BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geef de basis elf hun cijfer!!!!Forum klassement Feyenoord speler van het jaar!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat voor cijfers de supporters geven per wedstrijd voor de gespeelde basis elf...
Zet de namen en cijfer na elke wedstrijd neer,dat kan mooie discusies opleveren.De punten worden verdeelt tussen de 4 en 9,was het echt slecht een 4 ,was het extreem briljant dan een 9...

Mulder.
Leerdam.
Vlaar.
De Vrij.
Martins Indy.
Meeuwis.
Fer.
Wijnaldum.
Biseswar.
Miyaichi.
Castaingnos.

Dit is onze klassement en oke het seizoen is bijna voorbij
maar deze wil ik volgend seizoen ook gebruiken want het is mooier over een heel seizoen gezien.
Dit word een topic uiteraard van ons allemaal en het maakt dus niet uit wie op zondag of maandag de 11 namen neer zet..Zeg maar een openbare topic...succes en vul het een beetje eerlijk in svp hahaha
Je kan nog stemmen op de wedstrijd na 2 dagen,dinsdagavond sluit in het geval Utrecht - Feyenoord de stemrecht.....Woensdagavond worden de resultaten opgeteld...Dan is de speler van de week bekend....

Het zal ongeveer zo moeten gaan verlopen!!!

Niemand heeft gelijk maar wel een stem uitgebracht naar zijn bevinden over de spelers in de wedstrijden...
Je mag uiterlijk tot 2 dagen na de wedstrijd nog stemmen,daarna worden de punten opgeteld
en komt daar de Feyenordforumspeler van de week eruit rollen..Elke maand tellen we de punten van de week uitslagen en dan komt er een Feyenoordforumspeler van de maand uitrollen...Uiteindelijk worden de maand punten opgeteld en rolt daar automatisch de Feyenoordforumspeler van het jaar eruit....
Wij bepalen dus zelf wie de beste Feyenoordert van het jaar...
Uiteraard gaat Els in Feyenoord bikini en Champagne de prijs aan de winnaar uitdelen op Varkenoord!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Mulder. een 7,5,zeer degelijk gekeept..
Leerdam. redelijk verdedigt en op basis van opkomen een 7
Vlaar. was een rots in de branding en erg belangerijk als ook hij opkomt 7,5
De Vrij. gewoon degelijk zoals altijd een 7
Martins Indy. hield zijn plek, progressie was zichtbaar,moet wat zekerder worden een 6
Meeuwis. echt een harde werker en begint overzicht te krijgen,een 7
Fer. was sterk,benutten goed de ruimtes een 7,5..is hij terug?
Wijnaldum. werkt echt erg hard maar een rendement 0,dankzij de arbeid een 6
Biseswar.Heb altijd het gevoel dat hij niet alles geeft ,maar gisteren was hij bepalend een 7,5
Miyaichi. Helaas geen doelpunt van hem maar als er 1 dreigend is!! 6,5
Castaingnos,behaald ook punten op arbeid en jagen 6,5

Mulder. 7,5
Leerdam. 7
Vlaar. 7,5
De Vrij. 7
Martins Indy.6
Meeuwis.7
Fer.7,5
Wijnaldum.5,5
Biseswar.7,5
Miyaichi.6,5
Castaingnos 6,5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Leon FR1908 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
ben het wel met je eens leon;)

Castaignos een 6,5 voor zijn harde werken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 10:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
ben het wel met je eens leon;)

