BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toivonen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - maandag 11 april 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 16:21 schreef remco k het volgende:
Ik snap het commentaar op Toivonen niet zo goed, hij doet tenminste alles om te winnen, en gaat daarbij over lijken. Als Ajax vanuit een corner een goal maakt terwijl Vertongen wel leunt of iets dergelijks, dan hoor ik jullie ook niet klagen... Of een Suarez die met een swalbe een penalty meekrijgt terwijl het nog 0-0 is hoor ik ook niemand over... Kijk liever eens naar je eigen club AJAX.... Er zijn al genoeg supporters die liever naar een andere club kijken dan de eigen club, namelijk Feyenoord.... Je wil daar toch niet op gaan lijken of wel soms???
Je hebt misschien ook wel gelijk. Als een speler van Ajax het doet zoals Toivonen gister kunnen we er mee leven, maar nu word het verafschuwd. Het heeft alles te maken met emotie en dan verlies je wel eens de realiteit uit de ogen...
alibabba
 alibabba - maandag 11 april 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als PSV dan in punten gelijk met ons staat, worden ze ook kampioen, wij halen hun nooit op doelsaldo in.
Ik weet het niet Remco of we Psv niet meer kunnen inhalen op doelsaldo. Bij verlies gister van Psv hadden ze +43 gehad en AJAX heeft nu +35. Dat is 8 goals verschil terwijl we nog Excelsior op bezoek krijgen, dus wellicht dat Ajax daar het verschil had kunnen overbruggen. Het programma van Ajax is gemakkelijker dan dat van Pisvee dus ook in andere wedstrijden kan het verschil in goals verkleind worden...
remco k
 remco k - maandag 11 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 19:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet het niet Remco of we Psv niet meer kunnen inhalen op doelsaldo. Bij verlies gister van Psv hadden ze +43 gehad en AJAX heeft nu +35. Dat is 8 goals verschil terwijl we nog Excelsior op bezoek krijgen, dus wellicht dat Ajax daar het verschil had kunnen overbruggen. Het programma van Ajax is gemakkelijker dan dat van Pisvee dus ook in andere wedstrijden kan het verschil in goals verkleind worden...
Ik verwacht het in ieder geval niet..
remco k
 remco k - maandag 11 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:36 schreef uitnoord het volgende:

[..]

heeft niets met een psv speler te maken, maar met spelbederf, deze psv'er heeft ajax en twente benadeelt door op zijn manier een doelpunt te maken die eigenlijk niet goedgekeurd had mogen worden, ik hoop vanzelfsprekend dat de knvb hem alsnog straft (ook vind ik dat straffen voor spelbederf en competitievervalsing dermate omhoog moeten dat een speler dit wel uit het hoofd laat)
trouwens bij twente het zelfde liedje, roda werd benadeeld door een doorgebroken speler neer te halen, betreffende speler vervalst de competitie en krijgt maar twee wedstreiden schorsing waar 10 minimaal had moeten zijn.
Spelbederf en competitievervalsing??????? Volgens mij ben je de realiteitszin een beetje verloren of niet???

Hij maakt een overtreding, je weet wel, dat doet iedere ploeg per wedstrijd een keer of 17 zonder dat daar een gele kaart voor gegeven wordt, en als het al spelbederf is, dan staat daar een gele kaart op, niks meer...

Je rest van e post zegt veel over je niveau..
freakie
 freakie - dinsdag 12 april 2011 - 11:34   quote  deeplink  
remco toivonen die trapt iemand op grond en t is wel heel heel vies.. Je doet iemand anders pijn.. Dat doet toivonen altijd.. en ook nog eens swalbes.. Maar suarez deed zoiets niet.. Ja swalbes en hij werd er regelmatig voor bestraft.. Trouwens in het buitenland zien de scheidsrechters deze schoppen gewoon.. Vraag me echt af waarom je voor duwen en trappen niet gewoon 1 wedstrijd schorsing kan krijgen..

