BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem wat ben je toch fijne vent,let op Willem er zitten wat zeurpieten tussen hoor hierzo...WILLEM///HELD!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Willem van Hanegem vindt dat Feyenoord het geld dat de afgelopen maanden besteed is aan transfervrije en gehuurde spelers beter in de zak had kunnen houden. 'Alleen die Japanner en die Hongaar voegen wat toe', doelt de legendarische oud-middenvelder van de Rotterdammers op vleugelspitsen Ryo Miyaichi en Krisztián Simon.

Vooral het feit dat de inmiddels weer vertrokken Jhon van Beukering een contract kreeg, gaat er bij de 'Kromme' niet in. 'Een topper', was Van Hanegem vanavond cynisch op RTV Rijnmond. 'Dat is toch te gek voor woorden?'

Van Hanegem is van mening dat Feyenoord beter de jeugd te kans kan geven dan meer ervaren spelers die de top nooit gehaald hebben of zullen halen. 'Als op zijn plek (verslaggever Jan-Dirk Stouten, red.) een doofstomme neerzet, wat zal hij dan wel niet denken?', illustreerde hij in het programma FC Rijnmond zijn punt.

'Meeuwis niet beter dan Fer'
'Feyenoord had dit seizoen helemaal niemand erbij hoeven halen. Die Deen (Søren Larsen) kan niet voetballen. Marcel Meeuwis? Dat is ook weer zo'n voorbeeld. Ga me nou niet zeggen dat dat de redder van Feyenoord is. Hij is niet beter dan Leroy Fer of Kamohelo Mokotjo.'

Ook de komst van Gill Swerts (AZ) in de winterstop kan Van Hanegem niet begrijpen. 'Hij brengt Feyenoord niets extra's. Kelvin Leerdam moet gewoon rechtsback moeten spelen, of hij dat nou wil of niet. Hij mag blij wezen dat hij bij Feyenoord speelt en dat shirt draagt.'

'Veel kwaliteit'
De oud-international zei aan het begin van dit seizoen dat Feyenoord met de huidige lichting talenten binnen een aantal jaar kan meedoen om het kampioenschap. 'Daar hoeven ze er maar twee of drie spelers voor bij te halen. Aan sommige situaties zie je dat ze heel veel kwaliteit hebben.'

Luc Castaignos is volgens Van Hanegem een absolute topspits in wording. 'Ga mij nou niet vertellen dat hij er niks van kan. Het zijn bij Inter (nieuwe club Castaignos, red.) toch niet allemaal koekenbakkers?'

Negativisme
Volgens Van Hanegem worden de Feyenoorders door hun omgeving de put in gepraat. 'Als ik maandenlang hoor dat ik er niets van kan en dat er geen toekomst bij de club is, zou ik ook somber worden.'
(Rogier Deelstra)
Royaal
 Royaal - vrijdag 08 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Willem for President
kale co
 kale co - vrijdag 08 april 2011 - 19:19   quote  deeplink  
wat een man he leon
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 08 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Helemaal eens met Willem, al vind ik wel dat Meeuwis het goed doet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Ja Co idd...
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Willem +1!Alhoewel ik swerts geen slechte speler vindt die denk ik veel beter kan magoed...
Larsen hebben we te weinig gezien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:26 schreef Terminator het volgende:
Willem +1!Alhoewel ik swerts geen slechte speler vindt die denk ik veel beter kan magoed...
Larsen hebben we te weinig gezien...
Swerts laat in ieder geval zien hoe je moet doen als je niet in vorm bent..
Werken is dan het minste dat je kan doen,dat telt ook voor Meeuwis en Wijnaldum btw..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
ik had van jou wel een pakkende titel verwacht leon
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Hoi Willem, hier is een zeurpiet. Ga vooral veel golfen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:35 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik had van jou wel een pakkende titel verwacht leon
zeurpiet hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
ik moet jou een beetje scherp houden!!
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Swerts laat in ieder geval zien hoe je moet doen als je niet in vorm bent..
Werken is dan het minste dat je kan doen,dat telt ook voor Meeuwis en Wijnaldum btw..
ja ok werken hoort er sowsieso bij alleen jezelf horendsdol laten worden/maken op het veld dan en (gekke)dingen gaan doen op het veld en jezelf niet gewoon rustig kan en moet houden dat is kwalijk maar dat hebben we met de cler ook gehad en de laatste tijd ging het al beter alleen de cler kan je beter linkshalf opkomend hebben dan heb je er meer aan...maja ik heb wel vertrouwen in swerts maar hij moet zich af en toe beheersen zeker toen tegen az als je zo een onnodige overtreding maakt als linksback helemaal voorin van de tegenstander .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Helemaal eens met Willem!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Ben blij met Willem echte Feyenoordert en bovendien geen gelul in de ruimte.

