BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik vrees dat een hoop mensen het zo zoetjesaan wel gehad hebben met Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - zondag 10 april 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Ik hoop van harte van niet, maar vrees wel, dat legio supporters het zo onderhand wel gehad hebben met Ajax.
Een interne ruzie die nu al weken sluimert, oplossingen zijn er vooralsnog niet voorhanden, er is nog steeds geen sterke man, met een sterke hand opgestaan die zegt zo kan het absoluut niet verder, het moet nu onmiddellijk afgelopen zijn met oorlog voeren.
De kans is zeer reëel aanwezig dat supporters,voetballers,personeel,en last but not least sponsoren Ajax op termijn de rug toe gaan keren. Van een prettig werkklimaat is absoluut geen sprake meer, waarom zou je als voetballer nog naar Ajax toe komen, waarom zou je als voetballer nog je contact verlengen, wat voor uitdaging zie je er nog in om als voormalig topvoetballer bij Ajax een trainersfunctie te ambiëren, wie voelt zich geroepen een bestuursfunctie op zich te nemen.
Kortom door al dit tumult, wordt de club Ajax, voor een aantal mensen met geldingsdrift en elan een minder prettige opmgeving om in te werken.
De financiële winst van afgelopen seizoen onder andere verdiend met de transfer van Suarez en als gevolg van deelname aan de Champions league verdampt als sneeuw voor de zon als je als beurs genoteerde club ten onder gaat interne ruzies, gekrakeel en conflicten, dat lijkt me clip en klaar.
Ik hoop dat Cruijff,van den Boog,Coronel en consorten dit bericht ook lezen.
Je moet als club naar buiten toe wel enige geloofwaardig behouden, de toeschouwers ervaren het circus v/d laatste weken veeleerder als een soap, een soortement van "Privé story".
Naar de buitenwacht, de achterban en vooral naar de sponsors en aandeelhouders toe, kun je het als professioneel bedrijf niet verkopen, dat je vuile was op straat beland en dat je continue gelazer binnen de gelederen hebt en daardoor verdeeldheid schept.
Ik ben van huis uit een pur sang Ajax fan en draag de club echt een warm hart toe, al vanaf mijn prille jeugd, beschouw dit verhaal daarom maar als opbouwende kritiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door Wim --
eSCee
 eSCee - zondag 10 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
En jij hoopt dat omdat???? Kan je daar een reden voor verzinnen.

Natuurlijk hebben ze tijd en de zin om op internet forums af te struinen voor meningen van mensen die je niet kent, maar lukraak wat zeggen en niet de benodigde informatie hebben om er goed op te reageren.

Maar Natuurlijk hebben ze dit gelezen . Al om 09:26..en ze twitteren onderling naar elkaar over je schokkend bericht.

Mensen die ajax de rug keren hierom....tja, die neem ik sowieso niet serieus. Tuurlijk moet Cruijff zijn plan uitvoeren. Maar alles wat gebeurt is vrij normaal en logisch. t enige niet logische is de media en social media die van alles naar buiten brengt, waarvan een groot deel onjuist.