Maar ja aan de andere kant er is geen verschil als ze alle twee hadden verloren..
nora
 nora - dinsdag 12 april 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Shirt trekken en vasthouden gebeurd dagelijks maar als je goed kijkt zie je dat hij hem gewoon neer schopt dat is niet slim meer maar gewoon natrappen en is rood en beste Remco dit heb ik Louis nooit zien doen en dat was toch ook een winnaar ,gewoon die k....gozer 4 wedstrijden geven zijn we van hem af.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 12 april 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Ik denk dat wij als Ajax supporters wel wat anders aan ons hoofd hebben dan Ken uit Eindhoven..

Al gaat de vergelijking tussen Suarez en Toivonen niet op natuurlijk...
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Dit soort acties hebben jullie Luis nooit zien doen???????

Vasthouden bij lange ballen van Steek??? om dan weg te lopen bij de tegenstander is toch echt hetzelfde, en ik heb hem ook wel eens bij iemand op zijn hakken zien lopen om er vervolgens voorbij te gaan.
Het leunen om hoger te springen bij een corner doet Vertongen ook nooit???
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 12 april 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 13:03 schreef remco k het volgende:
Dit soort acties hebben jullie Luis nooit zien doen???????

Vasthouden bij lange ballen van Steek??? om dan weg te lopen bij de tegenstander is toch echt hetzelfde, en ik heb hem ook wel eens bij iemand op zijn hakken zien lopen om er vervolgens voorbij te gaan.
Het leunen om hoger te springen bij een corner doet Vertongen ook nooit???
Leuk geprobeerd hoor.. Maar wat heeft het leunen van Vertonghen met Toivonen te maken??? Alle verdedigers leunen op hun tegenstander. Dat gebeurd zelfs op de amateurvelden.

Suarez was ook geen lievertje, maar op bewust iemand op de hakken trappen heb ik hem nooit zien doen. Dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk aangezien dat zeer duidelijk waarneembaar is en gelijk wordt afgefloten door de scheidsrechter.
joduh
 joduh - dinsdag 12 april 2011 - 14:05   quote  deeplink  
ik wilde eigenlijk helemaal niet reageren op een pisvee topic,maar goed man....snap werkelijk niet waar zo druk over moet worden gedaan man....had hij bij ons gevoetbald en de winnende gemaakt op deze manier dan hadden we allemaal gejuichd man........
nora
 nora - dinsdag 12 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
waar Remco over praat zijn duels om de bal direct met een tegenstander dit is gewoon een aktie zonder bal in de buurt als die Heereveen verdediger een beetje slim had geweest had hij gillend ter aarde moeten storten om aandacht te geven dat hij een schop heeft gehad van Brabie zonder bal in de buurt.
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 14:26   quote  deeplink  
De reactie van de H'veen speler laat zien, dat dit regelmatig gebeurt, als het namelijk iets nieuws was geweest, had hij dit inderdaad wel gedaan..
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 13:43 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd hoor.. Maar wat heeft het leunen van Vertonghen met Toivonen te maken??? Alle verdedigers leunen op hun tegenstander. Dat gebeurd zelfs op de amateurvelden.

Suarez was ook geen lievertje, maar op bewust iemand op de hakken trappen heb ik hem nooit zien doen. Dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk aangezien dat zeer duidelijk waarneembaar is en gelijk wordt afgefloten door de scheidsrechter.
Had je waarschijnlijk toch eens wat vaker naar Suarez zonder bal moeten kijken..
biba1970
 biba1970 - dinsdag 12 april 2011 - 14:50   quote  deeplink  
pffffffffffffffffffffffffffffffffff is die barbie toch niet waard ze worden toch geen kampioen met of zonder hem
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 14:08 schreef nora het volgende:
waar Remco over praat zijn duels om de bal direct met een tegenstander dit is gewoon een aktie zonder bal in de buurt als die Heereveen verdediger een beetje slim had geweest had hij gillend ter aarde moeten storten om aandacht te geven dat hij een schop heeft gehad van Brabie zonder bal in de buurt.
Ik weet eigenlijk niet wat de reacties waren van de Heerenveen-spelers maar hetgeen wat ik zag vond ik het zeer beperkt hoe men protesteerde. Heeft iemand meer gezien???
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet wat de reacties waren van de Heerenveen-spelers maar hetgeen wat ik zag vond ik het zeer beperkt hoe men protesteerde. Heeft iemand meer gezien???
Dat is exact het verhaal, er gebeurde gewoon niet zoveel.... Ja het is een overtreding, maar absoluut geen zware, gewoon erg slim, hij scoort en komt ermee weg, prima gedaan dus...

