BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel en nieuwe spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
petertje
 petertje - dinsdag 12 april 2011 - 00:14   quote  deeplink  
Begint in mei al aan de klus.
Zou hij dan toch transfervrije spelers meenemen?
Zou hij niet doen maar hij zou ook het seizoen afmaken bij Roda.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2011 - 08:31   quote  deeplink  
Hij zegt van niet.

Anders zijn dat al zijn eerste leugens. Of eigenlijk zijn tweede.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 09:25   quote  deeplink  
Niet iemand beschuldigen van iets wat hij (nog) niet heeft gedaan. Dat is niet netjes...

Verdomd blij dat hij eerder komt. Het kan toch niet zo zijn dat je overal te laat komt omdat hij nog niet begonnen is... Hopen dat hij wat moois neerzetten kan om te beginnen met De Vrij, Fer, Wijnaldum en als het kan ook met Vlaar!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Maar wel een goede zaak dat hij per direct komt. Ik zeg VORMER halen!!
Milo
 Milo - dinsdag 12 april 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 12:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar wel een goede zaak dat hij per direct komt. Ik zeg VORMER halen!!
we hebben nog fer he, voor aankomende seizoen!
Chico
 Chico - dinsdag 12 april 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 12:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar wel een goede zaak dat hij per direct komt. Ik zeg VORMER halen!!
Hij komt niet per direct, laten we dat even duidelijk hebben. Het is wel belangrijk, dat hij begin mei komt, aangezien de spelers voor het nieuwe voetbaljaar dan bekeken moeten worden en eventueel een voorcontract al kunnen tekenen. Hij kan zeker een goede beurt maken, om de contractbesprekeningen met de bekende spelers tot een goede einde te brengen.
salemi
 salemi - dinsdag 12 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Stel dat Feyenoord de play-off's haalt (ik zeg stel). Het is niet denkbeeldig dat Roda dan een van de tegenstanders wordt. Dat levert dan leuke pikante situaties op als van Geel een of twee transfervrije spelers mee wil nemen naar Feyenoord. Stel je voor dat bijvoorbeeld Vormer er in die wedstijden niets van bakt. Ik zie de krantenkoppen al voor me. Grappig toch.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Chico, het is al bijna mei. En wie weet heeft hij er op een informele manier al met Vormer over gehad. Ik ben wel pro-Vormer, dus hij mag wat mij betreft gehaald worden hoor.
Toruwens Milo, Vormer kan ook best samen met Fer! Ik denk dat we een heel aardig middenveld zouden hebben met bijvoorbeeld Wijnaldum op linkshelf, Vormer en Fer in het midden en Leerdam op rechtshalf. Voor Vormer en Fer kan bijvoorbeeld Biseswar en dan moet er nog een spits voor en een verdediging achter (hopen dat Dani Fernandez zijn oude niveau weer haalt, met De Vrij en Vlaar in het centrum en Martins Indi op links. Dus naast Vormer nog één of zelfs twee goede spitsen erbij en een linksback (tenzij De Cler bijtekent voor een gereduceerd tarief!). Dan kan er mooi gerouleerd worden, concurrentie onderling is dan ook niet verkeerd. Aangezien we hiernaast ook nog Mokotjo hebben, wat volgens mij een enorm talent is, maar hij is nog niet sterk genoeg. Laat die jongen zijn minuutjes pakken en je hebt een geweldige selectie, maar dan moet er sowieso wel één of twee spitsen komen!!!

Helaas donderen we direct weer de realiteit in omdat er geen geld is...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 april 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Welke nieuwe spelers??
Als je spelers wil kopen moet er echt eerst verkocht worden.
Daarom Vlaar en Wijnaldum verkopen.
Word anders gewoon weer hopen dat je iets fatsoenlijks kan binnenhalen wat transfervrij is!
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 15:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Welke nieuwe spelers??
Als je spelers wil kopen moet er echt eerst verkocht worden.
Daarom Vlaar en Wijnaldum verkopen.
Word anders gewoon weer hopen dat je iets fatsoenlijks kan binnenhalen wat transfervrij is!
meen idd ook begrepen te hebben dat er vooralsnog (nog) geen aankopen verwacht mogen worden.
het heeft dus (nog) niet zo veel zin om allerlei namen van allerlei spelers te gaan spuien op het forum, eerst maar 's afwachten wat er wel of niet verder gebeurt.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 12 april 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 19:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

