|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Verkopen die handel, ondankbaar(Vlaar) respectloos(Wijnaldum) en hooghartig(Fer), gewoon cashen 3 miljoen pp. En jammer genoeg gewoon weer starten met jeugd. V. Hanegem voor de ploeg en gaan! Wat jullie? ben t zat! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
verder nog iets (opbouwends) ? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
dacht dat ik zwart/wit was |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hmmmmmm opbouwends tjah ik zit nu naar jumpstation fm radio te luisteren!ik stuiter!ik voel me net en skippybal haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, man het leven is kut. En dan ben jij ook het nog eens zat.
Van Hanegem is al decennia lang onze redder, onze heilige. Hij heeft altijd gelijk. Die fixt de club naar een kampioenschap. Die vindt aankopen die slecht zijn gewoon slecht.
Ben zo terug, moet kotsen. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 19:34 schreef FR-Henk het volgende:Ja, man het leven is kut. En dan ben jij ook het nog eens zat. Van Hanegem is al decennia lang onze redder, onze heilige. Hij heeft altijd gelijk. Die fixt de club naar een kampioenschap. Die vindt aankopen die slecht zijn gewoon slecht. Ben zo terug, moet kotsen. Moet je maar niet zoveel zuipen.....hehe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt gelijk man, denk dat ik nu maar 3 frikandellen neem. Allemaal voor Willem he. Die wijze man. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha........reactie van de dag!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: tering japie hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
sorry, kon het niet laten |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahhahahhahahha kan het waarderen hoor |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 19:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je hebt gelijk man, denk dat ik nu maar 3 frikandellen neem. Allemaal voor Willem he. Die wijze man. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt alleen ik vindt dat van hanegem altijd wel iets zinnigs te zeggen heeft en soms nog op een grappige manier zoals met been...tjah das humor....ik zeg ook niet dat Willem alles weet maaar hij lult tenminste geen onzin.... maar ik ben er nog steeds voor een trainer als louis van gaal of adriaanse.denk dat dat het beste is voor deze club!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
dat zijn reakties van formaat mannen, zo wil men t horen.. |
|
|
|