|
|
MMM
|
|
|
Hossam Ghaly
Was een fantastische speler! Jammer dat Koeman hem voor een schijntje naar de Spurs liet vertrekken.
Meer spelers zijn welkom uiteraard!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
een luie flikker was het! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat dacht je van deze, heeft de clubs voor het uitkiezen.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Weet er nog wel een paar..
Pablo 'Vitamina' Sanchez Patricio Graff Fernando Picun Eduardo 'Tati' Bustos Montoya Zsolt Petry David Connoly Brett Emerton
haha, nog meer? Kan nog wel even doorgaan... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kogelhard was tie,en technisch...maar lui?soms een beetje misschien? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja idd maar die ben ik nog echt niet vergeten.. Ik weet nog wel dat ik een halfjaar terug een topic opende over hem. Velen hoefde hem niet terug hahahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: en hij was ook nog eens behoorlijk arrogrant. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: idd heeft wel een sprong gemaakt... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als voetballer vergeten
Als forum Held kun je niet om hem heen ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha nee joh! als forum held nooit boven komen drijven, als voetballer nevert en nooit niet te vergeten!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
verschikkelijk mooi filmpje..
ik kijk en het doet me wat,gek? kippevel |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 18:35 schreef obiku010 het volgende:[..] hahaha nee joh! als forum held nooit boven komen drijven, als voetballer nevert en nooit niet te vergeten!! Je ben te bescheiden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
2.21.... kippevel.. theo held!!! en dat meen ik serieus!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vrouw van . . .
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Chari ook man,maar die Lee hebben we zo uitgelachen maar ik weet zeker dat het een goede voetballer was!!Jammer van de heimwee ofzo iets? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: orlando...maar daarna ging zichzelf in een heel raar shirt hijsen Sevi? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lee, song, beide jammerlijk geflopt. andere cultuur denk ik. de meesten nederlanders kennen hun eigen buren niet eens. helaas maar waar. heimwee is dan logisch |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is een goede reden om hem te vergeten, . . toch? maar z'n vrouw vergeet ik niet zo makkelijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 18:46 schreef sevillana het volgende:[..] is een goede reden om hem te vergeten, . . toch? maar z'n vrouw vergeet ik niet zo makkelijk! hahahahaha nee dat is waar,helaas een aanbod van de playboy afgewezen..damn |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Shinji Ono!
Speelt morgen (of overmorgen?!) tegen AFC Snavel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: ONO HELD!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed topic.
+1
Nog een paar vergeten Feyenoorders:
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De enige momenten dat ik een gevoel van jaloersie voelt!!! Want waarom doet Feyenoord niet zo`n wedstrijd organiseren??? Onno heeft bij ons gespeeld en nu Ryo,ik vond het zelf allemaal al zo magertjes wat betreft de ramp in Japan.... Ryo moest zelf nog vragen of hij met een rouwband mocht spelen....
Daarin kan je zien dat ze zich niet in andere dingen verdiepen bij de clup.. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De enige momenten dat ik een gevoel van jaloersie voelt!!! Want waarom doet Feyenoord niet zo`n wedstrijd organiseren??? Onno heeft bij ons gespeeld en nu Ryo,ik vond het zelf allemaal al zo magertjes wat betreft de ramp in Japan.... Ryo moest zelf nog vragen of hij met een rouwband mocht spelen.... Daarin kan je zien dat ze zich niet in andere dingen verdiepen bij de clup.. Grotendeels ben ik het met je eens. Vind het (enigzins) raar dat zodra Ono hoorde dat ze in Nederland een benefietwedstrijd zouden spelen, tegen Ajax, niet z'n vinger opstak en het voorstel zou doen om tegen Feyenoord te spelen omdat het zijn oude club is. Ook idd omdat Myaichi nu hier speelt. En ik las, toen Ryo net bij Feyenoord kwam, dat 'ie weleens contact had (zal wel uit z'n verband getrokken zijn) met Ono. Neem aan dat het al iets langer bekend was, en zij beide dus naar de clubleiding hadden kunnen stappen.
Ik zie het waarschijnlijk te makkelijk, en twee spelers zullen weinig inbreng hebben. Ook zal Ajax zelf met het initiatief gekomen zijn, of de KNVB bedacht het plan en stelde het voor bij Ajax. Wss toch de eerste in de rij bij onze geliefde voetbalbond. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Iedereen herinnert zich die onvergetelijke minuten. Honderdacht wel te verstaan. En die poeier tegen Sparta.. Mooie tijden Jhon!
Dus die ben ik nog niet vergeten.. Jammer genoeg. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik vraag me af hoeveel supporters, en hoe lang, hem in actie hebben gezien . . . . . |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 20:05 schreef sevillana het volgende:[..] ik vraag me af hoeveel supporters, en hoe lang, hem in actie hebben gezien . . . . . Alle ouwe mensen die met pensioen zijn, op de training |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: best wel triest dus |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet er ook nog een paar Glenn Kwidama,Stanislaw Griga |
|
|
|