BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het ''schnabbelen'' van Mario

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 11 april 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Vanavond met stijgende verbazing de mening van Johan Derksen aan zitten horen, over de uitspraken van Hugo Borst. Borst noemde Mario lui, zei dat die meer op de golfbaan stond dan op het trainingsveld. Derksen doet er schep boven op (voor zijn vriend Borst, belangen???) en zegt dat Been trainingen verschuift als die een winkel kan openen...

Vorig seizoen nooit wat over gehoord, dan 'kan' het gewoon. Hij moet toch doen en laten wat die wil lijkt mij? Dit seizoen is dramatisch slecht en nu het lek de laatste tijd boven lijkt te zijn, probeert Hugo Borst de aandacht naar zich (en zijn programmaatje Betweters) toe te trekken door Been neer te halen. Waarom hoorde we je een half jaar geleden niet Hugo?
Normaal is het wel te verkroppen, niet als het onredelijk is en dat de woorden uit de mond van een journalist komen, die de voorkeur uitspreekt voor een bepaalde voetbalclub, zich te pas en te onpas verschijnt op gala's en diners (hoezo schnabbelen.... Hugo....?) en de man die er schande van spreek dat voetballers zoveel geld verdienen etc etc etc.

Ondertussen is het Hugo Borst, al gelukt boven de Balkenende norm te komen (gaf hij zelf al eens toe, in Studio Voetbal toen hij Co Adriaanse naar zijn salaris vroeg). Een journalist van het AD met elke zaterdag 1 column en een zondagavond optreden in het kritiekloze progamma van Jack van Gelder (van onze belastingcenten, dit geheel ter zijde). Tijd zat dus voor Hugo om doordeweeks lekker te 'schnabbelen'...

Wie de schoen past, trekke hem aan, heet dat geloof ik. Het blijkt een misplaatste opmerking te zijn geweest. Of is het Spartaans katten op Zuid?
Blijf nog maar lekker thuis met je burn out, volgens mij heb je genoeg geld bij elkaar 'geschnabbelt' om lekker op je nest te blijven liggen. Zijn verdiende geld, dat die geheel te danken heeft aan o.a. Mario Been, het zogenaamde voetbalwereldje.

Hugo, Hugo, je blijft een nare man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2011 door Crisismanager --
petertje
 petertje - dinsdag 12 april 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Je slaat de spijker op z'n kop.
Niet dat ik Mario zo'n geweldige trainer vind.(heb ik wel gevonden)
Maar die Borst lult uit z'n nek.(en die is dik genoeg met dat vieze baartje van hem)
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 12 april 2011 - 01:58   quote  deeplink  
hard he, de waarheid. en als het nou alleen derksen en borst was, maar ook schelvis heeft dit verhaal over been al eens gemeld. en niemand ontkent het, want het is gewoon waar.
raket
 raket - dinsdag 12 april 2011 - 03:36   quote  deeplink  
Ik ben Mario helemaal zat.Wat die als speler al deed.Niet het maximale uit z'n voetbalcarriere halen,maar de kantjes er af lopen en zo proberen de top te halen.Dat probeert die nu ook als trainer.Huub stevens trainer maken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 01:58 schreef Feijenoord1908 het volgende:
hard he, de waarheid. en als het nou alleen derksen en borst was, maar ook schelvis heeft dit verhaal over been al eens gemeld. en niemand ontkent het, want het is gewoon waar.
werk jij bij Feyenoord dat je precies kan vertellen wat waar is?

Derksen heeft het van Borst dus die telt natuurlijk niet als bron.

Bovendien hoor ik veel meer mensen zeggen dat Been juist veel met Feyenoord bezig is. Altijd vroeg op, vroeg op de club.

Tsja, ik vind het verhaal over Been nogal twijfelachtig. Als het echt een issue was, dan was er echt allang veel meer over bekend geworden in mijn ogen. Zeker bij Feyenoord, waar alles op straat ligt.

