BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opvallende hulp voor zaakwaarnemer Lerby

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 11 april 2011 - 10:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Opvallende hulp voor zaakwaarnemer Lerby (FeyenoordNet.nl)

RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 april 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Opvallende hulp voor zaakwaarnemer Lerby
11 apr-
Sören Lerby moet bij de integriteitseenheid van de KNVB verantwoording afleggen voor de transfer van Karim Rekik. De zaakwaarnemer krijgt daarbij hulp van Ferdinand Grapperhaus, advocaat van Ajax en lid beroepscommissie licentiezaken KNVB. Feyenoord diende een klacht in tegen Lerby en Manchester City, omdat beide partijen voor de zestiende verjaardag van Rekik al afspraken zouden hebben gemaakt. Terwijl de KNVB onderzoek doet, reikt Grapperhaus het kamp van Lerby de helpende hand.

De clubadvocaat van Ajax, die in feite dus tegen Feyenoord opereert, ziet het probleem niet. "Ik kom op voor een client tegen wie een onderzoek loopt", zegt hij in De Telegraaf. "Als de KNVB zou laten weten: meneer Grapperhaus, u pakt het nu ook op voor Sören Lerby en we vinden dat dat niet kan, dan zal ik me daarover buigen. Maar ik heb niets gehoord van de KNVB."

Ook zijn functie in Amsterdam speelt geen rol. "Ja, ik ben primair advocaat van Ajax. Ik kijk of zaken niet in strijd zijn met de belangen van Ajax. Als dat zo zou zijn dan zeg ik: ik kan je niet bijstaan. Ik let er zelf scherp op, de KNVB ook", aldus Grapperhaus.

De KNVB snapt de commotie, maar gaat niet optreden. "Het Ajax-Feyenoord verhaal is ter beoordeling van de advocaat. We erkennen wel het gevoel", zegt een woordvoerder in de ochtendkrant.

Voetbalprimeur
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Dubbel
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:
Dubbel
Sorry zag ik niet.
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Geef niet. Dit is zo smerig dat je er wel eens overheen kan kijken.
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 april 2011 - 13:31   quote  deeplink  
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opvallende hulp voor zaakwaarnemer Lerby









0.0053350