meen idd ook begrepen te hebben dat er vooralsnog (nog) geen aankopen verwacht mogen worden.
het heeft dus (nog) niet zo veel zin om allerlei namen van allerlei spelers te gaan spuien op het forum, eerst maar 's afwachten wat er wel of niet verder gebeurt.
alleen een spits, dat zei hij wel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2011 - 07:45   quote  deeplink  
van Geel is dus gewoon per 1 april begonnen. Dat is prima.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 april 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Als hij zijn werk maar goed doet. Beter vroeg beginnen, dan te laat...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 13 april 2011 - 10:22   quote  deeplink  
toch heb ik steeds meer vertrouwen in van geel. terwijl ie nog weinig gedaan heeft. komt goed ga ik vanuit
piet de paler
 piet de paler - woensdag 13 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Ik denk dat we met v Geel de meest harde en gewiekste TD binnenhalen.
En wat boeit het mij als hij transfer vrije spelers meeneemt.Hij doet er toch niemand te kort mee.Roda heeft zijn selectie al rond toch.
Het ging er om dat hij geen spelers met een clausule zou meenemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 21:24 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

alleen een spits, dat zei hij wel.
Als ze geld krijgen van een investeerder,anders ook maar dan is de spits waarschijnlijk transfervrij en waarschijnlijk ook niet van niveau (super)?
darwin
 darwin - woensdag 13 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 - 13:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Chico, het is al bijna mei. En wie weet heeft hij er op een informele manier al met Vormer over gehad. Ik ben wel pro-Vormer, dus hij mag wat mij betreft gehaald worden hoor.
Toruwens Milo, Vormer kan ook best samen met Fer! Ik denk dat we een heel aardig middenveld zouden hebben met bijvoorbeeld Wijnaldum op linkshelf, Vormer en Fer in het midden en Leerdam op rechtshalf. Voor Vormer en Fer kan bijvoorbeeld Biseswar en dan moet er nog een spits voor en een verdediging achter (hopen dat Dani Fernandez zijn oude niveau weer haalt, met De Vrij en Vlaar in het centrum en Martins Indi op links. Dus naast Vormer nog één of zelfs twee goede spitsen erbij en een linksback (tenzij De Cler bijtekent voor een gereduceerd tarief!). Dan kan er mooi gerouleerd worden, concurrentie onderling is dan ook niet verkeerd. Aangezien we hiernaast ook nog Mokotjo hebben, wat volgens mij een enorm talent is, maar hij is nog niet sterk genoeg. Laat die jongen zijn minuutjes pakken en je hebt een geweldige selectie, maar dan moet er sowieso wel één of twee spitsen komen!!!

Helaas donderen we direct weer de realiteit in omdat er geen geld is...
Voorin een nieuwe spits en biseswar. En Ryo dan als blijft volgend jaar? Welke spitsen zouden er moeten komen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als ze geld krijgen van een investeerder,anders ook maar dan is de spits waarschijnlijk transfervrij en waarschijnlijk ook niet van niveau (super)?
Ja, 1 Larsen was wel weer genoeg. En dat was dan nog huur ook.
MMM
 MMM - woensdag 13 april 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Een nieuwe trainer, linksback, aanvallende middenvelder en een spits
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:13 schreef MMM het volgende:
Een nieuwe trainer, linksback, aanvallende middenvelder en een spits
1 heb ik er voor je, Classie
MMM
 MMM - woensdag 13 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Het liefst Koolwijk er dan ook meteen bij!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 heb ik er voor je, Classie
Clasie is geen trainer joh!

maar serieus. kan me vinden in het rijtje van MMM, behalve dan een nieuwe trainert, want Mario moet blijven!

Maar de 10 en de spits zijn sleutelspelers dus daar moet je geen tieners neerzetten als je als Feyenoord echt stappen wilt gaan zetten. Clasie komt mijn inziens nog een heel eind tekort voor Feyenoord 1 en al helemaal voor de 10 positie.