Castaignos een 6,5 voor zijn harde werken?
hahaha ik had hem aangepast met het zelfde cijfer en reden..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 april 2011 - 10:54   quote  deeplink  
veel meer was het ook niet gisteren, geen kans gehad eigenlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 10:54 schreef Jappie_FEY het volgende:
veel meer was het ook niet gisteren, geen kans gehad eigenlijk
Nee maar opjagen dwingt de tegenstander soms in verkeerde keuzes...
Ook al ben je niet in vorm hard werken is dan het minste wat je kan doen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Mulder: Oogt rustig. Hoge ballen nog een aandachtspunt. 7
Leerdam: Verdedigend valt er nog wel wat op aan te merken, denkt meer als middenvelder dan als verdediger, positioneel vooral. 7.5 (0.5 punt voor de goal)
Vlaar: Niet opgevallen, maar dit is niet altijd negatief. 7
De Vrij: Deed wat ie moest doen, meer ook niet.
Martins Indy: Zwak in de passing en onrustig. Moet nog veel groeien. 6.5
Meeuwis: Overal, deelt uit als het moet. 7
Fer: Ja zo zien we m graag. 7.5 (ook 0.5 voor de goal)
Wijnaldum. Matig, eeuwige draaitol. Kijkt eerst wat hij zelf kan en daarna pas of er een medespeler is 5.5
Biseswar: Als t werkt is t een mooie voetballer om naar te kijken. Als t niet loopt een ergernis om te aanschouwen. mooie goal. 7 (krijgt een vol punt voor de goal)
Miyaichi. Te weinig gezien, maar houdt wel 2 man bezig, daarom alleen al enorm waardevol. 6.5 Zijn loopactie maakte de goal voor Biseswar mogelijk.
Castaignos: Werken, sleuren, irriteren, provoceren, vrij lopen, ruimte kweken. Heerlijk. Eigenlijk een echte italiaanse spits. 7.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Stylzz --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 april 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Mulder een dikke voldoende
Vond ik tegen utregt de beste van de 22 spelers
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Leuk idee, maar waarom van 4 tot 9?

Mulder. 8
heeft een snelle ontwikkeling doorgemaakt van onzekere grabbelaar tot zekere sluitpost. Had een paar goede reflexen gisteren

Leerdam. 8
Door de kans die hij heeft gekregen op het middenveld is hij ook beter gaan voetballen als RB

Vlaar. 6
"Te onzichtbaar" voor zijn status, Fer reageerde sneller op de overtreding op de Vrij, daar had Ron bovenop moeten zitten.

De Vrij. 7
Die streeft Vlaar eerdaags voorbij

Martins Indy. 5
nog niet zeker genoeg maar heeft zeker potentie

Meeuwis. 7
echt een aanwinst op het middenveld, mocht El Ahmadi terug komen dan zou ik hun weleens samen op het middenveld willen zien.

Fer. 6
op de weg terug naar zijn oude vorm

Wijnaldum. 6
"de tien" is niet echt zijn plek

Biseswar. 7
Lekkere goal, goeie hoekschop.

Miyaichi. 6
De verrassing is er een beetje af, tegenstanders stellen zich op hem in. Maar in potentie een wereldspelertje.

Castaingnos. 5
Wisselvallig, zoals verwacht mag worden van een speler van die leeftijd zette een goed blok bij de hoekschop waardoor vorm kansloos was.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Gaat ie op eens weer met halfjes lopen mieren....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:08 schreef hotjumper het volgende:
Leuk idee, maar waarom van 4 tot 9?

Mulder. 8
heeft een snelle ontwikkeling doorgemaakt van onzekere grabbelaar tot zekere sluitpost. Had een paar goede reflexen gisteren

Leerdam. 8
Door de kans die hij heeft gekregen op het middenveld is hij ook beter gaan voetballen als RB

Vlaar. 6
"Te onzichtbaar" voor zijn status, Fer reageerde sneller op de overtreding op de Vrij, daar had Ron bovenop moeten zitten.

De Vrij. 7
Die streeft Vlaar eerdaags voorbij

Martins Indy. 5
nog niet zeker genoeg maar heeft zeker potentie

Meeuwis. 7
echt een aanwinst op het middenveld, mocht El Ahmadi terug komen dan zou ik hun weleens samen op het middenveld willen zien.

Fer. 6
op de weg terug naar zijn oude vorm

Wijnaldum. 6
"de tien" is niet echt zijn plek

Biseswar. 7
Lekkere goal, goeie hoekschop.

Miyaichi. 6
De verrassing is er een beetje af, tegenstanders stellen zich op hem in. Maar in potentie een wereldspelertje.