Kan me volkomen vinden in de meeste punten. Alleen Simon voegt iets toe? Behalve bij Sparta heeft ie geen pepernoot geraakt. En Fer en Mokotjo zijn als speler inderdaad zeker minstens gelijkwaardig aan Meeuwis, alleen is hij qua coaching, boel neerzetten, verlengstuk van de trainer, wel van toegevoegde waarde.
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:38 schreef FR-Henk het volgende:
Hoi Willem, hier is een zeurpiet. Ga vooral veel golfen.
Laten we hopen dat Mario nog meer gaat golfen binnenkort, als hij eindelijk werkeloos is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door MMM --
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Mario nog meer gaat golfen binnenkort, als hij eindelijk werkeloos is.
hehe ja dan heeft hij het tenminste echt zelf in de hand!Dan heeft tie wel controle!Dat heeft hij totaal niet bij Feyenoord.En als je dat niet hebt dan moet je zeker gaan golfen ja!
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:57 schreef Terminator het volgende:

[..]

hehe ja dan heeft hij het tenminste echt zelf in de hand!Dan heeft tie wel controle!Dat heeft hij totaal niet bij Feyenoord.En als je dat niet hebt dan moet je zeker gaan golfen ja!
Of elke avond bij de NOS zitten.. Schaatsen, honkbal, hockey, voetbal of wat dan ook, lekker analyseren..

Zolang wij er maar van af zijn.
Terminator
 Terminator - vrijdag 08 april 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 19:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Of elke avond bij de NOS zitten.. Schaatsen, honkbal, hockey, voetbal of wat dan ook, lekker analyseren..

Zolang wij er maar van af zijn.
haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Kunnen ze Willem nu gewoon ff een paar jaar niet meer uitnodigen...
Ik word gek van dit geneuzel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:
Kunnen ze Willem nu gewoon ff een paar jaar niet meer uitnodigen...
Ik word gek van dit geneuzel.
Tuurlijk,iemand die echt wat voor de club heeft betekend uitzwaaien zeurpiet!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk,iemand die echt wat voor de club heeft betekend uitzwaaien zeurpiet!!!
Als ie verstandige dingen gaat roepen, ga ik wel weer luisteren.
D-010
 D-010 - vrijdag 08 april 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Ben het met Willem eens, vind alleen wel dat Meeuwis nuttig is
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Overigens is niet alles wat ie riep onzin.
Maar wel de dingen waar ik me aan stoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als ie verstandige dingen gaat roepen, ga ik wel weer luisteren.
Willem van Hanegem vindt dat Feyenoord het geld dat de afgelopen maanden besteed is aan transfervrije en gehuurde spelers beter in de zak had kunnen houden. 'Alleen die Japanner en die Hongaar voegen wat toe', doelt de legendarische oud-middenvelder van de Rotterdammers op vleugelspitsen Ryo Miyaichi en Krisztián Simon.

Vooral het feit dat de inmiddels weer vertrokken Jhon van Beukering een contract kreeg, gaat er bij de 'Kromme' niet in. 'Een topper', was Van Hanegem vanavond cynisch op RTV Rijnmond. 'Dat is toch te gek voor woorden?'

Van Hanegem is van mening dat Feyenoord beter de jeugd te kans kan geven dan meer ervaren spelers die de top nooit gehaald hebben of zullen halen. 'Als op zijn plek (verslaggever Jan-Dirk Stouten, red.) een doofstomme neerzet, wat zal hij dan wel niet denken?', illustreerde hij in het programma FC Rijnmond zijn punt.

'Meeuwis niet beter dan Fer'
'Feyenoord had dit seizoen helemaal niemand erbij hoeven halen. Die Deen (Søren Larsen) kan niet voetballen. Marcel Meeuwis? Dat is ook weer zo'n voorbeeld. Ga me nou niet zeggen dat dat de redder van Feyenoord is. Hij is niet beter dan Leroy Fer of Kamohelo Mokotjo.'

Ook de komst van Gill Swerts (AZ) in de winterstop kan Van Hanegem niet begrijpen. 'Hij brengt Feyenoord niets extra's. Kelvin Leerdam moet gewoon rechtsback moeten spelen, of hij dat nou wil of niet. Hij mag blij wezen dat hij bij Feyenoord speelt en dat shirt draagt.'

