|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van den Boog: "Het zijn hele rare situaties" (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Volgens Van den Boog is de titel buiten bereik voor Ajax. "We worden dit jaar weer geen kampioen en dat vind ik erg jammer." Waar is deze man mee bezig? Probeert hij de hele organisatie te sabotteren? Hoe denkt hij de ploeg met deze woorden te motiveren? Ik had eerst nog enige sympathie voor Rik, maar inmiddels heeft hij duidelijk laten blijken dat hij daar puur en alleen voor Rik zit en dat hij zich totaal niet bekommert om wat er op het veld gebeurt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 april 2011 door Harm de Graaf -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kom je snel achter harm....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 17:34 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Waar is deze man mee bezig? Probeert hij de hele organisatie te sabotteren? Hoe denkt hij de ploeg met deze woorden te motiveren? Ik had eerst nog enige sympathie voor Rik, maar inmiddels heeft hij duidelijk laten blijken dat hij daar puur en alleen voor Rik zit en dat hij zich totaal niet bekommert om wat er op het veld gebeurt... Klopt zeker, Harm. Van den Boog, maar ook van der Aat en Slop zijn pur sang managers, zonder enige affiniteit met Ajax. Zij kijken alleen maar naar de verlies- en winstcijfers van de N.V. Ajax om de aandeelhouders te kunnen behagen. Wij, de supporters zijn in zijn ogen volstrekt minderwaardig. Daarnaast doet hij (Van den Boog) het in zijn broek voor Johan Cruijff, vandaar dat hij nu weer aan het donderjagen is over de contracten van Wim Jonk en Dennis Bergkamp. Dat is zeker geen toeval. Die managers moeten zo snel als mogelijk het veld ruimen! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik vermoed ook dat hij wel degelijk de intentie heeft uitgesproken om Jonk en Bergkamp te laten verdwijnen, maar hij beseft zich ook dat hij daarmee de publieke opinie tegen zich krijgt. Dit had nu dus ook duidelijk nog niet op straat mogen liggen. Blijkbaar heeft daar dus ook iemand zitten lekken. Hoe durft hij Cruijff ervan te betichten dat hij zich hard opstelt t.o.v. Blind, terwijl Van den Boog zelf het (in mijn ogen) grootste icoon van Ajax (Bergkamp) de deur uit wil werken. En dan hoor ik gisteren op Radio 1 die Coronel het ook nog eens een keertje opnemen voor Van den Boog. Die heeft inmiddels ook al mijn respect verloren. Het wordt tijd dat die schurken er allemaal uitgewerkt worden en dat Ajax weer vanuit het voetbal bestuurd wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 17:49 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik vermoed ook dat hij wel degelijk de intentie heeft uitgesproken om Jonk en Bergkamp te laten verdwijnen, maar hij beseft zich ook dat hij daarmee de publieke opinie tegen zich krijgt. Dit had nu dus ook duidelijk nog niet op straat mogen liggen. Blijkbaar heeft daar dus ook iemand zitten lekken. Hoe durft hij Cruijff ervan te betichten dat hij zich hard opstelt t.o.v. Blind, terwijl Van den Boog zelf het (in mijn ogen) grootste icoon van Ajax (Bergkamp) de deur uit wil werken. En dan hoor ik gisteren op Radio 1 die Coronel het ook nog eens een keertje opnemen voor Van den Boog. Die heeft inmiddels ook al mijn respect verloren. Het wordt tijd dat die schurken er allemaal uitgewerkt worden en dat Ajax weer vanuit het voetbal bestuurd wordt. Klopt, Harm de spijker op zijn kop! En zeker, die Coronel vertrouw ik ook helemaal niet meer. De man van het rapport "op weg naar winst" en vervolgens niets of althans bijna niets van zijn eigen bevindingen overnemen. En zijn recentelijke persconferentie dan... Pffff. Citeren uit gesprekken met Johan Cruijff. Zo iets doet een gerespecteerde voorzitter niet. Bovendien geloofde ik er geen donder van. |
|
|
|
|
Pietje P.