Zoek de fout liever bij de scheids en grensrechter (dat doe jij ook), die hebben het niet gezien..
nora
 nora - dinsdag 12 april 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Ja klopt geen fout van de scheidsrechter Vinkieboy maar een blunder van de grens die hoort dat te zien .Maar goed het is gebeurd ik hoop dat we hem volgend jaar kunnen aanpakken !!!!!!!!!!!! zo dat Barbie terug verlangd naar Bart Smit.
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 april 2011 - 17:26   quote  deeplink  
En toch blijf ik hem een vervelende kwal vinden, vanaf het eerste moment dat ik hem op de Nederlandse velden zag. Provocerend tot en met. Kreeg hij niet in de allereerste wedstrijd al een rode kaart?
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is exact het verhaal, er gebeurde gewoon niet zoveel.... Ja het is een overtreding, maar absoluut geen zware, gewoon erg slim, hij scoort en komt ermee weg, prima gedaan dus...

Zoek de fout liever bij de scheids en grensrechter (dat doe jij ook), die hebben het niet gezien..
Die grens ja, wat een blinde...
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 17:26 schreef Pietje het volgende:
En toch blijf ik hem een vervelende kwal vinden, vanaf het eerste moment dat ik hem op de Nederlandse velden zag. Provocerend tot en met. Kreeg hij niet in de allereerste wedstrijd al een rode kaart?
Dat klopt inderdaad en moeten we ook niet ontkennen, maar ik denk dat wij nu over Toivonen praten zoals half Nederland over Suarez sprak, zeker in zijn beginperiode.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad en moeten we ook niet ontkennen, maar ik denk dat wij nu over Toivonen praten zoals half Nederland over Suarez sprak, zeker in zijn beginperiode.
klopt helemaal, maar toch denk ik dat Suarez anders was... Daarbij mag je Suarez niet vergelijken met barbie. Barbie mag zijn schoenen nog niet eens poetsen, Suarez mag barbie wel neuken..
alibabba
 alibabba - dinsdag 12 april 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

klopt helemaal, maar toch denk ik dat Suarez anders was... Daarbij mag je Suarez niet vergelijken met barbie. Barbie mag zijn schoenen nog niet eens poetsen, Suarez mag barbie wel neuken..
I love you...
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het gaat hierbij niet om de kwaliteit, maar om de dingetjes die men gebruikt om een goal proberen te maken..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat hierbij niet om de kwaliteit, maar om de dingetjes die men gebruikt om een goal proberen te maken..
Dit deed Suarez niet om een goal te maken, had hij niet nodig. Hij ging liggen voor een pingel en hij zat zijn tegenstander op stang te jagen, waardoor hij zelf scherper werd. Hier zit ook het verschil. Suarez deed alles om te winnen. Barbie doet alles om 1 goal te maken. Dit is geen vergelijking. Heb Suarez nog nooit zulke dingen zien doen...
remco k
 remco k - dinsdag 12 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit deed Suarez niet om een goal te maken, had hij niet nodig. Hij ging liggen voor een pingel en hij zat zijn tegenstander op stang te jagen, waardoor hij zelf scherper werd. Hier zit ook het verschil. Suarez deed alles om te winnen. Barbie doet alles om 1 goal te maken. Dit is geen vergelijking. Heb Suarez nog nooit zulke dingen zien doen...
Nou dan heb je cht niet opgelet hoor, regelmatig dat er een speler rond Suarez op de grond lag terwijl de bal niet in de buurt was in een loopactie van Suarez..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 april 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dan heb je cht niet opgelet hoor, regelmatig dat er een speler rond Suarez op de grond lag terwijl de bal niet in de buurt was in een loopactie van Suarez..
Tja dat heb ik dan gemist. IK weet wel dat Suarez een periode had dat spelers over zijn benen heen vielen
Robinho
 Robinho - dinsdag 12 april 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Hij is een transsexueel, hij werrukt in een bordeel.........
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 13 april 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Had je waarschijnlijk toch eens wat vaker naar Suarez zonder bal moeten kijken..
Aangezien het voetbal onder Jol ook wel bekend staat als A.B.O.S. voetbal, dan ontkwam je er niet aan om enkel naar Suarez te kijken.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 13 april 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het zal best een keer of 2 gebeurd zijn, maar om nu te stellen dat het een regelmaat was gaat echt te ver. En vraag ik me toch echt af welke wedstrijden jij gekeken hebt.
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 23:24 schreef Robinho het volgende:
Hij is een transsexueel, hij werrukt in een bordeel.........
hahahahahah
Pietje
 Pietje - woensdag 13 april 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb jij wel een punt, Remco. Eens, dus!
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 09:24 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het zal best een keer of 2 gebeurd zijn, maar om nu te stellen dat het een regelmaat was gaat echt te ver. En vraag ik me toch echt af welke wedstrijden jij gekeken hebt.
Blijf jij maar lekker door die Ajax bril kijken.... Iedereen hier doet net alsof Toivonen dit iedere week doet...
Suarez heeft heel wat meer op z'n kerfstok dan dat Toivonen heeft....