'Veel kwaliteit'
De oud-international zei aan het begin van dit seizoen dat Feyenoord met de huidige lichting talenten binnen een aantal jaar kan meedoen om het kampioenschap. 'Daar hoeven ze er maar twee of drie spelers voor bij te halen. Aan sommige situaties zie je dat ze heel veel kwaliteit hebben.'

Luc Castaignos is volgens Van Hanegem een absolute topspits in wording. 'Ga mij nou niet vertellen dat hij er niks van kan. Het zijn bij Inter (nieuwe club Castaignos, red.) toch niet allemaal koekenbakkers?'

Negativisme
Volgens Van Hanegem worden de Feyenoorders door hun omgeving de put in gepraat. 'Als ik maandenlang hoor dat ik er niets van kan en dat er geen toekomst bij de club is, zou ik ook somber worden.'
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:
Overigens is niet alles wat ie riep onzin.
Maar wel de dingen waar ik me aan stoor.
ik lees toch ook alles van jou,en jij van mij?
Wij tweetjes zijn vele malen erger dan Willem geloof mij maar
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willem van Hanegem vindt dat Feyenoord het geld dat de afgelopen maanden besteed is aan transfervrije en gehuurde spelers beter in de zak had kunnen houden. 'Alleen die Japanner en die Hongaar voegen wat toe', doelt de legendarische oud-middenvelder van de Rotterdammers op vleugelspitsen Ryo Miyaichi en Krisztián Simon.
____________
oneens. Meeuwis is van levensbelang. Verder had je gewoon een tweede spits nodig, maar ja geen geld en de spits uit de jeugd STAAT AL OP T VELD
______________

Vooral het feit dat de inmiddels weer vertrokken Jhon van Beukering een contract kreeg, gaat er bij de 'Kromme' niet in. 'Een topper', was Van Hanegem vanavond cynisch op RTV Rijnmond. 'Dat is toch te gek voor woorden?'
______
enigszins eens. zie boven. Gok had goed uit kunnen pakken
________
Van Hanegem is van mening dat Feyenoord beter de jeugd te kans kan geven dan meer ervaren spelers die de top nooit gehaald hebben of zullen halen. 'Als op zijn plek (verslaggever Jan-Dirk Stouten, red.) een doofstomme neerzet, wat zal hij dan wel niet denken?', illustreerde hij in het programma FC Rijnmond zijn punt.
__________
De jeugd speelt al!
__________

'Meeuwis niet beter dan Fer'
'Feyenoord had dit seizoen helemaal niemand erbij hoeven halen. Die Deen (Søren Larsen) kan niet voetballen. Marcel Meeuwis? Dat is ook weer zo'n voorbeeld. Ga me nou niet zeggen dat dat de redder van Feyenoord is. Hij is niet beter dan Leroy Fer of Kamohelo Mokotjo.'
________
zie boven. Fer was stuk en hopeloos uit vorm. Mokotjo misschien, maar ook heel jong en je kan niet met alleen maar tieners spelen, dat hebben we gezien!
________
Ook de komst van Gill Swerts (AZ) in de winterstop kan Van Hanegem niet begrijpen. 'Hij brengt Feyenoord niets extra's. Kelvin Leerdam moet gewoon rechtsback moeten spelen, of hij dat nou wil of niet. Hij mag blij wezen dat hij bij Feyenoord speelt en dat shirt draagt.'
________
Leerdam was dramatisch op de back. Dat zag een blinde!
_________

'Veel kwaliteit'
De oud-international zei aan het begin van dit seizoen dat Feyenoord met de huidige lichting talenten binnen een aantal jaar kan meedoen om het kampioenschap. 'Daar hoeven ze er maar twee of drie spelers voor bij te halen. Aan sommige situaties zie je dat ze heel veel kwaliteit hebben.'

Luc Castaignos is volgens Van Hanegem een absolute topspits in wording. 'Ga mij nou niet vertellen dat hij er niks van kan. Het zijn bij Inter (nieuwe club Castaignos, red.) toch niet allemaal koekenbakkers?'
___________
eens, maar er moeten er ook zat weg!
___________