Castaingnos. 5
Wisselvallig, zoals verwacht mag worden van een speler van die leeftijd zette een goed blok bij de hoekschop waardoor vorm kansloos was.
Ik heb gekozen voor een 4 tot 9 omdat ik bang ben dat mensen gaan overdrijfen en dan vooral in het negatiefe,wat ik ook wel eens doe zeg maar...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 april 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Sinds castaignos in Milaan is geweest en z'n handtekening heeft gezet speelt die ondermaats
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:
Gaat ie op eens weer met halfjes lopen mieren....
halfjes mag omdat je toch vaak uit komt tussen matig,redelijk ,goed ,en zeer goed..
Daar tussen zit nog al eens de twijfel en daarom zijn halfjes goed!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:13 schreef RedDevil1990 het volgende:
Sinds castaignos in Milaan is geweest en z'n handtekening heeft gezet speelt die ondermaats
Niet mee eens maar dat terzijde,hij werd op een counter afgefloten voor buitespel wat het niet was..Het was een briljante loopactie die ook in wedstrijden voor komen als het nog 0-0 staat...Ik sluit mij dus aan bij de omschrijving van Stylzz..
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Ja maar of een 1 nou het laagste is of een vier is natuurlijk lood om oud ijzer. Helemaal als je dan toch weer met 0.5 gaat werken dan kan je dus net zo goed 1 tot 10 doen. Misschien moeten we invoeren dat het pas op maandag of dinsdag mag worden in gevuld zodat frustratie of euforie de nuance niet meer in de weg staat.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Sommigen moet je dan vragen het in 2012 in te vullen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:
Ja maar of een 1 nou het laagste is of een vier is natuurlijk lood om oud ijzer. Helemaal als je dan toch weer met 0.5 gaat werken dan kan je dus net zo goed 1 tot 10 doen. Misschien moeten we invoeren dat het pas op maandag of dinsdag mag worden in gevuld zodat frustratie of euforie de nuance niet meer in de weg staat.
Ja en dat gaat denk ik niet lukken ,dat op maandag en dinsdag..Zo denk ik mensen te dwingen in een meer realistische keuze ......
Misschien moet ik er dan bij zetten dat een tien en of een drie twee en èèn niet geteld worden....Ik zie het namelijk zo dat het wat triest gaat worden als Bruins er eens gaat invallen...Er zijn zoveel haters dat hij gelijk allemaal èèntjes krijgt als tie een keertje de bal verkeerd raakt....Maar ik ga er nog eens over nadenken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:
Sommigen moet je dan vragen het in 2012 in te vullen.
hahahaha dat bedoel ik idd!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en dat gaat denk ik niet lukken ,dat op maandag en dinsdag..Zo denk ik mensen te dwingen in een meer realistische keuze ......
Misschien moet ik er dan bij zetten dat een tien en of een drie twee en èèn niet geteld worden....Ik zie het namelijk zo dat het wat triest gaat worden als Bruins er eens gaat invallen...Er zijn zoveel haters dat hij gelijk allemaal èèntjes krijgt als tie een keertje de bal verkeerd raakt....Maar ik ga er nog eens over nadenken..
Nee joh laat het maar zo, is gewoon een goed idee en wat je zegt over Bruins en zo heb je gelijk in. Zou mooi zijn als Boudewijn er een applcatietje achter kon hangen die automatisch de stand bij houdt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee joh laat het maar zo, is gewoon een goed idee en wat je zegt over Bruins en zo heb je gelijk in. Zou mooi zijn als Boudewijn er een applcatietje achter kon hangen die automatisch de stand bij houdt.
Ja dat zou idd mooi zijn ,en anders moeten we dat gewoon met z`n alle doen..
Misschien moeten we ook een sluitdag instellen dat er bijvoorbeeld na 4 dagen niet meer gestemt mag worden zodat hij of zij die zich geroepen voelt de punten kan optellen en
zo onze forum speler van de week kan bepalen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Leon FR1908 --
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Wilde hem invullen, maar het werkt toch niet als je de hele wedstrijd niet heb gezien.. was wel lekker weer gisteren...mooie dames gezien op de Kop v Zuid :))
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:36 schreef de flh het volgende:
Wilde hem invullen, maar het werkt toch niet als je de hele wedstrijd niet heb gezien.. was wel lekker weer gisteren...mooie dames gezien op de Kop v Zuid :))
Foto's!
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Foto's!
Hehehe, denk niet dat m'n vriendin dat gewaardeerd zou hebben.

Maar ik zat bij de 'schuimspaan' en vorige week bij hotel new york en ook bij het entrepot ziet het er regelmatig gezellig uit...

Ga zelf maar eens kijken als het lekker weer is..

jij zat toch altijd in Hillesluis en bij Maashaven enzo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee joh laat het maar zo, is gewoon een goed idee en wat je zegt over Bruins en zo heb je gelijk in. Zou mooi zijn als Boudewijn er een applcatietje achter kon hangen die automatisch de stand bij houdt.
ps waar kom je nou op uit als bijvoorbeeld Ryo een 8 X een 7 heeft gehad en een 6 en een 5,5 ???
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 11 april 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Zal ook eens een poging wagen!

Mulder. 7
Paar keer onzeker, een paar keer aardig maar hij houd de nul.

Leerdam. 7
Die jongen had het best moeilijk de eerste helft maar het is ook zijn positie niet. In dat opzicht neem ik hem niks kwalijk. Maker van de belangrijke 0-2

Vlaar. 6
Draaide zich een paar keer vast, zijn techniek met zijn linkerpoot stelt niet veel voor. Voldoende omdat hij met zijn leiderschap altijd wat extra's brengt.

De Vrij. 7
Heeft betere wedstrijden gespeeld, spitsen stellen zich nu op hem in en hij houd zich staande.

Martins Indi. 6
Werkt keihard maar hij komt te kort om in een ploeg met een goed positiespel te spelen.

Meeuwis. 8
Hij doet me erg aan Paultje Bosvelt denken

Fer. 8
Sterke wedstrijd, hij moest er staan en hij stond er.

Wijnaldum. 6
Niet goed, niet slecht. 0-4 voor de statistiek

Biseswar. 7
Elke back loopt achteruit bij hem. Er valt zoveel meer uit hem te halen!!

Miyaichi. 6
''De verrassing is er een beetje af, tegenstanders stellen zich op hem in. Maar in potentie een wereldspelertje.'' Citaat van hotjumper, niets aan toe te voegen.

Castaingnos. 4+
Luc is een echte spits, als die niet scoort voegt die niets toe. Daar is in principe niets mis mee, maar van hem moeten we meer gaan verwachten dan bijv Martins Indi. Inter wil hem niet voor niets.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 12:02 schreef de flh het volgende:

[..]

.....
jij zat toch altijd in Hillesluis en bij Maashaven enzo?
nee hoor, ik zit altijd ergens aan de kust van noord Holland of onder de rook van 020 op terasjes.
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 14:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee hoor, ik zit altijd ergens aan de kust van noord Holland of onder de rook van 020 op terasjes.
ook gezellig.. kga morgen naar 020, ff nachtje chillen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Mulder. 7
Goed solide gekeept. Prima gedaan Erwin. Die jongen heeft serieus stappen gemaakt in de 2de helft van het seizoen.

Leerdam. 7
Verademing hoe hij speelde, al was het eerste half uur nog onwennig, na zijn goal heeft hij laten zien ook op de backpositie van waarde te kunnen zijn.

Vlaar. 6,5
Regelmatige wedstrijd. Vlaar is een van de weinigen die constant presteert.

De Vrij. 6,5
Idem aan Vlaar.

Martins Indi. 5,5
Had het zeker de eerste helft moeilijk met Duplan. Maar Indi moet nog veel stappen zetten en ik vind hem bovendien geen back, maar meer een CV.

Meeuwis. 6,5
Speelde een degelijke wedstrijd.

