BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaart opgezegd door enorme teleurstelling(maar koop er tog 1)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:04 schreef Els het volgende:

[..]

Co, je hebt net als ik goede, minder goede en ronduit slechte tijden meegemaakt. Het resultaat, de positie op de ranglijst, is nooit een reden geweest om niet te gaan. Zelden is een team zo gesteund geweest als Feyenoord in de begin jaren '90. Ik weet dat jij daarbij was. Gebrek aan talent is geen speler in die tijd echt verweten, omdat er altijd inzet was. En de trots om voor Feyenoord te spelen zichtbaar was bij de spelers. En er een band was met het legioen, en daardoor ook die collectieve hoop. Ik zie nog John de Wolf als een speer naar ons vak toerennen, en op de hekken van het PSV stadion staan schreeuwen, omdat we net met 0-1 van PSV hadden gewonnen. Ik hoor het Hand in Hand en You'll never walk alone tegen Ajax, ondanks dat we verloren hadden. Omdat er hoop was dat het goedkwam, het geloof, dat als we er met z'n allen voor zouden gaan, het wel goed zou komen. Uitzendingen te over en extra programma's werden er besteed aan dit fenomeen, en in elke uitzending was Jansma weer verbaasd over de trouw en de passie van het legioen.
Inmiddels liggen die tijden ver achter ons, we worden oud. De spelers in Feyenoord 1 hebben wel talent, maar geen karakter, sommigen wel de liefde, maar daarnaast de realiteitszin en de zaakwaarnemer waardoor ze beseffen dat ze bij een andere club echt heel erg rijk kunnen worden. De moderne tijd, zeggen sommigen, laat het los, maak je niet druk, alles is anders geworden, harder, dus ook het voetbal. Maar wat de spelers wel lukt, lijkt mij maar niet te lukken. Ik hou van Feyenoord, en dat komt voornamelijk door het verleden, door de mooie jaren in de jaren '70 en '80, maar meer nog dan alles door de slechte tijden eind jaren '80 en begin '90. Daar is voor mij de liefde voor eeuwig geworden, tot de dood ons scheidt. Ik denk dat dat voor veel supporters uit die generatie geldt.
Jij kiest er nu voor je seizoenkaart in te leveren. Als statement is hij prima, maar wie denk je dat er meer pijn van heeft? Door niet te gaan, zal je gevoel voor Feyenoord niet veranderen, en je teleurstelling over elke wanprestatie niet kleiner zijn. Je zal alleen elke keer beseffen dat jij er niet bij was om ze door een dood punt heen te schreeuwen. Wie weet, misschien gaat dat ooit werken, en worden we weer een club waar rekening mee gehouden moet worden. Ik wil daarbij zijn. Jij toch eigenlijk ook?
damn. wat goed beschreven els. gelukkig dat jij er bent om de zaken te stellen zoals ze zijn.

+1

en Co, ik hoop je ondanks alles in De Kuip de blijven zien. Wij zijn Feyenoord.
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

damn. wat goed beschreven els. gelukkig dat jij er bent om de zaken te stellen zoals ze zijn.

+1

en Co, ik hoop je ondanks alles in De Kuip de blijven zien. Wij zijn Feyenoord.
nou ik heb deze reacties gezien allemaal schrok er zelf een beetje van alleen voor els al bestel ik hem morgen want er is niks gekker als deze club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:25 schreef kale co het volgende:

[..]

ja nu zo,n 30 jaar me vader kocht een seizoenkaart geloof voor 30 gulden of zo ik ben meegegaan toen ik 5 was of 6 was feyenoord-ajax piano op het veld toen was ik verkocht.
Als klein ventje kwam ik in het supporters home beschermd als ventje door de harde kern !
bolle fred, figthing mac, andre h..... toon,anja achter de bar... kerstliedjes met meneer spruit spijbelen van school om bij de training te kijken . stieken sigaretten vasthouden voor tebbenhof als lex schoenmaker binnenkwam in het home. de dood van js van basel de jeugdspeler het ongeluk van tommy krommedijk met me plakboek naar peter houtman

Ik wil ook helemaal geen nieuw stadion de kuip is het blijft het prachtige tijden mindere tijden het blijft altijd je club altijd
Ik bijna 30 jaar alleen ben ik er tussendoor een jaar of 8 niet geweest ,bouwen aan onze huis en toekomst,nu nog spijt van hahaha...Maar idd het gaat niet uit je donder dat gevoel..
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 11:16 schreef kale co het volgende:
Gefeliciteerd

Het is zover na jaren lang wanbeleid heb ik besloten voor 1 april mijn seizoenkaart niet meer te verlengen !

mooie tijden meegemaakt met me club in milaan ,gladbach,noem maar op

natuurlijk feyenoord is net als hiv het blijft in je bloed .