Succes bij psv heerenveen wim...lekker rustig...niet in slaap vallen he
biba1970
 biba1970 - zondag 10 april 2011 - 10:03   quote  deeplink  
ik heb het nooit gehad met AJAX is mijn cluppie en vanmiddag gaan we gewoon winnen
cvita
 cvita - zondag 10 april 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Beste Wim, ik heb zelden iemnd zulke domme conclusies horen trekken, waar heb je het over man. Ik juich deze revolutie juist toe, als dit niet gebeurd was dan waren de problemen nooit opgelost. Wij zijn AJAX en het kan gewoon niet dat we jaren achter elkaar geen kampioen worden en teveel miskopen doen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden Wim, ik heb een seizoenkaart vanaf 1986 Wim dus is dit mijn 25 jarige jubileum als seizoenkaarthouder. Denk jij nou echt dat ik AJAX mijn rug toekeer omdat een held als Johan Cruyff deze revolutie heeft opgestart, NO WAY ! Leve Johan, El Salvador Forever !
steve'o
 steve'o - zondag 10 april 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 10:05 schreef cvita het volgende:
Beste Wim, ik heb zelden iemnd zulke domme conclusies horen trekken, waar heb je het over man. Ik juich deze revolutie juist toe, als dit niet gebeurd was dan waren de problemen nooit opgelost. Wij zijn AJAX en het kan gewoon niet dat we jaren achter elkaar geen kampioen worden en teveel miskopen doen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden Wim, ik heb een seizoenkaart vanaf 1986 Wim dus is dit mijn 25 jarige jubileum als seizoenkaarthouder. Denk jij nou echt dat ik AJAX mijn rug toekeer omdat een held als Johan Cruyff deze revolutie heeft opgestart, NO WAY ! Leve Johan, El Salvador Forever !
Als ik een quote kon respecteren had ik dat bij deze gedaan:)
Glenner
 Glenner - zondag 10 april 2011 - 11:24   quote  deeplink  
whahaha wat een onzin wim ,tuurlijk zit niemand op dat interne modder gooien te wachten maar ondanks dat gaat het mij en velen meer om het voetbal zelf dan de rest en zowiezo een ajacied altijd ajacied
jaja
 jaja - zondag 10 april 2011 - 11:36   quote  deeplink  
lekker nog 10 jaar door op de oude voet verder omdat er een paar mensen Ajax alleen als bedrijf zien. modder vinden ze wel, en is zelf makkelijk te maken. de lente komt dat droogt het wel weer. als wij maar een verandering zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door jaja --
donnie
 donnie - zondag 10 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Onderhand heb ik t wel gehad met zogenaamde supporters als wim.
Iedereen met een beetje verstand kan toch zien dat de huidige leiding, totaal incompetent is om onze club te leiden. En dat weten ze net zo goed als ons. Waarom zou je met modder gaan gooien om de énige echte Godenzoon te schaden? Ze zijn t eens met de plannen van Cruijff maar ze willen allemaal de baas spelen. Cruijff zijn plannen geven aan dat t nu niet werkt dus ik denk dat de directie daaraan zijn conclusies móet verbinden en opstappen.
bergkamp07
 bergkamp07 - zondag 10 april 2011 - 12:47   quote  deeplink  
laat die van de boog en coronel lekker oprotten ze maken de club kapot het word tijd dat er iemand komt met verstand van voetbal
iemand zoals johan cruyff en hiddink mag van mij ook komen dat zijn teminste personen die echt verstand hebben van voetbal
dus MR VAN DE BOOG EN CORONEL ROT ZO SNEL MOGELIJK OP
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Wim bedoeld gewoon dat hij het witte boorden gezeik zat is,net zoals ik,ga dan niet lopen zeiken dat hij een nepsupporter is.
Benno
 Benno - zondag 10 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 12:49 schreef nemam-tiL het volgende:
Wim bedoeld gewoon dat hij het witte boorden gezeik zat is,net zoals ik,ga dan niet lopen zeiken dat hij een nepsupporter is.
+1

Wat een trieste lui zijn jullie hier zeg!! Wim mag ook zeggen wat hij vind en denkt!
En Escee jij bent echt een arrogant sneu figuur
alibabba
 alibabba - zondag 10 april 2011 - 13:50   quote  deeplink  
AJAX is CRUIJFF, BERGKAMP, JONK en daar ga je niet mee sollen!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 april 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 13:50 schreef alibabba het volgende:
Nee ,maar dat gaan we wel met jou doen hihihihi
eSCee
 eSCee - zondag 10 april 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 13:04 schreef Benno het volgende:

[..]

+1

Wat een trieste lui zijn jullie hier zeg!! Wim mag ook zeggen wat hij vind en denkt!
En Escee jij bent echt een arrogant sneu figuur
Verklaar je nader??
alibabba
 alibabba - zondag 10 april 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 14:01 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Nee ,maar dat gaan we wel met jou doen hihihihi
Hahahaha...hou het stil Nemam-tiL..;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 april 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 15:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahaha...hou het stil Nemam-tiL..;-)
Ech nie ...........we gaan je pakken............Tikkie jij betaald het bier
remco k
 remco k - zondag 10 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 13:50 schreef alibabba het volgende:
EENS

