|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en dit is de juiste instelling . . .
tot zover, nu maar 's ff wat anders doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eerste meissie en die vergeet je niet hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Peter van Vossen bij 020,luister ik voetbal bij JULLIE maar ik hou van Feyenoord.. Voor altijd en eeuwig een held!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
venste rij, helemaal rechts... Bram Geilman...
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vraag mij tevens af wat deze man op dit moment doet en waar hij woont?Ik vind hem namelijk een mooi uithangbord voor Feyenoord!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[ afbeelding ] Ik vraag mij tevens af wat deze man op dit moment doet en waar hij woont?Ik vind hem namelijk een mooi uithangbord voor Feyenoord!!! oefenen met pannekoeken bakken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Kent u deze nog?
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij heeft toch een pannenkoekenrestaurant in Delft? Herstel: zaak ging in 2010 failliet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Els -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alleen spelers die ècht iets betekend hebben voor onze club, niet van die "geen daden maar woorden" passanten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vergeten? . . . die man vergeet ik m'n hele leven niet meer! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee Jan want dit is de plaatjes versie :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:49 schreef Els het volgende:[..] Hij heeft toch een pannenkoekenrestaurant in Delft? Herstel: zaak ging in 2010 failliet. Daar staat mij wel iets van bij idd, prachtig persoon.Bij Southampton had hij echt een grote helden status toendertijd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:57 schreef JanM het volgende:[..] Alleen spelers die ècht iets betekend hebben voor onze club, niet van die "geen daden maar woorden" passanten. Echte supporters weten oud-Feyenoorders bij naam te noemen, zeker als ze nog pas geleden voor de club speelden. Babovic heeft in die wedstrijden meer betekend dan Bruins in 4 jaar.
BABOVIC///HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] Echte supporters weten oud-Feyenoorders bij naam te noemen, zeker als ze nog pas geleden voor de club speelden. Babovic heeft in die wedstrijden meer betekend dan Bruins in 4 jaar. BABOVIC///HELD eens ,de Baap///HELD!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] Echte supporters weten oud-Feyenoorders bij naam te noemen, zeker als ze nog pas geleden voor de club speelden. Babovic heeft in die wedstrijden meer betekend dan Bruins in 4 jaar. BABOVIC///HELD Wie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laat gaan.. Straks gaat hij weer over Bruins beginnen ofzo, wie hij zo goed vind. Daarom heeft hij ook nog steeds geen club.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Shinji Ono d:-)))) Wat een held is dat.. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Er is maar 1 Bruno Martins Indi |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door Omekees -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Over bliksemcarrière gesproken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Inderdaad!!!! Beste middenvelder van de afgelopen 10 jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie avatar Achie..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja beste..???? Een van de betere dan..d:-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ono blijft persoonlijk mij eeuwige held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat mag, maar er zijn er wel meer toch denk alleen aan Paultje bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja Bosvelt ook wel maar al moet ik 1 speler opnoemen die ik echt geweldig vind dan is dat ono |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Had bosvelt wel heel graag bij Feyenoord zien werken nu. Naast Gio bij de jeugd ofzo |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
Boven: Ben Wijnstekers, Luuk Balkestein, Ivan Nielsen, Joop Hiele, Ton v. Engelen, André Stafleu, Sjaak Troost en Stanley Brard.
Karel Bouwens,Paul van der Blom, Richard Budding, Wim van Til, Hans Groenendijk, Johnny Jacobsen, Jupp Kaczor, Marcel van der Blom en Pierre Vermeulen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 06 september 2012 - 13:24 schreef NickyTee het volgende:Boven: Ben Wijnstekers, Luuk Balkestein, Ivan Nielsen, Joop Hiele, Ton v. Engelen, André Stafleu, Sjaak Troost en Stanley Brard. Karel Bouwens,Paul van der Blom, Richard Budding, Wim van Til, Hans Groenendijk, Johnny Jacobsen, Jupp Kaczor, Marcel van der Blom en Pierre Vermeulen. Volgens mij mis ik een foto d:-))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens ismook een geweldenaar..maar dat zijn er in mijn ogen velen.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|