|
|
kale co
|
|
|
lerby wilde niet betalen scheelde hem geen moer , toen kwam de fiod en nu speelt willeke de hoer ja,ja,ja
weg gaan je kont open splijten (van swieten) scheidsrechter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tien pond bananen,bananen zijn gezond,stop ze bij Lerby in z`n blote kont...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wat een ouderwets gedoe, lopen in Randwijk veel verder voor johh:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: alleen dat kleine ventje met die rode jas,die schijnt wat aanpassings moeilijkheden te hebben hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahaha ik zong goed mee alleen niemand wist wat ik zong:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tuurlijk zong je goed mee,je was de enige feyenoorder.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
jammer dat ze me niet konden verstaan:( |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2011 - 22:18 schreef kale co het volgende:lerby wilde niet betalen scheelde hem geen moer , toen kwam de fiod en nu speelt willeke de hoer ja,ja,ja weg gaan je kont open splijten (van swieten) scheidsrechter Hoe ging dat liedje over dat wijf van van der Vaart ook al weer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die dr centen op de straat verdiendt?
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?? Word ik dan niet dood gereden ja of nee? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
rennen rennen rennen met een hamertje??, en als je dan niet rennen kent dan slaat ik je?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Was te extreem maar vond hem toen leuk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat je vriend maar in de steek , en laat je vriend maar in de steeek!! En laat je vriend maar in de steek? En laat je vriend maar in de steek!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Oooo kom maar eens kijken, wat er in het weiland ligt? Carlos Picornie met zijn ogen dicht! Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek. Twee messteken in zijn rug en die komt nooit meer terug!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe net verzonnen. een nieuwe omdat dat leuk is!!
vertonghen is een vriend van marc dutroux, hij geeft zelf ook zijn kinderen de roe. jan wat ben je gajes, ook jij hoort in de bajes. jan die is een vieze kk gek!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jinglebell, jinglebell ajax naar de hel!! ajax ken niet voetballen en Feyenoord lekker wel! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Opa kom eens kijken!! 2x Ze schoppen er eentje dood!! 2x Maakt niet uit mijn kind!! 2x want het is een K jood!! 2x |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Het is Dutroux.... die beffer een echt SCF"ër... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Er rijd een meisje op de straat met een gasfles op de rug...Jo..de Marie.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik zit net aan te geven dat dutroux een snavel is!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Sukkel!! Zo'n vent mag op geen enkele manier met Feyenoord in verband gebracht worden!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
6 miljoen moselmannen, op die hele kleine stukjes aarde. in diemen en in sobibor, die laat je in hun waarde... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 17:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Oooo kom maar eens kijken, wat er in het weiland ligt? Carlos Picornie met zijn ogen dicht! Gummiknuppel in zijn nek, klauwhamer op zijn bek. Twee messteken in zijn rug en die komt nooit meer terug!! +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam, schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan, want het leven, duurt maar even. Alle ***en aan het gas! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huppie, huppie, huppie, huppie. Feyenoord één dat is m'n cluppie. Huppie, huppie, huppie, huppie, Feyenoord één wordt kampioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I die I know I am, I'm sure I am I'm Feyenoord till I die |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 20:22 schreef Stylzz het volgende:I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I die I know I am, I'm sure I am I'm Feyenoord till I die +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
silio silio in rotterdam zingen we zo... Ajax moet dood en AZ moet kapot,en s`zondags dan slaan we de treinen verrot????
Echt uit de tijd gasten!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schop m neer schop m dood etc etc.
Die kennen we ook wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Liever AIDS en TBC ..dan supporter vasn PSV... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leg je speelgoed neer, neem je wapens mee, we gaan naar PSV.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik ken me nog spanddoeken herinneren toen jorien weg moes.. Liever aids en verkracht dan die kale aan de macht :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
He's here, he's there, he's fucking everywhere.. Paultje Bosvelt Paultje Bosvelt
Kan nu wel met Kelvin :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:He's here, he's there, he's fucking everywhere.. Paultje Bosvelt Paultje Bosvelt Kan nu wel met Kelvin :) He's here, he's there, he's fucking everywhere.. De Baab, de Baab
Klinkt ook lekker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 22:15 schreef MMM het volgende:[..] He's here, he's there, he's fucking everywhere.. Luigi bruins, Luigi Bruins Klinkt ook lekker hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
He's shit, he's gay, he fucks Mario Been Luigi Bruins, Luigi Bruins!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha ,jij maakt weer een hoop vrienden hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha, kan mij het schelen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dit is de ultieme belediging van Bosveldt. ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
In de kelder van boukhari staat een schaap |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Het is zwart het is geel het is homosexcueel Het zijn de homo's jaja de homo's uit Breda |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In de toto divisie, veel gejank en geween Willem ll zal het weten, want zij gaan er heen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
El Khattabi je moeder heeft een snor???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is een wijf zonder tieten! (Rene van Rijswijk) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 17:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Sukkel!! Zo'n vent mag op geen enkele manier met Feyenoord in verband gebracht worden!! Ik citeer alleen wat er gezongen werd...vroeger.. |
|
|
|