BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komst Meeuwis geen prioriteit voor Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Komst Meeuwis geen prioriteit voor Feyenoord
Mario Been ziet Marcel Meeuwis graag volgend seizoen terug bij Feyenoord, maar een definitieve transfer van de ervaren middenvelder lijkt niet in de maak.

Feyenoord
Technisch directeur Marcel van Geel laat aan NuSport weten dat de komst van Meeuwis geen noodzaak is voor Feyenoord. Hij legt zijn prioriteiten bij het vinden van een spits. Ook voor de posities linkervleugelverdediger en aanvallende middenvelder zoekt Feyenoord naar versterkingen, aldus Van Geel.

Om spelers op de positie van Meeuwis zit Feyenoord volgens de technisch directeur niet verlegen. "Met Leroy Fer, Kelvin Leerdam, Kamohelo Mokotjo, Ricky van Haaren, Adil Auassar en Jordy Clasie zitten we dik in de ondersteunende middenvelders. En Karim El Ahmadi komt er mogelijk ook weer bij."

Volgens Van Geel betekent dat niet dat Meeuwis ondermaats gepresteerd heeft sinds hij afgelopen winter op huurbasis werd overgenomen van Borussia Mönchengladbach. "Marcel is een goede speler met een prima kwaliteit, maar als technisch directeur moet je alles meewegen. Dus ook de balans in de selectie en het beschikbare budget."
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 april 2011 - 12:27   quote  deeplink  
lijkt me niet meer dan logisch
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 april 2011 - 12:30   quote  deeplink  
het is natuurlijk martin?
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 12:31   quote  deeplink  
kwantiteit ipv kwaliteit.

ja feyenoord komt om in de middenvelders, dus laten we de beste en meest ervaren maar gaan.

nou ja, 't kan goed uitpakken als fer en leerdam zich ontwikkelen vd zomer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 12:31 schreef de flh het volgende:
kwantiteit ipv kwaliteit.

ja feyenoord komt om in de middenvelders, dus laten we de beste en meest ervaren maar gaan.

nou ja, 't kan goed uitpakken als fer en leerdam zich ontwikkelen vd zomer.
t hangt er waarschijnlijk vanaf of er mensen weg gaan cq wel of niet verlengen.
Meeuwis moeten we kopen als we m willen hebben, dat geld willen ze nu anders besteden, aangezien we op andere plaatsen echt onderbezet zijn.
Gaaen Fer en Vlaar bijvoorbeeld weg, zie ik een kans dat Meeuwis wel mag blijven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 april 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Marcel van Geel???? Is dast die kerel die de honneurs waarneemt tot Martin van Geel (nieuwe seizoen) begint?
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t hangt er waarschijnlijk vanaf of er mensen weg gaan cq wel of niet verlengen.
Meeuwis moeten we kopen als we m willen hebben, dat geld willen ze nu anders besteden, aangezien we op andere plaatsen echt onderbezet zijn.
Gaaen Fer en Vlaar bijvoorbeeld weg, zie ik een kans dat Meeuwis wel mag blijven.
tja dat zal het wel worden.. hoop ik.

het klinkt als een goede strategie, hoop alleen wel dat dat het ook is..
jdeman
 jdeman - maandag 11 april 2011 - 13:01   quote  deeplink  
MEENDE DAT VAN GEEL PAS NA HET EINDE VAN ZIJN CONTRACT BIJ RODA VOOR FEYENOORD ZOU WERKEN.
HIJ BEGINT MET HET MIN OF MEER TERUG STUREN VAN 1 VAN DE WEINIGE ERVAREN SPELERS. TJA!!
el ahmadi komt terug. of dat de reddende bengel moet zijn. Ervaring in de woestijn opgedaan. Laat hem lekker daar kameel rennen doen
jdeman
 jdeman - maandag 11 april 2011 - 13:03   quote  deeplink  
fih heb jij fer al goed zien spelen dit seizoen, heeft hij wel ervaring dan ?
Meeuwis weg is een foute beslissing. Naast die speelse jongelui hebben we routine nodig
jdeman
 jdeman - maandag 11 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Arie