Bovendien werd het verhaal dus wel ontkend. Oa door Been zelf, was nog in VI gisteren. Met dat SMSje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 03:36 schreef raket het volgende:
Ik ben Mario helemaal zat.Wat die als speler al deed.Niet het maximale uit z'n voetbalcarriere halen,maar de kantjes er af lopen en zo proberen de top te halen.Dat probeert die nu ook als trainer.Huub stevens trainer maken.
doe maar niet.
Els
 Els - dinsdag 12 april 2011 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 06:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

werk jij bij Feyenoord dat je precies kan vertellen wat waar is?

Derksen heeft het van Borst dus die telt natuurlijk niet als bron.

Bovendien hoor ik veel meer mensen zeggen dat Been juist veel met Feyenoord bezig is. Altijd vroeg op, vroeg op de club.

Tsja, ik vind het verhaal over Been nogal twijfelachtig. Als het echt een issue was, dan was er echt allang veel meer over bekend geworden in mijn ogen. Zeker bij Feyenoord, waar alles op straat ligt.

Bovendien werd het verhaal dus wel ontkend. Oa door Been zelf, was nog in VI gisteren. Met dat SMSje.
Derksen zegt dit al een jaar, zowel op Rijnmond als in praatprogramma VI. Dat van het verzetten van trainingen is nieuw. Hij heeft het als ik het me goed herinner, voornamelijk over de analyses van wedstrijden op tv gehad. Discussie moet zijn of het relevant is. En als het antwoord daarop ja is, moet de discussie zijn of het wenselijk is. Dat kunnen alleen Mario en de directie. Zij zullen een balans moeten vinden tussen tijd stoppen in Feyenoord, extra activiteiten ( die ook goed zijn voor de pr van Feyenoord en sponsor) en de publieke opinie. En als de resultaten tegenvallen lijkt het mij prima om een heroverweging te maken ivm de juiste balans.
Els
 Els - dinsdag 12 april 2011 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 03:36 schreef raket het volgende:
Ik ben Mario helemaal zat.Wat die als speler al deed.Niet het maximale uit z'n voetbalcarriere halen,maar de kantjes er af lopen en zo proberen de top te halen.Dat probeert die nu ook als trainer.Huub stevens trainer maken.
Ja, leuk, laten we een psychoot voor de jonge groep zetten en kijken wat gebeurt....
de flh
 de flh - dinsdag 12 april 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2011 - 23:50 schreef Crisismanager het volgende:
Derksen doet er schep boven op (voor zijn vriend Borst, belangen???) en zegt dat Been trainingen verschuift als die een winkel kan openen...
Die trainingstijden worden toch bekend gemaakt? De trainingen zijn openbaar.

Nou dan....

En als iets een schnabbel is, dan is het wel 'betweters'. Dat is écht de ultieme schnabbel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Wat mij betreft mag iedereen bijbeunen.

