|
|
remco k
|
|
|
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8013
In bovenstaande link staat een filmpje waarop Keizer zomaar aanschuift bij AT5.
Laat ik voorop stellen dat ik Keizer als voetballer een Ajax held vind.
Een aantal mensen hier hebben terecht of onterecht kritiek op Cruijff, en halen daar vaak bij aan dat ook Keizer het niet met het plan van Cruijff eens zou zijn..
Ten eerste zegt Keizer hier het wel degelijk eens te zijn met de kritiek op de jeugdopleiding...Maar waar veel mensen Cruijff beschuldigen van het niet netjes handelen, en het eigenlijk helemaal niks zeggen, komen er ook niet bijster veel intilligente woorden uit de mond van Keizer. Als je dan al op deze onbeschofte manier een uitzending verstoord, zeg dan in ieder geval iets nuttigs.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik had het ook gezien en ik vond idd dat Keizer niet veel te vertellen had, maar Niehe was ook prietpraat aan het verkopen... Ik vond het wel vermakelijk dat ie ineens aan die tafel ging zitten, maar ik had een meer duidelijke mening verwacht van Piet!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 19:23 schreef alibabba het volgende:Ik had het ook gezien en ik vond idd dat Keizer niet veel te vertellen had, maar Niehe was ook prietpraat aan het verkopen... Ik vond het wel vermakelijk dat ie ineens aan die tafel ging zitten, maar ik had een meer duidelijke mening verwacht van Piet!! Inderdaad, voor iemand die de laatste weken ook veelvuldig in het nieuws is geweest, omdat hij het niet met Cruijff eens zou zijn wat betreft zijn plan, had hij maar barweinig te vertellen... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En het gaat er niet om dat Keizer het niet eens zou zijn met de plannen van Cruijff. Hij twijfelt aan de rol van Bergkamp en Jonk in het geheel.
Keizer denkt niet dat Dennis Bergkamp en Wim Jonk genoeg ervaring hebben om de jeugdopleiding van Ajax te leiden. Ze kunnen best potentie hebben, maar ik geloof niet dat zij de jeugdopleiding van Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen, liet hij in het AD weten. Ze hebben te weinig ervaring, als trainer en manager. Ik zou de keuze hebben gemaakt voor ervaren trainers, die al bewezen hebben dat zij spelers beter maken.
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/172945/geen-steun-piet-keizer-voor-plannen-cruijff/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 20:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:En het gaat er niet om dat Keizer het niet eens zou zijn met de plannen van Cruijff. Hij twijfelt aan de rol van Bergkamp en Jonk in het geheel. Keizer denkt niet dat Dennis Bergkamp en Wim Jonk genoeg ervaring hebben om de jeugdopleiding van Ajax te leiden. Ze kunnen best potentie hebben, maar ik geloof niet dat zij de jeugdopleiding van Ajax naar een hoger niveau kunnen tillen, liet hij in het AD weten. Ze hebben te weinig ervaring, als trainer en manager. Ik zou de keuze hebben gemaakt voor ervaren trainers, die al bewezen hebben dat zij spelers beter maken.http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/172945/geen-steun-piet-keizer-voor-plannen-cruijff/ Dat heb je al eens eerder laten zien.. Ik heb je toen dezelfde vraag gesteld als dat ik nu doe. Wat is de definitie van ervaring, en waarom hebben ze dat nodig in deze functies???
Verstand van voetbal hebben beide heren genoeg, Als ze deze visie op anderen kunnen overbrengen, dan ben je er toch?? Of zie ik dat nu verkeerd..
Keizer roept nu trouwens ook van alles, en doet uiteindelijk helemaal niks.... Was dat trouwens niet waarom jij de acties van Cruijff niet kon waarderen?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ervaring zie ik op dit vlak niet alleen waar het de technische kant van het spelletje betreft. Er komt meer bij kijken, zoals bv het kunnen handlen van de sociale aspecten rondom en de omgang met foebelers.
Ik zeg nergens dat Keizer wél iets onderneemt overigens. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 21:30 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ervaring zie ik op dit vlak niet alleen waar het de technische kant van het spelletje betreft. Er komt meer bij kijken, zoals bv het kunnen handlen van de sociale aspecten rondom en de omgang met foebelers. Ik zeg nergens dat Keizer wél iets onderneemt overigens. Zowel Bergkamp als Jonk hebben de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, en hebben daarnaast op het hoogste niveau gespeeld. Dan kan je me niet wijsmaken dat zij de sociale aspecten romdom voetballers niet kunnen "handlen".
Zeker Bergkamp heeft bewezen jonge talenten goed te kunnen ontwikkelen. Of je nu met Wenger , Henry of van Persie praat, ze zullen dat beamen.