Snap zoiezo niet waarom mensen zich zo druk maken om spelers van een andere ploeg... Als onze eigen ploeg het eens wat beter zou doen, dan hangen al die ploeg in het stof, concentreer je daar liever op.
dege
 dege - woensdag 13 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker door die Ajax bril kijken.... Iedereen hier doet net alsof Toivonen dit iedere week doet...
Suarez heeft heel wat meer op z'n kerfstok dan dat Toivonen heeft....

Snap zoiezo niet waarom mensen zich zo druk maken om spelers van een andere ploeg... Als onze eigen ploeg het eens wat beter zou doen, dan hangen al die ploeg in het stof, concentreer je daar liever op.
Inderdaad doet Toivonen dit niet iedere week omdat hij net geschorst is geweest. Hij is weer terug en hij doet het weer, dus sorry Remco, maar deze blonde homo doet dat dus wel iedere week.
Hierover verschillen we toch van mening, maar ik vind dat hier alsnog tegen opgetreden moet worden door de KNVB, zoals Vink zelf ook al zei, dat doelpunt wat er uit voort komt had nooit goed gekeurd mogen worden. Natuurlijk praat ik de grensrechter ook niet goed, hij had dit wel moeten zien en en een speler neerhalen zonder bal in de buurt is al vaak genoeg de rode kaart voor gegeven.
remco k
 remco k - woensdag 13 april 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 13:56 schreef dege het volgende:

[..]