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, Harm de spijker op zijn kop! En zeker, die Coronel vertrouw ik ook helemaal niet meer. De man van het rapport "op weg naar winst" en vervolgens niets of althans bijna niets van zijn eigen bevindingen overnemen. En zijn recentelijke persconferentie dan... Pffff. Citeren uit gesprekken met Johan Cruijff. Zo iets doet een gerespecteerde voorzitter niet. Bovendien geloofde ik er geen donder van. Wie kun je wel vertrouwen?Ik vind dat Cruijff ook niet zo netjes is. Hij is het ten slotte die alles aan het donderen heeft gebracht via zijn vriendje bij de telegraaf. Dat is nog minder netjes in mijn ogen. Als dan het bestuur opstapt ook naar spanje gaan en zeggen nu weet ik het ook niet is ook minder. Dan de contracten ,volgens mij is het heel normaal als er een nieuw bestuur komt dat men een aflopend contract niet verlengd. Dat is iets voor het nieuwe bestuur.Wat iedereen het bestuur en van de boog verwijt dat JC ook,alleen op een iets achterbakse manier.Via de telegraaf. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik hou Remco en Ali in de gaten die vertrouw ik, voor de rest interreseerd mijn geen reet en ga met Joduh een biertje drinken in ons cafe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ondanks dat hij van mannen houd...........:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je wil niet weten hoe veel ik van mijn tweelingbroer hou,kom aan hem(is 20minuten jonger)en ik sloop iedereen tot op de bot. 1 Handen af van mijn kind 2 Handen af van mijn broertje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je hebt wat met mannenhanden dus?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja zo heb ik eigenlijk nooit bekeken Ben waarschijnlijk een latente homofiel. JOOOOOOOOOOOOOODUHHHHHHHHHHH waar ben je????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 17:49 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik vermoed ook dat hij wel degelijk de intentie heeft uitgesproken om Jonk en Bergkamp te laten verdwijnen, maar hij beseft zich ook dat hij daarmee de publieke opinie tegen zich krijgt. Dit had nu dus ook duidelijk nog niet op straat mogen liggen. Blijkbaar heeft daar dus ook iemand zitten lekken. Hoe durft hij Cruijff ervan te betichten dat hij zich hard opstelt t.o.v. Blind, terwijl Van den Boog zelf het (in mijn ogen) grootste icoon van Ajax (Bergkamp) de deur uit wil werken. En dan hoor ik gisteren op Radio 1 die Coronel het ook nog eens een keertje opnemen voor Van den Boog. Die heeft inmiddels ook al mijn respect verloren. Het wordt tijd dat die schurken er allemaal uitgewerkt worden en dat Ajax weer vanuit het voetbal bestuurd wordt. Ik ben het helemaal eens met je verhaal Harm!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 18:05 schreef soccer het volgende:[..] Wie kun je wel vertrouwen?Ik vind dat Cruijff ook niet zo netjes is. Hij is het ten slotte die alles aan het donderen heeft gebracht via zijn vriendje bij de telegraaf. Dat is nog minder netjes in mijn ogen. Als dan het bestuur opstapt ook naar spanje gaan en zeggen nu weet ik het ook niet is ook minder. Dan de contracten ,volgens mij is het heel normaal als er een nieuw bestuur komt dat men een aflopend contract niet verlengd. Dat is iets voor het nieuwe bestuur.Wat iedereen het bestuur en van de boog verwijt dat JC ook,alleen op een iets achterbakse manier.Via de telegraaf. CRUIJFF moest het zo wel doen. Je ziet het wel hoe moeilijk het is om die engerds van hun troon te stoten. Over een paar jaar ga jij ook heel anders denken en zul je CRUIJFF nooit meer bekritiseren Soccer!