Daarnaast zie je dat ook terug in de A1. Ik bekijk regelmatig wedstrijden, en zowel de staf als de spelers hebben het prima na hun zin. Daarnaast is het voetbal veelbelovend voor de toekomst. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 19:23 schreef alibabba het volgende:Ik had het ook gezien en ik vond idd dat Keizer niet veel te vertellen had, maar Niehe was ook prietpraat aan het verkopen... Ik vond het wel vermakelijk dat ie ineens aan die tafel ging zitten, maar ik had een meer duidelijke mening verwacht van Piet!! Ik vond hem nogal narrig aanschuiven. Ik vind het geen manier van doen om dan een Ivo Niehe te kakken te zetten. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heel weinig inhoud in zn tekst, Ivo idem ditto!
Dit slaat natuurlijk op nix dit gesprek. Meer leuk om hem weer eens te zien! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
met weinig woorden kan je ook genoeg vertellen! en dat doet Keizer!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wat verteld hij dan precies?? Hij zit maar wat te mompelen 5 minuten lang, beetje raar dat hij zomaar daar gaat zitten toch? Als hij nou met goede argumenten komt ok, maar een beetje: euhh mwahh neee, sja, daar ga ik niet over, ik hoor liever henk praten....etc komen vertellen heeft weinig zin! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij zegt helemaal niks man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 11:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Heel weinig inhoud in zn tekst, Ivo idem ditto! Dit slaat natuurlijk op nix dit gesprek. Meer leuk om hem weer eens te zien! Klopt inderdaad, al intereseerd Ivo mijn niet zo veel |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 11:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wat verteld hij dan precies?? Hij zit maar wat te mompelen 5 minuten lang, beetje raar dat hij zomaar daar gaat zitten toch? Als hij nou met goede argumenten komt ok, maar een beetje: euhh mwahh neee, sja, daar ga ik niet over, ik hoor liever henk praten....etc komen vertellen heeft weinig zin! Hij heeft toch genoeg dingen gezegd?
1 ) Het gaat wat jeugdopleiding betreft niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Daarmee kan Ivo zijn argument meteen de prullenbak in. Plus het feit dat de jeugdopleiding al jaren onderwerp van gesprek is binnen Ajax, maar kennelijk weinig aan gedaan wordt.
2) Hij is het dan ook totaal met Cruijff eens. Door mis-mangement gaat Ajax jaarlijks achteruit.
3) Hij had het alleen liever binnenkamers gehouden, en betreurt dat het (vooral via de Telegraaf) zo is gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: een alvabeet schrijft de woorden verkeerd! en toch berijp je hem wel! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 10:45 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vond hem nogal narrig aanschuiven. Ik vind het geen manier van doen om dan een Ivo Niehe te kakken te zetten. Daar kan Ivo echt wel tegen en het was niet om hem te kakken te zetten. Hij meende het oprecht maar hij zei niet veel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 13:34 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Hij heeft toch genoeg dingen gezegd? 1 ) Het gaat wat jeugdopleiding betreft niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Daarmee kan Ivo zijn argument meteen de prullenbak in. Plus het feit dat de jeugdopleiding al jaren onderwerp van gesprek is binnen Ajax, maar kennelijk weinig aan gedaan wordt. 2) Hij is het dan ook totaal met Cruijff eens. Door mis-mangement gaat Ajax jaarlijks achteruit. 3) Hij had het alleen liever binnenkamers gehouden, en betreurt dat het (vooral via de Telegraaf) zo is gegaan. Hij zegt dus helemaal niks.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 16:24 schreef alibabba het volgende:[..] Daar kan Ivo echt wel tegen en het was niet om hem te kakken te zetten. Hij meende het oprecht maar hij zei niet veel... Toch heb ik bij Keizer wel een raar gevoel, ik zou hem niet alleen met 't vrouwtje willen laten zeg maar.................:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Piet Keizer kon vroeger, als voetballer, ook alleen maar zijn benen laten spreken. Verbaal had hij niks in te brengen. En kennelijk heeft mijn beroemde "naamgenoot" dat nog altijd. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] Toch heb ik bij Keizer wel een raar gevoel, ik zou hem niet alleen met 't vrouwtje willen laten zeg maar.................:-) Van Keizer word je niet veel wijzer... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahhaahah die ali weer.......;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoorde laatst iets over een strijkijzer?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Het is toch echt Keizer en niet Kijzer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach een kniezoor die daar op let man... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Kniezoor?? Nog nooit van gehoord man... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: KnieSoor betekent een brompot type.. Geen kniesoor die daar op let is volgens mij gewoon een oud gezegde, m'n pa zegt dat regelmatig... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 19:15 schreef remco k het volgende:[..] KnieSoor betekent een brompot type.. Geen kniesoor die daar op let is volgens mij gewoon een oud gezegde, m'n pa zegt dat regelmatig... Klopt als een zwerende vinger, Remco! Ik - oud manneke, dat ik ben - gebruik het ook nog al eens |
|
|
|