is net als bij Jol zn broer
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 13:03 schreef jdeman het volgende:
fih heb jij fer al goed zien spelen dit seizoen, heeft hij wel ervaring dan ?
Meeuwis weg is een foute beslissing. Naast die speelse jongelui hebben we routine nodig
zie m'n eerste post bij deze topic..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 13:03 schreef jdeman het volgende:
fih heb jij fer al goed zien spelen dit seizoen, heeft hij wel ervaring dan ?
Meeuwis weg is een foute beslissing. Naast die speelse jongelui hebben we routine nodig
Ik geef jou hier wel gelijk in hoor!!!
PS heb je al eens over een naam verandering nagedacht??? J(o)deman
FR-Han
 FR-Han - maandag 11 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
of jozodeman?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 april 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 13:06 schreef obiku010 het volgende:
of jozodeman?
ahhh dat kan ook ja!!haha
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 april 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Ik denk dat er inderdaad veel van afhangt wie er bijtekend. Meeuwis en Karim lijkt me ook wel een sterke combinatie.
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 14:12 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat er inderdaad veel van afhangt wie er bijtekend. Meeuwis en Karim lijkt me ook wel een sterke combinatie.
dacht ik dus ook, maar goed dan komt er ook weer bijna geen talentvolle middenvelder aan voetballen toe...misschien toch eens beter kijken naar de selectie en 4-5-1 gaan spelen.. met vrije rol voor Wijnaldum vanaf de zijkant...

op deze manier (meeuwis-karim) sloop je iig veel talent.. en anders moet je Meeuwis lozen.. veel meer smaken zijn er niet..
MMM
 MMM - maandag 11 april 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Snap de keuze van Martin wel.

En neem Hadouir gewoon mee!!!
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 15:31 schreef MMM het volgende:
En neem Hadouir gewoon mee!!!
Hadouir zou op z'n 28e best nog wel eens een salaris willen, die hij op z'n 30e waarschijnlijk niet meer waard is....

't zou me niet verbazen als ie gewoon nog een paar jaartjes in de woestijn gaat spelen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 15:41 schreef de flh het volgende:

[..]

Hadouir zou op z'n 28e best nog wel eens een salaris willen, die hij op z'n 30e waarschijnlijk niet meer waard is....

't zou me niet verbazen als ie gewoon nog een paar jaartjes in de woestijn gaat spelen...
Die conclusie zou ik niet snel trekken. Maar je kan m toch een contract geven voor 2 jaar?
Met optie. Eventueel na 2 jaar weer lekker verkopen.

We zitten niet ruim in de nummers 10..Geen goeie.
de flh
 de flh - maandag 11 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Dat klopt.. maar hij is transfervrij.. hij zou wel gek zijn om voor een normaal salaris bij feyenoord te gaan spelen.. hij zal toch wilen vangen..zeker met de zaakwaarnemers van tegenwoordig.

maar goed, als ie wel een beetje normaal nadenkt dan zijn er idd mogelijkheden..
MMM
 MMM - maandag 11 april 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Heeft aangegeven graag naar Feyenoord te willen.
craven
 craven - maandag 11 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Tijd om Mokotjo goed te brengen
aad 64
 aad 64 - maandag 11 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Komt Guus niet naar de kuip ? Ik had al kaartjes
MMM
 MMM - maandag 11 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 16:44 schreef craven het volgende:
Tijd om Mokotjo goed te brengen
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 april 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 16:44 schreef craven het volgende:
Tijd om Mokotjo goed te brengen
lijken me geen directe concurrenten. Feyenoord speelt op het middenveld met een 10 een voetballende centrale middenvelder en een verdedigende middenvelder.

Vaak zo dus:

Wijnaldum (10)
Leerdam (voetballende centrale middenvelder) - Meeuwis (verdedigende middenvelder)

Mokotjo is voetballend juist sterk dus bij uitstek geschikt voor de rol die de laatste tijd door Leerdam werd ingenomen (en vorige wedstrijd door Fer).

