opgevallen. werkt gegarandeert
woon vlakbei dus dat scheelt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 april 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 13:41 schreef obiku010 het volgende:
alleen lastig als je met de auto komt. maar ook daar is wat voor. ik gebruik bijvoorbeeld de een oog dicht techniek. met een oog kan je niet dubbel kijken is me opgevallen. werkt gegarandeert
Hahahaha! Heb ik wel eens uitgeprobeerd op de fiets met verkeerde oog. Zag ik de stoeprand niet...

Was wél weer na een lekkere, hete nacht.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 08 april 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Al spelen ze 4de klas Het blijft mijn Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Dubble O ms --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Het is ook geen ene reet aan hoor om supporter te zijn van een doelloos elftal. Degene die Feyenoord dan zo 'trouw' blijven, doen dat alleen maar om te laten zien van 'kijk mij nou is trouw zijn!'. Ik bedoel hier niet iedereen mee, maar als we achterstaan bij Groningen, De Graafschap of NEC en opeens in de laatste minuut bij een 3-0 achterstand You ll never walk Alone klinkt, vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

Ik begrijp Co's punt heel goed. Buiten het feit dat het voetbal niet om aan te zien is, moet het Legioen maar geld blijven storten, terwijl Diego Biseswar per jaar meer verdiend dan wat nu is opgebracht door Het Legioen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 14:10 schreef Quiroz het volgende:
Het is ook geen ene reet aan hoor om supporter te zijn van een doelloos elftal. Degene die Feyenoord dan zo 'trouw' blijven, doen dat alleen maar om te laten zien van 'kijk mij nou is trouw zijn!'. Ik bedoel hier niet iedereen mee, maar als we achterstaan bij Groningen, De Graafschap of NEC en opeens in de laatste minuut bij een 3-0 achterstand You ll never walk Alone klinkt, vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

Ik begrijp Co's punt heel goed. Buiten het feit dat het voetbal niet om aan te zien is, moet het Legioen maar geld blijven storten, terwijl Diego Biseswar per jaar meer verdiend dan wat nu is opgebracht door Het Legioen.
ja maar dat zijn de zure vruchten uit t verleden die we nu moeten plukken.

Volgens mij zijn we net begonnen met de wederopbouw en we verwachten nu alweer resultaat. Terwijl dit eigenlijk het eerste jaar is.
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
dat iriteert ook you never walk alone idd bij roda uit is toch vreemd hoor je verliest met 3-0 en als dat dan gebeurd vreet in ieder geval het gras op maar zie ze gewoon lachend de bus instappen ik was doodziek ervan
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 08 april 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Volgens mij maak je dat jezelf allemaal wijs kale co... Voor het minste of geringste open je ook een populair schreeuw topic...

Wat bedoel je met het gras opvreten? Elke wedstrijd met 7 man eindigen? Of schaam je jezelf als Feyenoorder dan dat er te grof gespeeld word? Of moeten ze als een blind paard over het veld rennen? Het is geloof ik niet gauw goed bij jou...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:10 schreef Crisismanager het volgende:
Volgens mij maak je dat jezelf allemaal wijs kale co... Voor het minste of geringste open je ook een populair schreeuw topic...

Wat bedoel je met het gras opvreten? Elke wedstrijd met 7 man eindigen? Of schaam je jezelf als Feyenoorder dan dat er te grof gespeeld word? Of moeten ze als een blind paard over het veld rennen? Het is geloof ik niet gauw goed bij jou...
Wat een onzin
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Doodziek van verlies bij Roda?
Volgens mij was dit de derde keer dat we dit seizoen van ze verloren, dus ik had t wel verwacht.

Misschien moeten we even met zijn allen iets realistischer naar deze selectie kijken....
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:
Doodziek van verlies bij Roda?
Volgens mij was dit de derde keer dat we dit seizoen van ze verloren, dus ik had t wel verwacht.

Misschien moeten we even met zijn allen iets realistischer naar deze selectie kijken....
Klopt wel, maar ik snap Co ook wel. Dit elftal komt heel nonchelant over op enkele uitzonderingen na.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Klopt wel, maar ik snap Co ook wel. Dit elftal komt heel nonchelant over op enkele uitzonderingen na.
Het meerendeel van de selectie lijkt niets met Feyenoord te hebben.
Dat is een constatering.

Maar vraag me af of dat ook zo is als we bij plek 1-5 stonden.
Denk dat t ook gelatenheid is van de selectie, zo veel klappen maakt je murw.

En ons maakt t kwaad omdat we er niets aan kunnen doen, frustratie en onmacht.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het meerendeel van de selectie lijkt niets met Feyenoord te hebben.
Dat is een constatering.