Kan je beter Hadouir halen voor die plek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Clasie is geen trainer joh!

maar serieus. kan me vinden in het rijtje van MMM, behalve dan een nieuwe trainert, want Mario moet blijven!

Maar de 10 en de spits zijn sleutelspelers dus daar moet je geen tieners neerzetten als je als Feyenoord echt stappen wilt gaan zetten. Clasie komt mijn inziens nog een heel eind tekort voor Feyenoord 1 en al helemaal voor de 10 positie.

Kan je beter Hadouir halen voor die plek.
nee!! oke ? ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 april 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee!! oke ? ;)
eh... ja? of nee. afhankelijk van je vraag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eh... ja? of nee. afhankelijk van je vraag.
Hadouir,nee ...oke? haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hadouir,nee ...oke? haha
haha okee. Hadouir is geen ideale optie, maar hij is gratis en heeft ontegenzeggelijk bepaalde kwaliteiten, die Feyenoord nu ontbeert. Voor nop, wordt het denk ik niet beter. Maar mochten er een paar centjes gevonden worden of er wordt een goede 10 uit de hoge hoed getoverd, dan is dat natuurlijk prima. Maar dat laat ik graag aan de technische staf over.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Silberbauer van Utrecht?
Transfervrij.
Las in VI dat hij opties heeft in Nederland, ontkent noch bevestigt interesse van Feyenoord. Vroeg jaarsalaris van 7,5 ton bij Utrecht. Is wel weer veel.

Geen grote speler, maar zou net die optie kunnen zijn als bv. Meeuwis geloosd wordt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 april 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:
Silberbauer van Utrecht?
Transfervrij.
Las in VI dat hij opties heeft in Nederland, ontkent noch bevestigt interesse van Feyenoord. Vroeg jaarsalaris van 7,5 ton bij Utrecht. Is wel weer veel.

Geen grote speler, maar zou net die optie kunnen zijn als bv. Meeuwis geloosd wordt.
is goede speler. ervaren en vind hem beter dan Meeuwis eerlijk gezegd. Maar hij wil volgesn mijn naar Engeland.

en wat betreft het salaris, heel simpel, hij zal genoeg moeten nemen met max 5ton, wil hij bij Feyenoord komen spelen. Wellicht dat er nog iets mogelijk is met betrekking tot wedstrijdpremies, maar die 7,5ton kan hij ook bij Feyenoord - in principe (zeg nooit nooit) - op zijn buik schrijven.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Een goede aanbieding en hij (Silberbauer dus) blijft in Nederland, heeft het hier naar z'n zin. Utrecht bood geen beter contract maar wil eerder salarissen aanpassen naar beneden. Daarnaast wilde Utrecht hem max. 2 jaar bieden. Hij wil een contract voor 3,4 jaar. Let wel: die gast is 29.

Ik twijfel op z'n leeftijd en z'n eisen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 april 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 21:56 schreef darwin het volgende:

[..]

Voorin een nieuwe spits en biseswar. En Ryo dan als blijft volgend jaar? Welke spitsen zouden er moeten komen?
Ik heb liever dat Bieseswar weg gaat en Wijnaldum weer verhuist naar de flank
freduc
 freduc - donderdag 14 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
ik heb vertrouwen in v Geel , die hadouir mag van mij komen , wijnaldum voldoet totaal niet op de 10 , zelfs op de flank heeft hij geen rendement en daarom mag hij wat mij betreft verkocht worden , zelfde geld voor vlaar , wat ik wel een goede speler vind maar als er nu nog aan verdient kan worden , een strik erom zou ik zeggen , en schenkeveld komt ook terug van een blesure
vormer mag wat mij betreft ook komen maar ik betwijfel of hij komt , hij gaat toch een transferesom kosten , daarbij hebben we genoeg middevelders en als clasie er nog bij komt zeker
het is echt te hopen dat er een topspits wordt aan getrokken , een die er 25 inschopt , maar dat zal heel moeilijk worden denk ik
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2011 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Clasie is geen trainer joh!

maar serieus. kan me vinden in het rijtje van MMM, behalve dan een nieuwe trainert, want Mario moet blijven!

