|
|
Ajax we love you
|
|
|
De supporters van Ajax waren zondagmiddag niet tevreden over het veldspel van Ajax. Trainer Frank de Boer hekelde de daaropvolgende fluitconcerten.
"Ze fluiten als wij achterin de bal rondspelen, maar moeten begrijpen dat wij zo de tegenstander kapot spelen", zegt De Boer in het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
dat fluiten snap ik echt helemaal niet...steun je club en niet janken a.u.b |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja, dan zie je maar weer hoe dom een groot gedeelte van het publiek is. In 94 en 95 deed Ajax dit ook heel vaak, toen was het publiek in ieder geval slimmer en genoot ervan. Ik blijf het zeggen dat Ajax veel nep supporters heeft, of dat ze gewoon geen verstand van voetbal hebben. Ook op andere topics is dat weer bewezen... Helaas... Ik zal het nooit kunnen veranderen. Ik kan alleen proberen mensen op andere gedachten te krijgen en hun ploeg niet uitfluiten. Gelukkig hebben alle ploegen daar nu last van dit soort "fans" |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 11:11 schreef verbrande harry het volgende:dat fluiten snap ik echt helemaal niet...steun je club en niet janken a.u.b Tja veel forum leden zijn het hier niet met je eens, maar ik wel!! Volgende keer ga ik zingen: "wie fluit is een kakkerlak, wie fluit is een kakkerlak, wie fluit is een kakkerlak" |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het uitfluiten van eigen spelers vind ik veel erger. Hoe El Hamdaoui telkens word uitgefloten vind ik niet kunnen en het is alleen maar ten nadele van Ajax!!! Als Ajax slecht speelt mag er gerust gefloten worden want het is emotie van de mens en dat hou je niet tegen. Frank de Boer heeft er nu een kanttekening van gemaakt maar dat moet ie éénmalig doen!! Ik ben ervan overtuigd dat hij dat ook éénmalig doet want Frank is in alles een slimme man!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ligt eraan ........ zondag wonnen we ook terwijl el hamdoewie werd uitgefloten.......en ik reageer niet op `domme publiek`...... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sorry maar ik kan mij wel voorstellen dat als je voor het kampioenschap speelt en je zo laat aftroeven qua inzet en scherpte dan heb je als fan maar een middel om je onvrede te uiten en dat is fluiten ,dus begrijp ik dat wel en ik begrijp ook dat men El Hamdaoui uit fluit want hij blijft maar alleen voor zich zelf spelen en als Sulejmanie de gelijkmaker maakt vind hij het niet nodig om te juigen de mensen zien dat ook dus jaag je de mensen tegen je in het harnas vandaar dat fluiten,dus je kan wel zeggenm je moet niet fluiten maar soms mag je op deze manier echt wel je onvrede laten merken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2011 - 16:25 schreef nora het volgende:Sorry maar ik kan mij wel voorstellen dat als je voor het kampioenschap speelt en je zo laat aftroeven qua inzet en scherpte dan heb je als fan maar een middel om je onvrede te uiten en dat is fluiten ,dus begrijp ik dat wel en ik begrijp ook dat men El Hamdaoui uit fluit want hij blijft maar alleen voor zich zelf spelen en als Sulejmanie de gelijkmaker maakt vind hij het niet nodig om te juigen de mensen zien dat ook dus jaag je de mensen tegen je in het harnas vandaar dat fluiten,dus je kan wel zeggenm je moet niet fluiten maar soms mag je op deze manier echt wel je onvrede laten merken. Ja, ik moet zeggen dat ik het zou accepteren als men elvarkenslap even had uitgefloten tijdens het voetbal, wat een kwal, idd niet juigen als je team een doelpunt maakt, zelf bij de 2-1 zag ik hem niet juigen, maar niet fluiten als hij de bal heeft, maar wel als hij hem verspeeld of niet afgeeft. |
|
|
|
|
!sterretje
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 11:10 schreef Ajax we love you het volgende:De supporters van Ajax waren zondagmiddag niet tevreden over het veldspel van Ajax. Trainer Frank de Boer hekelde de daaropvolgende fluitconcerten. "Ze fluiten als wij achterin de bal rondspelen, maar moeten begrijpen dat wij zo de tegenstander kapot spelen", zegt De Boer in het Algemeen Dagblad. sterke taktiek... je tegenstander kapot spelen door achterin een paar keer over te spelen! haha.. steekje los soms? of gewoon verschil van inzicht? |
|
|
|
|
!sterretje
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja veel forum leden zijn het hier niet met je eens, maar ik wel!! Volgende keer ga ik zingen: "wie fluit is een kakkerlak, wie fluit is een kakkerlak, wie fluit is een kakkerlak" Volgens mij zijn de 'kakkerlakken' een van de weinigen die, zodra er een tegendoelpunt is gevallen, nog voor de aftrap na dat doelpunt met 40.000 man weer meteen achter hun cluppie staan. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
de Boer Heef gelijk je kan niet 90 minuten aanvallen! |
|
|
|
|
!sterretje
|
|
|
quote: uiteraard correcte opmerking, maar om nou van kapot spelen te spreken als je de bal een paar keer achterin rond speelt gaat me wel te ver hoor |
|
|
|
|
henkie1212
|
|
|
Wij ajacieden kunnen een voorbeeld nemen aan de kakkerlakken zij steunen hun club wat er ook gebeurt. Want je hebt er geen baat bij als je je eigen spelers loopt uit te fluiten. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 19:07 schreef henkie1212 het volgende:Wij ajacieden kunnen een voorbeeld nemen aan de kakkerlakken zij steunen hun club wat er ook gebeurt. Want je hebt er geen baat bij als je je eigen spelers loopt uit te fluiten. Kan jij je Charisteas nog herinneren? |
|
|
|