|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
PSV - Heerenveen: tussenstand 1-2 !!!! Gaat het een mooi weekend worden?????? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik wou net zegge, 1-2 heereveen, we doen weer meer jongens |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: :-) Maar.... het is nog niet afgelopen. Prijs de dag niet voordat de nacht gevallen is... ;-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
wat een wijsheid maar ze verlieze sowiso een punt |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
psv 1-2 achter ..Wat een weekend (niet te vroeg juichen met die boeren). En dat met dankzij een extra ronde europa leauge .. Ik krijg er D(r)orst van |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ze brengen nu wel, toivonen en zeefuik :P |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
vandaag is rooooodddddddddddddd |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Jongens jongens, en het beste weekend moet nog komen!! Ik zeg dat Ajax dit gewoon in eigen hand heeft!! Aangezien PSV de vorm kwijt is en nog zware uitwedstrijden krijgt, gaan ze echt nog wel 1 x gelijk spelen! Als Ajax alles wint, worden we kampioen! Volgende week: PSV uit naar Heracles; Twente uit naar ADO; Ajax uit naar NEC. Hier kunnen we ook inlopen op Twente en misschien wel uitlopen op PSV. Dit zeizoen kan heel erg mooi worden jongens, heb vertrouwen! Zou toch wat zijn hé. Trainerswissel, beste spelers verkocht, onrust rondom de club, en wel kampioen worden. Lijkt me te mooi voor woorden maar het kan wel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:10 schreef ThomasAjacied het volgende:Jongens jongens, en het beste weekend moet nog komen!! Ik zeg dat Ajax dit gewoon in eigen hand heeft!! Aangezien PSV de vorm kwijt is en nog zware uitwedstrijden krijgt, gaan ze echt nog wel 1 x gelijk spelen! Als Ajax alles wint, worden we kampioen! Volgende week: PSV uit naar Heracles; Twente uit naar ADO; Ajax uit naar NEC. Hier kunnen we ook inlopen op Twente en misschien wel uitlopen op PSV. Dit zeizoen kan heel erg mooi worden jongens, heb vertrouwen! Zou toch wat zijn hé. Trainerswissel, beste spelers verkocht, onrust rondom de club, en wel kampioen worden. Lijkt me te mooi voor woorden maar het kan wel! Ik hoop met je mee, Thomas. Maar laten we alsjeblieft NEC niet onderschatten, het is een "rare" ploeg en zeker thuis loop je niet zomaar over hen heen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nu ook nog Bouma ROOD !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Is het nog 1-2 mensen???? Als Pisvee verliest, ren ik door het dorp om feest te vieren...Ik heb mijn schoenen al aangetrokken.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: JA??????Hahahahahahaha.... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
was toch gewoon een overtreding |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: In blessuretijd... Toivonen 2-2 ... :-( |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Had afgekeurd moeten worden!!!!!!!!! KUT VINK!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
2-2 gebleven!! En wie is de winnaar dit weekeinde???? AAAAJJJJAAAAXXX!!!!!!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Nouja 1 en 3 puntjes nog achter. Komt nog wel goed! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik kijk GVD een seconde en zie dat Toivonen iemand wegtrekt, maar BLINDE VINK ziet het niet!!!!!!!! KUT!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ongelofelijk weer zeg. Die mogen echt nooit meer het woord Lucky in de mond nemen in combinatie met onze club. Volgens mij maakt dit voor de stand niet veel uit. Anders stonden we gelijk en heeft Pisvee een veel beter doelsaldo door die 10-0. Ajax moet sowieso alles winnen. 1x averij van Pisvee is nu genoeg. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:24 schreef Oceanu het volgende:Ongelofelijk weer zeg. Die mogen echt nooit meer het woord Lucky in de mond nemen in combinatie met onze club. Volgens mij maakt dit voor de stand niet veel uit. Anders stonden we gelijk en heeft Pisvee een veel beter doelsaldo door die 10-0. Ajax moet sowieso alles winnen. 1x averij van Pisvee is nu genoeg. Klopt Oceanu. Ik was f helemaal leip maar of ze nu verloren of gelijkspeelde maakt niet veel uit nee!!! AAAAAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:26 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt Oceanu. Ik was f helemaal leip maar of ze nu verloren of gelijkspeelde maakt niet veel uit nee!!! AAAAAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!! Whahahaha! Uit je dak?? Ik ook hoor!! Ik krijg zo langzamerhand weer wat kleur op mijn wangen en dat komt niet alleen van de zon! OOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXX !!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:28 schreef Pietje het volgende:[..] Whahahaha! Uit je dak?? Ik ook hoor!! Ik krijg zo langzamerhand weer wat kleur op mijn wangen en dat komt niet alleen van de zon! OOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXX !!! Het is toch ongelofelijk Pietje dat die lijnrechter de overtreding van Toivonen niet ziet??? Die mag toch nooit meer vlaggen???? NIET TE BEGRIJPEN EN IK WORD ER DES DUIVELS VAN!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV moest zoiezo 2 keer punten verliezen, 1 keer is gebeurd, en tegen Twente hebben we alles zelf in de hand...
Al met al een goed weekend dus, ik denk nog steeds niet dat Ajax kampioen gaat worden, maar we hebben het echt zelf in de hand...
