En nogmaals voor de duidelijkheid. Het gaat mij niet om vuurwerk, dat doen ze maar bij de NFL ofzo, maar een échte Ring van Vuur... Bijvoorbeeld bij het opkomen voor de tweede helft ofzo..
Op maandag 11 april 2011 - 14:09 schreef hotjumper het volgende: Dat ze vlammenwerpers van de dakgoot richtten op het uitvak.
hehehe, tja foutje is zo gemaakt natuurlijk... hahaha
nee maar, zo'n Ring of Fire moet hard zijn, keiharde imponerende Ring van Vuur... dat je ook gelijk bij het begin van de tweede helft het uitteam onder druk zet..
Op maandag 11 april 2011 - 14:15 schreef Arie.Klooster het volgende: Krijg je nooit voor elkaar ivm. brandveiligheid. Daar tekent geen enkele functionaris voor... En als het al mag, dan door professionals...
Dacht je dat ik zelf op het dak ging klimmen???
Natuurlijk door professionals en dan kan je ook gewoon aan de brandveiligheidseisen voldoen..
't Gebeurt al vaker namelijk... alleen nu komt 't in een andere context te staan..
Feyenoord heeft natuurlijk al dat liedje en het is ook één vd ergste stadions v Europa..
hehehe, tja foutje is zo gemaakt natuurlijk... hahaha
nee maar, zo'n Ring of Fire moet hard zijn, keiharde imponerende Ring van Vuur... dat je ook gelijk bij het begin van de tweede helft het uitteam onder druk zet..
Alsof ze in de Hel zijn beland...
ik moet zeggen, vind het het wel een gaaf idee. Maar ik ben inderdaad ook wat cynisch tav de haalbaarheid van dit plan.
En nogmaals voor de duidelijkheid. Het gaat mij niet om vuurwerk, dat doen ze maar bij de NFL ofzo, maar een échte Ring van Vuur... Bijvoorbeeld bij het opkomen voor de tweede helft ofzo..
Wat heb je gedronken dan gisteren???Een paar DUVELTJES zeker he,ik zeg doen hahaha