Ali//////////HELD
Bergkamp/////////HELD
Jonk//////////HELD
Cruijff////////HELD
Pietje
 Pietje - zondag 10 april 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 09:24 schreef Wim het volgende:
Ik hoop van harte van niet, maar vrees wel, dat legio supporters het zo onderhand wel gehad hebben met Ajax.
Een interne ruzie die nu al weken sluimert, oplossingen zijn er vooralsnog niet voorhanden, er is nog steeds geen sterke man, met een sterke hand opgestaan die zegt zo kan het absoluut niet verder, het moet nu onmiddellijk afgelopen zijn met oorlog voeren.
De kans is zeer reëel aanwezig dat supporters,voetballers,personeel,en last but not least sponsoren Ajax op termijn de rug toe gaan keren. Van een prettig werkklimaat is absoluut geen sprake meer, waarom zou je als voetballer nog naar Ajax toe komen, waarom zou je als voetballer nog je contact verlengen, wat voor uitdaging zie je er nog in om als voormalig topvoetballer bij Ajax een trainersfunctie te ambiëren, wie voelt zich geroepen een bestuursfunctie op zich te nemen.
Kortom door al dit tumult, wordt de club Ajax, voor een aantal mensen met geldingsdrift en elan een minder prettige opmgeving om in te werken.
De financiële winst van afgelopen seizoen onder andere verdiend met de transfer van Suarez en als gevolg van deelname aan de Champions league verdampt als sneeuw voor de zon als je als beurs genoteerde club ten onder gaat interne ruzies, gekrakeel en conflicten, dat lijkt me clip en klaar.
Ik hoop dat Cruijff,van den Boog,Coronel en consorten dit bericht ook lezen.
Je moet als club naar buiten toe wel enige geloofwaardig behouden, de toeschouwers ervaren het circus v/d laatste weken veeleerder als een soap, een soortement van "Privé story".
Naar de buitenwacht, de achterban en vooral naar de sponsors en aandeelhouders toe, kun je het als professioneel bedrijf niet verkopen, dat je vuile was op straat beland en dat je continue gelazer binnen de gelederen hebt en daardoor verdeeldheid schept.
Ik ben van huis uit een pur sang Ajax fan en draag de club echt een warm hart toe, al vanaf mijn prille jeugd, beschouw dit verhaal daarom maar als opbouwende kritiek.
Met een aantal elementen uit je betoog ben ik het zeker eens, Wim!
"Grote" mannen als Coronel en Van den Boog hadden beslist de vuile was niet buiten moeten hangen en al helemaal niet gezien hun (leidinggevende) positie. Ik kan het me donders goed voorstellen, dat je (een beetje) Ajaxmoe bent. Dan ben ik namelijk ook, door al dat gesodemieter. Dat gesodemieter, dat door de bobo's naar buiten is gebracht. Ik ben al ruim 56 jaar supporter van Ajax, de club die in mijn bloed en in mijn genen zit. Maar ja, Ajax is nu, helaas, meer een bedrijf dan een voetbalclub, vandaar dat wij als beursgenoteerde N.V. per se een management moeten hebben. Die kerels, Van den Boog, Van der Aat en Slop hebben al meerdere keren laten zien, totaal geen affiniteit met Ajax te hebben, sterker, zij kijken slechts maar naar de verlies- en winstrekening. In hun ogen zijn de aandeelhouders belangrijker dan wij, de supporters. En dat doet pijn, ook bij jou en dat lees terug in jouw topic. Vandaar overigens, dat het management en het bestuur er alles, maar dan ook echt ALLES aan gelegen is om Johan Cruijff het werken nagenoeg onmogelijk te maken. Die ongelooflijke galbank (Van de Boog) is nu weer aan het donderjagen over de contracten van onder andere Wim Jonk en Dennis Bergkamp. Dat is uiteraard geen toeval, immers, Jonk en Bergkamp zijn de "naaste medewerkers" van Johan Cruijff en dus regeert de angst bij Van den Boog. Maar ik leef met je mee, en dat wilde ik je hier even laten weten.
alibabba
 alibabba - zondag 10 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 15:37 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ech nie ...........we gaan je pakken............Tikkie jij betaald het bier
Je mag me gerust pakken maar ik pak je terug;-) Ik betaal het 1e biertje maar ik verwacht er wel één terug anders krijg je een tikkie:)
alibabba
 alibabba - zondag 10 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