Anders kom je nooit aan dat goedkope straatwerk.
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 12 april 2011 - 09:13   quote  deeplink  
betweters slaat nergens op, die hangen gewoon een lulverhaal op die ze van tevoren helemaal hebben voorbereid. denk niet dat je die borst moet geloven. en het kan ook best een grap zijn want hij zei ook over janssen dat die goal niet goed raakte
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 12 april 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Waar rook is is vuur en borst heeft doorgaans wel betrouwbare bronnen. Daarbij geloof ik niet dat men erop uit is Been of Feyenoord onderuit te halen alleen wanneer het slecht gaat ligt alles onder een vergrootglas en er is altijd wel iemand die zijn mond voorbij praat. Als gisteren Mario inderdaad een sms-je heeft gestuurd vraag ik me af waarom, normaal gesproken wanneer iets niet waar is reageer je er niet op en denk je laat ze maar lullen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet. Wat maakt het nou uit dat hij de training plant op een tijdstip dat het hem goed uitkomt? Ten eerste is hij diegene die het voor het zeggen heeft (dus hij kan zoiets doen). Ten tweede maakt het toch niet uit als de rest daar geen problemen mee heeft. En als ze dat wel hebben, kunnen ze dat toch overleggen? Dat is gewoon volwassen mensen gedrag, niks mis mee.
Sommige lui (lees Journalisten) maken overal een probleem van. En anti-Mario-mensen gaan hier graag in mee. Ga toch achter de club staan. Mario is ook Feyenoord!
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 12 april 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Het heeft niets te maken met andere werkzaamheden van hem, maar wanneer je zo'n seizoen draait moet je mijn inziens geen trainingen verplaatsen maar meer trainingen inlassen. Als je als team geen behoorlijk positiespel beheerst en spelers meer voor zichzelf dan voor het team aan het ballen zijn mag je er wel meer tijd insteken en dat ligt toch echt aan de trainer. Elke andere trainer was allang weggeweest, juist zijn Feyenoord achtergrond houdt hem momenteel overeind in de Kuip.
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 12 april 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Borst zit zittend te zeiken. Die snor luistert daar graag naar. Door hun is al langer een campagne aan de gang Feyenoord belachelijk te maken inclusief die Gijpvogel. (Vriendje van Mario?)
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 10:24   quote  deeplink  
ik heb wel 1000 x gezegd dat het een oude schnabbel koning is!
En alleen maar golft en wat die stomme raket zegd ben ik 100% mee eens!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Jij werkt zekers ook de hele dag? Man, wat is het probleem? Gaan we nou het slechte presteren zoeken in het feit dat Mario Been graag mag golfen en dat hij daarom een training verplaatst? Is dat verplaatsen echt zo? Zal hij echt een training verplaatsen om het golfen? Of zal het alleen maar zo gebracht zijn. Man, dit slaat toch nergens op? Als je nou om 13:00 uur traint of om 15:00 uur... training is training en als het verplaatsen verder niet van invloed is op het spel, maakt het toch geen kloten uit? Velen onder ons doen zoals zo vaak aan het spelletje "zondebokje zoeken" en als ze hem dan niet kunnen vinden, creëren ze iemand. En als ze geen reden hebben, creëren ze een reden. Golfen my ass!

MARIO//HELD!!
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 10:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jij werkt zekers ook de hele dag? Man, wat is het probleem? Gaan we nou het slechte presteren zoeken in het feit dat Mario Been graag mag golfen en dat hij daarom een training verplaatst? Is dat verplaatsen echt zo? Zal hij echt een training verplaatsen om het golfen? Of zal het alleen maar zo gebracht zijn. Man, dit slaat toch nergens op? Als je nou om 13:00 uur traint of om 15:00 uur... training is training en als het verplaatsen verder niet van invloed is op het spel, maakt het toch geen kloten uit? Velen onder ons doen zoals zo vaak aan het spelletje "zondebokje zoeken" en als ze hem dan niet kunnen vinden, creëren ze iemand. En als ze geen reden hebben, creëren ze een reden. Golfen my ass!

MARIO//HELD!!
Ja Arie ik werk de hele dag, ben nu ook aan het werk! vandaag werk ik van 9.00 uur tot 22.00 uur op mijn eigen zaak! gvd hij moet 24/7 met Feyenoord bezig zijn in deze tijden hij is gewoon een luie donder! geef mij maar verbeek! wat naar huis na de training gewoon tot 17.00 uur op de club!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Onzin! Dat jij gewoon hard moet werken voor je geld, valt je net als de rest van de werkenden absoluut te prijzen, maar dit is niet een gewoon beroep zoals jij en ik hebben.

