|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 19:48 schreef Bosifyable het volgende:[..] Grotendeels ben ik het met je eens. Vind het (enigzins) raar dat zodra Ono hoorde dat ze in Nederland een benefietwedstrijd zouden spelen, tegen Ajax, niet z'n vinger opstak en het voorstel zou doen om tegen Feyenoord te spelen omdat het zijn oude club is. Ook idd omdat Myaichi nu hier speelt. En ik las, toen Ryo net bij Feyenoord kwam, dat 'ie weleens contact had (zal wel uit z'n verband getrokken zijn) met Ono. Neem aan dat het al iets langer bekend was, en zij beide dus naar de clubleiding hadden kunnen stappen. Ik zie het waarschijnlijk te makkelijk, en twee spelers zullen weinig inbreng hebben. Ook zal Ajax zelf met het initiatief gekomen zijn, of de KNVB bedacht het plan en stelde het voor bij Ajax. Wss toch de eerste in de rij bij onze geliefde voetbalbond. ja zo zou het wel ongeveer gegaan zijn tenzij het `t idee van 020 kwam? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ps je nichie is een kanjert Andre |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zie tweede alinea, tweede zin ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: prima keus Leon, had de mijne (ook) moeten zijn. Staffie//Held! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan ik me ook goed in vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
degene die ik snel vergeten was. roosa,plomp,damaschin,kwidama,brunnings,keur en tig andere.
Maar om nooit te vegeten: Bosvelt,Houtman,v.Gastel en dat soort types. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:verschikkelijk mooi filmpje.. [ filmpje ] ik kijk en het doet me wat,gek? kippevel Henk TIMMER? Wat een kut filmpje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij graaft ze op van voor de oorlog man!! kan echt niet. maar vergeten was ie wel ja. haha |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Philip Leonard Pieter Collen Clemens Zwijnenberg Bernard Schuiteman Arnar en Bjarki Gunnlaugsson Mauricio Aros Tomasz Rzasa Tomek Iwan Ramon van Haaren Gerard de Nooijer Chong Gug Song Cory Gibbs Alexander Östlund Kenneth Monkou George Boateng Christian Gyan///HELD Radoslav Samardzic Peter van Vossen Henk Vos
nog meer??
leuke topic! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hoe heet die donkere spits die inviel en toen tegen die moffen scoorde en dat was toen een belangerijke goal. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 10:20 schreef Milo het volgende:hoe heet die donkere spits die inviel en toen tegen die moffen scoorde en dat was toen een belangerijke goal. quote: Hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 10:20 schreef Milo het volgende:hoe heet die donkere spits die inviel en toen tegen die moffen scoorde en dat was toen een belangerijke goal. SOMALIA!
Was toen tegen Rosenborg en schoot daarmee Feyenoord naar de volgende ronde in de Champions League..
zo, wacht ff.. huh!? Feyenoord en de volgende ronde Champions League.. bizarre! Wat vliegt de tijd! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Cheffie -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 10:20 schreef Milo het volgende:hoe heet die donkere spits die inviel en toen tegen die moffen scoorde en dat was toen een belangerijke goal. Welke moffen?
Wat mij wel binnenschiet is Somalia tegen Rosenberg maar dat zijn geen moffen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
pierre tegen freiburg? maar die viel niet in |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
larsson tegen werder.. getint, maar niet zwart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
te laat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 10:31 schreef hotjumper het volgende:[..] Welke moffen? Wat mij wel binnenschiet is Somalia tegen Rosenberg maar dat zijn geen moffen Somalia die bedoel ik! maar was dat tegen rosenberg??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Te laat, te laat sprak winnetou, het zaad is al naar binnen toe. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
merci, dit was de goal die ik bedoelde! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kom jongens!! Glaucio natuurlijk. Geen enkele andere speler bij Feyenoord die binnen een minuut weer kon vertrekken! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ferry de Haan, Damaschin, Harvey Esajas, Rob van Dijk, Harold Wapenaar, Bert Konterman, Tininho, Zoeterbier, Bonaventura Kalou!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ton Lokhoff, Wlodi Smolarek, Bennie Wijnstekers, ruud heus, Dean Gorre, arnold Scholten, Rob Witschge, Errol refos, John v. Loen, Andre Hoekstra, Peter Houtman!!!! |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Marek Saganowski Ebi Smolarek Fedor Smolov
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Cheffie -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 09:43 schreef obiku010 het volgende:[..] jij graaft ze op van voor de oorlog man!! kan echt niet. maar vergeten was ie wel ja. haha Vergeten is vergeten. Met stip de meest vergeten Feyenoordert in deze topic tot aan nu. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik mis nog die ene uit Servië, kom ff niet op zijn naam: niet Lazovic maar ... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Radoslav Samardzic?
Die is niet vergeten... Die staat nog op mijn netvlies gebrand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha dat was ook zo'n geweldenaar.. Wat een drama |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Manus Vrauwdeunt!! Ook zo een topper die nooit vergeten mag worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh kijk mij eens aparte naam noemen, malle jongen ben ik he..
goed hoor, google is je vriend. |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, daarom heeft MMM toch ook deze topic geopend;) |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote: Ignjatovic. en daar is ook alles mee gezegd. |
|
|
|