|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sevi is hij die Hagenees? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: altijd gelijk hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is wel te hopen als afdelingshoofd hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: voordeel is dat je dan altijd gelijk heb ook al is dat niet zo... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:R.I.P maar ik zit toch te denken wie hij was? Was hij nu overleden aan leukemie of een auto ongeluk.. Tevens moet ik gelijk aan die jongen uit Den Haag denken die overleed toen hij een ruzie wou sussen?Ook zijn naam ben ik even kwijt? Ik denk dat je Jeffrey Senn van Basel bedoelt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: regel 1 : Douwe heeft gelijk regel 2 : Als douwe geen gelijk heeft gaat regel 1 intreding? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: THX Els,dat klopt ..Jeffrey//Held!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, het is Atilla Ladinsky, en die kwam niet uit Den Haag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar dat is toch het den haag van roemenië? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
HELD !!!
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] regel 1 : Douwe heeft gelijk regel 2 : Als douwe geen gelijk heeft gaat regel 1 intreding? fijn dat je het zo snel oppakt. ga ervan uit dat deze regels op dit forum ook gelden. zo niet dan gaan de regels in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ULIE ULIE ULIE !!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:02 schreef FR-Douwe het volgende:[..] fijn dat je het zo snel oppakt. ga ervan uit dat deze regels op dit forum ook gelden. zo niet dan gaan de regels in. Word verdomd moeilijk met LW in de buurt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ach, die is allang ontmaskert, nog ff een quote plaatsen? doe ik voor jou: de.fan/lijdensweg/Bram/antoniorijen heeft zichzelf verraden :) http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7 hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: de.fan/lijdensweg dat kan maar Bram is hij zeker niet en Antoniorijen ook niet volgens mij maar ik kan mee niet zo goed meer herrineren wat zijn probleem ook alweer was. Maar ik was op m`n 14de al elke vrijdag en zaterdag dronken en je weet wat dat met een kinder brein doet he hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] de.fan/lijdensweg dat kan maar Bram is hij zeker niet en Antoniorijen ook niet volgens mij maar ik kan mee niet zo goed meer herrineren wat zijn probleem ook alweer was. Maar ik was op m`n 14de al elke vrijdag en zaterdag dronken en je weet wat dat met een kinder brein doet he hahaha ben ik vergeten, weet ook niet meer waarom.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kent nu niemand Glen Kwidama.Heeft 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord.Was bloedsnel maar had totaal geen balbehandeling ik schat 1974.Hij kwam van Curaçao. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:55 schreef piet de paler het volgende:Kent nu niemand Glen Kwidama.Heeft 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord.Was bloedsnel maar had totaal geen balbehandeling ik schat 1974.Hij kwam van Curaçao. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Antal,een van de mooiste momenten in de kuip.Na een lange blessure kwam Antal weer terug.En scoorde en toen stond deze man te huilen brrrrrrrrrrr wat een mooi moment. Hij werd toch ontdekt bij het AD toernooi en speelde toch bij PECS MONKAZ ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dat was smullen met smolle |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:00 schreef piet de paler het volgende:Ja Antal,een van de mooiste momenten in de kuip.Na een lange blessure kwam Antal weer terug.En scoorde en toen stond deze man te huilen brrrrrrrrrrr wat een mooi moment. Hij werd toch ontdekt bij het AD toernooi en speelde toch bij PECS MONKAZ ? bijna goed, . . .
http://forum.fok.nl/topic/1205890 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:55 schreef piet de paler het volgende:Kent nu niemand Glen Kwidama.Heeft 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord.Was bloedsnel maar had totaal geen balbehandeling ik schat 1974.Hij kwam van Curaçao. Volgens mij 3 wedstrijden in '85 ofzo. Kwam samen met Sixto Rovina. Ik zal dat koppel nooit vergeten. Kwidama kon goed rennen en Rovina had maar één oog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal even mijn biertje opdrinken dan kan ik de jaren beter uit elkaar houden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:04 schreef Els het volgende:[..] Volgens mij 3 wedstrijden in '85 ofzo. Kwam samen met Sixto Rovina. Ik zal dat koppel nooit vergeten. Kwidama kon goed rennen en Rovina had maar één oog. klopt, volgens mij heeft Rovina niet één wedstrijd voor Feyenoord gespeeld? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:04 schreef Els het volgende:[..] Volgens mij 3 wedstrijden in '85 ofzo. Kwam samen met Sixto Rovina. Ik zal dat koppel nooit vergeten. Kwidama kon goed rennen en Rovina had maar één oog. Ja klopt Sevillana heeft zelfs zijn foto geplaatst |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Staffie//Bikkel//Held!!!
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
zitten trouwens een hoop Schiedammers tussen de spelers.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Z`n nichje//schat//lekker//en nog steeds hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik geloof je op je woord, hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
geweldige voetballer, . . . Ioan/Held |
|
|
|