|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Nieuw uitshirt!? |
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Lelijk dat kraagje, strepen moeten doorlopen. Uitschirt lijkt wel op die van argentinie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
lijkt wel op het oude uitshirt van ik dacht 2002 of 03 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat mis ik Umbro nog steeds. Elk jaar een prachtig uitshirt(in ieder geval apart) met een eigen ontwerp wat je verder nergens in de wereld zag. Die uitshirts van Adidas zijn bijna allemaal hetzelfde(dus van de verschillende clubs) alleen met andere kleurencombinaties |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja dat is waar, maar Adidas zal wel weer meer geld in het laatje brengen.. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Ik vind de shirts best mooi. Dat veel shirts op elkaar lijken is wel een beetje jammer, ben je als club steeds minder uniek. Maar zoals Remco zegt: everything for the money.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dit word het niet. Ik mis namelijk *** |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Het thuisshirt was al te vinden op Ajax netwerk. Toen leek het heel glimmend te zijn. Ziet er nu een stuk beter uit. Het zijn in ieder geval shirts met weinig rare fratsen en dat bevalt me wel. Het thuisshirt is vrij simpel, doorlopende baan, kraagje, prima. Het uitshirt vind ik ook prima, maar ik ben dan ook een fan van de combi lichtblauw-donkerblauw of een zwart uitshirt met rood-witte accenten. Daarentegen blijven de strepen hinderlijk, maar inderdaad, Adidas betaalt grof geld aan Ajax. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
Het thuisshirt heeft toch niet zo'n kraagje als scheereveen,dat springt alle kanten op ziet er niet uit |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tja denk dat ik ze eerst in handen moet hebben om ze goed te bestuderen. Waarom trouwens het thuisshirt wel een kraagje en het uitshirt niet?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-dubbel-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik mag toch hopen dat dit hem niet wordt..
Beide shirts hebben niets, maar dan ook niets met Ajax te maken.
Thuis shirt: --> Feijenoord kraagje?? Uitshirt: Ik ben van mening dat een uitshirt altijd de uitstraling van de club moet hebben. Daarom ben ik ook een voorstander van de kleuren combinatie: Zwart/rood/wit. Een mix van Ajax en Amsterdam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik vind het kraagje op het thuisshirt maar lelijk. De Adidas strepen op de mouw blijf ik ook maar lelijk vinden. Maar die rode baan op de mouw op het eind vind ik wel wat hebben. Als ze daar nou 3 strepen in zouden verwerken mbt Adidas had ik dan nog vrede mee kunnen hebben. Het uitshirt mag ik wel zien, dat ze daar die 3 strepen op hebben gezet kan ik ook nog wel een beetje vrede mee hebben al vermoed ik dat het shirt veel mooier zou zijn zonder.. Deze doet me ook wel een beetje denken aan dat uitshirt uit het jaar dat Litmanen weer terug kwam bij Ajax. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
als er 3 sterren op staan koop ik 'm |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat is er in godsnaam mis met die shirts? Het zijn geweldige shirts en daarmee basta!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alleen de rode banen moeten doorlopen man... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik heb een baan man... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Bloot is veel mooier;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jari L.
|
|
|
De rode baan op het thuisshirt loopt weer door, dus dat is goed. Die Adidas-strepen blijven jammer, maar zullen wel geld opleveren. Het uitshirt weet ik nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Komt een beetje als een jaren 80 shirt over, maar misschien is dat ook wel de bedoeling. Vind lichtblauw opzich wel mooi voor een uitshirt, als heb ik liever zwart-rood (kleuren Amsterdam). Het is ook niet echt een goede foto. Zou hem inderdaad zelf in handen moeten hebben om een goed oordeel te kunnen geven. |
|
|
|
|
jari-ajax
|
|
|
als het echt zo is,geweldige shirts |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Als er drie sterren opstaan dan koop ik ze anders niet |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
alle shirts van Ajax zijn mooi, omdat het ajax is ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij houd van mannenbloot??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Mannen hebben geen tieten of jij moet de eerste zijn???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey wie heeft het over tieten gehad.... Maarehhh ik kan zo te zien wel een "MAKEOVER" gebruiken.......:-) |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: allebei echt lelijk!
denk trouwens dat dik fake is! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 20:20 schreef remco k het volgende:[..] Hey wie heeft het over tieten gehad.... Maarehhh ik kan zo te zien wel een "MAKEOVER" gebruiken.......:-) Of een pullover... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is wel goeiekoper... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zo goedkoop is koper niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ligt eraan wie de koper is... |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Uit-shirt is echt niet te doen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
hahahah dat uitshirt heb ik nog in mijn kast hangen, le cock sportief 82-83 ofzo? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2011 - 16:19 schreef alibabba het volgende:Wat is er in godsnaam mis met die shirts? Het zijn geweldige shirts en daarmee basta!!! Omdat ze niets maar dan ook niets te maken hebben met Ajax. Helaas is dat wel vaker het geval met Adidas. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: waarom denk ik toch dat dit alibabba is???????????????????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker tietuh ali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 13 april 2011 - 09:29 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Omdat ze niets maar dan ook niets te maken hebben met Ajax. Helaas is dat wel vaker het geval met Adidas. Het zal allemaal wel, maar ik maak me er niet druk om. Als er iemand in zo'n shirt speelt, weet ik dat het een Ajacied is. Ik vind het allemaal maar problemen zoeken die er niet zijn... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Elk jaar weer die heisa om het uiterlijk van het shirt, de strepen van Adidas waar ze grof voor betalen. Al spelen ze in een roze shirt vol met strepen gemaakt van gerecycled toiletpapier, als er maar snel 3 sterren op staan!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Nieuw uitshirt!?
Hebben we niet al zo'n shirt gehad.. lichtblauw?:S Ik vind hem echt heel lelijk ...Hmmmzzz... jammer..! Als dat hem word.. dan vind ik dat wel jammer.. |
|
|
|
|
smeris01
|
|
|
ik wil een thuisshirt voor mijn kleinzoon kopen maar die wil wel de 3 sterren erop. Gaat dat nog gebeuren? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:43 schreef smeris01 het volgende:ik wil een thuisshirt voor mijn kleinzoon kopen maar die wil wel de 3 sterren erop. Gaat dat nog gebeuren? hou de ajaxsite in de gaten ouwe dan komt het goed...hehe |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:43 schreef smeris01 het volgende:ik wil een thuisshirt voor mijn kleinzoon kopen maar die wil wel de 3 sterren erop. Gaat dat nog gebeuren? Ja ik twijfel ook nog..ik wil niet die opgeplakte sterren maar gestikte. Als het dit seizoen nog niet zo is dan wacht ik een seizoen. Ben geen shirtverzamelaar.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dit uitshirt heeft ajax toch wel eens gehad als derde tenue een paar jaar geleden. Volgens mij speelde Galasek toen nog |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 23:26 schreef RedDevil1990 het volgende:Dit uitshirt heeft ajax toch wel eens gehad als derde tenue een paar jaar geleden. Volgens mij speelde Galasek toen nog deze?
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Deze is van 2004
En deze is van het seizoen 2011/2012
Er is dus zijn dus een paar verschillen.... De kraag en mouwen...maar lijkt inderdaad veel op elkaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja nou ik denk dat de inspiratie van dit jaar is gehaald uit het shirt van 2004 |
|
|
|