Inderdaad doet Toivonen dit niet iedere week omdat hij net geschorst is geweest. Hij is weer terug en hij doet het weer, dus sorry Remco, maar deze blonde homo doet dat dus wel iedere week.
Hierover verschillen we toch van mening, maar ik vind dat hier alsnog tegen opgetreden moet worden door de KNVB, zoals Vink zelf ook al zei, dat doelpunt wat er uit voort komt had nooit goed gekeurd mogen worden. Natuurlijk praat ik de grensrechter ook niet goed, hij had dit wel moeten zien en en een speler neerhalen zonder bal in de buurt is al vaak genoeg de rode kaart voor gegeven.
Een elleboog of zo'n actie zijn twee compleet verschillende dingen.. Vertongen maakt ook iedere week wel een overtreding die niet wordt gezien... Maar als hij het iedere week doet, noema dan ff 23 voorbeelden in Nederland en 12 in de europese wedstrijden dus 35 stuks???
dege
 dege - woensdag 13 april 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Een elleboog of zo'n actie zijn twee compleet verschillende dingen.. Vertongen maakt ook iedere week wel een overtreding die niet wordt gezien... Maar als hij het iedere week doet, noema dan ff 23 voorbeelden in Nederland en 12 in de europese wedstrijden dus 35 stuks???
je weet zelf ook wel wat ik bedoel, ook bij VI hadden ze het er laatst over. Iedere week weer heeft hij zo'n actie. Toen Suarez dingen deed die niet door de beugel konden stond ook heel het land op zijn kop, maar nu met die Toivonen laten ze het allemaal maar toe. Hoop dat de heren arbiters eens wat beter op gaan letten op deze blonde nicht
biba1970
 biba1970 - woensdag 13 april 2011 - 14:28   quote  deeplink  
toivonen is een recidivist en daar zit juist het probleem als die om de 6 of7 wedstrijden iets zou doen zou het niet zo opvallen en dan werd er denk ik ook minder over gesproken maar hij misdraagt zich al verschillende wedstrijden achter elkaar en dan nog over suarez die misdraagde zich ook heeeeeel soms maar nooit 4 of 5 wedstrijden achter elkaar en nou stop ik over barbie
joduh
 joduh - woensdag 13 april 2011 - 14:44   quote  deeplink  
PISVEE
alibabba
 alibabba - woensdag 13 april 2011 - 16:03   quote  deeplink  
ToTvonen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 14:04 schreef dege het volgende:

[..]

je weet zelf ook wel wat ik bedoel, ook bij VI hadden ze het er laatst over. Iedere week weer heeft hij zo'n actie. Toen Suarez dingen deed die niet door de beugel konden stond ook heel het land op zijn kop, maar nu met die Toivonen laten ze het allemaal maar toe. Hoop dat de heren arbiters eens wat beter op gaan letten op deze blonde nicht
Ben ik het helemaal mee eens Dege en Remco tuurlijk worden er overtredingen gemaakt. Dat hoort bij voetbal. Je doet alles om te zorgen dat je zelf kan scoren of iemand anders niet kan scoren. Ik vind het ook niet zo erg, maar ik vind het wel erg als het zo overduidelijk is en niemand in het zwart ziet het. 4de man??? Dit zijn van die momenten dat je als coach 2x een moment via tv beelden terug zou mogen halen net als met Tennis. Hoe dan ook, als Suarez iets deed viel de hele wereld over hem heen en Barbie mag lekker zijn gang gaan, omdat hij zo goed kan pijpen. Gelijke monniken gelijke kappen. Ben blij dat er een beetje aandacht voor is. Zelfs andere trainers waarschuwen hun verdedigers voor deze jongens na het bestuderen van de tegenstander, dan mogen de arbiters hun huiswerk ook wel doen, voordat ze gaan fluiten.
dege
 dege - donderdag 14 april 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 11:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens Dege en Remco tuurlijk worden er overtredingen gemaakt. Dat hoort bij voetbal. Je doet alles om te zorgen dat je zelf kan scoren of iemand anders niet kan scoren. Ik vind het ook niet zo erg, maar ik vind het wel erg als het zo overduidelijk is en niemand in het zwart ziet het. 4de man??? Dit zijn van die momenten dat je als coach 2x een moment via tv beelden terug zou mogen halen net als met Tennis. Hoe dan ook, als Suarez iets deed viel de hele wereld over hem heen en Barbie mag lekker zijn gang gaan, omdat hij zo goed kan pijpen. Gelijke monniken gelijke kappen. Ben blij dat er een beetje aandacht voor is. Zelfs andere trainers waarschuwen hun verdedigers voor deze jongens na het bestuderen van de tegenstander, dan mogen de arbiters hun huiswerk ook wel doen, voordat ze gaan fluiten.
Zo is het maar net!
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 11:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die regels bestaan (nog) niet, en dus heeft het geen zin iets wel op die manier te beoordelen. Hij maakt die goal, klaar alles daarna is een zinloze discussie, de scheids fluit niet omdat hij en zijn grens het niet hebben gezien terwijl die het hadden moeten zien. Het gebrek aan protest van de H'veen spelers zegt wel genoeg..

