|
|
ajax1111111
|
|
|
Dit stuk is geschreven na aanleiding van speurwerk van Veter R de bries en Lonny Van de Keuvel.
Welkom bij de column die ontmaskerd, getuigd, beschrijft en verdrijft. Welkom bij Dossier Van den Loog.
Na speur werk van mijn mijn en Lonny zijn we er achtergekomen Rik van den Boog een schuilnaam is de letters zijn beginnen van zinnen. Hier het eerste bewijs.
Rare boekhouding waardoor ik de Entertainment groep failliet liet gaan. Ik denk dat ik belangrijker ben dan Ajax. Kijk naar mijn Schijnheilige glimlach misschien kan ik nog is vreemd gaan met Joep Schreuder die mijn interviewt.
Vinansien zijn met sterke kant, spellen niet want ik heb rikslectie Aandacht trekken en met modder gooien zijn mijn favorieten onderdelen in het vak van Ajax baas. Naamloze vennootschap huh het heet toch Rik van den Ajax hier?
Bonussen ja die geef ik me zelf elke maand en zeg dan tegen Frankie dat we geen goede spits kunnen halen. Onzige investeringen doen vindt ik leuk als ik er zelf maar aan verdien. Onbesuist zo ben ik maak Johan Zwart want het is mijn Ajax Geloofwaardig dat ben ik nu al ruim een jaar niet meer!
Dan het volgende voorstellen die niet eens de prullenbak haalden omdat die wel goed was in ontwijken. Namelijk alle voorstellen die Rik van den Loog heeft gedaan.
1. Het club lied veranderen in de ABBA hit Money money money jah ik hou van geld Uri!
2. Iedereen die Johan heet zijn seizoenskaart afnemen. Uri ik vindt echt dat dit niet kan die naam alleen al ik walg van die naam Uri
3. Werktijden, directeuren hoeven maar 2 uur per week op het werk te zijn de rest krijgen ze gewoon betaald. Ja ik wil meer Papa dagen Uri ik ben een trotse vader. Die 2 bedrijven naar de knoppen helpt
4. Albert Luque verdiende 3 miljoen ik wil minstens het dubbelen krijgen. Jah hij kon niets maar ik kan echt helemaak niets dus, ik verdien een hoog salaris Uri.
5. Ik wil heb er vorig jaar 8 trainers uit gegooit uri maar nu gaan we schijnheilig doen ik wil dat iedereen blijft uri dus hou dit tegen en rot zelf op want dan ben ik de dictator van Ajax.
Deze 5 voorstellen haalde het op 1 na niet namelijk de 5e want uri vindt et niet meer leuk om met een structurele leugenaar te leven en is liever een erelid. Hoelang Rik blijft is niet te zeggen. Wij Veter R de Bries en Lonny van de Keuvel zijn er ook achter gekomen dat Rik van den Loog lied aan een lichte vorm van Schietsofrenie. Erg jammer dat zo een man een profclub leid. met EI!! Want het doet pijn Rik Jouw bestuurlijke missers Rik Jouwe Zwart maken van onze Johan en daardoor ONS Ajax Rik hou de eer aan je zelf trap de supporters niet op hun hart en ga lekker thuis de PaPa RV op richten en laat johan ons Ajax reden Want Johan en Ajax zijn van ons!!
geschreven door mijn( ik wil geen stadion verbod riskeren want met Rikkie van den Loog weet je het maar nooit)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door ajax1111111 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
@Benno,
Ja soort van af en toe heb ik een verhaal in me hoofd en die schrijf ik dan :P |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
toch erg rik heeft weer gelogen tis echt niet meer normaal opkloten rik echt weg nu er is een tijd van komen en gaan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat hebbe gij godverdomme moi gedaan KUT! |
|
|
|