EENS

Ali//////////HELD
Bergkamp/////////HELD
Jonk//////////HELD
Cruijff////////HELD
Zozo Remco:) Ik hoor absoluut niet in dat rijtje thuis kerel. Ik blijf graag op de achtergrond en bekijk het allemaal op een afstand op mijn luie kont...AJAX FOREVER!!!!! Ik zie dat Pisvee 1-2 achterstaat op mijn laptop en durf niet naar de wedstrijd te kijken. Als het zo blijft, ren ik door heel mijn dorp met mijn AJAX-shirt...;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 18:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je mag me gerust pakken maar ik pak je terug;-) Ik betaal het 1e biertje maar ik verwacht er wel één terug anders krijg je een tikkie:)
Durf je toch niet hehehehe heb Joduh bij me
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 11 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
ach rot toch op lamlul...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 11 april 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2011 - 12:42 schreef donnie het volgende:
Onderhand heb ik t wel gehad met zogenaamde supporters als wim.
Iedereen met een beetje verstand kan toch zien dat de huidige leiding, totaal incompetent is om onze club te leiden. En dat weten ze net zo goed als ons. Waarom zou je met modder gaan gooien om de énige echte Godenzoon te schaden? Ze zijn t eens met de plannen van Cruijff maar ze willen allemaal de baas spelen. Cruijff zijn plannen geven aan dat t nu niet werkt dus ik denk dat de directie daaraan zijn conclusies móet verbinden en opstappen.
precies...hehe
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 april 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Ik maak me niet meer druk, ze stappen toch wel op. Zoals Rik al zei:"Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en die tijd van gaan is nu gekomen" Dat laatste maak ik ervan, maar geloof me voor juli is er een nieuw bestuur. Je kan niet verwachten dat dit volgende week al is. Blijf allemaal gewoon je club supporten en wees duidelijk naar het huidige bestuur toe.
Rogier
 Rogier - maandag 11 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Supporter ben je in goede en slechte tijden, dus als iemand nu geen supporter meer van Ajax wil zijn dan is hij nooit een supporter van Ajax geweest.
Rogier
 Rogier - maandag 11 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat vd Boog steeds zegt dat onze opleiding zo goed is en dat er 8 'ajacieden' ofzo in de finale stonden. ja..die Ajacieden kwame allemaal 7 tot 10 jaar geleden door ! Daarna niks meer, en behalve vd Vaart en Sneijder hebben we de afgelopen 15 jaar geen echte toppers meer opgeleid.

Alles wat daarna kwam kan goed voetballen, maar mogen de schoenen niet strikken van de 'oudere' Ajacieden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 11 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je voor 't leven.

Hoewel ik 1000% achter Cruijff sta, geld dat ook zeker voor Coronel.

De rest (bestuur) kan wat mij betreft optieven.
Eide
 Eide - maandag 11 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Ach jongens, dit is het 3e topic van deze "Wim", en elke keer is het gehuil en gezeur. Doemdenken en nee-schudden is lekker makkelijk. Ik zou dit vooral niet te serieus nemen want betrokkene is of een onvervalste internet "troll" of of doet met name aan huilie-huilie verhaaltjes.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 april 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Ik moet wel zeggen dat hetgeen AJAX vanavond doet, extreme klasse is!! Ik bekritiseer wel eens hoe Ajax af en toe naar buiten komt, maar dit verdient een dikke pluim!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:01 schreef alibabba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hetgeen AJAX vanavond doet, extreme klasse is!! Ik bekritiseer wel eens hoe Ajax af en toe naar buiten komt, maar dit verdient een dikke pluim!!!!!!
Helemaal mee eens, alleen vraag ik me wel af of het wel verstandig is om basis spelers nu minuten te laten maken, zeker in deze fase van de titel race....

ook leuk voor mensen om eens wat talenten aan de gang te zien toch..
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:01 schreef alibabba het volgende:
+ heeeeeeel veel
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Kan het iets preciezer Pietje, ik houd de score namelijk bij en "heeeeeeeel veel" is niet echt precies he...
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:09 schreef remco k het volgende:
Kan het iets preciezer Pietje, ik houd de score namelijk bij en "heeeeeeeel veel" is niet echt precies he...
Met zoveel nullen paste dat niet meer op mijn telraam ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door Pietje --
alibabba
 alibabba - woensdag 13 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alleen vraag ik me wel af of het wel verstandig is om basis spelers nu minuten te laten maken, zeker in deze fase van de titel race....

ook leuk voor mensen om eens wat talenten aan de gang te zien toch..
Ik heb vertrouwen in Frank dus dat gaat wel goed komen!
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:54 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in Frank dus dat gaat wel goed komen!
+1
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met zoveel nullen paste dat niet meer op mijn telraam ;-)
Tsjaa, wat moet je daar nu weer mee..
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
waarmee?
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:
waarmee?
Koos Spee, wat een ellendeling....
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:25   quote  deeplink  
ow die........dacht al man.....
alibabba
 alibabba - donderdag 14 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Je moet een paard laten denken Joduh..die heeft namelijk een ietwat groter hoofd dan jou...Toch Joduh????
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:35   quote  deeplink  
EENS
adriu
 adriu - donderdag 14 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
(Wim) ga terug naar Twente land!
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:54 schreef adriu het volgende:
(Wim) ga terug naar Twente land!
Domste opmerking van het topic, en geloof mij nou, dat is gezien de aanwezigheid Joduh Aliblabla en ondergetekende best knap van je..
JOOD
 JOOD - vrijdag 15 april 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Johan Cruijf het ook gehad met ajax.. Hij wilt zelf niet instappen, maar zit ook alweer in Barcelona.. Fijn! En onze hoofd opleidingen maar roepen: als hij maar even komt praten, net als bij heel ajax bijna.