Je kunt nou eenmaal niet 24 uur per dag trainen. Wat moet een trainer verder doen? Kijken of de pionnetjes al aan het afrafelen zijn?
craven
 craven - dinsdag 12 april 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 07:21 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, leuk, laten we een psychoot voor de jonge groep zetten en kijken wat gebeurt....
beetje stigmatiserend
craven
 craven - dinsdag 12 april 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Maar goed, als feyenoord 4e had gestaan hadden we niemand er over gehoord....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 april 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Vuige stemmingmakerij! Derksen en borst weten precies hoe ze een vuurtje moeten oprakelen bij het legioen. En onder het golfen heeft ie ook met Willem gesproken en dat vond iederéén toch prima. Waarschijnlijk heeft Been een keer geweigerd Derksen of borst te pijpen want hij is altijd de gebeten hond bij hun.
de flh
 de flh - dinsdag 12 april 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:
Vuige stemmingmakerij!
Je bedoelt aantasten van iemands integriteit of karaktermoord? ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 april 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Yep
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Feyenoord en de pers liggen elkaar niet zo. Aangezien de pers altijd wat te schrijven moet hebben, blijven ze overal maar bommetjes onder leggen. Zo zal het wel werken. Let op mijn woorden: zodra Mario eruit ligt bij Feyenoord, barst de bom. Dan komt Beenhakker, die zich momenteel (misschen wel voor Mario) nog rustig houdt, met lijken in de kast of wat dan ook.
Daarom is snorremans (Derksen dus) het zo voor Beenhakker aan het opnemen. Is jullie dat nooit opgevallen? Die snor pakt meerdere grootheden uit de voetballerij niet aan omdat hij ze nog nodig heeft voor verhalen in de toekomst. Hij gaat niet tegen hun in omdat hij dan naar het verhaal kan fluiten, sterker nog, hij beschermt ze. Misschien hebben ze hier wel wat over afgesproken. Beenhakker wil zijn naam niet kapot, dus die vraagt aan Snorretje om wat positiviteit/bescherming omtrent zijn goede naam. In ruil hiervoor krijgt Snorretje op een later tijdstip sappige details, die iedereen wil lezen.
Ik weet niet of het zo werkt, maar ik schat beide heren wel zo in. Doe jij dit voor mij, doe ik dat voor jou.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 12 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 11:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Feyenoord en de pers liggen elkaar niet zo. Aangezien de pers altijd wat te schrijven moet hebben, blijven ze overal maar bommetjes onder leggen. Zo zal het wel werken. Let op mijn woorden: zodra Mario eruit ligt bij Feyenoord, barst de bom. Dan komt Beenhakker, die zich momenteel (misschen wel voor Mario) nog rustig houdt, met lijken in de kast of wat dan ook.
Daarom is snorremans (Derksen dus) het zo voor Beenhakker aan het opnemen. Is jullie dat nooit opgevallen? Die snor pakt meerdere grootheden uit de voetballerij niet aan omdat hij ze nog nodig heeft voor verhalen in de toekomst. Hij gaat niet tegen hun in omdat hij dan naar het verhaal kan fluiten, sterker nog, hij beschermt ze. Misschien hebben ze hier wel wat over afgesproken. Beenhakker wil zijn naam niet kapot, dus die vraagt aan Snorretje om wat positiviteit/bescherming omtrent zijn goede naam. In ruil hiervoor krijgt Snorretje op een later tijdstip sappige details, die iedereen wil lezen.
Ik weet niet of het zo werkt, maar ik schat beide heren wel zo in. Doe jij dit voor mij, doe ik dat voor jou.
ik denk dat dit verhaal best eens waar zou kunnen zijn. kapitein ortega had het er in me jeugd al over. eens met je verhaal!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 12 april 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Kan zijn mobieltje open laten staan. Snorretje mee laten luisteren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Oh, ik had het van Kapitein Haddock...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 11:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, ik had het van Kapitein Haddock...
wel weinig bommen en granaten.
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Mario was weer op z'n pikkie getrapt na die uitspraken.. Meneer stuurde gelijk een smsje, beetje sneu.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 15:36 schreef MMM het volgende:
Mario was weer op z'n pikkie getrapt na die uitspraken.. Meneer stuurde gelijk een smsje, beetje sneu.
ah kom nou. Dit is iets wat een paar mensen al langere tijd over hem zeggen en als dat dan weer ter sprake komt, mag Mario zich niet eens verdedigen?
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ah kom nou. Dit is iets wat een paar mensen al langere tijd over hem zeggen en als dat dan weer ter sprake komt, mag Mario zich niet eens verdedigen?
De manier waarop.. 'Hugo had zelf wat vaker moeten golven, misschien had hij dan geen burn-out gehad', zo zielig..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 april 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 07:20 schreef Els het volgende:

[..]