Maar vraag me af of dat ook zo is als we bij plek 1-5 stonden.
Denk dat t ook gelatenheid is van de selectie, zo veel klappen maakt je murw.

En ons maakt t kwaad omdat we er niets aan kunnen doen, frustratie en onmacht.
Daar heb je gelijk in.
fr 4-ever
 fr 4-ever - vrijdag 08 april 2011 - 17:17   quote  deeplink  
welk vak zat je eigenlijk?
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:10 schreef Crisismanager het volgende:
Volgens mij maak je dat jezelf allemaal wijs kale co... Voor het minste of geringste open je ook een populair schreeuw topic...

Wat bedoel je met het gras opvreten? Elke wedstrijd met 7 man eindigen? Of schaam je jezelf als Feyenoorder dan dat er te grof gespeeld word? Of moeten ze als een blind paard over het veld rennen? Het is geloof ik niet gauw goed bij jou...
Dat roep jij prachtig zeg dus jij hebt inzet gezien tegen bijv AZ ? schreeuw topics je hoef ze niet te lezen toch?
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 17:17 schreef fr 4-ever het volgende:
welk vak zat je eigenlijk?
vak w
fr 4-ever
 fr 4-ever - vrijdag 08 april 2011 - 17:58   quote  deeplink  
oke ikke ook, vakkie w
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 08 april 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 14:10 schreef Quiroz het volgende:
Het is ook geen ene reet aan hoor om supporter te zijn van een doelloos elftal. Degene die Feyenoord dan zo 'trouw' blijven, doen dat alleen maar om te laten zien van 'kijk mij nou is trouw zijn!'. Ik bedoel hier niet iedereen mee, maar als we achterstaan bij Groningen, De Graafschap of NEC en opeens in de laatste minuut bij een 3-0 achterstand You ll never walk Alone klinkt, vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

Ik begrijp Co's punt heel goed. Buiten het feit dat het voetbal niet om aan te zien is, moet het Legioen maar geld blijven storten, terwijl Diego Biseswar per jaar meer verdiend dan wat nu is opgebracht door Het Legioen.
Inderdaad, dan hebben we ons allemaal druk lopen te maken om die actie en het eindresultaat is dat we Diego zijn salaris dit seizoen hebben kunnen betalen.
Als je het zo bekijkt, wordt je eigenlijk helemaal achterlijk.
Tering !
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 16:14 schreef Stylzz het volgende:
Misschien moeten we even met zijn allen iets realistischer naar deze selectie kijken....
Laten we dit doen inderdaad. Dan komen we tot de conclusie dat je ZELFS met dit team heel eenvoudig 't linkerrijtje MOET halen.

Elke normale trainer haalt dat.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 08 april 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:16 schreef kale co het volgende:
Gefeliciteerd

Het is zover na jaren lang wanbeleid heb ik besloten voor 1 april mijn seizoenkaart niet meer te verlengen !

mooie tijden meegemaakt met me club in milaan ,gladbach,noem maar op

natuurlijk feyenoord is net als hiv het blijft in je bloed .

Echter met het beleid ben ik het al jaren niet eens amateurs die daar aan het bewind zitten

Maar ook zeker de salarissen zijn bij mij een doorn in het oog dat blijkt ook telkens weer zie mij topic,s

De inzet van spelers en opvreters binnen de club vreet aan je iedereen zou een voorbeeld moeten nemen aan GERARD MEIJER EN COEN MOULIJN ja is natuurlijk niet van deze tijd
feyenoord is niet meer als vroeger een club maar een echt bedrijf geworden

zal er geen topic,s meer over openen over dit onderwerp maar ik hoop dat de club weer word
zoals het was trots, als een rots in de branding met zo,n super legioen!
Co wat doe je nu???
Dit had ik dus echt niet verwacht!!!

WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!
NIEMAND IS GROTER DAN DE CLUB!!!
DAARENTEGEN ZIJN WIJ FEYENOORD EN IS NIEMAND GROTER DAN ONS!!!
VOLHARDEN ALS EEN ECHTE ROTTERDAMMER!!
UITEINDELIJK LACHEN WIJ ALS LAATSTE!!!
NO GUTZ, NO GLORY!!!!
DESNOODS MET ACTIES!!!!
WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 april 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

QNWWNQ! (QUITTERS NEVER WIN, WINNERS NEVER WUIT!)

Je laat je echt te veel beinvloeden door externe factoren. Maar goed, als jij liever elke zondag thuis op de bak wil zitten, prima! Als ik dichterbij R'dam woonde wist ik t wel.