Maar de 10 en de spits zijn sleutelspelers dus daar moet je geen tieners neerzetten als je als Feyenoord echt stappen wilt gaan zetten. Clasie komt mijn inziens nog een heel eind tekort voor Feyenoord 1 en al helemaal voor de 10 positie.

Kan je beter Hadouir halen voor die plek.
Of Tomasson verlengen met een salaris op basis van prestaties en en gespeelde wedstrijden! Kan natuurlijk ook beiden!
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 12:23   quote  deeplink  
kan iemand mij goed uitleggen waarom "we" hadouir moeten halen?
Die naam komt me neus uit!

Roda speelt een goed seizoen waarbij iedereen opvalt. kah, tython, hadouir, vormer janssen etc....maar streep de spelers eens weg tegen die van Feyenoord.

kah is echt niet beter dan de vrij. tython is wat volwassener dan mulder maar die liep bij zijn vorige werkgever te blunderen en ik denk dat mulder het gaat redden.
Hadouir, pppfff vreselijk vent een rotte appel en ik vind fer vele malen beter!
de enige die ik goed vind op dit moment is vormer maar houdt hij deze lijn vast?

laten we gewoon ff afwachten iedere speler speelt aankomende seizoen nog voor Feyenoord en als ze niet willen verlengen gaan ze volgend jaar maar opzoek naar vervangers.

rustig blijven is van groot belang hoe moeilijk het ook is!
geef mij maar een nieuwe trainert, hahahahaha........
Olaf79
 Olaf79 - donderdag 14 april 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Ik heb alles nu een beetje zitten bekijken en kom tot de volgende conclusie.

WEG:
Vlaar & Wijnaldum tekenen niet bij en worden verkocht.
Bruins & Bahia vertrekken.
Van Dijk stopt ermee.
De gehuurde spelers Meeuws, Larsen en Swerts mogen niet blijven.
Bahia gaat terug naar Brazilië.
Biseswar word verkocht.

Blijven:
De Vrij & Fer tekenen bij.
Tomasson & De Cler tekenen voor een lager salaris nog een jaartje bij.
Miyaichi word nog een jaar gehuurd, dit omdat ik denk dat Wijnaldum naar Arsenal vertrekt.

Twijfel:
Voor trainer Been weet ik niet of hij nog gaat blijven. Of de samenwerking met v Geel gaat werken. We wachten het af.
Voor Simon twijfel ik toch een beetje, maar geef hem het voordeel van de twijfel.
Schaken & Auassar voegen niks toe, maar ja je moet ook wat achter de hand hebben.
Welke spelers gaan naar of komen van excelsior?

Verassing/nieuwe spelers:
Het eerste waar v Geel voor moet zorgen is dat Jan Boskamp als scout word aangesteld!!
Bij de zoektocht naar nieuwe spelers moet 1 ding voorop staan. Wil je voor feyenoord spelen ipv bakken met geld verdienen?
Spelers als Hadouir & Silberbauer zijn aardige spelers, maar denk dat feyenoord al genoeg spelers heeft van die kwaliteit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 april 2011 - 12:42   quote  deeplink  
99% eens!
Ik denk dat meeuwis wel word vast gelegd als dat binnen de mogelijkheden behoord als Feyenoord een spits heeft aan getrokken!
craven
 craven - donderdag 14 april 2011 - 13:53   quote  deeplink  
biseswar mag van mij nog wel blijven, tenzij er een club voor hem komt met cash...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 april 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 12:23 schreef Milo het volgende:
kan iemand mij goed uitleggen waarom "we" hadouir moeten halen?
Die naam komt me neus uit!