Voor volgend jaar zijn zijn directe concurrent, zoals het er nu uitziet, Leerdam en El Ahmadi, er van uitgaande dat Fer volgende jaar de meest verdedigende middenvelder zal zijn.
3036
 3036 - dinsdag 12 april 2011 - 00:18   quote  deeplink  
El ahmadi word gewoon verkocht joh aan een andere club.
We hebben jordy clasie en Mokotj owaarom Meeuwis volgend seizoen.
Volgens mij is meuwis een kinder vriend en Mario is daar gecharmeerd van.
Zoek naar een spits!
Maar als er spelers van Roda transfervrij komen waarom niet?
Dan kan je Clasie een seizoen verhuren aan Heracles ofzo
mark1985
 mark1985 - dinsdag 12 april 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 13:03 schreef jdeman het volgende:
fih heb jij fer al goed zien spelen dit seizoen, heeft hij wel ervaring dan ?
Meeuwis weg is een foute beslissing. Naast die speelse jongelui hebben we routine nodig
Ik heb Fer dit seizoen een goede wedstrijd zien spelen en dat was NAAST MEEUWIS, Leerdam is op het middenveld helemaal opgebloeid, NAAST MEEUWIS, hoe kan het dan zijn dat het geen prioriteit heeft dat meeuwis met al zijn ervaring en overzicht komt als hij het middenveld laat draaien, gewoon Amadi, Bruins en/of evt Wijnaldum verkopen en zorgen dat je Meeuwis behoud. Fer/Leerdam ernaast en Clasie/Mokotjo op 10.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 08:01 schreef mark1985 het volgende:

[..]

Ik heb Fer dit seizoen een goede wedstrijd zien spelen en dat was NAAST MEEUWIS, Leerdam is op het middenveld helemaal opgebloeid, NAAST MEEUWIS, hoe kan het dan zijn dat het geen prioriteit heeft dat meeuwis met al zijn ervaring en overzicht komt als hij het middenveld laat draaien, gewoon Amadi, Bruins en/of evt Wijnaldum verkopen en zorgen dat je Meeuwis behoud. Fer/Leerdam ernaast en Clasie/Mokotjo op 10.
ik zou zeggen, zet Fer en Leerdam eens naast elkaar en je zal t zien.
mark1985
 mark1985 - dinsdag 12 april 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik zou zeggen, zet Fer en Leerdam eens naast elkaar en je zal t zien.
hebben ook al een paar keer samen gespeeld op het middenveld, fer erin voor meeuwis en toen zakte het hele middenveld inelkaar, begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker goede spelers, maar als meeuwis erin staat kunnen ze veel beter opkomen, doordat meeuwis verdedigend heel goed zijn mannetje staat, mede doordat hij Vlaar en de Vrij in zijn rug heeft staan, maar het zijn specifieke kwaliteiten die ik bij onze andere verdedigers (nog) niet terug zie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 08:40 schreef mark1985 het volgende:

[..]

hebben ook al een paar keer samen gespeeld op het middenveld, fer erin voor meeuwis en toen zakte het hele middenveld inelkaar, begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker goede spelers, maar als meeuwis erin staat kunnen ze veel beter opkomen, doordat meeuwis verdedigend heel goed zijn mannetje staat, mede doordat hij Vlaar en de Vrij in zijn rug heeft staan, maar het zijn specifieke kwaliteiten die ik bij onze andere verdedigers (nog) niet terug zie.
Dat klopt, maar invallen is altijd slecht. Zeker na de 70e minuut.
Ik heb nauwelijks ooit een wissel gezien na de 70e minuut die verandering ten goede bracht.
Ik denk dat LEerdam en Fer prima naast elkaar kunnen spelen.
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Meeuwis had een probleem met v geel bij roda dus......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 10:45 schreef Milo het volgende:
Meeuwis had een probleem met v geel bij roda dus......
ja dat meen ik me ook te herinneren, alleen 10 pagina's google verder nog niets...
craven
 craven - dinsdag 12 april 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Mokotjo kan prima met Fer en leerdam( evt el amadhi) op het middenveld, meeuwis vindt ik idd geen pioriteit hebben
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 14:23 schreef de flh het volgende:

[..]

dacht ik dus ook, maar goed dan komt er ook weer bijna geen talentvolle middenvelder aan voetballen toe...misschien toch eens beter kijken naar de selectie en 4-5-1 gaan spelen.. met vrije rol voor Wijnaldum vanaf de zijkant...

op deze manier (meeuwis-karim) sloop je iig veel talent.. en anders moet je Meeuwis lozen.. veel meer smaken zijn er niet..
Met alleen de talenten redden we het momenteel niet, hebben we gezien! en wat betreft het slopen, als het hun uitkomt zijn de heren talenten zo weer vertrokken naar een meer biedende club
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 11:07 schreef craven het volgende:
Mokotjo kan prima met Fer en leerdam( evt el amadhi) op het middenveld, meeuwis vindt ik idd geen pioriteit hebben
dat hebben we gezien, not craven!
sinds meeuwis er is, is het middenveld stabiel.
ik zeg houden!
stylzz ik kan ook niks vinden, maar ben er heillig van overtuigd dat er wat was.
craven
 craven - dinsdag 12 april 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 12:04 schreef Milo het volgende:

[..]

dat hebben we gezien, not craven!
sinds meeuwis er is, is het middenveld stabiel.
ik zeg houden!
stylzz ik kan ook niks vinden, maar ben er heillig van overtuigd dat er wat was.
dus jij hangt die punten op aan meeuwis?? geloof er geen fuck van...
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Meeuwis voegt voetballend vrij weinig toe..
JanM
 JanM - dinsdag 12 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 15:38 schreef MMM het volgende:
Meeuwis voegt voetballend vrij weinig toe..
En kost bovendien geld dat we niet hebben. En als we toch weer kunnen kopen (met opbrangst van verkochte spelers of geld van investeerders) zijn een spits, een #10 en een linksback volgens mij belangrijker!
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:28 schreef JanM het volgende:

[..]

En kost bovendien geld dat we niet hebben. En als we toch weer kunnen kopen (met opbrangst van verkochte spelers of geld van investeerders) zijn een spits, een #10 en een linksback volgens mij belangrijker!
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 12:04 schreef Milo het volgende:

[..]

dat hebben we gezien, not craven!
sinds meeuwis er is, is het middenveld stabiel.
ik zeg houden!
stylzz ik kan ook niks vinden, maar ben er heillig van overtuigd dat er wat was.
dacht zelf dat hij problemen had met zijn trainert. Atteveld toen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 12 april 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zou Meeuwis graag willen behouden. Echt een type dat bij Feyenoord past. Niet zeiken gewoon gaan en de mouwen opstropen. Het kan toeval zijn, maar sinds hij in het veld staat is er een stuk mee rust op het middenveld.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 12 april 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zou Meeuwis graag willen behouden. Echt een type dat bij Feyenoord past. Niet zeiken gewoon gaan en de mouwen opstropen. Het kan toeval zijn, maar sinds hij in het veld staat is er een stuk mee rust op het middenveld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dacht zelf dat hij problemen had met zijn trainert. Atteveld toen.
die oretrekkert. dat zou ook kunnen.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/76333/Meeuwis_De_chemie_met_Atteveld_is_weg.html
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dacht zelf dat hij problemen had met zijn trainert. Atteveld toen.
die oretrekkert. dat zou ook kunnen.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/76333/Meeuwis_De_chemie_met_Atteveld_is_weg.html
mark1985
 mark1985 - dinsdag 12 april 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat klopt, maar invallen is altijd slecht. Zeker na de 70e minuut.
Ik heb nauwelijks ooit een wissel gezien na de 70e minuut die verandering ten goede bracht.
Ik denk dat LEerdam en Fer prima naast elkaar kunnen spelen.
Daar heb jij dan weer gelijk in, maar toch wie heb je verder als verdedigende middenvelders, van Haren moet gewoon nog even een paar jaartjes terug naar de jeugd, Auasar kan beter per direct vertrekken, Ahmadi kan het niveau wel aan maar die zie ik ook liever vertrekken, verder heb je alleen Mokotjo nog.
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 13:25 schreef craven het volgende:

[..]

dus jij hangt die punten op aan meeuwis?? geloof er geen fuck van...
sinds hij bij feyenoord speelt kijkt feyenoord weer naar boven! meeuwis, fer en leerdam op het middenveld!
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 15:38 schreef MMM het volgende:
Meeuwis voegt voetballend vrij weinig toe..
ja, maar is de controle man, met voetbal op het middenveld gaat het mis, dus.......
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 april 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Ik denk dat met dit soort uitspraken ,v Geel even wil laten zien wie de baas gaat worden in de kuip.Deze harde TD zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor ons zwalkende Feyenoord.En volgens mij heeft hij ook gelijk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Harde td, maar dan wel met een heldere visie. Wil ook snel weten waar ie voor staat en waar het naar toe gaat.
de flh
 de flh - donderdag 14 april 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Hopelijk wel met voetbalverstand.. Meeuwis heb je gewoon keihard nodig namelijk.. van de Cler en v Dijk ga je de ervaring niet krijgen want die staan volgend seizoen zowiezo niet in de basis...

Zonder Meeuwis hou je alleen de ervaring over van Vlaar.. met al z'n blessurejaren..

Dat is écht te weinig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komst Meeuwis geen prioriteit voor Feyenoord









0.0065591