Derksen zegt dit al een jaar, zowel op Rijnmond als in praatprogramma VI. Dat van het verzetten van trainingen is nieuw. Hij heeft het als ik het me goed herinner, voornamelijk over de analyses van wedstrijden op tv gehad. Discussie moet zijn of het relevant is. En als het antwoord daarop ja is, moet de discussie zijn of het wenselijk is. Dat kunnen alleen Mario en de directie. Zij zullen een balans moeten vinden tussen tijd stoppen in Feyenoord, extra activiteiten ( die ook goed zijn voor de pr van Feyenoord en sponsor) en de publieke opinie. En als de resultaten tegenvallen lijkt het mij prima om een heroverweging te maken ivm de juiste balans.
oh ok. dat heb ik dan gemist. desalniettemin blijft het onduidelijk in hoeverre Schelvis, Borst en Derksen elkaar als bron hebben. Bovendien, als dit werkelijk een issue was binnen Feyenoord, dan was die bom toch allang gebarsten? Heb het idee dat een en ander overdreven wordt.
KKL
 KKL - dinsdag 12 april 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:42 schreef MMM het volgende:

[..]

De manier waarop.. 'Hugo had zelf wat vaker moeten golven, misschien had hij dan geen burn-out gehad', zo zielig..
wat zal jij een saai kut leven hebben!

geen gevoel voor ironie en humor....alleen maar janken!

sterkte pik!
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 12 april 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:44 schreef KKL het volgende:

[..]

wat zal jij een saai kut leven hebben!

geen gevoel voor ironie en humor....alleen maar janken!

sterkte pik!
Nu ik naar aanleiding van FC Utrecht uit begrepen heb van Biseswar dat Vlemix de trainingen leidt kan Mario wat mij betreft zoveel golfen als hij wil. De vraag is of van Geel en Blokband dat zien zitten voor al dat geld dat Mario de club kost...
Anti-020
 Anti-020 - dinsdag 12 april 2011 - 16:52   quote  deeplink  
allemaal klagen over mario been, maar dr is niemand die in zijn schoenen wilt staan en Feyenoord wilt trainen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 12 april 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:52 schreef Anti-020 het volgende:
allemaal klagen over mario been, maar dr is niemand die in zijn schoenen wilt staan en Feyenoord wilt trainen
daarom mag hij zijn schoenen ook gewoon mee nemen!!
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:52 schreef Anti-020 het volgende:
maar dr is niemand die in zijn schoenen wilt staan en Feyenoord wilt trainen
Keep on dreaming..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 12 april 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:52 schreef Anti-020 het volgende:
allemaal klagen over mario been, maar dr is niemand die in zijn schoenen wilt staan en Feyenoord wilt trainen
Zeg maar wanneer ik kan beginnen, bel ik vanavond al naar Bruins dat ie vrij is.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 12 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
hahaha luigi is echt geliefd! bruins///sterretje///matsumatsu///helden!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:42 schreef MMM het volgende:

[..]