PSV moet nu Heracles uit, en daarna Feyenoord uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:33 schreef alibabba het volgende:[..] Het is toch ongelofelijk Pietje dat die lijnrechter de overtreding van Toivonen niet ziet??? Die mag toch nooit meer vlaggen???? NIET TE BEGRIJPEN EN IK WORD ER DES DUIVELS VAN!!!!! Maak je niet druk Alibabba, voor Ajax maakt het helemaal niks uit, en het geluk bij PSV lijkt langzaam op te raken, dit was de laatste stuiptrekking hiervan... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:35 schreef remco k het volgende:[..] Maak je niet druk Alibabba, voor Ajax maakt het helemaal niks uit, en het geluk bij PSV lijkt langzaam op te raken, dit was de laatste stuiptrekking hiervan... Ik wind me er toch danig over op, ik kan er niets aan doen Remco. Ik zag net die kans van Assaidi en hij moet daar die bal geven aan Dost. Aad deed er laconiek over maar het is alles beslissend. Het is een teamsport en hij verklooit hier 2 punten mee. Als ik trainer was, stond ie er de volgende wedstrijd langs, want ik vind dit echt niet kunnen!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:33 schreef alibabba het volgende:[..] Het is toch ongelofelijk Pietje dat die lijnrechter de overtreding van Toivonen niet ziet??? Die mag toch nooit meer vlaggen???? NIET TE BEGRIJPEN EN IK WORD ER DES DUIVELS VAN!!!!! Ik heb de wedstrijd niet gezien, alibabbab, alleen teletekst gevolgd ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Kijk maar naar de samenvatting op de NOS. De kans van Aissaidi die die MOET afgeven en de overtreding van Totvonen;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je hebt ook helemaal gelijk hoor Alibabba, maar we hebben door het laten liggen van punten van PSV en TWente de boel weer in eigen hand, en moeten dus naar onszelf kijken.... PSV moest 2 keer punten verliezen waarbij gelijkspel of verlies voor ons niet relevant is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:Je hebt ook helemaal gelijk hoor Alibabba, maar we hebben door het laten liggen van punten van PSV en TWente de boel weer in eigen hand, en moeten dus naar onszelf kijken.... PSV moest 2 keer punten verliezen waarbij gelijkspel of verlies voor ons niet relevant is.. Ik weet het niet Remco. Als Psv alles wint, is Ajax gezien en wanneer Pisvee vandaag had verloren had Excelsior thuis cruciaal kunnen worden. AJAX had daar op jacht kunnen gaan naar goals en wellicht het verschil in doelpunten met Psv kunnen overbruggen.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Vind het een plausibele verklaring van Vink, hij let op de man met de bal. In een dergelijke situatie kan hij niet het hele, halve of kwart veld overzien. Enige mogelijkheid om hier wat aan te doen is dat er via een time-out moment teruggekeken wordt. En volgens mij heeft juist Vink het hier al jaren over. In ieder geval over electronische hulpmiddelen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop op geen kampioenschap man! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
psv en twente, het gaat nog wat worden. aanstaande donderdag spelen ze weer voor de europa cup, aanstaand weekend zijn bij twente Janssen en Rosales geschorst. Bij Pisvee Bouma en hopenlijk ook die blonde homo Toivonen geschorst, wat overigens wel terecht zou zijn en er kan ng wat heel moois gebeuren. Maar we gaan nu 5 finales tegemoet waarvan ik toch stiekem denk AJAX aan het korste eind gaat trekken en kampioen gaat worden. Pisvee moet nog uit naar Feyenoord die voor ons geluk nu in vorm beginnen te raken en die hebben nog iets goed te maken na die 10-0, dus ook daar gaan die kakkerlakken uit eindhoven punten verliezen. Twente moet nog uit naar ADO, ook bijzonder lastig. Het zou zo maar eens op de laatste wedstrijd aan kunnen komen en we weten allemaal welke dat is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen, en snel een beetje... Ondanks dat het een kampioenschap van de armoede zou zijn, staat dan wel door een echte AJCIED (de Boer) die derde ster op de borst.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben mijn mond aan het spoelen man! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] Ga je mond spoelen, en snel een beetje... Ondanks dat het een kampioenschap van de armoede zou zijn, staat dan wel door een echte AJCIED (de Boer) die derde ster op de borst.. ben het wel met je eens man.....maar als ....als we kampioen worden worden we dat omdat de rest verzaakt vriend...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:46 schreef joduh het volgende:[..] ben het wel met je eens man.....maar als ....als we kampioen worden worden we dat omdat de rest verzaakt vriend...... Nee dan worden we kampioen omdat we de meeste punten hebben.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als je het zo wilt zien..........doet maar....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus we gaan dan wel een feestje bouwen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
natuurlijk man,maar met een vreemde smaak....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga je ander bier drinken dan?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je snapt me wel eikel..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een EIKEL smaakt denk ik helemaal nergens na... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ga jij maar naast je wijffie legge man....komt geen zinnig woord uit die rotsmoel van je man..... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
NEC uit en H'veen uit worden de belangrijkste wedstrijden. We hebben wel de hele week om ons voor te bereiden, in tegenstelling tot PSV en Twente. Ik hoop niet dat H'veen ineens vleugels krijgt tegen Ajax, zoals ook altijd het geval is tegen Utrecht. En NEC, ja, daar zou je moeten kunnen winnen, ze hebben een trainer van niks, maar opzich wel een goed team. Vleminckx, Goossens en nog een altijd eredivisie waardige spelers als Cilessen, George, Zomer. Gewoon een goed team, waar je niet zomaar van wint. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je ben aardig op de hoogte thomas...ik ken er geeneen van man..... |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Je kent de topscoorder van de eredivisie niet? Oke, jij kijkt dus echt alleen maar Ajax? Ik kijk echt zoveel mogelijk voetbal! Behalve de echt saaie wedstrijden. Maar NEC-PSV toen nog wel gezien. Laatste minuut kopt Ramon Zomer de gelijkmaker binnen :-) |
|
|
|