Barbie mag helemaal niet zijn gang gaan. Er valt namelijk net zoveel over hem heen als toen over Suarez, alleen kijk je daar met een Ajax bril tegen aan. Hadden wij maar wat meer spelers die af en toe zoiets uithalen om een wedstrijd te winnen...
Feit is gewoon dat als een speler van Ajax dit had gedaan in de race om het kampioenschap, dan hadden we het allemaal gewaardeerd en geroepen dat in voetbal alles geoorloofd is en meer van dat soort onzin..

Kijk liever naar je eigen club i.p.v. altijd maar te zeiken over andere clubs en hun spelers.. Bij Feyenoord doen ze dat al meer dan genoeg voor 1 heel land.
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Heel intiligent trouwens "omdat Barbie zo goed kan pijpen" Daar maak je je punt wel duidelijk mee..
joduh
 joduh - donderdag 14 april 2011 - 16:00   quote  deeplink  
HE LE MAAL EENS MET JOU REMCO KKKKKKKKKKK!!!!@!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 april 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Die regels bestaan (nog) niet, en dus heeft het geen zin iets wel op die manier te beoordelen. Hij maakt die goal, klaar alles daarna is een zinloze discussie, de scheids fluit niet omdat hij en zijn grens het niet hebben gezien terwijl die het hadden moeten zien. Het gebrek aan protest van de H'veen spelers zegt wel genoeg..

Barbie mag helemaal niet zijn gang gaan. Er valt namelijk net zoveel over hem heen als toen over Suarez, alleen kijk je daar met een Ajax bril tegen aan. Hadden wij maar wat meer spelers die af en toe zoiets uithalen om een wedstrijd te winnen...
Feit is gewoon dat als een speler van Ajax dit had gedaan in de race om het kampioenschap, dan hadden we het allemaal gewaardeerd en geroepen dat in voetbal alles geoorloofd is en meer van dat soort onzin..

Kijk liever naar je eigen club i.p.v. altijd maar te zeiken over andere clubs en hun spelers.. Bij Feyenoord doen ze dat al meer dan genoeg voor 1 heel land.
Het gaat me niet om barbie, zoals al eerder vermeld geldt het voor iedereen. Bal met de hand scoren, alles wat niet mag en toch gedaan wordt, dat vind ik vervelend. Ik vind het kut als Ajax het zou doen en ik vind het kut als een tegenstander het doet en de scheids ziet het niet. Het gaat me niet alleen om die pijpende barbie. (Dat klinkt gewoon leuk, verder moet je er niets achter zoeken) Het gaat om extreem onsportief gedrag en dat moet eruit. Ik vind het daarbij geen slecht idee een 5de man achter het scherm, die 5de man lijkt me beter dan die technologie die de Fifa willen gebruiken in het doel.

Hoe kom je er trouwens bij dat ik steeds op anderen clubs loop te zeiken en hun spelers??? Heb ik dat eerder gedaan??
remco k
 remco k - donderdag 14 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 18:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het gaat me niet om barbie, zoals al eerder vermeld geldt het voor iedereen. Bal met de hand scoren, alles wat niet mag en toch gedaan wordt, dat vind ik vervelend. Ik vind het kut als Ajax het zou doen en ik vind het kut als een tegenstander het doet en de scheids ziet het niet. Het gaat me niet alleen om die pijpende barbie. (Dat klinkt gewoon leuk, verder moet je er niets achter zoeken) Het gaat om extreem onsportief gedrag en dat moet eruit. Ik vind het daarbij geen slecht idee een 5de man achter het scherm, die 5de man lijkt me beter dan die technologie die de Fifa willen gebruiken in het doel.

Hoe kom je er trouwens bij dat ik steeds op anderen clubs loop te zeiken en hun spelers??? Heb ik dat eerder gedaan??
Laatste zin is meer algemeen bedoeld..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 15 april 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Ola is gewoon de nieuwe Luis... die had ook niet zo'n moeite met het gebruik van minder sportieve middelen. Je kunt het wel wat inperken, maar je krijgt het er nooit uit. Zulke jongens zijn winnaars, ten koste van alles.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Toivonen

0.0062711