De manier waarop.. 'Hugo had zelf wat vaker moeten golven, misschien had hij dan geen burn-out gehad', zo zielig..
Ik vind hem eigenlijk wel leuk. Maar neem het maar op voor die Spartaan, Judas!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 12 april 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Wat fijn dat mensen zich druk maken of Mario thuis voetbal kijkt op de bank, of dat hij dat doet in en een studio. Of wat Mario verder in zijn vrije tijd doet.
Gevalletje steming makerij.
De Spot
 De Spot - woensdag 13 april 2011 - 06:11   quote  deeplink  
De waarheid leg in het midden!!
ZeikerT
 ZeikerT - woensdag 13 april 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 09:27 schreef sebbe1 het volgende:
Waar rook is is vuur en borst heeft doorgaans wel betrouwbare bronnen. Daarbij geloof ik niet dat men erop uit is Been of Feyenoord onderuit te halen alleen wanneer het slecht gaat ligt alles onder een vergrootglas en er is altijd wel iemand die zijn mond voorbij praat. Als gisteren Mario inderdaad een sms-je heeft gestuurd vraag ik me af waarom, normaal gesproken wanneer iets niet waar is reageer je er niet op en denk je laat ze maar lullen.
Om bij het bovenstaande maar even aan te sluiten, FEYENOORD wordt in deze tijden minder populair bij de jeugd, geen drama maar wel een feit.
Volgens mij werken openingen e.d. in dit geval positief en helemaal niet negatief. Been fungeert in feite met dit soort acties als ambasadeur van FEYENOORD en hij houd hier geld aan over. Als de trainingen qua tijd gelijk lopen met bijv. een opening dan is er bij FEYENOORD nog altijd een technische staf rond Been die prima een training kunnen leiden en is er dus feitelijk nog niets aan de hand.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 08:31   quote  deeplink  
Hugo Borst komt weer lekker suggestief uit de hoek. En z'n naam wordt weer even genoemd.
De repliek van Been is dit keer van de betere humorplank.
JanM
 JanM - woensdag 13 april 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 08:25 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Om bij het bovenstaande maar even aan te sluiten, FEYENOORD wordt in deze tijden minder populair bij de jeugd, geen drama maar wel een feit.
Volgens mij werken openingen e.d. in dit geval positief en helemaal niet negatief. Been fungeert in feite met dit soort acties als ambasadeur van FEYENOORD en hij houd hier geld aan over. Als de trainingen qua tijd gelijk lopen met bijv. een opening dan is er bij FEYENOORD nog altijd een technische staf rond Been die prima een training kunnen leiden en is er dus feitelijk nog niets aan de hand.
Eens!
JanM
 JanM - woensdag 13 april 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 08:31 schreef FR-Henk het volgende:
Hugo Borst komt weer lekker suggestief uit de hoek. En z'n naam wordt weer even genoemd.
De repliek van Been is dit keer van de betere humorplank.
Eens!
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 13 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 16:49 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Nu ik naar aanleiding van FC Utrecht uit begrepen heb van Biseswar dat Vlemix de trainingen leidt kan Mario wat mij betreft zoveel golfen als hij wil. De vraag is of van Geel en Blokband dat zien zitten voor al dat geld dat Mario de club kost...
Ik ga weleens kijken bij de training. Meestal leid Vlemmings een baloefening na de warming up, Been is dan individueel met spelers bezig tijdens die baloefening. Daarna bij de grote partij is leid Been het zooitje en geeft aanwijzingen enz.

En n.a.v. de woorden van Biseswar na FC Utrecht - Feyenoord, heb ik persoonlijk begrepen dat Vlemmings naar de mening van Biseswar succesvol op het nemen van corners e.d.
Dat is overigens niet vreemd, dat was al bekend toen Vlemmings destijds nog bij NAC werkte. Toen vlogen de doelpunten uit corners van Kwakman, Penders en Zwaanswijk je om de oren.
Milo
 Milo - woensdag 13 april 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Toen ik nog balde was het zo, dat de trainingen werden op gesplitst een deel van de selectie ging met de assistenten mee de andere deel met de hoofdtrainer! daarna wisselde we om.
aan het einde werden de keepers erbij gevoegd.

Alleen v gaal is een control freak! wilde alles zelf doen, die gaf de ass trainer op zijn flikker als dat nodig was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 april 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 14:11 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Ik ga weleens kijken bij de training. Meestal leid Vlemmings een baloefening na de warming up, Been is dan individueel met spelers bezig tijdens die baloefening. Daarna bij de grote partij is leid Been het zooitje en geeft aanwijzingen enz.

En n.a.v. de woorden van Biseswar na FC Utrecht - Feyenoord, heb ik persoonlijk begrepen dat Vlemmings naar de mening van Biseswar succesvol op het nemen van corners e.d.
Dat is overigens niet vreemd, dat was al bekend toen Vlemmings destijds nog bij NAC werkte. Toen vlogen de doelpunten uit corners van Kwakman, Penders en Zwaanswijk je om de oren.
Waarom gebeurt dat met die corners dan bij ons niet aan de lopende band???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het ''schnabbelen'' van Mario









0.0077328