Echter met het beleid ben ik het al jaren niet eens amateurs die daar aan het bewind zitten

Maar ook zeker de salarissen zijn bij mij een doorn in het oog dat blijkt ook telkens weer zie mij topic,s

De inzet van spelers en opvreters binnen de club vreet aan je iedereen zou een voorbeeld moeten nemen aan GERARD MEIJER EN COEN MOULIJN ja is natuurlijk niet van deze tijd
feyenoord is niet meer als vroeger een club maar een echt bedrijf geworden

zal er geen topic,s meer over openen over dit onderwerp maar ik hoop dat de club weer word
zoals het was trots, als een rots in de branding met zo,n super legioen!
je mist het kampioenschapsfeest volgend jaar dan!FEYENOORD wordt volgend jaar KAMPIOEN!Niks is sterker dan dat ene woord!Mijn Feyenoord Ons Feyenoord!
We (kunnen winnen en verliezen)maar steunen op wat voor manier doen we ALTIJD!Dat zit in ons genen!Iedereen op zijn eigen manier.Al is het alleen maar om het 1 geheel te laten blijven!Blijven steunen hoe vervelend het ook is!Amsterdam-West groet Feyenoord Rotterdam!Amen...P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Terminator --
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:51 schreef Terminator het volgende:

[..]

je mist het kampioenschapsfeest volgend jaar dan!FEYENOORD wordt volgend jaar KAMPIOEN!Niks is sterker dan dat ene woord!Mijn Feyenoord Ons Feyenoord!
als dat zou kunnen nou dan ga ik naakt in de fontein niet dat je daar blij van wordt maar ja
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:52 schreef kale co het volgende:

[..]

als dat zou kunnen nou dan ga ik naakt in de fontein niet dat je daar blij van wordt maar ja
Nou wie weet Co misschien heb je wel verborgen charmes haha
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
whaaaaaaaaaaa nee echt niet hoor
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 april 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:49 schreef kale co het volgende:

[..]

nou ik heb deze reacties gezien allemaal schrok er zelf een beetje van alleen voor els al bestel ik hem morgen want er is niks gekker als deze club
haha, ben ik oprecht blij om.
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:55 schreef kale co het volgende:
whaaaaaaaaaaa nee echt niet hoor
Je bent echt een Feyenoorder he!Zelfvertrouwen moet je creeren Co!Bij dat bljlmerbajesgeval hebben ze onterechte zelfoverschatting en bij Feyenoord hebben ze veels te lage eigendunk!ik blijf dat niet snappen!Rotterdam de mooiste club de mooiste haven de stad wordt steeds moderner.Heeft heel veel te bieden!Dat mag toch gvd(excuse)wel even meer zelfvertrouwen uitstralen!!

KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!
KEN JE DAT NIET HOREN DAN!
En dat zeg ik als amsterdammer.En ik ben niet de enige.P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Terminator --
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 20:02 schreef Terminator het volgende:

[..]

Je bent echt een Feyenoorder he!Zelfvertrouwen moet je creeren Co!Bij dat bljlmerbajesgeval hebben ze onterechte zelfoverschatting en bij Feyenoord hebben ze veels te lage eigendunk!ik blijf dat niet snappen!Rotterdam de mooiste club de mooiste haven de stad wordt steeds moderner.Heeft heel veel te bieden!Dat mag toch gvd(ecuxse)wel even meer zelfvetrouwen uitstralen!!

KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!
KEN JE DAT NIET HOREN DAN!
En dat zeg ik als amsterdammer.En ik ben niet de enige.
ja das waar ook ik kom gewoon volgend jaar weer naar de mooiste club ook al spelen we topklasse ! ja ik ben echte feyenoorder vandaar dat het me ook zoveel doet . heb twee kids ben 37 jaar ga ik zomers op vakantie zien mensen me tatoo,s en zeggen ze wat over me club dan ga ik het liefst nog op de vuist!gek he het gaat er niet uit
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 20:13   quote  deeplink  
http://www.frl1908.nl/news/stom-stommer-stomst/
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 20:07 schreef kale co het volgende:

[..]

ja das waar ook ik kom gewoon volgend jaar weer naar de mooiste club ook al spelen we topklasse ! ja ik ben echte feyenoorder vandaar dat het me ook zoveel doet . heb twee kids ben 37 jaar ga ik zomers op vakantie zien mensen me tatoo,s en zeggen ze wat over me club dan ga ik het liefst nog op de vuist!gek he het gaat er niet uit
Ik snap precies wat je bedoelt!Maar jij bent altijd gegaan wrom zou je nu ineens zeggen ik ga niet meer snap je!Je weet toch er rust een vloek op de club maar ooit rkijgen we de vloek weg al moet ik jomanda inschakelen........
kijk ik heb het ook gezegd steeds worm blijven die mensen in de kuip komen ze moeten niet meer gaan maar achteraf ben ik dan toch maar weer blij dat ze toch gekomen zijn als ik ze op tv zie!Want de andere kant vind het maar al te leuk als Feyenoordsupporters niet meer komen want dat zouden (onze) supporters net als die van de bijlmer zijn en dat wil je toch niet?We gunnen ze toch niet alle lol!We zullen ze altijd en overal laten horen en zien dat wij FEYENOORD er zijn en zullen blijven tot de dood erop volgt!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 18:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Laten we dit doen inderdaad. Dan komen we tot de conclusie dat je ZELFS met dit team heel eenvoudig 't linkerrijtje MOET halen.

Elke normale trainer haalt dat.
en dat noem ik nu juist NIET realistisch.
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Juist wel.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:15 schreef MMM het volgende:
Juist wel.
dus met bijvoorbeeld Leerdam op rechtsback...

Of de Vrij, met bahia in t centrum?

Met Cabral, castaignos en Biseswar voorin?
Of met Biseswar, Castaignos en Wijnaldum en dan Bruins op 10?

Middenveld met Fer en Mokotjo?
Of liever met van haaren en Fer?
Of Fer en van haaren?

is echt ridicuul hoor....
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Als je als coach je betere spelers niet opstelt is dat je eigen stomme fout. Als je bijvoorbeeld een Mokotjo hebt maar je zet in die periode van Haaren er af en toe in, tsja. Of wekelijks met 10 man spelen omdat je vriend Bruins perse moet spelen..

Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, de Cler; Mokotjo, Fer, El Ahmadi; Wijnaldum, Castaignos, Cabral

Even de spelers die tijdens de winterstop zijn gekomen weggelaten. Met dit elftal kan je zo makkelijk in het linkerrijtje eindigen. Of je moet elke week roepen dat ze jong zijn, er geen geld is blabla (zoals Willem ook aangaf), ja dan gaat het team er ook steeds minder in geloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:42 schreef MMM het volgende:
Als je als coach je betere spelers niet opstelt is dat je eigen stomme fout. Als je bijvoorbeeld een Mokotjo hebt maar je zet in die periode van Haaren er af en toe in, tsja. Of wekelijks met 10 man spelen omdat je vriend Bruins perse moet spelen..

Mulder; Leerdam, de Vrij, Vlaar, de Cler; Mokotjo, Fer, El Ahmadi; Wijnaldum, Castaignos, Cabral

Even de spelers die tijdens de winterstop zijn gekomen weggelaten. Met dit elftal kan je zo makkelijk in het linkerrijtje eindigen. Of je moet elke week roepen dat ze jong zijn, er geen geld is blabla (zoals Willem ook aangaf), ja dan gaat het team er ook steeds minder in geloven.
In gelijkwaardige opstellingen hebben we gespeeld dit jaar. Was t echt niet.

Maar goed ieder zn mening.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 april 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet dat je een DIEHARD ben maar dit is mijn 2de crisis bij de club

ga je nog maar zo kort dan???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 09:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

ga je nog maar zo kort dan???
hahahaha zo kan je het ook bekijken idd,als je elke crisis zou tellen dan ga ik pas een halfjaartje idd!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaart opgezegd door enorme teleurstelling(maar koop er tog 1)









0.0070312