Geloof me zonder seizoenskaart word je net als ik, zit je elke zondag voor de buis met je eredivisielive abbonnement. Gefrustreerd omdat je liever in t stadion zat.
ach, ik houd het ook nog steeds vol en volgend jaar gaan we er gewoon weer vol voor!!!
Els
 Els - vrijdag 08 april 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:16 schreef kale co het volgende:
Gefeliciteerd

Het is zover na jaren lang wanbeleid heb ik besloten voor 1 april mijn seizoenkaart niet meer te verlengen !

mooie tijden meegemaakt met me club in milaan ,gladbach,noem maar op

natuurlijk feyenoord is net als hiv het blijft in je bloed .

Echter met het beleid ben ik het al jaren niet eens amateurs die daar aan het bewind zitten

Maar ook zeker de salarissen zijn bij mij een doorn in het oog dat blijkt ook telkens weer zie mij topic,s

De inzet van spelers en opvreters binnen de club vreet aan je iedereen zou een voorbeeld moeten nemen aan GERARD MEIJER EN COEN MOULIJN ja is natuurlijk niet van deze tijd
feyenoord is niet meer als vroeger een club maar een echt bedrijf geworden

zal er geen topic,s meer over openen over dit onderwerp maar ik hoop dat de club weer word
zoals het was trots, als een rots in de branding met zo,n super legioen!
Co, je hebt net als ik goede, minder goede en ronduit slechte tijden meegemaakt. Het resultaat, de positie op de ranglijst, is nooit een reden geweest om niet te gaan. Zelden is een team zo gesteund geweest als Feyenoord in de begin jaren '90. Ik weet dat jij daarbij was. Gebrek aan talent is geen speler in die tijd echt verweten, omdat er altijd inzet was. En de trots om voor Feyenoord te spelen zichtbaar was bij de spelers. En er een band was met het legioen, en daardoor ook die collectieve hoop. Ik zie nog John de Wolf als een speer naar ons vak toerennen, en op de hekken van het PSV stadion staan schreeuwen, omdat we net met 0-1 van PSV hadden gewonnen. Ik hoor het Hand in Hand en You'll never walk alone tegen Ajax, ondanks dat we verloren hadden. Omdat er hoop was dat het goedkwam, het geloof, dat als we er met z'n allen voor zouden gaan, het wel goed zou komen. Uitzendingen te over en extra programma's werden er besteed aan dit fenomeen, en in elke uitzending was Jansma weer verbaasd over de trouw en de passie van het legioen.
Inmiddels liggen die tijden ver achter ons, we worden oud. De spelers in Feyenoord 1 hebben wel talent, maar geen karakter, sommigen wel de liefde, maar daarnaast de realiteitszin en de zaakwaarnemer waardoor ze beseffen dat ze bij een andere club echt heel erg rijk kunnen worden. De moderne tijd, zeggen sommigen, laat het los, maak je niet druk, alles is anders geworden, harder, dus ook het voetbal. Maar wat de spelers wel lukt, lijkt mij maar niet te lukken. Ik hou van Feyenoord, en dat komt voornamelijk door het verleden, door de mooie jaren in de jaren '70 en '80, maar meer nog dan alles door de slechte tijden eind jaren '80 en begin '90. Daar is voor mij de liefde voor eeuwig geworden, tot de dood ons scheidt. Ik denk dat dat voor veel supporters uit die generatie geldt.
Jij kiest er nu voor je seizoenkaart in te leveren. Als statement is hij prima, maar wie denk je dat er meer pijn van heeft? Door niet te gaan, zal je gevoel voor Feyenoord niet veranderen, en je teleurstelling over elke wanprestatie niet kleiner zijn. Je zal alleen elke keer beseffen dat jij er niet bij was om ze door een dood punt heen te schreeuwen. Wie weet, misschien gaat dat ooit werken, en worden we weer een club waar rekening mee gehouden moet worden. Ik wil daarbij zijn. Jij toch eigenlijk ook?
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 april 2011 - 19:11   quote  deeplink  
ik betreur en begrijp het nodige wat hierboven allemaal te lezen valt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 18:32 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ach, ik houd het ook nog steeds vol en volgend jaar gaan we er gewoon weer vol voor!!!
maar hoe oud ben je nu Jappie,en hoe lang ga je al???
Ik weet dat je een DIEHARD ben maar dit is mijn 2de crisis bij de club
en deze lijkt mij nog erger dan met HCS crisis.....
Wat Co ook zegt die komt ook al meer dan 25 jaar in de KUIP,eens ben je
ff uitgeblust en al dat halve zachten gedoe ik ben het spuugzat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 14:10 schreef Quiroz het volgende:
Het is ook geen ene reet aan hoor om supporter te zijn van een doelloos elftal. Degene die Feyenoord dan zo 'trouw' blijven, doen dat alleen maar om te laten zien van 'kijk mij nou is trouw zijn!'. Ik bedoel hier niet iedereen mee, maar als we achterstaan bij Groningen, De Graafschap of NEC en opeens in de laatste minuut bij een 3-0 achterstand You ll never walk Alone klinkt, vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

Ik begrijp Co's punt heel goed. Buiten het feit dat het voetbal niet om aan te zien is, moet het Legioen maar geld blijven storten, terwijl Diego Biseswar per jaar meer verdiend dan wat nu is opgebracht door Het Legioen.
soms lijk je wel ouder dan de rest!!!
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:17   quote  deeplink  
ja ik betwijfel ook of ik het vol houd geloof het niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:04 schreef Els het volgende:

[..]