Roda speelt een goed seizoen waarbij iedereen opvalt. kah, tython, hadouir, vormer janssen etc....maar streep de spelers eens weg tegen die van Feyenoord.

kah is echt niet beter dan de vrij. tython is wat volwassener dan mulder maar die liep bij zijn vorige werkgever te blunderen en ik denk dat mulder het gaat redden.
Hadouir, pppfff vreselijk vent een rotte appel en ik vind fer vele malen beter!
de enige die ik goed vind op dit moment is vormer maar houdt hij deze lijn vast?

laten we gewoon ff afwachten iedere speler speelt aankomende seizoen nog voor Feyenoord en als ze niet willen verlengen gaan ze volgend jaar maar opzoek naar vervangers.

rustig blijven is van groot belang hoe moeilijk het ook is!
geef mij maar een nieuwe trainert, hahahahaha........
je hebt hier wel enigzins gelijk natuurlijk. maar Roda JC doet het zo goed, omdat ze een heel sterk middenveld hebben en een scorende spits. Hun verdediging is matig, maar ze hebben wel een goede keeper.

Kah is niet beter dan De Vrij. sterker nog, hij is veel minder. Vind hem ook nog minder dan Bahia eigenlijk.

Tyton is een goede keepert, zeker beter dan Mulder, maar een Mulder in topvorm is even goed als Tyton in topvorm. Verschil is dat Tyton vooralsnog een stuk constanter is. Maar hij is dacht ik ook iets ouder.

Bovendien Hadouir moet je ook niet met Fer vergelijken. Hadouir is een aanvallende middenvelder en Fer een verdedigende.

Voor de 10 hebben we toch echt nog een spelert nodig. Wijnaldum voldoet daar niet, want dat is geen 10. Bruins heeft 4 jaar de tijd gehad, maar daarvan al 3,5 jaar onvoldoende gepresteerd. En Tomasson is wel een heel groot vraagteken of hij ooit nog fit en goed wordt.

Dan heb je met Hadouir iemand met een steekpass, overzicht, goede traptechniek en heel belangrijk voor Feyenoord, hij is transfervrij. Tis desalniettemin geen ideale optie, want je weet nooit hoe hij presteert bij Feyenoord (moeilijker dan bij Roda) en zijn karakter spreekt ook niet echt voor hem.

Maar ik vind hem zeker het overwegen waard, maar laat de keuze graag aan Been en Van Geel.
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

je hebt hier wel enigzins gelijk natuurlijk. maar Roda JC doet het zo goed, omdat ze een heel sterk middenveld hebben en een scorende spits. Hun verdediging is matig, maar ze hebben wel een goede keeper.

Kah is niet beter dan De Vrij. sterker nog, hij is veel minder. Vind hem ook nog minder dan Bahia eigenlijk.

Tyton is een goede keepert, zeker beter dan Mulder, maar een Mulder in topvorm is even goed als Tyton in topvorm. Verschil is dat Tyton vooralsnog een stuk constanter is. Maar hij is dacht ik ook iets ouder.

Bovendien Hadouir moet je ook niet met Fer vergelijken. Hadouir is een aanvallende middenvelder en Fer een verdedigende.

Voor de 10 hebben we toch echt nog een spelert nodig. Wijnaldum voldoet daar niet, want dat is geen 10. Bruins heeft 4 jaar de tijd gehad, maar daarvan al 3,5 jaar onvoldoende gepresteerd. En Tomasson is wel een heel groot vraagteken of hij ooit nog fit en goed wordt.

Dan heb je met Hadouir iemand met een steekpass, overzicht, goede traptechniek en heel belangrijk voor Feyenoord, hij is transfervrij. Tis desalniettemin geen ideale optie, want je weet nooit hoe hij presteert bij Feyenoord (moeilijker dan bij Roda) en zijn karakter spreekt ook niet echt voor hem.

Maar ik vind hem zeker het overwegen waard, maar laat de keuze graag aan Been en Van Geel.
kijk hadouir is altijd een redelijke 10 geweest niet meer niet minder.
ik vind dat je een kwaliteit speler MOET halen.
Echt een goede spelert een grote naam.

Voordat iedereen gaat zeiken over geld, het kan, alleen moet je goed om tafel gaan zitten met je financiers er zijn mogelijkheden in het nieuwe seizoen alleen moet feyenoord durven en willen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 april 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:34 schreef Milo het volgende:

[..]

kijk hadouir is altijd een redelijke 10 geweest niet meer niet minder.
ik vind dat je een kwaliteit speler MOET halen.
Echt een goede spelert een grote naam.

