|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat denken jullie,leuk voor excelsior of niet ... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahaha. als andries dan bij ons komt om de spelers vloeiend abn te leren dan ben ik voor!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 12:00 schreef obiku010 het volgende:hahahahahaha. als andries dan bij ons komt om de spelers vloeiend abn te leren dan ben ik voor!!! Dat is nou het vervelende Adries maakt sowieso het seizoen af bij Bayern... Het zo het perfecte duo punotti zijn man hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ich sache,wie sichnt de beste von nol twantschig und auch von nul veertschig. Und auch von der welt,wie sint der aller beste!!!Was Adries??,was denku sie daar von hahahaha.. Mijne duits ist nicht so good hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou de.fan het nieuws al vernomen hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Fan=Louis ?
ah hij was hier al aan het solliciteren ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij Excelsior is er nog plaats voor Louis en Andries... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahaha............denk al, leon is nu ook gek geworden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of Willem II, mooie uitdaging, en Andries weet er de weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat lijkt mij beter want anders word het niveau wel erg hoog voor ze...Jupiler is best lekker!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja die was het eerste, hij lag in zijn armen toen Louis gebeld werd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kut Limburger dat je dr bent. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Ja hier komt de nieuwe trainer voor Feyenoord!Louis Van Gaal!Dit kan niet uitblijven want zijn vrouw zeurt er ook zo om!Kom op Louis teken bij Feyenoord! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 20:13 schreef Terminator het volgende:Ja hier komt de nieuwe trainer voor Feyenoord!Louis Van Gaal!Dit kan niet uitblijven want zijn vrouw zeurt er ook zo om!Kom op Louis teken bij Feyenoord! Ja jij bent altijd wel blij met afdankertjes uit Duitsland.... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hahahaha ja dat klopt omdat dat gewoon kwaliteit is! Maja ik vind Louis gewoon een goede trainer die prima bij feyenoord zou passen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 20:24 schreef Terminator het volgende:[..] Maja ik vind Louis gewoon een goede trainer die prima bij feyenoord zou passen! Ga je mond spoelen.. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
er is niet 1 deel aan zijn lichaam wat bij feyenoord past. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij hoeft in ieder geval bij ons niet zijn broek te laten zakken om via zijn snikkelt aan te tonen dat hij heel normaal is. de meeste donkere van ons hebben een parimaribo snikkelt waar v gaal een complex van krijgt |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 20:47 schreef obiku010 het volgende:hij hoeft in ieder geval bij ons niet zijn broek te laten zakken om via zijn snikkelt aan te tonen dat hij heel normaal is. de meeste donkere van ons hebben een parimaribo snikkelt waar v gaal een complex van krijgt WHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: dus wel!vraag maar aan obiku lol |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 20:13 schreef Terminator het volgende:Ja hier komt de nieuwe trainer voor Feyenoord!Louis Van Gaal!Dit kan niet uitblijven want zijn vrouw zeurt er ook zo om!Kom op Louis teken bij Feyenoord! ONEENS |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: Net gedaan.Maar Louis Van Gaal blijft de geschikte kandidaat! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: -1 hehe lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ja mario zoek luigi en ga de wc ontstoppen loodgieterjes van me hehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahahaha jij weet een mens echt gelukkig te maken!!! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: plee offs heet dat!Daar is mario goed in met zijn loodgietervriendje luigi P: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:17 schreef Terminator het volgende:[..] plee offs heet dat!Daar is mario goed in met zijn loodgietervriendje luigi P: je gaat vooruit, . . een spelfoutje daar gelaten dan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ja jij ook behalve dat je alles dubbel ziet hehehe jajajajaja snel verwijderen he ik heb het wel gezien meowahahaha
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:21 schreef Terminator het volgende:[..] ja jij ook behalve dat je alles dubbel ziet hehehe jajajajaja snel verwijderen he ik heb het wel gezien meowahahaha heeft meer te maken met een muis die aan vervanging toe is |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: ja zoiets had ik ook al in de gaten maja P: |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gewoon een cavia aanschaffen. daarmee doe je wat voor de dieren en wat voor jezelf!! ze gaan langer mee. en jumper en ik zijn ook pro cavia,s |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:21 schreef Terminator het volgende:[..] ja jij ook behalve dat je alles dubbel ziet hehehe jajajajaja snel verwijderen he ik heb het wel gezien meowahahaha ook een probleem met je muis? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
moet in principe niet veel van die knaagdieren hebben, maar ja . . . . . . . . je hebt nu eenmaal die muis nodig bij je pc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cavia's zijn de koningen van het knaagdierenrijk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben tegen proefdieren!! maar denk dat het in sevi's geval wel beter is om die muis eerst te testen |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
wheehehe we werken allemaal bij greenpeace! Of WNF!P:
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:30 schreef obiku010 het volgende:ik ben tegen proefdieren!! maar denk dat het in sevi's geval wel beter is om die muis eerst te testen idd, hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
echter! cavia's behoeven geen getest, en zijn behoorlijk betrouwbaar! vandaar ook dat ze koningen zijn van het knaagdierenrijk ja!! jumper en ik hebben ons hier tijden lang in verdiept! hele nuttige diertjes! en heel lief! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zijn dieren nazi's al voor er mensen waren stierven er diersoorten uit, waarom zou dat nu moeten veranderen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:32 schreef obiku010 het volgende:echter! cavia's behoeven geen getest, en zijn behoorlijk betrouwbaar! vandaar ook dat ze koningen zijn van het knaagdierenrijk ja!! jumper en ik hebben ons hier tijden lang in verdiept! hele nuttige diertjes! en heel lief! En ze smaken beter dan konijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 21:32 schreef obiku010 het volgende:echter! cavia's behoeven geen getest, en zijn behoorlijk betrouwbaar! vandaar ook dat ze koningen zijn van het knaagdierenrijk ja!! jumper en ik hebben ons hier tijden lang in verdiept! hele nuttige diertjes! en heel lief! vraag me af hoe die katten van me daar over denken |
|
|
|