|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 20:54 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Manchester wil graag die gozer van Schalke hebben(Neu?nog wat)maar Bayern heeft 15miljoen geboden.Ik zie hem naar Bayern gaan en Steek naar Manchster Man UTD had zich al officeel gemeld bij atletico. en Neuer gaat naar Bayern want hij wou voor een tranfers naar 't buitenland eerst kampioen wou worden van duitsland |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
NEUER! Die vind ik best goed.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik jou ook weedkoppie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je kan moeilijk zeggen kut |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hier kun je wel kut op zeggen.. Niet dat ik het ga doen, maar toch ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben altijd zeer kritisch geweest over Vermeer. Dat steek ik hier niet onder stoelen of banken. Inderdaad heeft hij ons de afgelopen 2 wedstrijden er doorheen gesleept en ben ik blij dat hij op het doel is komen te staan. Je merkt dat de verdedigers daardoor ook weer wat vertrouwen hebben gekregen. Natuurlijk maken deze twee wedstrijden van een vogel nog geen zwaluw, maar de eerste positieve tekenen vanaf mijn kant zijn er. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2011 - 23:01 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik ben altijd zeer kritisch geweest over Vermeer. Dat steek ik hier niet onder stoelen of banken. Inderdaad heeft hij ons de afgelopen 2 wedstrijden er doorheen gesleept en ben ik blij dat hij op het doel is komen te staan. Je merkt dat de verdedigers daardoor ook weer wat vertrouwen hebben gekregen. Natuurlijk maken deze twee wedstrijden van een vogel nog geen zwaluw, maar de eerste positieve tekenen vanaf mijn kant zijn er. Geweldig.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja dat moet ook toegegeven worden toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Vermeer vind ik zeker een goede keeper! Alleen is het stomme dat hij moeilijke ballen vrijwel ALTIJD pakt en simpele schoten gaan er nog wel eens in... |
|
|
|