|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:49 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja nou ik denk dat de inspiratie van dit jaar is gehaald uit het shirt van 2004 Dat weet ik wel zeker ;-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dit vond ik wel mooie kleuren |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote: en dan kies je nog de mooiste foto ook;p dit was te geniale foto over andy. en ik vind shirt wel lijp hoor. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Deze blijf ik de mooiste vinden.........:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote: Eens dit is mooi shirt gek. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Dan nog met het oude logo :p |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Nou? ja zou kunnen. |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote: wat vind je er voor de rest van dan ? en alleen die 3 kruizen vind ik te groot trouwens |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:56 schreef paulinho8 het volgende:[..] wat vind je er voor de rest van dan ? en alleen die 3 kruizen vind ik te groot trouwens Neej dat is juist vet joh! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Die kruizen zou ik weglaten en dat amsterdamse logo ook |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote: kruizen ben ik mee eens maar amsterdams logo heb wel wat hoor. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Super mooi shirt! Alleen jammer van de sponsor |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja maar zelfs barca kan niet eeuwig zonder betaalde shirt sponsor.
Maar ik vind het aan ene kant niet mistaan |
|
|
|
|
Djgeert
|
|
|
Niks mis mee met uit en thuisshirts,doe niet zo negatief man,dit is Ajax onze club.en daarmee basta. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: wel apart maar een beetje druk. Ik zou adidas rechts op de borst plaatsen ipv adam-logo (aan adidas logo ontkom je niet) en dan net als ouder-shirt Amsterdams-wapen met 2 leeuwen in de nek. De 3 andreas-kruizen zouden wat mij betreft iets mider opzichtig moeten zijn, niet kleiner of helemaal weg maar minder zichtbaar in de stof verweven. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 15:04 schreef baco74 het volgende:[..] wel apart maar een beetje druk. Ik zou adidas rechts op de borst plaatsen ipv adam-logo (aan adidas logo ontkom je niet) en dan net als ouder-shirt Amsterdams-wapen met 2 leeuwen in de nek. De 3 andreas-kruizen zouden wat mij betreft iets mider opzichtig moeten zijn, niet kleiner of helemaal weg maar minder zichtbaar in de stof verweven. Eens, en de linker mouw ook gewoon zwart. |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
|
|
|
Lelijk
|
|
|
Het thuis shirt die we hier zien word dus wel het nieuwe shirt voor het seizoen 201-2012.. check de Ajaxshop.nl daar zie je het kraagje ook. klik op ' Ajax thuis tenue 2011-2012 |
|
|
|
|
HHC Hardenberg
|
|
|
vindt m beetje man city achtig |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik vind ieder Adidas shirt spuuglelijk. |
|
|
|
|
toro...
|
|
|
quote: whahahahahaha,
Ikke_tikkie is een K*T KAKKERLAK???
WHOEOHOEHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Waar slaat dat op? Vind het gewoon een camping-moffen-outfit merk met die drie vies-dominante strepen. Niets fraais aan en altijd even standaard. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bufnukkel,ga buiten spelen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Huh?? En wie ben jij dan wel niet? Zwakzinnig? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zwakbegaafde stier in dat geval. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar ben ik inderdaad helemaal van overtuigd, Ikke_tikkie: Olé, olé, olé ;-) |
|
|
|