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 19:44 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Tsja zo heb ik eigenlijk nooit bekeken Ben waarschijnlijk een latente homofiel. JOOOOOOOOOOOOOODUHHHHHHHHHHH waar ben je????? HIEEEEE IIIEEEEEERRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 20:00 schreef alibabba het volgende:[..] CRUIJFF moest het zo wel doen. Je ziet het wel hoe moeilijk het is om die engerds van hun troon te stoten. Over een paar jaar ga jij ook heel anders denken en zul je CRUIJFF nooit meer bekritiseren Soccer!!! Fout Alibabba.Ik bekritiseer elke achterbakse streek van wie dan ook. Als Cruijff een half jaar geleden al de aanval inzet op het ajax bestuur via dhr de groot van de telegraaf vind ik dat een achterbakse streek en nog laf van Cruijff ook dat hij niet op persoonlijke titel begonnen was. Als jij vindt dat alle middelen geoorloofd zijn mag jij dat vinden. Ik ben van mening en daar probeer ik ook naar te leven dat eerlijkheid een groot goed is. Als ik een probleem met iemand heb dan zeg ik hem dat zelf en niet via andere kanalen. Mijn woord is voor mij een van belangrijkste waarden in mijn leven. Dus ik zal de manier waarop Cruijff niet gehandeld heeft altijd af blijven wijzen en er altijd kritiek op blijven hebben. Terzijde ook de handelwijze van het bestuur keur ik niet goed. Ze laten elkaar echter niet vallen,wat ik ook weer kan waarderen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 22:43 schreef soccer het volgende:[..] Fout Alibabba.Ik bekritiseer elke achterbakse streek van wie dan ook. Als Cruijff een half jaar geleden al de aanval inzet op het ajax bestuur via dhr de groot van de telegraaf vind ik dat een achterbakse streek en nog laf van Cruijff ook dat hij niet op persoonlijke titel begonnen was. Als jij vindt dat alle middelen geoorloofd zijn mag jij dat vinden. Ik ben van mening en daar probeer ik ook naar te leven dat eerlijkheid een groot goed is. Als ik een probleem met iemand heb dan zeg ik hem dat zelf en niet via andere kanalen. Mijn woord is voor mij een van belangrijkste waarden in mijn leven. Dus ik zal de manier waarop Cruijff niet gehandeld heeft altijd af blijven wijzen en er altijd kritiek op blijven hebben. Terzijde ook de handelwijze van het bestuur keur ik niet goed. Ze laten elkaar echter niet vallen,wat ik ook weer kan waarderen. Heb jij bewijs dat Cruijff mensen bij De Telegraaf heeft ingefluisterd? Of zou het ook zo kunnen zijn dat De Telegraaf voor eigen rekening bepaalde dingen schrijft? En elkaar niet laten vallen is iets anders dan elkaar koste wat kost dekken. Ik vind het misselijkmakend hoe er vanuit 'Ajax' gecommuniceerd wordt (bijv. via de website), terwijl Cruijff, Bergkamp en Jonk in mijn ogen 1000x meer Ajax zijn dan Van den Boog ooit zal zijn. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 22:43 schreef soccer het volgende:[..] Fout Alibabba.Ik bekritiseer elke achterbakse streek van wie dan ook. Als Cruijff een half jaar geleden al de aanval inzet op het ajax bestuur via dhr de groot van de telegraaf vind ik dat een achterbakse streek en nog laf van Cruijff ook dat hij niet op persoonlijke titel begonnen was. Als jij vindt dat alle middelen geoorloofd zijn mag jij dat vinden. Ik ben van mening en daar probeer ik ook naar te leven dat eerlijkheid een groot goed is. Als ik een probleem met iemand heb dan zeg ik hem dat zelf en niet via andere kanalen. Mijn woord is voor mij een van belangrijkste waarden in mijn leven. Dus ik zal de manier waarop Cruijff niet gehandeld heeft altijd af blijven wijzen en er altijd kritiek op blijven hebben. Terzijde ook de handelwijze van het bestuur keur ik niet goed. Ze laten elkaar echter niet vallen,wat ik ook weer kan waarderen. Als Cruijff gewoon naar Ajax was toegekomen zonder de Televaag, had ie nooit of te nimmer de steun gekregen die hij behoeft te hebben. Zelfs met de immense steun nu is het verdomde moeilijk om de heren van het toneel te laten verdwijnen. Het is niet achterbaks maar rechtstreeks en alleen maar in het belang van AJAX. Eerlijkheid is idd een groot goed, maar dat kun je beter gaan uitleggen aan Rik vd.Loog, die achterbaks op de kop van zijn woordenboek heeft staan!!! Mensen als vd.Bonus en CoroDel moeten op een andere manier aangepakt worden om ze van de troon te stoten anders blijven ze zitten en dat is kwaadaardig voor Ajax Soccer... |
|
|
|