kale co
lerby wilde niet betalen scheelde hem geen moer , toen kwam de fiod en nu speelt willeke de hoer ja,ja,ja weg gaan je kont open splijten (van swieten) scheidsrechter
Leon FR1908
Tien pond bananen,bananen zijn gezond,stop ze bij Lerby in z`n blote kont... -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Leon FR1908 --
Quiroz
Wat een ouderwets gedoe, lopen in Randwijk veel verder voor johh:)VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Quiroz --
Leon FR1908
quote: alleen dat kleine ventje met die rode jas,die schijnt wat aanpassings moeilijkheden te hebben hahaha
Quiroz
hahahaha ik zong goed mee alleen niemand wist wat ik zong:) -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Quiroz --
Leon FR1908
quote: tuurlijk zong je goed mee,je was de enige feyenoorder..
Quiroz
jammer dat ze me niet konden verstaan:(
RedWhiteBlack
quote: Op zaterdag 09 april 2011 - 22:18 schreef kale co het volgende: lerby wilde niet betalen scheelde hem geen moer , toen kwam de fiod en nu speelt willeke de hoer ja,ja,ja
weg gaan je kont open splijten (van swieten) scheidsrechter
Hoe ging dat liedje over dat wijf van van der Vaart ook al weer?
Stylzz
Die dr centen op de straat verdiendt?VIDEO
Feyenoord till i die
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?? Word ik dan niet dood gereden ja of nee?
FR-Han
rennen rennen rennen met een hamertje??, en als je dan niet rennen kent dan slaat ik je??
Feyenoord till i die
Was te extreem maar vond hem toen leuk! -- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door Feyenoord till i die --
MMM
/ -- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door MMM --
Feyenoord till i die
Laat je vriend maar in de steek , en laat je vriend maar in de steeek!! En laat je vriend maar in de steek? En laat je vriend maar in de steek!!
Feyenoord till i die
Oooo kom maar eens kijken, wat er in het weiland ligt? Carlos Picornie met zijn ogen dicht! Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek. Twee messteken in zijn rug en die komt nooit meer terug!!
FR-Han
effe net verzonnen. een nieuwe omdat dat leuk is!! vertonghen is een vriend van marc dutroux, hij geeft zelf ook zijn kinderen de roe. jan wat ben je gajes, ook jij hoort in de bajes. jan die is een vieze kk gek!!!
Feyenoord till i die
Jinglebell, jinglebell ajax naar de hel!! ajax ken niet voetballen en Feyenoord lekker wel!
Feyenoord till i die
Opa kom eens kijken!! 2x Ze schoppen er eentje dood!! 2x Maakt niet uit mijn kind!! 2x want het is een K jood!! 2x
De Spot
Het is Dutroux.... die beffer een echt SCF"ër...
De Spot
Er rijd een meisje op de straat met een gasfles op de rug...Jo..de Marie..
FR-Han
quote: ik zit net aan te geven dat dutroux een snavel is!!
Feyenoord till i die
quote: Sukkel!! Zo'n vent mag op geen enkele manier met Feyenoord in verband gebracht worden!!
MMM
FR-Han
6 miljoen moselmannen, op die hele kleine stukjes aarde. in diemen en in sobibor, die laat je in hun waarde...
RedDevil1990
quote: Op woensdag 13 april 2011 - 17:31 schreef Feyenoord till i die het volgende: Oooo kom maar eens kijken, wat er in het weiland ligt?
Carlos Picornie met zijn ogen dicht!
Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek.
Twee messteken in zijn rug en die komt nooit meer terug!!
+1
Stylzz
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam, schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan, want het leven, duurt maar even. Alle ***en aan het gas!
Stylzz
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord één dat is m'n cluppie. Huppie, huppie, huppie, huppie, Feyenoord één wordt kampioen.
Stylzz
I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I die I know I am, I'm sure I am I'm Feyenoord till I die
Bosifyable
quote: Op woensdag 13 april 2011 - 20:22 schreef Stylzz het volgende: I'm Feyenoord till I die
I'm Feyenoord till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm Feyenoord till I die
+1
Leon FR1908
silio silio in rotterdam zingen we zo... Ajax moet dood en AZ moet kapot,en s`zondags dan slaan we de treinen verrot???? Echt uit de tijd gasten!!!
Stylzz
Schop m neer schop m dood etc etc. Die kennen we ook wel.
Stylzz
Liever AIDS en TBC ..dan supporter vasn PSV...
Stylzz
Leg je speelgoed neer, neem je wapens mee, we gaan naar PSV..
RedDevil1990
quote: Ik ken me nog spanddoeken herinneren toen jorien weg moes.. Liever aids en verkracht dan die kale aan de macht :P
Stylzz
He's here, he's there, he's fucking everywhere.. Paultje Bosvelt Paultje Bosvelt Kan nu wel met Kelvin :)
Bosifyable
MMM
quote: Op woensdag 13 april 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende: He's here, he's there, he's fucking everywhere..
Paultje Bosvelt Paultje Bosvelt
Kan nu wel met Kelvin :)
He's here, he's there, he's fucking everywhere.. De Baab, de Baab Klinkt ook lekker
Leon FR1908
quote: Op woensdag 13 april 2011 - 22:15 schreef MMM het volgende: [..]
He's here, he's there, he's fucking everywhere..
Luigi bruins, Luigi Bruins
Klinkt ook lekker
hahahahaha
MMM
He's shit, he's gay, he fucks Mario Been Luigi Bruins, Luigi Bruins! -- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door MMM --
Leon FR1908
quote: hahahahaha ,jij maakt weer een hoop vrienden hahaha
MMM
Hahahaha, kan mij het schelen hahaha
Leon FR1908
de flh
quote: Dit is de ultieme belediging van Bosveldt. ;)
RedDevil1990
In de kelder van boukhari staat een schaap
RedDevil1990
Het is zwart het is geel het is homosexcueel Het zijn de homo's jaja de homo's uit Breda
hotjumper
In de toto divisie, veel gejank en geween Willem ll zal het weten, want zij gaan er heen!
JanM
Feyenoord till i die
El Khattabi je moeder heeft een snor??? -- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
Het is een wijf zonder tieten! (Rene van Rijswijk)
De Spot
quote: Op woensdag 13 april 2011 - 17:54 schreef Feyenoord till i die het volgende: [..]
Sukkel!! Zo'n vent mag op geen enkele manier met Feyenoord in verband gebracht worden!!
Ik citeer alleen wat er gezongen werd...vroeger..