Voordat iedereen gaat zeiken over geld, het kan, alleen moet je goed om tafel gaan zitten met je financiers er zijn mogelijkheden in het nieuwe seizoen alleen moet feyenoord durven en willen.
ja leuk bedacht met die financierders, maar bedenk wel dat dat allemaal weer terugbetaald moet worden, of heb je de illusie dat de investeerders, bij wijze van gift, een goede spelert kopen?

Is het niet prioriteit om de financien op orde te krijgen?

Kijk, als het goed uitpakt, en je koopt een goede spelert voor een paar miljoen en die verkoop je later weer voor 10 miljoen, dan is het natuurlijk top. Maar daar kan je en mag je in de voetballerij nooit van uitgaan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 april 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 12:26 schreef Olaf79 het volgende:
Ik heb alles nu een beetje zitten bekijken en kom tot de volgende conclusie.

WEG:
Vlaar & Wijnaldum tekenen niet bij en worden verkocht.
Bruins & Bahia vertrekken.
Van Dijk stopt ermee.
De gehuurde spelers Meeuws, Larsen en Swerts mogen niet blijven.
Bahia gaat terug naar Brazilië.
Biseswar word verkocht.

Blijven:
De Vrij & Fer tekenen bij.
Tomasson & De Cler tekenen voor een lager salaris nog een jaartje bij.
Miyaichi word nog een jaar gehuurd, dit omdat ik denk dat Wijnaldum naar Arsenal vertrekt.

Twijfel:
Voor trainer Been weet ik niet of hij nog gaat blijven. Of de samenwerking met v Geel gaat werken. We wachten het af.
Voor Simon twijfel ik toch een beetje, maar geef hem het voordeel van de twijfel.
Schaken & Auassar voegen niks toe, maar ja je moet ook wat achter de hand hebben.
Welke spelers gaan naar of komen van excelsior?

Verassing/nieuwe spelers:
Het eerste waar v Geel voor moet zorgen is dat Jan Boskamp als scout word aangesteld!!
Bij de zoektocht naar nieuwe spelers moet 1 ding voorop staan. Wil je voor feyenoord spelen ipv bakken met geld verdienen?
Spelers als Hadouir & Silberbauer zijn aardige spelers, maar denk dat feyenoord al genoeg spelers heeft van die kwaliteit.
Is nergens op gebaseerd. Kan zomaar kloppen hoor, maar het lijktm ij erop dat jouw eigen voorkeur hier ook in zit?
Milo
 Milo - donderdag 14 april 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 14:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja leuk bedacht met die financierders, maar bedenk wel dat dat allemaal weer terugbetaald moet worden, of heb je de illusie dat de investeerders, bij wijze van gift, een goede spelert kopen?

Is het niet prioriteit om de financien op orde te krijgen?

Kijk, als het goed uitpakt, en je koopt een goede spelert voor een paar miljoen en die verkoop je later weer voor 10 miljoen, dan is het natuurlijk top. Maar daar kan je en mag je in de voetballerij nooit van uitgaan.
Wat je zegt klopt.
maar wat je kan doen, is dat je geld leent in een vorm van aandelen betaal je geen rente en je mag het terug betalen wanneer je het kan dit gaat wel in overleg. alleen bv blokland en consorten moeten dit willen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 april 2011 - 15:43   quote  deeplink  
dat ieder supportert een soort 2 hypotheek kan nemen om aandelen te halen. lening via vvf, en maandelijks betalen.. hahahaha wel een idee man. ik zit nu al droge rijst te vreten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 april 2011 door FR-Han --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 april 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2011 - 15:37 schreef Milo het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt.
maar wat je kan doen, is dat je geld leent in een vorm van aandelen betaal je geen rente en je mag het terug betalen wanneer je het kan dit gaat wel in overleg. alleen bv blokland en consorten moeten dit willen.
mmm, ik moet zeggen, interessant voorstel. Geldt natuurlijk alleen wanneer die 49% nog niet gehaald is door de investeerders. Mocht dat nog niet zo zijn, dan is dit wel een constructie die zou kunnen werken, op voorwaarde dat Blokland en co het zien zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel en nieuwe spelers









0.0082931