Begrijp me niet verkeerd ik hou van Cruijf en heb het volste vertrouwen in hem, maar hij moet er mee bezig zijn. Wat heeft hij in Barcelona? Professioneel gezien niks. En in Nederland? Alles, een hele club op zn kop gegooid alleen maar om zijn plan door te voeren.

Ik weet dat het langer duurt nu omdat er vervangers gezocht moeten worden etc.etc. maar die tijd kan hij ook investeren in de club. Als hij 2 dagen in de week op de toekomst zijn visie gaat verkondigen bij alle trainers dan heb je toch al stap 1 gehad?

Achter in mijn hoofd speelt een onaanvaardbare gedachte: hij vertrekt weer....
adriu
 adriu - vrijdag 15 april 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Domste opmerking van het topic, en geloof mij nou, dat is gezien de aanwezigheid Joduh Aliblabla en ondergetekende best knap van je..
geen comentaar!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:36 schreef JOOD het volgende:
Volgens mij heeft Johan Cruijf het ook gehad met ajax.. Hij wilt zelf niet instappen, maar zit ook alweer in Barcelona.. Fijn! En onze hoofd opleidingen maar roepen: als hij maar even komt praten, net als bij heel ajax bijna.

Begrijp me niet verkeerd ik hou van Cruijf en heb het volste vertrouwen in hem, maar hij moet er mee bezig zijn. Wat heeft hij in Barcelona? Professioneel gezien niks. En in Nederland? Alles, een hele club op zn kop gegooid alleen maar om zijn plan door te voeren.

Ik weet dat het langer duurt nu omdat er vervangers gezocht moeten worden etc.etc. maar die tijd kan hij ook investeren in de club. Als hij 2 dagen in de week op de toekomst zijn visie gaat verkondigen bij alle trainers dan heb je toch al stap 1 gehad?

Achter in mijn hoofd speelt een onaanvaardbare gedachte: hij vertrekt weer....
Hij zit in Barcelona omdat de ledenraad hem gevraagd heeft om de zaak tijdelijk te laten rusten, zodat er in alle rust een commissie kan worden samgesteld om een nieuwe RvC te benoemen. Is dat gebeurd, dan kan het bestuur worden benoemd, en kan Johan (als het bestuur achter Cruijff staat) aan de slag.

Het heeft natuurlijk geen zin om week in week uit maar blijven schoppen tegen de directie, die er toch geen zin meer in heeft, of niet weten wat ze met Cruijff aan moeten.

Als je zijn columns leest, dan proef je dat aan de slag wilt gaan. Het heeft al lang genoeg aan hem gevroten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2011 door Booya4Afca --
JOOD
 JOOD - vrijdag 15 april 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:44 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Hij zit in Barcelona omdat de ledenraad hem gevraagd heeft om de zaak tijdelijk te laten rusten, zodat er in alle rust een commissie kan worden samgesteld om een nieuwe RvC aan te benoemen. Is dat gebeurd, dan kan het bestuur worden benoemd, en kan Johan (als het bestuur achter Cruijff staat) aan de slag.

Het heeft natuurlijk geen zin om week in week uit maar blijven schoppen tegen de directie, die er toch geen zin meer in heeft, of niet weten wat ze met Cruijff aan moeten.

Als je zijn columns leest, dan proef je dat aan de slag wilt gaan. Het heeft al lang genoeg aan hem gevroten.
Ok duidelijk thanx!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 april 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:50 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok duidelijk thanx!
No problemo.

Het is helaas iets anders gelopen dan dat Cruijff had gedacht en misschien wel gehoopt. Het is maar de vraag of de deadline van 1 Juni reeel is... Ik vrees het ergste. Of alles moet in een stroomversnelling komen dat binnen 1 week / 2 weken alles op zijn plaats valt.
remco k
 remco k - vrijdag 15 april 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 - 10:38 schreef adriu het volgende:

[..]

geen comentaar!
goed van je..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik vrees dat een hoop mensen het zo zoetjesaan wel gehad hebben met Ajax

0.0095469