|
|
Sajayden
|
|
|
Ik zeg Ja,
ik zie psv nog 6 punten verspelen en twente ook nog 6
psv bij feyenoord en groningen uit
en twente bij ado en bij ajax
wat jullie? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zeg dat het mogelijk is.. Maar ik denk dat ajax niet gaat winnen tegen twente en dat we er gewoon naast grijpen... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die knuppels uit eindhoven kunnen gewoon echt niet voetballen altijd een overtredingje nodig voor te scoren |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
komop freakie,
ajax is toch wel bezig met een wankelend seizoen, maar ondanks alles worden staan we hier wel, op de 3e plaats met 1 punt van psv weg en 3 van twente...
ik heb gewoon een gevoel dat vaders van ons DE GODEN ZONEN.. weer een hand toe reiken en we dit jaar iedereen stil krijgen door op de laatste speeldag toch de 3e ster te pakken |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Tuurlijk kan ajax nog kampioen worden..... volgende week maar weer dezelfde punten verdeling als dit weekend ;-) |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
ik persoonlijk denk wel dat week 32 en 34 de belangrijkste speeldagen worden voor ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ik vraag het me af.. welke belangrijke wedstrijd hebben we nou gewonnen?.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat denk je zelf homo hehehehe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Jazeker is het nog mogelijk. Kijk naar de stand...:) |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
ik geloof er weer in ajax kampioen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twente en PSV gaan allebei nog punten laten liggen. Maar het spel van Ajax de laatste weken, geeft me niet het gevoel dat Ajax de laatste 4 wedstrijden gaat winnen, gebeurt dat wel is Ajax kampioen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 19:34 schreef remco k het volgende:Twente en PSV gaan allebei nog punten laten liggen. Maar het spel van Ajax de laatste weken, geeft me niet het gevoel dat Ajax de laatste 4 wedstrijden gaat winnen, gebeurt dat wel is Ajax kampioen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.. Ik denk hetzelfde Remco.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat dacht ik al.............:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik dacht en denk ook hetzelfde over sex....... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2011 - 19:34 schreef remco k het volgende:Twente en PSV gaan allebei nog punten laten liggen. Maar het spel van Ajax de laatste weken, geeft me niet het gevoel dat Ajax de laatste 4 wedstrijden gaat winnen, gebeurt dat wel is Ajax kampioen. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.. denk juist dat het wel gaat gebeuren. Nu komt de vechtersmentaliteit naar boven bij AJAX en misschien is de hele bestuurderscrisis wel op een heel goed moment gekomen en prikkelt dit de spelers van AJAX des te meer. Als AJAX aanstaande week wint van NEC uit, zeg ik jullie word AJAX kampioen. Twente uit naar de Graafschap en ze missen een van de belangrijkste spelers, Janssen en Rosales. Daarbij lijkt het wel dat Twente zijn vorm aan het verliezen is. Pisvee moet uit naar Heracles en die draaien uitstekend. Dus daar kan zeker de verassing vandaan komen. We gaan het halen heren, ik heb er vertrouwen in!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax alles winnen is sowieso kampioen. Dan mag Twente wel de beker winnen. |
|
|
|
|
Mikeyg22
|
|
|
als je NEC uit pakt en winnen van excelsior doen we wel dat zijn er 6 en dan heerenveen nog moeilijk maar dost kopt wel naast hoor.
en psv wint bij ado never niej die willen en moeten 4e worden dus.
ik zeg laatte wedstijd belangrijkst |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Oke moeilijke keuze.... Of naar de bekerfinale toe, of naar AJAX-Twente op 15 mei. Kans is aanwezig dat Ajax dan kampioen wordt, maar ook van niet. Beker idemdito. Kies toch wel denk ik voor 15 mei maar toch moeilijke beslissing.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|