Fer. 7,5
Speelde uitstekend. Ik heb bij vlagen de oude Leroy Fer terug gezien. Eindelijk goed gebruik makend van zijn lichaam en voetballend ook zeer sterk. Miste aan het eind wel felheid, waardoor hij onnodig veel duels verloor, maar hij heeft het toch goed gedaan.

Wijnaldum. 7
Een van zijn betere wedstrijden op 10. Hoewel hij daar overduidelijk niet het best tot zijn recht komt. Maar hij speelde vandaag redelijk en maakte een goede goal.

Biseswar. 6,5
Maakte een mooie goal en speelde best aardig, maar ik heb telkens het idee dat er veel meer uit hem te halen valt.

Miyaichi. 6
Matige in de beginfase, herpakte zich 2de helft wat, maar zijn acties waren helaas weinig effectief.

Castaignos. 6
Niet zijn beste wedstrijd, maar zeer nuttig, vooral op basis van jagen/werklust haalt hij nog een voldoende. Bovendien was het indrukwekkend hoe hij als een blok beton daar bij de 2de goal zowel Wuytens als Vorm blokte.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 april 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 13:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ps waar kom je nou op uit als bijvoorbeeld Ryo een 8 X een 7 heeft gehad en een 6 en een 5,5 ???
8 x 7 = 56 + 6 + 5,5 = 67,5 / 10 = 6,75

Dus een 6,8 afgerond. Of een 7-, dat staat beter ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 april 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Mulder alleen al om die GEWELDIGE REDDING een 10! Dat is pas keepen!!! Hij dook al voor de bal richting goal werd getrapt. Maakt mijn dag goed!!
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 15:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mulder alleen al om die GEWELDIGE REDDING een 10! Dat is pas keepen!!! Hij dook al voor de bal richting goal werd getrapt. Maakt mijn dag goed!!
Die redding was fenomenaal.
MMM
 MMM - maandag 11 april 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Mulder 7
Leerdam 7.5
Vlaar 6
De Vrij 6.5
Martins Indi 6
Meeuwis 6.5
Fer 8
Wijnaldum 6.5
Biseswar 7.5
Miyaichi 6.5
Castaingnos 6.5
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 11 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
veeeeeeeel te hoge punten allemaal jongens, met deze punten hadden we 5e gestaan
craven
 craven - maandag 11 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 16:59 schreef fr 4-ever het volgende:
veeeeeeeel te hoge punten allemaal jongens, met deze punten hadden we 5e gestaan
gaat volgens mij per wedstrijd....
Pietje1
 Pietje1 - maandag 11 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Allemaal een 8. Hebben eindelijk eens een keer hun best gedaan en Fer was een keertje agressief. als hij niet zo'n luie flikker is in eht veld, maar zijn tanden er in zet is hij echt een meerwaarde.
Jelle
 Jelle - maandag 11 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Mulder 7,5
Leerdam 7,5
Vlaar 7
De Vrij 7
Martins Indy 6,5
Meeuwis 7
Fer 8
Wijnaldum 6
Biseswar 8
Miyaichi 6,5
Castaingnos6
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
en wie heeft nou gelijk? wanneer word er een rekensom gemaakt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:14 schreef obiku010 het volgende:
en wie heeft nou gelijk? wanneer word er een rekensom gemaakt?
Niemand heeft gelijk maar wel een stem uitgebracht naar zijn bevinden over de spelers...
Je mag uiterlijk tot 2 dagen na de wedstrijd nog stemmen,daarna worden de punten opgeteld
en komt daar de Feyenordforumspeler van de week eruit rollen..Elke maand tellen we de punten van de week uitslagen en dan komt er een Feyenoordforumspeler van de maand uitrollen...Uiteindelijk worden de maand punten opgeteld en rolt daar automatisch de Feyenoordforumspeler van het jaar eruit....
Wij bepalen dus zelf wie de beste Feyenoordert van het jaar...
Uiteraard gaat Els in Feyenoord bikini en Champagne de prijs aan de winnaar uitdelen op Varkenoord!!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
oh, dan mot ik snel zijn!