Negativisme
Volgens Van Hanegem worden de Feyenoorders door hun omgeving de put in gepraat. 'Als ik maandenlang hoor dat ik er niets van kan en dat er geen toekomst bij de club is, zou ik ook somber worden.'
__________
eens!
zie comments!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 april 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik lees toch ook alles van jou,en jij van mij?
Wij tweetjes zijn vele malen erger dan Willem geloof mij maar
jaaahaaaaa swa, maar wat hij zegt heeft VEEL MEER impact.
Dus hij moet zich wel realiseren wat het teweeg brengt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Stylzz --
MMM
 MMM - vrijdag 08 april 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Willem///HELD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

zie comments!
Ja gaat toch echt voor 70% met hem mee Stylzz,maar ff tussen jou en mij he..
Meeuwis is echt een jager een werker een balveroveraar het type Bosvelt..
Alleen het verschil is dat Bosvelt wel wist te pasen en medespelers te bereiken..
Leerdam is toch beter dan Swerts op de linksback,dat zag je duidelijk na Swerts z`n rode kaart....Leerdam is beter dan Swerts op LB maar ook beter dan Meeuwis op het middenveld..
En Mokotjo is voetballend veel beter dan Meeuwis maar is idd te ligt maar je moet wel spelen om zwaarder/sterker te worden.Had liever Mokotjo gezien dan de race op pleeoffs..

Willem heeft vandaag gelijk!
Els
 Els - vrijdag 08 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Van luisteren wordt niemand dommer.
Meeuwis is niet beter dan Fer, maar wel evenwichtiger. Heeft dus momenteel een toegevoegde waarde in het team.
Voetbaltechnisch is er talent, maar inzicht en karakter zijn ook blangrijk.
Jeugdigheid kan maar een beperkte tijd een excuus zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 april 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Ja Fer ,ik weet ff niks positiefs over die jongen te zeggen...
Doe het dan ook maar niet want das nie leuk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 09 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 21:21 schreef Els het volgende:
Van luisteren wordt niemand dommer.
Meeuwis is niet beter dan Fer, maar wel evenwichtiger. Heeft dus momenteel een toegevoegde waarde in het team.
Voetbaltechnisch is er talent, maar inzicht en karakter zijn ook blangrijk.
Jeugdigheid kan maar een beperkte tijd een excuus zijn.
ja tot ze een paar jaar ouder zijn.

Wisselvalligheid is inherent aan een jeugdig elftal. Dat kan je een excuus vinden of niet het is wel de bittere waarheid. Betekend niet dat daar constant op gehamerd moet worden, maar het moet altijd in het achterhoofd gehouden worden, dat oudere spelers constanter spelen.

Dit is vooral van belang voor de achterban, want gezien de reacties overheerst er nog altijd een onrealistisch verwachtingspatroon voor de beschikbare spelers. ben het daarentegen wel volkomen met Willem eens dat 2-3 gerichte versterking Feyenoord weer bovenin laten meedraaien.

In de as en in elke linie heb je tenminste 1 ervaren speler nodig (vanaf een jaar of 24). Feit is dat wij in aanvallend opzicht 0 spelers beschikbaar hebben die daaraan voldoen.

Voor de rest ben ik het trouwens volledig met je eens.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 09 april 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Als het bestuur alle ego's effe opzijzet en Willem uitnodigd dan halen we volgend jaar weer europeesch voetbal.
suup
 suup - zaterdag 09 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
wat een gezeik zeg. Willem moet nu eens stoppen met het gezeik. Laat iedereen zijn werk nu maar doen en proberen alsnog de playoffs te halen. Laat het nu eens rustig zijn...Van Hanegem kan het allemaal mooi vertellen.Daar moet het bij blijven.
ted
 ted - zaterdag 09 april 2011 - 18:11   quote  deeplink  
suup is een goed voorbeeld ,dat is gezeik .
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 09 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 17:22 schreef suup het volgende:
wat een gezeik zeg. Willem moet nu eens stoppen met het gezeik. Laat iedereen zijn werk nu maar doen en proberen alsnog de playoffs te halen. Laat het nu eens rustig zijn...Van Hanegem kan het allemaal mooi vertellen.Daar moet het bij blijven.
Want niemand mag kritiek hebben op dit Feyenoord, Mario doet alles om Willem in een kwaad daglicht te stellen, maar er mag geen onrust bij Feyenoord zijn! Flikker een eind op man.
MMM
 MMM - zaterdag 09 april 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2011 - 17:22 schreef suup het volgende:
wat een gezeik zeg. Willem moet nu eens stoppen met het gezeik. Laat iedereen zijn werk nu maar doen en proberen alsnog de playoffs te halen. Laat het nu eens rustig zijn...Van Hanegem kan het allemaal mooi vertellen.Daar moet het bij blijven.
Blinde...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem wat ben je toch fijne vent,let op Willem er zitten wat zeurpieten tussen hoor hierzo...WILLEM///HELD!!!









0.0079660