|
|
fr 4-ever
|
|
|
geschorst nog, nog net zo lang als swerts. Ga ervan uit dat we geen europees halen dit jaar en dan kan het alleen maar meevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Willem II en Arjan Swinkels gaan akkoord met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Het schikkingsvoorstel houdt in de Swinkels vier duels wordt geschorst. De aanvoerder van Willem II kreeg de straf opgelegd naar aanleiding van de rode kaart die hij in de slotfase van het duel tegen Roda JC ontving. Swinkels is hierdoor pas weer in de laatste competitiewedstrijd van het seizoen tegen NAC Breda weer speelgerechtigd. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Na het eerste antwoord begreep ik het ook wel hoor. Evengoed bedankt voor het kopiƫren en plakken. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Hahaha, was ff vergeten dat er nog een bladzijde was.. maar graag gedaan..;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hup wij!
Klote tijd trouwens.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wanneer ik trainer zou zijn zou ik vandaag 343 spelen extra middenvelder er in
Mulder de vrij vlaar cler of indi mokotjo fer wijnaldum meeuws biseswar castagnos miachi
Ik zou de spelers opdracht geven om vanaf minuut 1 tegen willem 2 vol te gaan jagen.
Doelsaldo wordt misschien wel erg belangrijk en op Utrecht sta je er 7 of 8 achter. Willem 2 is zo goed als gedegradeerd
Ga jagen tot je half dood van vermoeidheid van het veld af komt. Kom je snel op 1-0 blijven jagen speel ze helemaal stuk. Dan krijg je het publiek massaal achter je. Ik zou zeggen dat als er 1 verzaakt deze gelijk kan gaan douchen.
De dood of de gladiolen gaan gaan gaan dat ze niet meer weten waar ze moeten kijken.
Zo zou ik mijn spelers het veld opsturen tegen Willem 2.
Zie ik het een beetje goed of niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop ook dat Mokotjo af en toe doorschuift. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dacht dat hij geblesseerd was? Meld me gelijk af, ga naar de Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: enjoy.
nee speelt gewoon. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goede zaak. Toch hopen dat Mokotjo minuten krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mokotjo rechtsback? Blijf bij 7-0! |
|
|
|
|
Sanchos Diego
|
|
|
heeft iemand een code voor sopcast?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe Mokotjo maar wisselen voor een echte verdediger. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mokotjo, dat moet m dan zijn . "het wonderkind". |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahaha ja en terecht omdat je gewoon niet normal voetbalt sta je achter!goed zo been rare eend!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: je ziet het ook al van ver aankomen. maar goed, 3-1 voorspeld, dus de 1 heb ik alvast binnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een instelling op t veld weer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:53 schreef Terminator het volgende:hahahahaha ja en terecht omdat je gewoon niet normal voetbalt sta je achter!goed zo been rare eend!! ja Been die geeft zo goedkoop een vrije trap weg op een gevaarlijke plek.... |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben ik ff blij dat me vriendin jarig is vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: zou je haast denken nadat ie door sommigen zo is opgehemeld. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] ja Been die geeft zo goedkoop een vrije trap weg op een gevaarlijke plek.... tering als je je ploeg zo laat voetballen heeft de trainer er echt wel mee te maken!mokotjo back??????wtf????domme overtreding mokotjo is middenvelder/aanvaller
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gefeliciteerd, geef 'r maar een zoen van me |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
1-1 zozo hup feyenoord lol! schitterende goal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou het dan toch nog goed komen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
2-1 jaaaaaaaaaaaaaa whehehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: in de aanval wel ;) |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 16:57 schreef Terminator het volgende:[..] tering als je je ploeg zo laat voetballen heeft de trainer er echt wel mee te maken!mokotjo back??????wtf????domme overtreding mokotjo is middenvelder/aanvaller kom nou, Been laat Feyenoord op de juiste manier spelen, alleen er werden nog geen kansen gecreeerd, omdat het in de eindfase telkens fout ging.
en dat Mokotjo zon domme overtreding maakt, tsja. je eerste 3 rechtsbacks zijn geblesseerd, ja dan heeft elke ploeg daar een mindere spelert.
2-1, gaat hard opeens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
er staat 1-2 voor willem2 op het scorebord |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2011 - 17:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] kom nou, Been laat Feyenoord op de juiste manier spelen, alleen er werden nog geen kansen gecreeerd, omdat het in de eindfase telkens fout ging. en dat Mokotjo zon domme overtreding maakt, tsja. je eerste 3 rechtsbacks zijn geblesseerd, ja dan heeft elke ploeg daar een mindere spelert. 2-1, gaat hard opeens. KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM! KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!TATATATA HAHAH |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ga eten, heb het wel gezien |
|
|
|