|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Ik wil naar Ajax fctwente maar aangezien de buscombi nu al is uitverkocht vraag ik me af of ik donderdag(want dan start verkoop van AJS ajaxjongeschare) aan kaarten kom of zijn ze dan al uitverkocht ? Weet iemand hoe snel dat gaat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schijnt dat hij al helemaal is uitverkocht toch? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Remco, hij heeft het niet over de potentiele kampioenswedstrijd, maar over de bekerfinale. Die is nog niet uitverkocht. Maar even de vraag beantwoordend denk ik dat je er donderdag aardig snel bij moet zijn. Ik denk namelijk dat het aardig snel zal lopen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dat ga je gemakkelijk redden. De bus uitverkocht idd (6500 kaarten) dus nog genoeg kaarten over. Ga namelijk zelf ook kaarten halen :) Je moet wel 9 uur bij de primera staan of in de ochtend in je boxer kaarten online kopen (met de kans dat site niet aan kan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2011 - 22:08 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Remco, hij heeft het niet over de potentiele kampioenswedstrijd, maar over de bekerfinale. Die is nog niet uitverkocht. Maar even de vraag beantwoordend denk ik dat je er donderdag aardig snel bij moet zijn. Ik denk namelijk dat het aardig snel zal lopen. Las het ff verkeerd......................:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: kan DE BESTE overkomen kerel! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat blijkt....................:-) |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Hoe zit het met vervoer? Moet je perse met de bus of trein of je kun je ook via eigen vervoer komen? |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Buscombi is al uitverkocht dus verplichte treincombi! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 13:27 schreef Jacco het volgende:Hoe zit het met vervoer? Moet je perse met de bus of trein of je kun je ook via eigen vervoer komen? Met eigen vervoer naar Rotterdam.. Zie je het al voor je ?
Dat wordt me een veldslag...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 13:27 schreef Jacco het volgende:Hoe zit het met vervoer? Moet je perse met de bus of trein of je kun je ook via eigen vervoer komen? Je moet er heen gaan anders kom je er niet Jacco:) |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote: Zo'n vermoeden had ik al ;) ook over de treincombi. hoe schaft men dit aan? Zit dat gewoon bij je kaartje? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 16:40 schreef Jacco het volgende:[..] Zo'n vermoeden had ik al ;) ook over de treincombi. hoe schaft men dit aan? Zit dat gewoon bij je kaartje? Ik zou het echt niet weten Jacco anders had ik het je precies verteld.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Nou je clubcard is je entree kaart dus gelijk ook voor de trein. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Weet toevallig ook iemand of het Toegestaan is als je een clubcard van iemand anders gebruik om naar binnen te mogen? Want als ze ook om ID vrage dan staan er natuurlijk 2verschillende namen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mag volgens mij nooit toch? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: OOOOOOOOOOOOOOOOooowwwwwwwwwwwwwwwwww dan is het goed toch... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 21:55 schreef luis_suarez 16 het volgende:Weet toevallig ook iemand of het Toegestaan is als je een clubcard van iemand anders gebruik om naar binnen te mogen? Want als ze ook om ID vrage dan staan er natuurlijk 2verschillende namen Aangezien de kaarten op naam zullen staan. Is dat helaas niet mogelijk. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Kan wel, zijn mensen met meerdere SCC-kaarten hoor. Je kan alleen niet zonder clubcard een kaart kopen want met je clubcard moet je je aanmelden bij de ingang. Ze controleren alleen of je geen stadionverbod hebt. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Mooi net kaartjes gekocht! |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Weet iemand welk vak vak410 zit bij de finale
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door luis_suarez 16 -- |
|
|
|
|
jeroenafca88
|
|
|
Weet iemand hoe laat de treinen vertrekken? |
|
|
|