|
|
Milo
|
|
|
op een presenteerblaadje mooier kan niet! |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha Milo///HELD!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Als Been mocht vertrekken, mijn idee... |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Zal niet gaan, gaat niet voor een knaak langs de lijn staan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ach dat doet niemand |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote: ik denk dat mario ook lekker zijn zakken vult langs de lijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Lul Niet zo dom man, stemmingmakerij! |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote: hij zal het in ieder geval niet voor niets doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een miljoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee hoeft toch ook niet? |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet, maar er word wel zo makkelijk geluld dat je bij Feyenoord niet moet komen om rijk te worden, maar ik weet zeker dat mario en de voltallige directie wel meer krijgen dan een half miljoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 23:19 schreef mark1985 het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet, maar er word wel zo makkelijk geluld dat je bij Feyenoord niet moet komen om rijk te worden, maar ik weet zeker dat mario en de voltallige directie wel meer krijgen dan een half miljoen En dat zijn in de voetballerij doodnormale bedragen, is kut, maar is nu eenmaal zo..... |
|
|
|
|
mark1985
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 23:22 schreef hotjumper het volgende:[..] En dat zijn in de voetballerij doodnormale bedragen, is kut, maar is nu eenmaal zo..... heb ik het verkeerde beroep gekozen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
t zou wel goed voor zo'n jonge groep zijn |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
stevens? te oud, te veel negatief in het nieuws geweest, te limburgs, laat maar. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: laat ftid het maar niet horen! hahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Da's een import. Een vlaai met een Rotterdams accent!! Zal niet pissig worden als ik zeg dat de gemiddelde Limburger niet mijn favoriete volk is. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
daar heb je dan ook ook wel weer gelijk in. hahaha. maar type stevens of verbeek is wel wat nodig is. harde hand. zoals polak ooit zo mooi zei: en dan met de volle hand erop!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: wie wil jij dan? misschien guardiola vragen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, het was wachten op deze topic.
Maarre... Mario moet blijven! Zie trouwens, mocht Mario vertrekken, geen geschikte opvolger in Huub. Schreeuwert en bovendien lang niet overal een succes geweest. Vraag maar na in Eindhoven.
Beste optie geopperd, mits Mario vertrekt (wat mij dus niet hoeft) is in mijn ogen nog steeds McClaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa doe maar Mourinho. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is ooit geroepen, nooit bewezen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2011 - 23:19 schreef mark1985 het volgende:[..] Dat zeg ik ook niet, maar er word wel zo makkelijk geluld dat je bij Feyenoord niet moet komen om rijk te worden, maar ik weet zeker dat mario en de voltallige directie wel meer krijgen dan een half miljoen Heb jij de cijfers en contracten in je bezit dan ? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Van mij hoeft Mario niet weg, maar ik denk dat hij na dit seizoen stopt. Dan zou ik Adriaanse proberen, anders Stevens. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: ach.. als hij ons weer aan de top brengt "ho cares" |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Mocht mario aan het eind van het seizoen stoppen hoop ik meer op een trainer als Erwin Koeman, rustig en verstandig in zijn uitspraken en niet op een trainer die door rare acties media aandacht op zichzelf vestigt. Mocht mario blijven hoop ik dat hij het licht ziet en goede veldtrainers om zich verzameld en meer als manager fungeert. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2011 - 10:24 schreef sebbe1 het volgende:Mocht mario aan het eind van het seizoen stoppen hoop ik meer op een trainer als Erwin Koeman, rustig en verstandig in zijn uitspraken en niet op een trainer die door rare acties media aandacht op zichzelf vestigt. Mocht mario blijven hoop ik dat hij het licht ziet en goede veldtrainers om zich verzameld en meer als manager fungeert. dus een type mourinho die spelers uit de wind laat door zich soms als een arrogante staatsgek te gedragen komt er bij jou niet in? ik zeg hoe dwazer hoe beter!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zal een kern van waarheid in zitten. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zal vast niet weinig zijn |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Doe maar Tony Adams dan, die heeft ooit nog eens een stage gedaan bij Feyenoord als trainer en mischien wordt het wel net zo'n verrassing uit het perfide albion als mc Laren bij Twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor ieder andere club dan Feyenoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uitstekende coach, ook voor Feyenoord ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan die man niet uitstaan, niet horen of zien. Dat gewauwel toen bij pisvee ook, nee liever niet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we hebben een type preud'domme nodig!! altijd genieten als hij analiseert |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat heb ik inmiddels met Mario.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik ook. Probeert vaak de lolbroek uit te hangen na de wedstrijd, hij noemt zichzelf een Feyenoorder maar ik loop op die momenten met deuren te smijten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2011 - 20:09 schreef Quiroz het volgende:[..] Ik ook. Probeert vaak de lolbroek uit te hangen na de wedstrijd, hij noemt zichzelf een Feyenoorder maar ik loop op die momenten met deuren te smijten. dan neem ik aan dat je het over een kattenluikie hebt? ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY