|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Peter Petterson in iedegeval wel maar wat maakt het uit :)? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
iemand die nog steeds in mijn gedachten zit naast de echte helden van bv begin jaren 90 is Pablo 'Vitamina' Sanchez, heeft toch 1 geweldig seizoen gedraaid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 22:27 schreef FR-Douwe het volgende:iemand die nog steeds in mijn gedachten zit naast de echte helden van bv begin jaren 90 is Pablo 'Vitamina' Sanchez, heeft toch 1 geweldig seizoen gedraaid. klopt,bezat ook een geweldige uitstraling... |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
fernando picun zelfde tijd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, met het matje leek hij wel wat op Kiprich Kiprich//HELD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vond ik wel een aardige speler trouwens, geen topper ofzo.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: idd, wel een goede kop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Acüna///Held op het neuzen veld! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Echte supporters herkennen oud-spelers. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Held!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Angelos Charisteas terug naar vaderland
Angelos Charisteas keert terug naar zijn vaderland Griekenland. De oud-spits van Feyenoord gaat spelen voor Panetolikos, dat afgelopen seizoen naar het hoogste Griekse niveau promoveerde.
Charisteas, die in 28 duels voor Feyenoord negen treffers maakte, kreeg grote bekendheid door in de EK finale van 2004 het winnende doelpunt te maken voor zijn land. Hij speelde in Nederland ook voor Ajax en was daarnaast actief in Duitsland en Frankrijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
quote: Hier tussen staat een der laatste vergeten helden...
v. bommel schopt Ono de wedstrijd uit, Paauwe loopt naar v. Bommel om hem te schaduwen, wordt weggestuurd door degene die het veld inkomt voor Ono. Even later loopt Bosvelt naar v. bommel om hem te schaduwen en ook hij wordt door de invaller weggestuurd.
v. bommel heeft de rest wedstrijd niet meer gedaan dan balletjes doortikken naar medespelers om dat hij het in zijn broek deed voor de laatste moordenaar van FEYENOORD.
JORGE KIKE ACUNA |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
een van mijn kennissen is de neef van Glen Kwidama wie kent hem nog ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als we dan toch wat verder terug kijken: Piet Romeijn, ook zo'n kanjer. Trendsetter! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FF gezocht naar Lijdensweg zijn favoriet maar niks gevonden? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
De nieuwste ster van Real Madrid! En iemand wie uitgelachen werd toen we hem haalde, maar die ons wel de beker bezorgde!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
HELD!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 16:04 schreef Quiroz het volgende:De nieuwste ster van Real Madrid! En iemand wie uitgelachen werd toen we hem haalde, maar die ons wel de beker bezorgde! [ afbeelding ] wie lachte hem uit? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 13:57 schreef Els het volgende:Als we dan toch wat verder terug kijken: Piet Romeijn, ook zo'n kanjer. Trendsetter! zeker weten, . . had 't lef om te zeggen wat hij vond van de arbitrage (was iets met een hond}
(wegens auteursrechten is van de afbeelding een link gemaakt:) http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/215913.jpg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht eigenlijk dat het 'onbenul' was. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk een goed topic,geen enkele vorm van een Lijdensweg hier!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
R.I.P. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
R.I.P maar ik zit toch te denken wie hij was? Was hij nu overleden aan leukemie of een auto ongeluk.. Tevens moet ik gelijk aan die jongen uit Den Haag denken die overleed toen hij een ruzie wou sussen?Ook zijn naam ben ik even kwijt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:R.I.P maar ik zit toch te denken wie hij was? Was hij nu overleden aan leukemie of een auto ongeluk.. Tevens moet ik gelijk aan die jongen uit Den Haag denken die overleed toen hij een ruzie wou sussen?Ook zijn naam ben ik even kwijt? allotay, plotseling overleden, leed volgens mij aan suikerziekte maar heb niet meer helder of dat ook een directe doodsoorzaak was. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:32 schreef FR-Douwe het volgende:[..] allotay, plotseling overleden, leed volgens mij aan suikerziekte maar heb niet meer helder of dat ook een directe doodsoorzaak was. nee een bloedziekte ,heb het juist opgezocht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nee je heb toch gelijk want het had met de suikerwaarde te maken idd |
|
|
|