|
|
Stanley
|
|
|
ik ben tegen geweld want ik zie het als ludiek om elkaar te sarren, maar begrijp niet dat van de Boog niet serieus wordt verteld dat wij supporters willen dat hij nu opstapt zonder een euro mee te nemen. hey Dekker je hoort jezelf toch zo graag. Dit is je kans... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaan we nu in een ochtendje echt serieus 10 topics over v/d Boog starten??? Pppppppppffffffffffff Dat is die man toch helemaal niet waard mensen.. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Wij als supporters beginnen morgen fanatiek aan Rikkie zijn stoelpoten te zagen, spreekkoren voor Johan en tegen van de Boog en dat 90 minuten lang. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en wie moedigt ons team aan in het veld??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Roep je nu op om iemand in elkaar te rossen? Stanley, je bent een volslagen idioot. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2011 - 13:15 schreef cvita het volgende:Wij als supporters beginnen morgen fanatiek aan Rikkie zijn stoelpoten te zagen, spreekkoren voor Johan en tegen van de Boog en dat 90 minuten lang. Ik zing met je mee Cvita:) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ik roep niet op om iemand in elkaar te rossen. als ik de professionals moet geloven moest Ajax heel dringend gered worden. Hoe dit moet gebeuren is vastgelegd in een rapport. Van de Boog heeft zelf gezegd dat hij Jol niet heeft verplicht te functioneren volgens het rapport, is niet eens besproken. Dat is 1. Vervolgens speelt hij hele vieze machtspelletjes waarbij hij van onze club een lachertje in de pers maakt en schakelt hij een vies buro in wat bakken met geld kost. Terwijl we het geld zo hard nodig hebben anders kan ik niet verklaren waarom hij onze topspits voor een fooitje de deur uit laat lopen... Vervolgens vind ik dat er vanuit de supporters weinig dwingende acties worden ondernomen tegen deze persoon die hier verantwoordelijk voor is. Misschien wat ongelukkig geformuleerd door mij... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
maa hoe lang mag hij nog doorgaan ikke? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Oh, wmb mag hij vandaag nog vertrekken hoor... wees gerust. Maar of daar (verbaal) geweld van supporters aan mee gaat helpen betwijfel ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2011 - 14:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:Roep je nu op om iemand in elkaar te rossen? Stanley, je bent een volslagen idioot. Ja ik wil wel rossen,en vervolgens met pek en veren de stad uit jagen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
omdat ie de verkeerde sjaal om heeft...simpel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
JODUH is de held van Amsterdam... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij gaat nu nederland in. Joduh voor president |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wil Joduh zijn campagneleider wel worden.... Al denk ik dat Joduh denkt dat dit om CHAMPAGNE gaat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als er maar alcohol in zit denk ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: oprechtheid, is meer iets voor onze vriend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou niet zo moeilijk gaan doen he... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 19:40 schreef remco k het volgende:Ik wil Joduh zijn campagneleider wel worden.... Al denk ik dat Joduh denkt dat dit om CHAMPAGNE gaat.. Hahahahaha..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
champagne????????????ik doe mee man! |
|
|
|