Co, je hebt net als ik goede, minder goede en ronduit slechte tijden meegemaakt. Het resultaat, de positie op de ranglijst, is nooit een reden geweest om niet te gaan. Zelden is een team zo gesteund geweest als Feyenoord in de begin jaren '90. Ik weet dat jij daarbij was. Gebrek aan talent is geen speler in die tijd echt verweten, omdat er altijd inzet was. En de trots om voor Feyenoord te spelen zichtbaar was bij de spelers. En er een band was met het legioen, en daardoor ook die collectieve hoop. Ik zie nog John de Wolf als een speer naar ons vak toerennen, en op de hekken van het PSV stadion staan schreeuwen, omdat we net met 0-1 van PSV hadden gewonnen. Ik hoor het Hand in Hand en You'll never walk alone tegen Ajax, ondanks dat we verloren hadden. Omdat er hoop was dat het goedkwam, het geloof, dat als we er met z'n allen voor zouden gaan, het wel goed zou komen. Uitzendingen te over en extra programma's werden er besteed aan dit fenomeen, en in elke uitzending was Jansma weer verbaasd over de trouw en de passie van het legioen.
Inmiddels liggen die tijden ver achter ons, we worden oud. De spelers in Feyenoord 1 hebben wel talent, maar geen karakter, sommigen wel de liefde, maar daarnaast de realiteitszin en de zaakwaarnemer waardoor ze beseffen dat ze bij een andere club echt heel erg rijk kunnen worden. De moderne tijd, zeggen sommigen, laat het los, maak je niet druk, alles is anders geworden, harder, dus ook het voetbal. Maar wat de spelers wel lukt, lijkt mij maar niet te lukken. Ik hou van Feyenoord, en dat komt voornamelijk door het verleden, door de mooie jaren in de jaren '70 en '80, maar meer nog dan alles door de slechte tijden eind jaren '80 en begin '90. Daar is voor mij de liefde voor eeuwig geworden, tot de dood ons scheidt. Ik denk dat dat voor veel supporters uit die generatie geldt.
Jij kiest er nu voor je seizoenkaart in te leveren. Als statement is hij prima, maar wie denk je dat er meer pijn van heeft? Door niet te gaan, zal je gevoel voor Feyenoord niet veranderen, en je teleurstelling over elke wanprestatie niet kleiner zijn. Je zal alleen elke keer beseffen dat jij er niet bij was om ze door een dood punt heen te schreeuwen. Wie weet, misschien gaat dat ooit werken, en worden we weer een club waar rekening mee gehouden moet worden. Ik wil daarbij zijn. Jij toch eigenlijk ook?
Mooi geschreven Els...
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi geschreven Els...
idd, +1
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar hoe oud ben je nu Jappie,en hoe lang ga je al???
Ik weet dat je een DIEHARD ben maar dit is mijn 2de crisis bij de club
en deze lijkt mij nog erger dan met HCS crisis.....
Wat Co ook zegt die komt ook al meer dan 25 jaar in de KUIP,eens ben je
ff uitgeblust en al dat halve zachten gedoe ik ben het spuugzat..
ja nu zo,n 30 jaar me vader kocht een seizoenkaart geloof voor 30 gulden of zo ik ben meegegaan toen ik 5 was of 6 was feyenoord-ajax piano op het veld toen was ik verkocht.
Als klein ventje kwam ik in het supporters home beschermd als ventje door de harde kern !
bolle fred, figthing mac, andre h..... toon,anja achter de bar... kerstliedjes met meneer spruit spijbelen van school om bij de training te kijken . stieken sigaretten vasthouden voor tebbenhof als lex schoenmaker binnenkwam in het home. de dood van js van basel de jeugdspeler het ongeluk van tommy krommedijk met me plakboek naar peter houtman

Ik wil ook helemaal geen nieuw stadion de kuip is het blijft het prachtige tijden mindere tijden het blijft altijd je club altijd
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, +1
alleen voor jou zal ik morgen weer gaan +2
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:26 schreef kale co het volgende:

[..]

alleen voor jou zal ik morgen weer gaan +2
zo lees ik 't graag!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaart opgezegd door enorme teleurstelling(maar koop er tog 1)









0.0067019