Mulder 7,0
Leerdam 7,2
Vlaar 6,5
De Vrij 7,2
Martins Indy 5,9
Meeuwis 6,7
Fer 7,3
Wijnaldum 6,0
Biseswar 7,0
Miyaichi 6,4
Castaingnos 6,1!!!

houd er maar alvast rekening mee dat ik win elsje pelsje lekkere fifarelsje!!! we gaan een mooie toekomst te gemoet saampjes met die fles!!
sevillana
 sevillana - maandag 11 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 15:30 schreef MMM het volgende:
Mulder 7
Leerdam 7.5
Vlaar 6
De Vrij 6.5
Martins Indi 6
Meeuwis 6.5
Fer 8
Wijnaldum 6.5
Biseswar 7.5
Miyaichi 6.5
Castaingnos 6.5
denk 't ook, . . . eens dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk 't ook, . . . eens dus
Ja zo werkt dat natuurlijk niet he hahahaha
Zelf stemmen ouwe haha ;)
sevillana
 sevillana - maandag 11 april 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat natuurlijk niet he hahahaha
Zelf stemmen ouwe haha ;)
jij je zin; . . . . .

Mulder 7
Leerdam 7.5
Vlaar 6
De Vrij 6.5
Martins Indi 6
Meeuwis 6.5
Fer 8
Wijnaldum 6.5
Biseswar 7.5
Miyaichi 6.5
Castaingnos 6.5
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij je zin; . . . . .

Mulder 7
Leerdam 7.5
Vlaar 6
De Vrij 6.5
Martins Indi 6
Meeuwis 6.5
Fer 8
Wijnaldum 6.5
Biseswar 7.5
Miyaichi 6.5
Castaingnos 6.5
das een stuk duidelijker strakies
sevillana
 sevillana - maandag 11 april 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

das een stuk duidelijker strakies
sevillana - maandag 11 april 2011 - 18:35 edit quote deeplink

quote:
Op maandag 11 april 2011 - 15:30 schreef MMM het volgende:
Mulder 7
Leerdam 7.5
Vlaar 6
De Vrij 6.5
Martins Indi 6
Meeuwis 6.5
Fer 8
Wijnaldum 6.5
Biseswar 7.5
Miyaichi 6.5
Castaingnos 6.5

denk 't ook, . . . eens dus

unquote

dacht eigenlijk dat dit ook al duidelijk genoeg was . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
ach wel ja, had ook gekund maar is wat overzichtelijk als het overmorgen opgetelt moet worden voor de eerste feyenoordforumspelert van de week ....
sevillana
 sevillana - maandag 11 april 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
ach wel ja, had ook gekund maar is wat overzichtelijk als het overmorgen opgetelt moet worden voor de eerste feyenoordforumspelert van de week ....
moet je natuurlijk wel ff rekening houden met 3x stemmen hè
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 19:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

moet je natuurlijk wel ff rekening houden met 3x stemmen hè
Je bedoelt de quotes Sevi?Als je dat bedoelt,ja dat houden we in de gaten...
PS iedereen mag de optelling doen he op de 3de dag na de wedstrijd..
Wie zich op dat moment geroepen voelt omdat te doen,doet het!
sevillana
 sevillana - maandag 11 april 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bedoelt de quotes Sevi?Als je dat bedoelt,ja dat houden we in de gaten...
PS iedereen mag de optelling doen he op de 3de dag na de wedstrijd..
Wie zich op dat moment geroepen voelt omdat te doen,doet het!
okay, anders zou het niet helemaal eerlijk verlopen, toch?
PS: misschien iets voor iemand die (tijdelijk) zonder werk is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 20:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, anders zou het niet helemaal eerlijk verlopen, toch?
PS: misschien iets voor iemand die (tijdelijk) zonder werk is?
`Ja dat kan ook idd,mij maakt het niet uit....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geef de basis elf hun cijfer!!!!Forum klassement Feyenoord speler van het jaar!!!









0.0063030